Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >206
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - AL4 OTOMATİK ŞANZUMAN PROBLEMİ
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

AL4 OTOMATİK ŞANZUMAN PROBLEMİ

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Çevrimdışı kizilhakan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
05 - Temmuz - 1976

Yaşı : 47
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 18 Temmuz 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 57
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı kizilhakan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: AL4 OTOMATİK ŞANZUMAN PROBLEMİ
    Gönderim Zamanı: 27 Aralık 2010 Saat 09:03
206 AL4 OTOMATİK ŞANZUMAN ARACIMDA SABAH İLK 2 KİLOMETREDE 3. VİTESE 3000 DEVİRİN BİRAZ ÜZERİNDE GEÇİYORDU AYAĞIMLA GAZI AYARLAMAYA ÇALIŞSAMDA OLMUYORDU NERELERE GÖSTERDİYSEM ŞANZIMANAIN AÇILIP TAMİR EDİLMESİ GEREKTİĞİNİ SÖYLEDİLER USTAMLA BİR DENEME YAPTIK YURT DIŞINDAN GELEN OTOMATİK ŞANZUMAN TEMİZLEYİCİSİNDEN KOYDUK 2 GÜN ÖYLE KULLANDIM VE HERŞEY NORMALE DÖNDÜ 3. VİTESE SORUNSUZ GEÇMEYE BAŞLADI VE YAĞI KOMPLE BOŞALTIP YENİ YAĞ KOYDUK YİNE 2 GÜN HERŞEY SORUNSUZ DEVAM ETTİ FAKAT BUSABAH KULLANDIĞIMDA YİNE ESKİ HASTALIĞINA DÖNDÜĞÜNÜ GÖRDÜM BU KONUDA YORUM VE BİLGİ RİCA EDİYORUM.
206 x line 2004 otomatik benzin bağımlısı
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Aralık 2010 Saat 09:11
ılgınc bır arızaymıs :( Allah kolaylık versın. ınsallah en kısa surede uygun sekılde cozersın...
Çevrimdışı metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Yaşı : 37
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Aralık 2010 Saat 10:47

bende de 307 var al4 otomatik şanzuman. benimde hararet yüksekken kalkışlarda 1. vitesten 2. vitese geçerken vuruyordu çok şanzumancı araştırdım çoğu hazır müşteri bulmuşum kazıklayayım çabalarındalar. komple şanzumanı indirip yenilemek isteyenlerle bile karşılaştım. neyseki araştırmalarm sonucu bostancı sanayideki avni ustayla tanıştım halletti iki dakkada tavsiye ederim bide ona göster.

Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Çevrimdışı qw12 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 50
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2010
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 29
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı qw12 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Aralık 2010 Saat 14:46
Orjinalini yazan: quiet_20 quiet_20 Yazdı:

bende de 307 var al4 otomatik şanzuman. benimde hararet yüksekken kalkışlarda 1. vitesten 2. vitese geçerken vuruyordu çok şanzumancı araştırdım çoğu hazır müşteri bulmuşum kazıklayayım çabalarındalar. komple şanzumanı indirip yenilemek isteyenlerle bile karşılaştım. neyseki araştırmalarm sonucu bostancı sanayideki avni ustayla tanıştım halletti iki dakkada tavsiye ederim bide ona göster.

bende de 1den 2 ye geçişte bazen vurma yapıyor (307sw otomatik). aracınıza yapılan işlem nasıl bir işlemdi acaba? hatırlıyormusunuz?
Çevrimdışı ramtas Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
21 - Ocak - 1982

Yaşı : 42
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 27 Haziran 2010
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 157
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ramtas Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Aralık 2010 Saat 15:17
Orjinalini yazan: quiet_20 quiet_20 Yazdı:

bende de 307 var al4 otomatik şanzuman. benimde hararet yüksekken kalkışlarda 1. vitesten 2. vitese geçerken vuruyordu çok şanzumancı araştırdım çoğu hazır müşteri bulmuşum kazıklayayım çabalarındalar. komple şanzumanı indirip yenilemek isteyenlerle bile karşılaştım. neyseki araştırmalarm sonucu bostancı sanayideki avni ustayla tanıştım halletti iki dakkada tavsiye ederim bide ona göster.

 evet hocam bendede hararet 90 ı görünce vuruntu oluyo bu senin araca usta nasıl bi işlem yaptı paylaşırmısın
1.6 xt 307 2005 benzinli otomatik istanbul
Çevrimdışı metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Yaşı : 37
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Aralık 2010 Saat 15:37

öncelikle şöyle açıklayayım. servis şanzuman yağlarını ömürlük diyor ki bu imkansız. avni ustanın dediği bu vites geçişleri yağ basıncı ile oluyor ve yağ özelliğini kaybettiğinde vurma oluyor. en çok basınç gerektiren vites geçişi 1. vitesten 2. vitese geçerken yaşanıyormuş. tam sentetik yağdan başka olmaması gerekiyormuş (ben yarı sentetik mobil ile değiştirmiştim sorun çözülmemişti.) avni usta işçilik dahil 80 tl ye halletti ama eski yağdan tamamen kurtulmak için 1 kez daha yağ değişimi gerekli olduğunu söyledi bir kez daha gidicem. benim sorun kalmadı daha doğrusu %90 vurma oluyorsa %5 e düştü takibe aldılar ona göre ikinci yağ değişiminden sonrada yapmaya devam ederse müdahale edicekler. orjinal yağ kullanın 20.000-30.000 km de bir mutlaka değiştirin.  saygılar.

Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Çevrimdışı qw12 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 50
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2010
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 29
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı qw12 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Aralık 2010 Saat 14:20
cevap için teşekkürler. servis bana da ömürlük dedi ama otomatik şanzıman hakkında yazıları okuduktan sonra bana da mantıklı gelmedi. servis yağ değişmez dedi. sıkıntı olursa 400-450 tl ya elektrovalfler değişir sıkıntılar çözülür dedi. anlamadım gitti. yağ değişmeli bence de ama servis dışında da bildiğim usta yok ankarada.
Çevrimdışı BAHTİYAR Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
16 - Ekim - 1991

Yaşı : 32
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 02 Haziran 2010
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 637
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı BAHTİYAR Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Aralık 2010 Saat 16:24
Orjinalini yazan: qw12 qw12 Yazdı:

cevap için teşekkürler. servis bana da ömürlük dedi ama otomatik şanzıman hakkında yazıları okuduktan sonra bana da mantıklı gelmedi. servis yağ değişmez dedi. sıkıntı olursa 400-450 tl ya elektrovalfler değişir sıkıntılar çözülür dedi. anlamadım gitti. yağ değişmeli bence de ama servis dışında da bildiğim usta yok ankarada.
eğer iyi bir ustan olsada şanzuman konusunda seni servise gönderecekdir piyasadaki çoğu şanzumancılar adamı ayakta ..... derdinde tanıdıkların araçlarından biliyorum /çok şükür bende bir sıkıntı yok abcye git ben 70bine geldiği için yağı kendi isteğimle değiştirdim vites geçeişleri yumuşadı bu şanzumanları bilinçli kullanırsanız hiç bir şey olmaz yokuşda araç 2 vitesde iken devir düşerse tork konvektörü devreye giriyor bunu yaptırmamaya çalışın ya devrinizi alın yada durmaya yakın bir hızda 1 e atıp çıkın s modunu kullanmayın ani kalkışdan kaçının hiç bir şey olmaz ben daha hiç bir problemle karşılaşmadım  
BAHTİYAR KILCI
2011 Focus SW 1.6AT COL.
Çevrimdışı Onur Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2009
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1305
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Onur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Aralık 2010 Saat 17:38
arkadaşlar peugeot oto.şanzımanda kullanım klavuzu vs de yağı değiştiriniz ibaresi yok bunun içinde servisten ömürlük diyorlar fakat 60000 km de bir seviye kontrolü ibaresi var buda demekki sağlıklı çalışması için 60000 km de bir şanzıman yağı değişirse iyi olur. atf 71141 zorunlu olarak kullanılması gereken yağdır. 
2011 Renault Clio Extreme 1.6 16v BVA
Çevrimdışı metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Yaşı : 37
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Aralık 2010 Saat 17:47
Orjinalini yazan: qw12 qw12 Yazdı:

cevap için teşekkürler. servis bana da ömürlük dedi ama otomatik şanzıman hakkında yazıları okuduktan sonra bana da mantıklı gelmedi. servis yağ değişmez dedi. sıkıntı olursa 400-450 tl ya elektrovalfler değişir sıkıntılar çözülür dedi. anlamadım gitti. yağ değişmeli bence de ama servis dışında da bildiğim usta yok ankarada.
en kötü ihtimal orjinal yağını al aracı lifte kaldır şanzumanın altında tapa var onu sök ozaman 1 litre boşalıcak tapanın içinde bir tane daha tapa var onuda sök 2 litre daha boşalıcak sonra tapaları sık aracı indir daha sonra hava filtresini çıkar altında şanzuman var tapasını sök ama öndekini sakın sökme ortada solda var onu sök 3 lt doldur ama yapamayacaksan yanlış biyeri sökme masraf açarsın.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Çevrimdışı qw12 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 50
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2010
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 29
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı qw12 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Aralık 2010 Saat 18:30
arabam 36binde. 60bine kadar bekleyeyim mi yoksa 40 bin bakıma gidince servise illa değiştirin diyeyim mi?
Çevrimdışı Onur Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2009
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1305
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Onur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Aralık 2010 Saat 18:36
valla ben tam 134000 de değiştridim Sırıtma yağ+selenoid. içim rahatlar dersen değiştir şanzıman yağı çok pahalı değil ama işçilik alırlar şanzımanında bi sıkıntı yoksa gerek yok 1 den 2 ye geçerken soğukda vuruntu olur o normal 
2011 Renault Clio Extreme 1.6 16v BVA
Çevrimdışı BAHTİYAR Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
16 - Ekim - 1991

Yaşı : 32
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 02 Haziran 2010
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 637
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı BAHTİYAR Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Aralık 2010 Saat 18:55
Orjinalini yazan: qw12 qw12 Yazdı:

arabam 36binde. 60bine kadar bekleyeyim mi yoksa 40 bin bakıma gidince servise illa değiştirin diyeyim mi?
göral değiştirmiyor yanlız abc daha ılımlı orası size kalmış 40binde erken olur gibime geldi işcilikle berebar 150civarı tutuyor araç kaç model servise bakıma gidince progmam atmalarını söyleyin ecu ve şanzumana program atılıyor yani pc güncellemesi gibi birşey baya faydalı aracın tüm gidişatı değişiyor
BAHTİYAR KILCI
2011 Focus SW 1.6AT COL.
Çevrimdışı qw12 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 50
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2010
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 29
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı qw12 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Aralık 2010 Saat 21:49
arabam 2006 model. yazın boğaz kelebeği temizliği için görala gittiğimde program da atıldı demişlerdi ama farkı anlayamamıştım. onur arkadaşımızın dediği gibi 1den 2 ye geçerken soğukta vuruntu normalse değiştirtmeyeyim o zaman.
Çevrimdışı metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Yaşı : 37
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Aralık 2010 Saat 22:36
Orjinalini yazan: Onur Onur Yazdı:

valla ben tam 134000 de değiştridim Sırıtma yağ+selenoid. içim rahatlar dersen değiştir şanzıman yağı çok pahalı değil ama işçilik alırlar şanzımanında bi sıkıntı yoksa gerek yok 1 den 2 ye geçerken soğukda vuruntu olur o normal 
ne normali sen hiç vurdura vurdura vites geçiren arabaya binmeyi seven kaç kişi gördün. vites vuruyorsa sorun vardır demektir, genelde 90 derecenin üzerinde yapar eğer soğukta yapıyorsa en kısa manda tamire gitmeli zararın neresiden dönsen kardır..
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Çevrimdışı metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Yaşı : 37
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Aralık 2010 Saat 22:39
Orjinalini yazan: qw12 qw12 Yazdı:

arabam 36binde. 60bine kadar bekleyeyim mi yoksa 40 bin bakıma gidince servise illa değiştirin diyeyim mi?
en sağlıklısı 25.000 - 30.000 km de değiştir. motor yağı bile 10.000 zor dayanıyor düşünün 110-120 derecelere kadar çıkıyor sıcaklığı yağ özeliğini git gide kaybediyor aşınma çok oluyor canlı değilki bu aşındıkça kendini yenilesin. ihmal etme yoksa selanoitler oda yetmez hidrolik vs komple şanzumanı yenilersin haberin olsun. ben orjinal yağını işçilik dahil 80 tl değişti. 3 lt yağ alıyor.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Çevrimdışı Onur Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2009
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1305
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Onur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Aralık 2010 Saat 23:31
1 den 2 ye geçerken soğukda ilk kalkışka bazen vuruntu yapabilliyor 1 den 2 ye geçerken en yüksek yağ basıncı oluşması oluşması lazım ilk çalışrıtıp kalkışka bazen bu basınç tam sağlanamayabilir onun için normal dedim bunu söyleyen usta ben ustadan duydugumu aktardım ama sürekli vuruntu oluyorsa normal değil tabiki baktırmakta yarar var 
2011 Renault Clio Extreme 1.6 16v BVA
Çevrimdışı BAHTİYAR Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
16 - Ekim - 1991

Yaşı : 32
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 02 Haziran 2010
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 637
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı BAHTİYAR Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 29 Aralık 2010 Saat 14:00
Orjinalini yazan: qw12 qw12 Yazdı:

arabam 2006 model. yazın boğaz kelebeği temizliği için görala gittiğimde program da atıldı demişlerdi ama farkı anlayamamıştım. onur arkadaşımızın dediği gibi 1den 2 ye geçerken soğukta vuruntu normalse değiştirtmeyeyim o zaman.
benim araç 2003 de baya eskiymiş ondan çok fark etti sizinki yeni saylır bu arada aracı benzinle kullanıyorsanız km de kaç kuruş yaktığını ,100kmde kaçlitre yaktığını söyleyebilirmisiniz bunları kendi aracımla mukayese etmek için rica ediyorum
BAHTİYAR KILCI
2011 Focus SW 1.6AT COL.
Çevrimdışı qw12 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 50
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2010
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 29
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı qw12 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 29 Aralık 2010 Saat 14:44
1 den 2 ye her zaman vuruntu olmuyor sadece 1 den 2 ye geçeceği sırada kararsız kalıp vites değiştireceği devire çıkarıp sonra gazdan çekince 2 ye geçerken vurma yapıyor bazen. sadece şehiriçinde düşük hızda oluyor. bir problem mi bu bilmiyorum.
aracım 2006 307sw otomatik. istanbul-ankara arasında son zamdan önce 100tl benzin yakıyordu. ankara şehir içinde teleflex lpg taktırdıktan sonra 35lt lpg ile 260km gidiyor.
Çevrimdışı metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Yaşı : 37
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 29 Aralık 2010 Saat 15:29
Orjinalini yazan: qw12 qw12 Yazdı:

1 den 2 ye her zaman vuruntu olmuyor sadece 1 den 2 ye geçeceği sırada kararsız kalıp vites değiştireceği devire çıkarıp sonra gazdan çekince 2 ye geçerken vurma yapıyor bazen. sadece şehiriçinde düşük hızda oluyor. bir problem mi bu bilmiyorum.
aracım 2006 307sw otomatik. istanbul-ankara arasında son zamdan önce 100tl benzin yakıyordu. ankara şehir içinde teleflex lpg taktırdıktan sonra 35lt lpg ile 260km gidiyor.
bu bir problemdir en kısa zamanda önlemini almalısın yoksa şanzımanı revize etmek zorunda kalabilirsin.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon 206 Radyatör Hava Alma İşlemi son mesaja git 3042 0 Berkan123
konu icon Birden Stop Etme son mesaja git 5922 8 Berkan123
konu icon Genleşme kabında basınç son mesaja git 1252 3 Berkan123
konu icon Hararet Göstergesi son mesaja git 1322 4 Berkan123
konu icon 206 Hararet Sorunu son mesaja git 768 4 Berkan123
konu icon 206 otomatik vites sorunu son mesaja git 2855 11 feyyazbugan
konu icon 206 şakırtı sesi geliyor son mesaja git 1158 4 berkogut
konu icon 1.4 HDi Emme Manifoltu Nasıl Takılır? son mesaja git 1977 4 antipollution
konu icon 307 kendi kendine gaz veriyor. son mesaja git 12960 36 drneuron
konu icon Android Auto Sorunu - Xiaomi 13T Pro son mesaja git 1007 0 chanyilmz
konu icon Fikirlerinize ihtiyacım var son mesaja git 569 0 Mustafa1923
konu icon Peugeot 206 hakkında yardım son mesaja git 538 0 Mustafa1923
konu icon tahin kıvamında soğutma suyu-rektefiye son mesaja git 580 0 claymore
konu icon 206 kalorifer sıcak soguk arkadan ayarı son mesaja git 576 0 heavyburak26
konu icon 2010 3008 1.6 vti sorunlar zinciri son mesaja git 1055 0 cagri_serin
konu icon Tüm arıza göstergeleri aktif son mesaja git 943 0 Volkan 00
konu icon ENG man system faulty - Hatası (Resimli) son mesaja git 16235 16 YKH
konu icon Otomatik Şanzıman Geç Vites Atma Sorunu son mesaja git 5672 10 Stcngnr28
konu icon 206 1.4 8v Subap Ayarı(Resimli) son mesaja git 1988 1 arifbsrn
konu icon Bilgi ekranı son mesaja git 576 0 Erdo
Bizi Takip Edin   

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2024 APRIL EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Berkan123 7
berkogut 7
KnucklesTR 4
drneuron 3
ppfustasi12 3
Mustafa1923 3
alex33 3
arifbsrn 2
antipollution 2
chanyilmz 2
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2024
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English