|
Hararet sorunu |
Yanıt Yaz | Sayfa <12 |
Yazar | |
kaju
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 306 Kayıt Tarihi: 10 Ağustos 2018 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 10 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Karacocuk24
2. Vites Yaşı : 33 Aracı : 2001 Kayıt Tarihi: 02 Şubat 2016 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 679 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Karacocuk24
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
dostum ayni sorun benim 206 da vardi rolantide 90 bilemedin 95 ama hafif rampa yada dediginiz gibi 3000 devirlere gelince 110 a cok rahat cikiyordu hatta 120 ye dogru yol aliyordu ustama bunu anlattim direk radyator degistir dedi cunku fan aciyordu arac su eksilme yada yaga su karisma yok ve degistirdim hararet dustu ancak yine zorlayinca 100 u buluo cok nadir olsada 100 u bir miktar geciyor bu seferde bakimda musurleri degistirecegim olmadi fan rezistansi yani sanirim 2.derece fan acmiyor benim arac
|
kaju
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 306 Kayıt Tarihi: 10 Ağustos 2018 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 10 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
tecrübeniz benim için çok önemli ve benimde üzerinde yoğunlaştığım şey aslında radyatör.
bu civarda kime sorduysam bana önerilen radyatör ustasına gittim aslında. Alibeyköy'de bir usta isim vermek istemiyorum.benim aracımda da rölantide çalışırken asla hararet yükselmiyor.fakat 3 bin devire yaklaştığında maalesef hararet oluşuyor.Sanırım sorunum sizinki ile aynı. Ayrıca ilgiliniz için minnettarım.
|
RP393
1. Vites Yaşı : 32 Aracı : Partner Tepee Kayıt Tarihi: 01 Ağustos 2017 Konum: Gebze Durum: Aktif Değil Mesajlar: 256 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(1)
|
merhaba, benzer sorunu 206 aracımda yaşadım . Her parçasını elden geçirdim. Kendimde hobi olarak tamir işleriyle uğraşıyorum. En son radyatör değiştirdim hararet 87-91 sabitlendi.
Kesinlikle radyatör tıkalı ve 3000 devirden sonra tıkalı radyatör nedeniyle devridaim zorlaşıyor. Soğutma verimi düşüyor. Size 306 ların radyatörü tıkanmaz diyen usta müsveddesinin kapısından geçmeyin bir daha. Tıkanmaması için suyun temas ettiği tüm metal parçalar .( Radyatör, devridaim, termostat, motor bloğu, kalorifer petegi vb.) aksamın 316 kalite krom olması , ayrıca sistemdeki suyun damıtılmış saf su olmasi gerekir. Bir sn ben bir Peugeot kataloğundan bakayım belki de otomotiv mühendislerinin canı sıkılmış böyle yapmışlardır...
|
kaju
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 306 Kayıt Tarihi: 10 Ağustos 2018 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 10 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
arkadaşlar konu günceldir İstanbul avrupa yakası iyi bir usta varsa önerebileceğiniz benim için çok iyi olur özellikle pejodan anlayan biri olursa dahada iyi olur
Teşekürler
|
kaju
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 306 Kayıt Tarihi: 10 Ağustos 2018 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 10 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
şöyleki
motordan gelen su hortumuna t atılmış ve lpg regülatörüne su verilmiş diğer hortumda kalorifer peteğine verilmiş. kalorifer peteğinden çıkan boruya da t atılmış ve lpg regülatöründen dönüş yapan su buraya aktarılmış. araştırmalarıma göre bu paralel bağlantı oluyor ve bağlantı doğru.
|
talip206
4. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 2002 206 colorline otomatik Kayıt Tarihi: 16 Şubat 2015 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3063 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(1)
|
Peteğe giren borular ters takılmış olabilir mi? Giriş ve çıkış borularının ters takılma ihtimali geldi benim aklıma.
|
kaju
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 306 Kayıt Tarihi: 10 Ağustos 2018 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 10 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Radyatörden motordan ve kalorifer peteği girişinde bulunan vanadan havası alındı.
|
KvncKR
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 1999 Peugeot 106 XR 1.4 Kayıt Tarihi: 10 Ekim 2017 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 70 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(1)
|
radyatörün havasını aldınız mı hocam ?
|
kaju
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 306 Kayıt Tarihi: 10 Ağustos 2018 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 10 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
öncelıkle merhaba arkadaslar.bende 2000 model 306 var platinum modelinden yaklasık 6 ay once almış bulundum
Söz konusu aracın kalorifer peteğini 4 ay önce kalorifer peteğinin uçlarının genleşmesinden dolayı borudan su kaçırdığı gerekçesiyle değiştirdik.ilk başlarda kalorifer sistemi sorunsuz çalışıyor sıcacık üflüyordu.daha sonra araç,ustanın kalorifer peteğine giren boruları düzgün takamamasından dolayı su boşalttı.usta boruları yerıne sabıtledı ve sıkıntı olmayacağını söyledi daha sonra aracın kaloriferini sıcakda açtığımda ilk zamanlar sıcak daha sonraları soğuk üflediğini farkettim ve ustama başvurdum.kendısı usta olmadığından olsa gerek hiç bişey anlamadı ve kendısıne lanet okuyup yanından ayrıldım. Şimdi bu arabanın hararet yaptığı gerekçesiyle güvendiğim bi ustama bu sorunu danıştım kendısı motor ustasıdır. devirdaim termostat yada borularda bi tıkanıklık olabilir dedi. önce borulardan emın olduk tıkanıklık yoktu.hatta gaz beynını bıle sokup baktık.daha sonra devirdaim ve termostatı değiştik.Aracın contası yanık dediğinizi duyar gibiyim.O durum en başında aklımıza geldi fakat araçta su eksiltme gibi bi durum yok bunun yanı sıra su hortumlarında şişlik de yok.yani contası sağlam.ayrıca radyatör kapağını açtığımıda köpürme ve suyu dışarı atma gibi bi durumda yok.contanın yanmadığına ustada karar verdi. Son olarak bugun ortaklaşa vardığımız karar olan radyatörün tıkanmış olabileceği üzerine radyatör tamiri ve değişimi yapan bi ustanın yanına gittik.kendisi 306 ların radyatörünün tıkanmayacağını iddia etti ve eğer kafanızda öyle bir soru işareti varsa radyatörü değiştirin gitsin dedi.tabi söylemesi kolay.radyatör şuan olduğu gibi duruyor.neyse henüz sorunu çözmedik ve buradaki topluluğa sorunumu danışıp belki bunun gibi bi durumla karşılaşmış olabilecek arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum. Ayrıca aracı sıkıştırınca yani 3 bin devirin üzerinde seyrederken hararet yükseliyor.Mesela rolantide bekleyince 90 la 95 arası sabitleniyor.Araçla giderken hararet yükseldiği esnada durduğunuzda hararet gözle görünür bi şekilde 95 civarına iniyor. okuyan herkese teşekkür ederim iyi forumlar arkadaşlar
|
Yanıt Yaz | Sayfa <12 |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
Bizi Takip Edin
|
|||||||||||||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |