|
Hararet sorunu |
Yanıt Yaz | Sayfa 12> |
Yazar | |
Kadirato
1. Vites Yaşı : 27 Aracı : pegeout206 Kayıt Tarihi: 05 Şubat 2021 Konum: Çanakkale Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 22 Temmuz 2021 Saat 03:03 |
|
omerb
2. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Peugeot 207 Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2019 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 579 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Sadece radyatör temizleme yapan yerlere git. Bir sor derim. Üzerindeki radyatör yeterli mi değil mi.? Hem belki seni daha yetenekli birine yönlendirebilir. Hararet sorunu önemli. Ayrıca bnm eski 206 da bazen 100 lere çıkar. Daha sonra 90 larda dururdu. Sorun olmazdı diye hatırlıyorum. Belki seninki de normaldir. 206 sı olanlara sor bakalım.
|
Pejjj0.206
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Peugeot 206 Kayıt Tarihi: 19 Aralık 2020 Konum: Bağcılar Durum: Aktif Değil Mesajlar: 30 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Pejjj0.206
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Olmaya bilir
|
omerb
2. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Peugeot 207 Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2019 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 579 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Orjinal radyatör ölçüleri bu yazdığın değerlerde mi.?
Çünkü şunu düşünüyorum. Radyatör dar veya küçük geliyorsa hararetin her zaman yüksek olur. Arada bir olmaz bence. Çünkü sonuçta radyatör yetersiz geliyorsa. Hep yetersizdir. Şase numarasına göre baktırıp orjinal radyatör taktırmanı önerirm. Tabi sorun radyatördeyse.
|
Pejjj0.206
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Peugeot 206 Kayıt Tarihi: 19 Aralık 2020 Konum: Bağcılar Durum: Aktif Değil Mesajlar: 30 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Pejjj0.206
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Selamualeyküm radyatör ölçülerini yazarmısın Peugeot 206 1.4 2001 model LPG'li otomatik vites aracım var sorum şöyle hararet90dan zamanla100 çıkıyor /devir daim /termostat /fan müşürü /değişti ama hâlâ sorunum devam ediyor380/552 /26 ölçülerde radyatör tak düzelir diyorlar şimdiki darmış ahmeter_37@hotmail. Com 05076595785 numaram
|
kaju
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 306 Kayıt Tarihi: 10 Ağustos 2018 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 10 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
uzun bir süre geçti ve bir güncelleme paylaşmak istedim arkadaşlar.
En son radyatör değişimi yapmıştık ve sorunumuz çözülmemişti.Sonunda motoru söktürdüm ve motor bloğunda yatay çatlakların meydana geldiği gördük.contamız hafif hasar almıştı.maddi durum elverişsiz olduğundan bloğa kaynak veya yeni blok alma imkanım olmadığından o şekilde motoru topladık.Şuan aracın su dolaşımında bir sıkıntı yok ve hararet sorunumuz çözüldü.ustamın yatay çatlakların bi süre idare edebileceğinden bahsetmesi üzerine blok sorununu önümüzdeki yaza bırakmayı düşünüyorum. bu sorunu ileride yaşayabilecek arkadaşlara çok yararlı bir konu olduğunu düşünüyorum herkese ayrı ayrı teşekkür ederim yanıtlarınız ve yardımlarınız için.
|
kaju
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 306 Kayıt Tarihi: 10 Ağustos 2018 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 10 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
şuan termostatı söktük hararet 70 derecenin üzerine çıkmıyor. En son yetkili servise başvurdum fakat onlarda kesin bişey söyleyemedi. Conta yanık değil fakat motor içerisindeki su kanallarında bir tıkanıklık olabilir.yani conta hertürlü değişecek.
|
RP393
1. Vites Yaşı : 32 Aracı : Partner Tepee Kayıt Tarihi: 01 Ağustos 2017 Konum: Gebze Durum: Aktif Değil Mesajlar: 256 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Merhaba, durum buysa malesef dediğiniz gibi geriye conta kalıyor. Conta da kılcal kaçak veya silindir kapağında eğrilme olabilir. Test sıvısı ile kontrol edebilirsiniz. Eğer conta kesin ve yaptıracak durumunuz hemen yoksa termostat söküp bir süre idare edebilirsiniz. Umarım kısa zamanda sorununuz çözülür.
|
kaju
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 306 Kayıt Tarihi: 10 Ağustos 2018 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 10 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
ilginiz için sağolun arkadaşlar aracın radyatörü bugün itibari ile orjinali ile değişti. Bu sırada hortumlar tıkanıklık durumuna karşın tekrar gözden geçirildi. Ama malesef hararet sorunu olduğu gibi duruyor. Yani şaşılacak bi durum şuan ne yapacağımızı şaşırdık. Geriye bir tek conta kalıyor fakat hiç bir conta yanması belirtisi yok. Sanırım conta yanık testi varmış. Son olarak ona başvuracağım.
|
Ertanbur
1. Vites Yaşı : 57 Aracı : 307 1.6 XT Kayıt Tarihi: 25 Ocak 2018 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 29 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
İlgi ve nezaketiniz için çok teşekkür ederim. Malum uzun bayram tatilinde uyku düzenimiz alt-üst oldu; bu saatte cevap vermeniz bile büyük incelik. Bence Peugeot deyince akla modifiye ve aşırı hız değil, dayanışma ve hassasiyet gelmeli. Güzel sohbetlerde yeniden görüşebilmek dileğiyle sevgiler sunarım. İyi geceler
Düzenleyen Ertanbur - 27 Ağustos 2018 Saat 02:46 |
|
"İnsan kıyafetiyle karşılanır, ilmiyle ağırlanır ve edebiyle uğurlanır"
|
RP393
1. Vites Yaşı : 32 Aracı : Partner Tepee Kayıt Tarihi: 01 Ağustos 2017 Konum: Gebze Durum: Aktif Değil Mesajlar: 256 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(1)
|
||
Merhaba, yukarda bahsettiğim gibi baba mesleği ve hobi olarak yapıyorum.kendi aracımla, eşe dosta yardımcı oluyorum. Kendim çevre mühendisiyim. Kocaeli de ikamet ediyorum. Yolunuz düşerse her konuda elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım. Özelden mesaj ile de ulaşabilirsiniz. 1 sene kadar İzmir Aliağa da yaşadım. O çevreden de arkadaşlarım var. Onlara da yönlendirebilirim. İyi akşamlar.
|
Ertanbur
1. Vites Yaşı : 57 Aracı : 307 1.6 XT Kayıt Tarihi: 25 Ocak 2018 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 29 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
merhaba, kendinize ait bir işyeriniz var mı yoksa yalnızca kendi arabanıza ya da eşe dosta mı yardımcı oluyorsunuz? Eğer bir tamirhaneniz varsa gelip tanışmak; bilgi ve tecrübelerinizden istifade etmek isterim. |
||
"İnsan kıyafetiyle karşılanır, ilmiyle ağırlanır ve edebiyle uğurlanır"
|
RP393
1. Vites Yaşı : 32 Aracı : Partner Tepee Kayıt Tarihi: 01 Ağustos 2017 Konum: Gebze Durum: Aktif Değil Mesajlar: 256 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
evet mobil tarayıcımdan kaynaklı ben yanlış görmüşüm. Kusura bakmayın.
|
Levent206xt
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 206 1.4 xt ov Kayıt Tarihi: 06 Ağustos 2018 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 28 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Levent206xt
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
onu yazan ben değilim.siz iyi okuyun
|
RP393
1. Vites Yaşı : 32 Aracı : Partner Tepee Kayıt Tarihi: 01 Ağustos 2017 Konum: Gebze Durum: Aktif Değil Mesajlar: 256 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
beyefendi yukarıda yazdığınız mesajı okuyun lütfen tekrar.
"Diğer başka şey üst kapak contası sağlam demiş ama bence değiştirin 50 tl birşeyi ayrıca üst kapak ı kontrol ettirin derim herhangi bir kılcal çatlak olabilir. " Burda çok basit ucuz birşey gibi anlatmışsınız. Bende o kadar basit ve ucuz olmadığını söyledim. Zaten dediğiniz gibi kılcal çatlak vs .olsa araç hortum şişirir. Basınç artınca genleşme kabı kapağı suyun bir kısmını buhar halinde tahliye eder. Yani su eksiltme de gözlenir. Bu arkadaşın sorunu tekrar söylüyorum eski ve tıkalı radyatör. İyi bayramlar.
Düzenleyen RP393 - 25 Ağustos 2018 Saat 09:45 |
Levent206xt
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 206 1.4 xt ov Kayıt Tarihi: 06 Ağustos 2018 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 28 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Levent206xt
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
e benim dediğimden farklı bişeymi yazdın şimdi.silindir kapağı yerine yanlışlıkla SİBOB kapağı yazmışım.oda SİBOB ların çalıştığı yer olduğu için.
|
RP393
1. Vites Yaşı : 32 Aracı : Partner Tepee Kayıt Tarihi: 01 Ağustos 2017 Konum: Gebze Durum: Aktif Değil Mesajlar: 256 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
35 yıllık tamirci çocuğuyum. Bu işlerin içinde büyüdüm. 7 senedir de kendim uğraşıyorum. Conta yanması durumunda silindir kapağı ve blok arasındaki conta yanar. Silindir kapağı sökülür . Eğilme çürüme durumuna göre taşlanır. (150 TL) taşlama ile kurtarılamaz ise yeni silindir kapağı alinir. Blok yüzeyi taşlama gerekebilir. Yağı , suyu , devridaim pompası ve trigeri kayısı yenisi ile değiştirilir. (300TL ) Ardından ustasına yerine göre işçilik ücreti verilir (200-300 TL) Bahsettiğiniz sibop değil subaptır. Subap kapağı contası 40-50 TL dir . Ayrıca hitap şeklinizi gözden geçirmeniz dileğiyle..
Düzenleyen RP393 - 24 Ağustos 2018 Saat 21:45 |
Levent206xt
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 206 1.4 xt ov Kayıt Tarihi: 06 Ağustos 2018 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 28 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Levent206xt
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
conta yandımı üst kapak contası yanmaz bilip bilmeden konuşmayın.sibob kapağıyla pistonların olduğu bloğunun arasındaki conta yanar.
|
RP393
1. Vites Yaşı : 32 Aracı : Partner Tepee Kayıt Tarihi: 01 Ağustos 2017 Konum: Gebze Durum: Aktif Değil Mesajlar: 256 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Merhaba, kırmızı antifiriz eski ve özellikle antifiriz kullanılmamış bir araçta her yeri deler. Sorun sayısı ve masraf artar sadece. Bu araçta kullanılması gereken mavi antifriz dir. Üst kapak contası dediğiniz parça 50 lira yalnız işçiliği vs en iyi ihtimalle 600-700 TL Ayrıca bu zamanda radyatör temizliği diye birsey kalmadı artik. Öyle 5 kanal 4 kanal diyerek olmaz o iş. Yenisi alınıp takilacak sorun radyatör de.
Düzenleyen RP393 - 24 Ağustos 2018 Saat 22:10 |
blue107
1. Vites Yaşı : 37 Aracı : 2000 Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2018 Konum: BURSA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 40 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Selamlar, Aracınıza antifriz koydunuz mu bence kırmızı olan antifriz den koymadıysanız deneyin derim. Paslanma varsa delinebilir ama yoksa açacağını düşünüyorum. Ayrıca aracın hararetinide düşürür. Radyatör tıkanmaz diyen ustayada gitmeyin biridaha o nasıl bir düşünce anlamadım :) benimki sadece bir öneri etkisinin olabileceğini düşünüyorum. Ayrıca herhangi bir delinme olmazsa bundan sonrada antifriz koyun derim. Diğer bir yöntem ise radyatör 306 larda 5 kanallı olması lazım eğer tıkalı kanal varsa bu kanalı açamazlarsa iptal edilip 4 kanala düşürüyorlar. Bir arkadaşımın 306sında öyle yapmışlardı sorunu düzelmişti. Diğer başka şey üst kapak contası sağlam demiş ama bence değiştirin 50 tl birşeyi ayrıca üst kapak ı kontrol ettirin derim herhangi bir kılcal çatlak olabilir. Birde aracı benzinde denediğinizdede aynı sorunu yapıyormu eğer yapmıyorsa lpg den sorun olmuş olabilir. Şimdilik aklıma gelenler bunlar. İnşallah sorununuz düzelir kısa zamanda
|
Yanıt Yaz | Sayfa 12> |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |