|
206 çalışıp stop ediyor |
Yanıt Yaz | Sayfa 12> |
Yazar | |
tigrap
1. Vites Yaşı : 30 Aracı : 206 Kayıt Tarihi: 28 Mart 2018 Konum: Sakarya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 54 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 10 Haziran 2018 Saat 04:01 |
https://vimeo.com/274295702 |
|
07 GG 611 |
tigrap
1. Vites Yaşı : 30 Aracı : 206 Kayıt Tarihi: 28 Mart 2018 Konum: Sakarya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 54 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
VVarmı fikri olan
|
|
07 GG 611 |
onlycihan
2. Vites Yaşı : 35 Aracı : 2006 Kayıt Tarihi: 10 Aralık 2016 Konum: İzmit Durum: Aktif Değil Mesajlar: 810 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı onlycihan
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Yakıt pompası ve hortumlarından veya nunu la ilgili sigortalardan başlayabilirsin kontrole
|
Selçuk55
1. Vites Yaşı : 34 Aracı : 2002 Kayıt Tarihi: 29 Nisan 2018 Konum: Samsun Durum: Aktif Değil Mesajlar: 246 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Rolanti sensoru benzinli modellerde vardi diye hatirliyorum rolanti ile alakali olabilirmi yada atesleme
|
tigrap
1. Vites Yaşı : 30 Aracı : 206 Kayıt Tarihi: 28 Mart 2018 Konum: Sakarya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 54 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Çok tırsıyorum yakıt pompasından |
|
07 GG 611 |
tigrap
1. Vites Yaşı : 30 Aracı : 206 Kayıt Tarihi: 28 Mart 2018 Konum: Sakarya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 54 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Rolantisi düzgün çalıştığı zaman pek fazla oynamıyor yerinden 800 sularında yğzde 98 zamanda sabit olmakla 850 900 civarında nadiren olabiliyor |
|
07 GG 611 |
gaspart33
1. Vites Yaşı : 39 Aracı : 208 Kayıt Tarihi: 15 Eylül 2017 Konum: GAZİANTEP Durum: Aktif Değil Mesajlar: 18 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı gaspart33
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Merhaba Arkadaşlar başımdan gecen bir tecrübeyi sizlerle paylaşmak istiyorum.Devir saati ibresinin aşağı yukarı veya istop edecekmiş gibi olması veya 800 devirle 1000 devir arası beli bir süre sonra ki bu araba bir ısınınca yada ilk çalışmanın arkasından devir saati yerinde durmaması sebebi oksijen sensörünün ya arızalı olması ki bu sürekli motor arıza ışığı yakar yada çok yakıt tüketmesi birde devir saatinin düzensiz aşağı yukarı oynamasının kaynağı arabalarda eksoz bağlı yeni modellerde 2 tane veya bir tane bağlı olur sebebi bundandır.Çözümü oksijen sensörleri dayanıklı bildiğim kadarı ile 100 bin km kadar dayanıyor ama pahalı sizin yapacağınız tamircinize söktürün temizletin arkadaşlar lakin öncesi boğaz kelebeğini temizletin kirliyse ve kelebek kalibrasyonu yaptırın oksijen sensörünü temizletin....göreceğiniz fark yakıt ortalamanızın düşeceğini ve devir saatinin oynamadığını göreceksiniz arabanın gaz tepkimesini ve düzenli çalıştığını gaz pedalının tepkimesini ki peugeot arabalarının elektrikli pedal olduğundan hassasiyetinin düzeldiğini göreceksiniz lpg li araçlarda ise sorun lpg demi benzindemi yaptığını ilk önce test etmeniz gerekiyor benim arabamda benzinde ve lpg de yaptı oksijen sensörü temizletmeden önce 100 km yakın benzinde bindim sorun devam etti temizlik işlemi yapıldı 20 km yakın benzinde bindim sorun kalmadı sonra gittim lpg arayı yaptırdım bu arada size tavsiyem LPG GECİS ISI DERECESİNİ 60 veya 70 aldırın sebebi lpg biliyorsunuz arabanın beynindeki benzin çalışma haritasının kopyasını lpg ECU sune alır lpg ustaları lpg erken gecsin diye 30-40 arasında bir deger verir buda motor tam ısınmadan lpg de çalışır oksijen sonsorleri görevi arabanın yakıt ayarını yani zengin fakir karışımını ayarlar buda sizde zengin ve fakir arıza kodu verir ve arıza ısığını yakar bunun olmasını istemiyorsanız arabanız 60-70 derece ısınasına kadar biraz benzin yakar ama sağlıklı olur biliyorsunuz lpg ustaları itiraz edeceklerdir. sorunuz olursa size yardımcı olurum ilk önce araştırın sonra ustalar gidin boş yere ateşleme sistemi veya enjektörleri söktürmeyin iyi formlar.....
|
|
GASPART
|
Kysr038
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 2004 Kayıt Tarihi: 23 Mayıs 2018 Konum: Kayseri Durum: Aktif Değil Mesajlar: 62 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Bu sorunun aynısı ben de se var. Ben geçen sene bi depo benzinle binmiştim bu problem kalmamıştı. Bu sene tekrar baş gösterdi. Orasını burasını kurcalatmak istemiyorum bunun için. Sanki yakıt içerde buharlaşıp kalmıyormuş da ondan çalışmıyormuş gibi bir izlenim var. Ben bazen sabırsızlanıyorum 2.kontakta gaza basıyorum çalışmaya devam ediyor. Bazen her gün de yapmıyor. Arada yapıyor
|
Kysr038
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 2004 Kayıt Tarihi: 23 Mayıs 2018 Konum: Kayseri Durum: Aktif Değil Mesajlar: 62 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Bu konudaki arkadaş da aynı şeyi yapmış mesela
|
tigrap
1. Vites Yaşı : 30 Aracı : 206 Kayıt Tarihi: 28 Mart 2018 Konum: Sakarya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 54 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Sorun bundan değil araç yüzde 60 depo şu an hala yapıyor. Fulletiyorum gene yapıyor çeyrek oluyor gene yapıyor hep yapıyor bunu bu gavat |
|
07 GG 611 |
tigrap
1. Vites Yaşı : 30 Aracı : 206 Kayıt Tarihi: 28 Mart 2018 Konum: Sakarya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 54 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Sigortalar sağlam patlak sigorta yok rolantide 1 saat çalıştırdım yere akan damlayan zerre mazot yağ su hiç bişe yok hortumları gözlede kontrol ettim sağlam görünüyor eğer geriye mazot pompası kalıyorsa bitek ben bi 10 litre benzin alıp geleyim güzelce içine dışına motoruna boca edeyim sonra ateşe verip yakayım bunu |
|
07 GG 611 |
onlycihan
2. Vites Yaşı : 35 Aracı : 2006 Kayıt Tarihi: 10 Aralık 2016 Konum: İzmit Durum: Aktif Değil Mesajlar: 810 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı onlycihan
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
şimdi pompa geriye kaçırıyorsa marş durumunda enjektörlere yeterince yakıt besleyemiyor olabilir.sistemde hava da olabilir.aracı çalıştırmadan önce yarım kontak yapıp kapatın peşpeşe 4-5 defa ondan sonra çalıştırın eğer yine yapıyorsa sorun başka yerde ama çalışması güzel ise pompa veya ilgili organlarda bir sorun var.
|
pusutr
3. Vites Yaşı : 49 Aracı : 308 1.6 hdi Kayıt Tarihi: 04 Şubat 2013 Konum: Hatay Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1083 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
yakıt sisteminde hava var sanırım. bunun başlıca sebepleri; mazot pompasının yan sanayi veya ömrünü tamamlamış olması enjektörlerden en az birinin hava/kompresör kaçırıyor olması. Zamanında benim başıma çok geldi çok can sıktı ama 150 tl ye sorunu çözmüştüm. Düzenleyen pusutr - 12 Haziran 2018 Saat 18:07 |
ersinyildiz
1. Vites Yaşı : 33 Aracı : 206 XT Kayıt Tarihi: 17 Ocak 2016 Konum: Bursa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 136 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ersinyildiz
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Benzer sorun benim lpg-benzin araçta da var. Sadece yazları çok güneş altında kaldığında yapıyor.
|
tigrap
1. Vites Yaşı : 30 Aracı : 206 Kayıt Tarihi: 28 Mart 2018 Konum: Sakarya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 54 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Dediğini gün boyu denedim çok daha azaldı stop etmesi bazen hiç bazen 1 kez yapıp çalıştı |
|
07 GG 611 |
tigrap
1. Vites Yaşı : 30 Aracı : 206 Kayıt Tarihi: 28 Mart 2018 Konum: Sakarya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 54 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Eğer hava varsa ki olabilir bunu Manuel pompanın çıkış ucunu çıkarıp mazot gelene kadar pompaladıktan sonra bağlayarak çözebilirmiyiz |
|
07 GG 611 |
pusutr
3. Vites Yaşı : 49 Aracı : 308 1.6 hdi Kayıt Tarihi: 04 Şubat 2013 Konum: Hatay Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1083 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Mazon hava alma pompasının oralarda yeşil uçlu bir hortum olack. sizdeki mavi de olabilir. onu söküyoruz, pompayı sıkıyoruz hemen arkasında bir parmağımızla hortumun ucunu kapatıyoruz. dışarı attığımız havanın geri gelmemesi için. bu şekilde mazot gelene kadar el pompasını sıkıp bırakıyoruz. mazot geldikten sonra bir süre daha el pompasını sıkıp bırakıyoruz. mazot hortumunda hava kabarcıkları bitene kadar.sonra normal bir şekilde aracımızı çalıştırıyoruz. Bu durumlara maruz kalmamak için, enjektörlerin pullarını değiştirmenizi tavsiye ederim. muhtemelen pulu sorunlu enjektörün etrafı siyahlaşmıştır. Ben yapmışken hepsinin pulunu değiştirdim. pullar 10 tl işçilik 100tl almıştı benden. Birde geri dönüşüm hortumlarını kontrol edin. mazot kaçağı varsa ki oradan hava da alır, 10 tl ye hortum alıp boyutuna göre hortumları kesip değiştirsinler. enjektöre giren parçanın da etrafında oring var. onlar yıpğranmışsa değiştirin. Muhtemelen max. 150 - 200 tl ye sorunu çözersiniz.
|
Kysr038
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 2004 Kayıt Tarihi: 23 Mayıs 2018 Konum: Kayseri Durum: Aktif Değil Mesajlar: 62 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Sorun bende de giderek artmaya ve sıklaşmaya başladı. Siz ne yaptınız çözebildiniz mi. Sanayide usta akşamdan getir motor soğukken bilgisayara bağlayıp arızayı araştırayım diyor. Ancak çok umutlu değilim ve araç hergün lazım bırakamıyorum. Nokta atışı sorunu bilebilsek keşke. Oksijen sensörü denmiş, biraz pahalı bir parça. Ondan olsa hadi diyelim, araç ısınınca neden yapmıyor diye düşünüyor insan.
|
ysnyldz
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Peugeot 206 Feline 2006 Mod Kayıt Tarihi: 24 Temmuz 2019 Konum: Isparta Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Arkadaşlar Merhaba. Aracım Peugeot 206 1.4 hdı feline 2006 model. Video daki sorun aynı şekilde benim aracımda da vardı. Bilgisayara bağlattığım da yakıt basınç müşürü (real müşürü) arzası veriyordu. Bu müşürü değiştirdikten sonra sorun çözüldü. Aracınızı bi bilgisayara bağlatın derim yada ustanıza bu müşürden olabilir mi diye sorun derim.
|
pejo206bursa
1. Vites Yaşı : 37 Aracı : PEJO206 Kayıt Tarihi: 08 Mart 2023 Konum: bursa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı pejo206bursa
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
aynı sorunu yaşıyorum 2004 206 1.4 otomatik benzin lpg yardımcı olurmusunuz
|
Yanıt Yaz | Sayfa 12> |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |