|
GAZ PEDALI TİTREŞİM |
Yanıt Yaz | Sayfa 12> |
Yazar | |
ASLAN308
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Peugeot 308 Kayıt Tarihi: 19 Aralık 2017 Konum: Izmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 11 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 19 Aralık 2017 Saat 13:42 |
|
husem
1. Vites Yaşı : 39 Aracı : 206 Kayıt Tarihi: 23 Eylül 2017 Konum: ESKİŞEHİR Durum: Aktif Değil Mesajlar: 151 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Çok bilgim yok ama tahminimce kullanılan baskı/balata volant orjinal değilse olabilir yada montajla alakalı bir sıkıntıda olabilir.
|
ASLAN308
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Peugeot 308 Kayıt Tarihi: 19 Aralık 2017 Konum: Izmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 11 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Teşekkürler ilginiz için yakın zamanda ustayi ziyaret edicem orijinal kullanıldı volan değişmedi ihtiyaç yok denildi
|
sonerkyl
MODERATOR Yaşı : 39 Aracı : Scenic 2.0 16v Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17107 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
öncelikle aramıza hoşgeldiniz. motor ve şazuman kulaklarına baktırın derim. 2500 devirde 180 km hıza ulaşması zor ulaşıyorsada oda baskı balatadan kaynaklı kaçırıyordur. yanı 4000 devirde 150 km olması normal hocam. Tabi bu hıza yokuş yukarı düz yol yada yokuş olması hız devir oranınıda etkiler. Not: baskı balata biraz daha alışınca daha iyi olacaktır.
Düzenleyen sonerkyl - 19 Aralık 2017 Saat 16:49 |
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
ASLAN308
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Peugeot 308 Kayıt Tarihi: 19 Aralık 2017 Konum: Izmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 11 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Hosbulduk teşekkürler Ustaya söyledim sürüş yaptık motor titreşim veriyodur dedi fakat öyle olsaydı performans kötü olmazdı farklı bir durum bu 2000 devirde 90 hız sabit giderken şimdi 2500 devirde daha yüksek ses ve gaz pedalindaki titreşim oluyor
Düzenleyen ASLAN308 - 19 Aralık 2017 Saat 17:15 |
sonerkyl
MODERATOR Yaşı : 39 Aracı : Scenic 2.0 16v Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17107 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
peki baskı takılalı kaç km oldu. ?
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
ASLAN308
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Peugeot 308 Kayıt Tarihi: 19 Aralık 2017 Konum: Izmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 11 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
250km
|
sonerkyl
MODERATOR Yaşı : 39 Aracı : Scenic 2.0 16v Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17107 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
baskı balatadan kaynaklı gibi volanla ilgilide sıkıntı olabilir gibime geliyor. genelde baskı balatayı volanla birlikte değiştirmeyi tavsiye ediyorlar. Titreme sorunun değişimden sonra başladı ve kalkarken bu titreme yok hızlandıktan sonra varsa dediğim gibi motor takozları şazuman takozları kontrol ettir derim. Birde baskı biraz daha alışsın şazuman derim eğer düzelmezse ustana tekrar göster.
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
ggitaristt
3. Vites Yaşı : 38 Aracı : 307 sw hdi 2006 Kayıt Tarihi: 08 Şubat 2016 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1277 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ggitaristt
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Kardeşim 5. viteste 2500 devirde 180 yapan araba yok malesef.. O hızda zaten en az 4000 devir olmalı motor..
Eğer motor 90bg ise motor kulaklarını kontrol ettir.. Eğer motor 110bg ise volan balata ve motor kulaklarını kontrol ettir.. Debriyaj balatası değişirken balata rulmanı da değişti mi? |
ASLAN308
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Peugeot 308 Kayıt Tarihi: 19 Aralık 2017 Konum: Izmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 11 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Kalkışta titreme yok 3 viteste normal seyirde gaza biraz yükleniyorum devir 2500 dediğinde gaz pedalı vızlamaya başlıyor ayak altı müthiş titreşim hissediyorum boşta gazladim sorun yok ama 3.ve4.viteste 2500 devir ve üstü sıkıntılı performans alıp hizlanamiyorum 5.viteste 130da devir 3000 dahada bastım 150de devir 4000 dahada yok yani Ama bu araba 2500 3000 devirde 180 190 gördü.. rulman değişmedi
|
onlycihan
2. Vites Yaşı : 35 Aracı : 2006 Kayıt Tarihi: 10 Aralık 2016 Konum: İzmit Durum: Aktif Değil Mesajlar: 810 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı onlycihan
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
7 vites otamatikler bile 180 km hızda 2500 devirde olamıyor bir yerlerde bir hata olmalı
|
ASLAN308
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Peugeot 308 Kayıt Tarihi: 19 Aralık 2017 Konum: Izmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 11 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Haklısın ama Çeşme otobanda 3000 devri geçmemiştir 45 derecelik yokuş aşağı
|
ggitaristt
3. Vites Yaşı : 38 Aracı : 307 sw hdi 2006 Kayıt Tarihi: 08 Şubat 2016 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1277 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ggitaristt
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Sen ustana aynen böyle anlat.. "3000 devirde 180 yapıyordu bozmuşsun" de.. Eski haline getirsin.. Düzenleme: 130hp dizel Ceed Sportywagon.. 6. vites 3500d/dk 200km/h sabit.. 110hp dizel 307 SW 5. vites 4600d/dk 200km/h sabit.. Düzenleyen ggitaristt - 19 Aralık 2017 Saat 19:22 |
ASLAN308
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Peugeot 308 Kayıt Tarihi: 19 Aralık 2017 Konum: Izmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 11 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Aracım 110hp dizel teorik açıklamanı anlıyorum inanması zor olabilir fakat kuru sıkı bir hikaye değil bu belki yokuş aşağı destek almış olabilir olsa bile devir saati yüksek olur ki ben gaza bastım yani anlayacağınız durum bu kaldı ki yanlış anlamayin sorunum arabamın kaç yaptığı değil pedaldaki vızlama titreşim
|
Orçun.Dmr
2. Vites Yaşı : 29 Aracı : 307 Kayıt Tarihi: 13 Ekim 2014 Konum: . Durum: Aktif Değil Mesajlar: 452 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Orçun.Dmr
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Araç 6 vites ise 180 km de 3 bin devir DİZEL motor için normal. Ayriyetten 5.viteste 150 kmde 4 bin devir 1.6 hdi için fazla, benim 307 1.4 hdi olduğu halde 3500 devirde 150-155 km yapıyor yani anlaşılan baskı ve balatanızda sıkıntı olabilir diye düşünüyorum. Bu arada araç DİZEL ve dizeller düşük devirlerde güzel bir hıza çıkarlar...
|
|
Arabalar ikiye ayrılır Peugeot ve gerisi...
|
ASLAN308
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Peugeot 308 Kayıt Tarihi: 19 Aralık 2017 Konum: Izmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 11 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
5 vites aynen düşük devirde kullanırım arabami 2000 devirde 90 la uzun yol yapıyordum aracı yormadan ve bağırtmadan ama suan 90 la gitmek için 2500 devir istiyor ve bu devirde gaz pedalı titreşim yapıyor adeta daha fazla basma der gibi
|
ASLAN308
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Peugeot 308 Kayıt Tarihi: 19 Aralık 2017 Konum: Izmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 11 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Günaydın arkadaşlar gaz pedalindaki titreşim ile ilgili bilgisi olan arkadaşlar dan varsa tecrübe edenler paylaşımlarıni bekliyorum... Teşekkürler
|
onlycihan
2. Vites Yaşı : 35 Aracı : 2006 Kayıt Tarihi: 10 Aralık 2016 Konum: İzmit Durum: Aktif Değil Mesajlar: 810 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı onlycihan
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
bu problem dediğiniz gibi motordan ziyade aktarma organlarından kaynaklanıyor.bende206 aracımda iki defa baskı değiştirmek zorunda kalmıştım ilkinde volant idare eder dendi üşendiler uğraşmaya problem çıkınca yeni baskı balatadan bir tane daha alıp takmak zorunda kaldım volantta söküldü tornaya gidip birbirine uyum sağlatıldı.sıkıntınız volant ve baskı balata görünüyor.boşta gaz verince gaz pedalında titreşim yok yazmışsınız o zaman aktarmada bir balanst bozukluğu oluyor ve kaçırmada olduğu için aynı hızlarda gitmek için daha fazla devir çeviriyor araç. ben sorunu çözene kadar 5 kez söküldü takıldı baskı balata şanzıman alt tabla çok sıkıntılı süreç bunlar bir de işinin arkasında durmayan ustaya denk gelinirse durum daha da vahim. halen aracımın ilk hali gibi gitmediğini düşünüyorum yine de ama biraz daha sökülüp takılırsa alt takım ayar tutmayacaktı artık
sizin yapacağınız baskı balata yeniden sökülüp volant ya torna ya değişim yapılıp alıştırmaları yapılıp toplanacak
|
ASLAN308
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Peugeot 308 Kayıt Tarihi: 19 Aralık 2017 Konum: Izmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 11 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Teşekkürler paylaşımın için umarım hallederiz bu sorunu , daha sonra gelişme olursa haber veririm...
|
kimiraikkonen
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 208 Active ETG5 Kayıt Tarihi: 18 Kasım 2014 Konum: Bursa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 50 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı kimiraikkonen
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Bu nalet sorun benim 208 aracımda da var. Sırf bu mekanik sorunları yüzünden hergün kendime keşke Toyota falan alsaydım diyorum. Veya Hyundai.
Araç hızlanırken ve özellikle 2000 devir bandında gaz pedalı titriyor. Yarı otomatik ETG5 şanzıman ne yazık ki. Evlerden ırak bir şanzıman, volant leş.
|
Yanıt Yaz | Sayfa 12> |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |