Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >206
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 206 SABAH SİLKELEME TEKLEME ÇÖZÜLMEDİ
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

206 SABAH SİLKELEME TEKLEME ÇÖZÜLMEDİ

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Çevrimdışı OguzhanKucuk61 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Yaşı : 29
Aracı : 206 Sedan
Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2015
Konum: Trabzon
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2344
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı OguzhanKucuk61 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: 206 SABAH SİLKELEME TEKLEME ÇÖZÜLMEDİ
    Gönderim Zamanı: 20 Temmuz 2017 Saat 17:16
Deneyip göreceğiz :) inşallah
Çevrimdışı tsufrankwoli Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206
Kayıt Tarihi: 13 Ağustos 2015
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 152
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tsufrankwoli Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Temmuz 2017 Saat 13:03
Orjinalini yazan: OguzhanKucuk61 OguzhanKucuk61 Yazdı:

Orjinalini yazan: tsufrankwoli tsufrankwoli Yazdı:

Orjinalini yazan: OguzhanKucuk61 OguzhanKucuk61 Yazdı:

Dün tam bu saatlerde kontak kapatıp evime girdim. Ve az önce yani son kontak kapamadan 24 saat sonra çalıştırdım ve hırhır etti. Sarsıntılı bi çalışma oldu ve kabine de yansıdı. Yani hafiften sallandım. Bujileri 80 bin bakımında değişmiştim. 92 binde şuan aracım. lpg yok. Herhangi bir bakımsızlık yok. Neden böyle yaptı acaba ?
Hafif bir rölanti dalgalanması mevcuttu zaten. Gaz kelebeği temizliğini ihmal ettim. Acaba ondan mı ?


Gaz kelebeği bu sorunu yapar ama kolay kolay kirlenmez. 10 bin km falan önce temizletdiyseniz problem olmaz. Tekrar olursa pc bağlatmak lazım buradan bir şey söylemek zor 


Yok hocam. Gaz kelebeğini hiç temizletmedim. 58 binde aldım aracımı, ondan öncesini bilemiyorum pek. Yani kelebek temizliği ile çözülür diyorsunuz.

Büyük ihtimal çözülür. Bujilerde yeni zaten geriye bir tek kelebek kalıyor. 
Çevrimdışı OguzhanKucuk61 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Yaşı : 29
Aracı : 206 Sedan
Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2015
Konum: Trabzon
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2344
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı OguzhanKucuk61 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 18 Temmuz 2017 Saat 10:33
Orjinalini yazan: tsufrankwoli tsufrankwoli Yazdı:

Orjinalini yazan: OguzhanKucuk61 OguzhanKucuk61 Yazdı:

Dün tam bu saatlerde kontak kapatıp evime girdim. Ve az önce yani son kontak kapamadan 24 saat sonra çalıştırdım ve hırhır etti. Sarsıntılı bi çalışma oldu ve kabine de yansıdı. Yani hafiften sallandım. Bujileri 80 bin bakımında değişmiştim. 92 binde şuan aracım. lpg yok. Herhangi bir bakımsızlık yok. Neden böyle yaptı acaba ?
Hafif bir rölanti dalgalanması mevcuttu zaten. Gaz kelebeği temizliğini ihmal ettim. Acaba ondan mı ?


Gaz kelebeği bu sorunu yapar ama kolay kolay kirlenmez. 10 bin km falan önce temizletdiyseniz problem olmaz. Tekrar olursa pc bağlatmak lazım buradan bir şey söylemek zor 


Yok hocam. Gaz kelebeğini hiç temizletmedim. 58 binde aldım aracımı, ondan öncesini bilemiyorum pek. Yani kelebek temizliği ile çözülür diyorsunuz.
Çevrimdışı tsufrankwoli Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206
Kayıt Tarihi: 13 Ağustos 2015
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 152
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tsufrankwoli Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 18 Temmuz 2017 Saat 09:22
Orjinalini yazan: OguzhanKucuk61 OguzhanKucuk61 Yazdı:

Dün tam bu saatlerde kontak kapatıp evime girdim. Ve az önce yani son kontak kapamadan 24 saat sonra çalıştırdım ve hırhır etti. Sarsıntılı bi çalışma oldu ve kabine de yansıdı. Yani hafiften sallandım. Bujileri 80 bin bakımında değişmiştim. 92 binde şuan aracım. lpg yok. Herhangi bir bakımsızlık yok. Neden böyle yaptı acaba ?
Hafif bir rölanti dalgalanması mevcuttu zaten. Gaz kelebeği temizliğini ihmal ettim. Acaba ondan mı ?

Gaz kelebeği bu sorunu yapar ama kolay kolay kirlenmez. 10 bin km falan önce temizletdiyseniz problem olmaz. Tekrar olursa pc bağlatmak lazım buradan bir şey söylemek zor 
Çevrimdışı OguzhanKucuk61 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Yaşı : 29
Aracı : 206 Sedan
Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2015
Konum: Trabzon
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2344
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı OguzhanKucuk61 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Temmuz 2017 Saat 22:15
Dün tam bu saatlerde kontak kapatıp evime girdim. Ve az önce yani son kontak kapamadan 24 saat sonra çalıştırdım ve hırhır etti. Sarsıntılı bi çalışma oldu ve kabine de yansıdı. Yani hafiften sallandım. Bujileri 80 bin bakımında değişmiştim. 92 binde şuan aracım. lpg yok. Herhangi bir bakımsızlık yok. Neden böyle yaptı acaba ?
Hafif bir rölanti dalgalanması mevcuttu zaten. Gaz kelebeği temizliğini ihmal ettim. Acaba ondan mı ?

Düzenleyen OguzhanKucuk61 - 17 Temmuz 2017 Saat 22:17
Çevrimdışı tsufrankwoli Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206
Kayıt Tarihi: 13 Ağustos 2015
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 152
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tsufrankwoli Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Temmuz 2017 Saat 20:47
Orjinalini yazan: kajmeranist kajmeranist Yazdı:

Orjinalini yazan: tsufrankwoli tsufrankwoli Yazdı:

Bir deneyin hocam problem bence kesinlikle bundan. 

<span style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;">Arkadaşlar sorun tamamen kalibrasyon ile ilgiliydi sanırım, bi süre tekrarlayıp tekrarlamadığını görüp öyle yorum yazmak için bekledim. en son gittiğim yerde (samsun-erimler oto) sıfırdan kalibrasyon yaptırdım. eskiden benzin haritası ile lpg haritası tam oturmuyormuş, araç fakir karışım algılayıp benzin haritasını zenginleştirdiği için sabahları benzine boğulma durumu yaşanıyormuş. ayar esnasında kalibrasyon bölümünde harita noktalarını usta tam üst üste getirip kaydetti, sonrasında daha en ufak bir sorun yaşamadım. Burada küçük bir püf nokta var, regülatör değişimine karar vermeden önce, dikkat etmeniz gereken sabahları geç marş alma olup olmadığı imiş, bu durum olursa regülatör diyaframında oluşan çatlaklardan manifolda gaz sızdırması olabiliyormuş. bende geç çalışma olmadığı için, bütün oklar kalibrasyonu gösterdi. Benzer bir sorun yaşayan olursa izlemesi gereken yol haritası:</span><br style="margin-top: 0px; color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;"><br style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;"><span style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;">*lpg'nin sigortası sökülüp tamamen devre dışı bırakılır</span><br style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;"><span style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;">*boğaz kelebeği temizletilir</span><br style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;"><span style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;">*benzin depo ve enjektör temizleyici atılır (wurth tavsiye edilir)</span><br style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;"><span style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;">*akü kutup başları sökülüp birkaç dakika beklenerek benzin haritası Ecu değerlerinin fabrikasyon ayarlara dönmesi sağlanır.</span><br style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;"><span style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;">*bir hafta hiç tüpe geçmeden benzinle gezilir</span><br style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;"><span style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;">*sıfırdan kalibrasyon yapılır</span><br style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;"><br style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;"><span style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;">akü kutup başlarını sökmek çok önemli, yoksa aynı tekleme hiç lpg'ye geçmeseniz de devam ediyor, kutuplar sökülüp takıldığı anda düzeliyor zaten bu sorun. amacımız benzin ecu değerlerini fabrikasyon değerlerde tutmak için hatasız lpg kalibrasyonu yapmak...</span>


Hocam arabayı bir gün çalıştırmayalım marş çevirince hırhır edip stop ediyor. Bujilerdeki nemi aldık belli bir zaman düzelmişti şimdi tekrar olmaya başladı. Bu yazdıklarınız iyi gözüküyor ama uygulamak için usta lazım işte.


Hangi sehirdensiniz hocam
Çevrimdışı omrhalici Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Peugeot 206
Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2017
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 23
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı omrhalici Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Temmuz 2017 Saat 16:22
Tüm yazılanları denedim ve sonuç alamadım garip bir sıkıntı
Çevrimdışı kajmeranist Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 31
Aracı : 206 1.4 Color Line
Kayıt Tarihi: 17 Temmuz 2017
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 6
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı kajmeranist Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Temmuz 2017 Saat 12:54
Orjinalini yazan: tsufrankwoli tsufrankwoli Yazdı:

Bir deneyin hocam problem bence kesinlikle bundan. 

Arkadaşlar sorun tamamen kalibrasyon ile ilgiliydi sanırım, bi süre tekrarlayıp tekrarlamadığını görüp öyle yorum yazmak için bekledim. en son gittiğim yerde (samsun-erimler oto) sıfırdan kalibrasyon yaptırdım. eskiden benzin haritası ile lpg haritası tam oturmuyormuş, araç fakir karışım algılayıp benzin haritasını zenginleştirdiği için sabahları benzine boğulma durumu yaşanıyormuş. ayar esnasında kalibrasyon bölümünde harita noktalarını usta tam üst üste getirip kaydetti, sonrasında daha en ufak bir sorun yaşamadım. Burada küçük bir püf nokta var, regülatör değişimine karar vermeden önce, dikkat etmeniz gereken sabahları geç marş alma olup olmadığı imiş, bu durum olursa regülatör diyaframında oluşan çatlaklardan manifolda gaz sızdırması olabiliyormuş. bende geç çalışma olmadığı için, bütün oklar kalibrasyonu gösterdi. Benzer bir sorun yaşayan olursa izlemesi gereken yol haritası:

*lpg'nin sigortası sökülüp tamamen devre dışı bırakılır
*boğaz kelebeği temizletilir
*benzin depo ve enjektör temizleyici atılır (wurth tavsiye edilir)
*akü kutup başları sökülüp birkaç dakika beklenerek benzin haritası Ecu değerlerinin fabrikasyon ayarlara dönmesi sağlanır.
*bir hafta hiç tüpe geçmeden benzinle gezilir
*sıfırdan kalibrasyon yapılır

akü kutup başlarını sökmek çok önemli, yoksa aynı tekleme hiç lpg'ye geçmeseniz de devam ediyor, kutuplar sökülüp takıldığı anda düzeliyor zaten bu sorun. amacımız benzin ecu değerlerini fabrikasyon değerlerde tutmak için hatasız lpg kalibrasyonu yapmak...

Hocam arabayı bir gün çalıştırmayalım marş çevirince hırhır edip stop ediyor. Bujilerdeki nemi aldık belli bir zaman düzelmişti şimdi tekrar olmaya başladı. Bu yazdıklarınız iyi gözüküyor ama uygulamak için usta lazım işte.
Çevrimdışı tsufrankwoli Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206
Kayıt Tarihi: 13 Ağustos 2015
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 152
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (1) Teşekkür(1)   Alıntı tsufrankwoli Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Temmuz 2017 Saat 09:54
Bir deneyin hocam problem bence kesinlikle bundan. 

Arkadaşlar sorun tamamen kalibrasyon ile ilgiliydi sanırım, bi süre tekrarlayıp tekrarlamadığını görüp öyle yorum yazmak için bekledim. en son gittiğim yerde (samsun-erimler oto) sıfırdan kalibrasyon yaptırdım. eskiden benzin haritası ile lpg haritası tam oturmuyormuş, araç fakir karışım algılayıp benzin haritasını zenginleştirdiği için sabahları benzine boğulma durumu yaşanıyormuş. ayar esnasında kalibrasyon bölümünde harita noktalarını usta tam üst üste getirip kaydetti, sonrasında daha en ufak bir sorun yaşamadım. Burada küçük bir püf nokta var, regülatör değişimine karar vermeden önce, dikkat etmeniz gereken sabahları geç marş alma olup olmadığı imiş, bu durum olursa regülatör diyaframında oluşan çatlaklardan manifolda gaz sızdırması olabiliyormuş. bende geç çalışma olmadığı için, bütün oklar kalibrasyonu gösterdi. Benzer bir sorun yaşayan olursa izlemesi gereken yol haritası:

*lpg'nin sigortası sökülüp tamamen devre dışı bırakılır
*boğaz kelebeği temizletilir
*benzin depo ve enjektör temizleyici atılır (wurth tavsiye edilir)
*akü kutup başları sökülüp birkaç dakika beklenerek benzin haritası Ecu değerlerinin fabrikasyon ayarlara dönmesi sağlanır.
*bir hafta hiç tüpe geçmeden benzinle gezilir
*sıfırdan kalibrasyon yapılır

akü kutup başlarını sökmek çok önemli, yoksa aynı tekleme hiç lpg'ye geçmeseniz de devam ediyor, kutuplar sökülüp takıldığı anda düzeliyor zaten bu sorun. amacımız benzin ecu değerlerini fabrikasyon değerlerde tutmak için hatasız lpg kalibrasyonu yapmak...
Çevrimdışı sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Yaşı : 39
Aracı : Scenic 2.0 16v
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17107
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Temmuz 2017 Saat 08:56
Orjinalini yazan: omrhalici omrhalici Yazdı:

Arkadaşlar silindir contası değiştirdim araç hala aynı gittim parayı geri aldım neyden olabilir bu lanet sıkıntı bir türlü geçmiyor

peki hocam benzin de yapıyorsa öncelikle gaz kelebeğini ve map sensörünü güzelce temizletin bu arada benzin enjektörlerini nasıl kontrol ettiler. söküp makineye bağlayıpmı yoksa kabaca gözlemi kontrol ettiler.


Düzenleyen sonerkyl - 17 Temmuz 2017 Saat 08:56
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Çevrimdışı sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Yaşı : 39
Aracı : Scenic 2.0 16v
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17107
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Temmuz 2017 Saat 08:54
Orjinalini yazan: omrhalici omrhalici Yazdı:

O dediğin ikisini aynı anda yakma sıkıntısını anlamak için LPG ustası lpgyi komple kesti ve araç yine aynı sıkıntıyı yaptı geriye bir tek üst kapak kalıyor ama LPG basınçlı gaz da olsa sonuçta buji üst kapaktan dolayı ıslak ise onu da yakmakta zorlanmaz mı

hocam kusara bakmayın uzun süredir aktif olmayınca görmemişim sorunuzu. benim araçta aynen sizin gibiydi benzine yanma odasında su karıştığı için tekleme yapıyordu ancak lpg ile çalıştırınca tekleme yapmıyordu. sebebi lpg yandığı zaman belli oranda su buharı çıkar onun için tekleme olayı lpg pek fark ettirmez araç. 
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Çevrimdışı omrhalici Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Peugeot 206
Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2017
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 23
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı omrhalici Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 16 Temmuz 2017 Saat 19:25
Arkadaşlar silindir contası değiştirdim araç hala aynı gittim parayı geri aldım neyden olabilir bu lanet sıkıntı bir türlü geçmiyor
Çevrimdışı omrhalici Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Peugeot 206
Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2017
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 23
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı omrhalici Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2017 Saat 18:09
O dediğin ikisini aynı anda yakma sıkıntısını anlamak için LPG ustası lpgyi komple kesti ve araç yine aynı sıkıntıyı yaptı geriye bir tek üst kapak kalıyor ama LPG basınçlı gaz da olsa sonuçta buji üst kapaktan dolayı ıslak ise onu da yakmakta zorlanmaz mı
Çevrimdışı sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Yaşı : 39
Aracı : Scenic 2.0 16v
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17107
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2017 Saat 17:58
yakıttan dolayı hocam birisi sıvı digeri basınçlı gaz oldugundan kaynaklı peki bujilerde ıslaklık gözlemledimi usta kontrol derken hepsini söktümü. bir ikinci sebep ise iki yakıtında yanma odasında aynı anda yanmasından kaynaklanabiliyor. bu arada benzinde kaç km kullandınız.
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Çevrimdışı omrhalici Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Peugeot 206
Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2017
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 23
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı omrhalici Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2017 Saat 17:46
Malesef o kadar bilgim yok bide şey sorucam bu silindir kapak contası ilk çalışmada sıkıntı yapıyor ya peki ben sabah LPG de çalıştırınca neden sıkıntı yapmıyor ben LPG tuşuna basılı tutup aracı çalıştırıyorum tek bir sıkıntı yok
Çevrimdışı tsufrankwoli Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206
Kayıt Tarihi: 13 Ağustos 2015
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 152
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tsufrankwoli Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2017 Saat 17:16
Radyo şifresini biliyorsanız. Kutup başını 5-6 dk çıkarıp takın. 
Rölantide bi problem var  mı ? 
Çevrimdışı sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Yaşı : 39
Aracı : Scenic 2.0 16v
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17107
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2017 Saat 17:01
rica ederim hocam ama dediğim gibi öncelikle siz bir benzinli biraz kullanın 
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Çevrimdışı omrhalici Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Peugeot 206
Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2017
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 23
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı omrhalici Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2017 Saat 16:44
Eyvah eyvah diyelim o zaman sanırım benim sıkıntı da bu sebebden hiç birşey çözmesi sanırım bu çözecek de bakalım teşekkür ederim
Çevrimdışı sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Yaşı : 39
Aracı : Scenic 2.0 16v
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17107
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2017 Saat 16:38
Orjinalini yazan: omrhalici omrhalici Yazdı:

Baya tuzlu imiş servis mi değiştirdi conta fiyatına baktım en pahalısi 90 TL görünüyor silindir kapak contasının

aslında conta pahalı deil ama yapılan işlemler fiyatı arttırıyor malesef

1- kapak taşlanacak rektefeciye gidiyor (200 tl)
2-conta (90 tl) ekstra bir kaç conta daha çıkıyor (100-120 tl) buluyor.
3-motor yağı ve filtresi (100 tl) ortalama dedim özel servis olunca 20-30 tl artıyor.
4-antifiriz 40 tl
5-soğutma suyu sistemi temizleme (20-30 tl)
6-işçilik 200-250 tl ustasına göre değişiyor.
7-ıvır - zıvır birkaç işlem daha çıkabilir.

Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Çevrimdışı omrhalici Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Peugeot 206
Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2017
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 23
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı omrhalici Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2017 Saat 16:33
Baya tuzlu imiş servis mi değiştirdi conta fiyatına baktım en pahalısi 90 TL görünüyor silindir kapak contasının
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon 206 Radyatör Hava Alma İşlemi son mesaja git 2988 0 Berkan123
konu icon Birden Stop Etme son mesaja git 5916 8 Berkan123
konu icon Genleşme kabında basınç son mesaja git 1252 3 Berkan123
konu icon Hararet Göstergesi son mesaja git 1318 4 Berkan123
konu icon 206 Hararet Sorunu son mesaja git 764 4 Berkan123
konu icon 206 otomatik vites sorunu son mesaja git 2854 11 feyyazbugan
konu icon 206 şakırtı sesi geliyor son mesaja git 1157 4 berkogut
konu icon 1.4 HDi Emme Manifoltu Nasıl Takılır? son mesaja git 1974 4 antipollution
konu icon 307 kendi kendine gaz veriyor. son mesaja git 12956 36 drneuron
konu icon Android Auto Sorunu - Xiaomi 13T Pro son mesaja git 1002 0 chanyilmz
konu icon Fikirlerinize ihtiyacım var son mesaja git 568 0 Mustafa1923
konu icon Peugeot 206 hakkında yardım son mesaja git 533 0 Mustafa1923
konu icon tahin kıvamında soğutma suyu-rektefiye son mesaja git 580 0 claymore
konu icon 206 kalorifer sıcak soguk arkadan ayarı son mesaja git 576 0 heavyburak26
konu icon 2010 3008 1.6 vti sorunlar zinciri son mesaja git 1052 0 cagri_serin
konu icon Tüm arıza göstergeleri aktif son mesaja git 936 0 Volkan 00
konu icon ENG man system faulty - Hatası (Resimli) son mesaja git 16229 16 YKH
konu icon Otomatik Şanzıman Geç Vites Atma Sorunu son mesaja git 5668 10 Stcngnr28
konu icon 206 1.4 8v Subap Ayarı(Resimli) son mesaja git 1988 1 arifbsrn
konu icon Bilgi ekranı son mesaja git 572 0 Erdo
Bizi Takip Edin   

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2024 APRIL EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
berkogut 7
Berkan123 7
KnucklesTR 4
drneuron 3
ppfustasi12 3
Mustafa1923 3
alex33 3
arifbsrn 2
antipollution 2
chanyilmz 2
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2024
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English