Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

206 SABAH SİLKELEME TEKLEME ÇÖZÜLMEDİ

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 206
Forum Tanımlaması: Peugeot 206, 1998'den 2011'e kadar üretilen kompakt boyutlu satış rekoru kırmış bir otomobildir
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=44850
Tarih: 19 Nisan 2024 Saat 15:25
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Konu: 206 SABAH SİLKELEME TEKLEME ÇÖZÜLMEDİ
Mesajı Yazan: omrhalici
Konu: 206 SABAH SİLKELEME TEKLEME ÇÖZÜLMEDİ
Mesaj Tarihi: 09 Temmuz 2017 Saat 18:20
Arkadaşlar 2002 1.4 XT LPG 206ım var aracın çekişi gidişi harika araç sabah ilk marşı tek seferde alıyor ancak 1 e takıp kalkmak isteyince araç yüksek bir silkeleme tekleme yapıyor araç boğuluyor gaz verip devam etmeye çalışırsam stop ediyor bunu sabah 2 veya 3 kez yapıp sonra normal bir şekilde devam ediyor araç kalktıktan sonra çekiş inanılmaz çok atik gidiyor sabahları lpg tuşuna basılı tutup çalıştırırsam hiç bir problem yok tek marş ve yağ gibi kalkıyor sorun benzinde usta önce benzin pompa motoru değişti düzelmedi benzin şamandıra komple değişti yine düzelmedi bende lpg ci gittim makineye bağladık sorun yok ayarlar normal lpg ustası lpg kesti bakalım sabah yapacak mı sıkıntı dedi ve yaptı yani lpg ile ilgili bir durum yok benzin enjektörler ve bujilerde iyi dedi usta zaten onlar sıkıntılı olsa silkeleme ve tekleme hep yapmaz mı sadece ilk kalkış aracı 5 6 saat kullanmayınca ilk kalkışta yapıyor 
USTALAR ÇÖZEMEDİ İŞİN EHLİ VEYA DAHA ÖNCE BAŞINA GELİP ÇÖZMÜŞ KİŞİLER YARDIMCI OLURSA SEVİNİRİM



Cevaplar:
Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 10 Temmuz 2017 Saat 09:14
buji ve bobin birde hocam buji leri söktür ıslaklık varmı diye

-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: omrhalici
Mesaj Tarihi: 10 Temmuz 2017 Saat 09:59
Hocam öyle bir sıkıntı olsa hep yapmaz mı LPG de hiç bir sıkıntı yok mesela


Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 10 Temmuz 2017 Saat 15:35
Bendede benzinde ilk çalıştırmada oluyordu silindir kapak contasından yanma odasına su gittiği için benzinde tekleme yapıyordu motor ısınana kadar yada gaza geçene kadar. biraz benzinde bin bakalım aynı sorun devam ediyordu

-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: omrhalici
Mesaj Tarihi: 10 Temmuz 2017 Saat 16:09
Sen sorunu nasıl çözdün ne kadar masraf oluyor üst kapak mı değişiyor


Mesajı Yazan: omrhalici
Mesaj Tarihi: 10 Temmuz 2017 Saat 16:13
Ve benzinde baya bindim sorun devam ediyor


Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 10 Temmuz 2017 Saat 16:14
Orjinalini yazan: omrhalici omrhalici Yazdı:

Sen sorunu nasıl çözdün ne kadar masraf oluyor üst kapak mı değişiyor

Benim sorun silindir kapak contası değişiminden sonra çözüldü 3 hafta önce değişti ondan sonar uzun yola felan çıktım hiç problem yok araç şu an ne su eksiltme nede tekleme hocam maliyet 730 tl geldi üst kapak değişmiyor, üst kapak ile ana gövde arasındaki conta değişiyor. 


-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: omrhalici
Mesaj Tarihi: 10 Temmuz 2017 Saat 16:33
Baya tuzlu imiş servis mi değiştirdi conta fiyatına baktım en pahalısi 90 TL görünüyor silindir kapak contasının


Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 10 Temmuz 2017 Saat 16:38
Orjinalini yazan: omrhalici omrhalici Yazdı:

Baya tuzlu imiş servis mi değiştirdi conta fiyatına baktım en pahalısi 90 TL görünüyor silindir kapak contasının

aslında conta pahalı deil ama yapılan işlemler fiyatı arttırıyor malesef

1- kapak taşlanacak rektefeciye gidiyor (200 tl)
2-conta (90 tl) ekstra bir kaç conta daha çıkıyor (100-120 tl) buluyor.
3-motor yağı ve filtresi (100 tl) ortalama dedim özel servis olunca 20-30 tl artıyor.
4-antifiriz 40 tl
5-soğutma suyu sistemi temizleme (20-30 tl)
6-işçilik 200-250 tl ustasına göre değişiyor.
7-ıvır - zıvır birkaç işlem daha çıkabilir.



-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: omrhalici
Mesaj Tarihi: 10 Temmuz 2017 Saat 16:44
Eyvah eyvah diyelim o zaman sanırım benim sıkıntı da bu sebebden hiç birşey çözmesi sanırım bu çözecek de bakalım teşekkür ederim


Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 10 Temmuz 2017 Saat 17:01
rica ederim hocam ama dediğim gibi öncelikle siz bir benzinli biraz kullanın 

-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: tsufrankwoli
Mesaj Tarihi: 10 Temmuz 2017 Saat 17:16
Radyo şifresini biliyorsanız. Kutup başını 5-6 dk çıkarıp takın. 
Rölantide bi problem var  mı ? 


Mesajı Yazan: omrhalici
Mesaj Tarihi: 10 Temmuz 2017 Saat 17:46
Malesef o kadar bilgim yok bide şey sorucam bu silindir kapak contası ilk çalışmada sıkıntı yapıyor ya peki ben sabah LPG de çalıştırınca neden sıkıntı yapmıyor ben LPG tuşuna basılı tutup aracı çalıştırıyorum tek bir sıkıntı yok


Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 10 Temmuz 2017 Saat 17:58
yakıttan dolayı hocam birisi sıvı digeri basınçlı gaz oldugundan kaynaklı peki bujilerde ıslaklık gözlemledimi usta kontrol derken hepsini söktümü. bir ikinci sebep ise iki yakıtında yanma odasında aynı anda yanmasından kaynaklanabiliyor. bu arada benzinde kaç km kullandınız.

-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: omrhalici
Mesaj Tarihi: 10 Temmuz 2017 Saat 18:09
O dediğin ikisini aynı anda yakma sıkıntısını anlamak için LPG ustası lpgyi komple kesti ve araç yine aynı sıkıntıyı yaptı geriye bir tek üst kapak kalıyor ama LPG basınçlı gaz da olsa sonuçta buji üst kapaktan dolayı ıslak ise onu da yakmakta zorlanmaz mı


Mesajı Yazan: omrhalici
Mesaj Tarihi: 16 Temmuz 2017 Saat 19:25
Arkadaşlar silindir contası değiştirdim araç hala aynı gittim parayı geri aldım neyden olabilir bu lanet sıkıntı bir türlü geçmiyor


Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 17 Temmuz 2017 Saat 08:54
Orjinalini yazan: omrhalici omrhalici Yazdı:

O dediğin ikisini aynı anda yakma sıkıntısını anlamak için LPG ustası lpgyi komple kesti ve araç yine aynı sıkıntıyı yaptı geriye bir tek üst kapak kalıyor ama LPG basınçlı gaz da olsa sonuçta buji üst kapaktan dolayı ıslak ise onu da yakmakta zorlanmaz mı

hocam kusara bakmayın uzun süredir aktif olmayınca görmemişim sorunuzu. benim araçta aynen sizin gibiydi benzine yanma odasında su karıştığı için tekleme yapıyordu ancak lpg ile çalıştırınca tekleme yapmıyordu. sebebi lpg yandığı zaman belli oranda su buharı çıkar onun için tekleme olayı lpg pek fark ettirmez araç. 


-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 17 Temmuz 2017 Saat 08:56
Orjinalini yazan: omrhalici omrhalici Yazdı:

Arkadaşlar silindir contası değiştirdim araç hala aynı gittim parayı geri aldım neyden olabilir bu lanet sıkıntı bir türlü geçmiyor

peki hocam benzin de yapıyorsa öncelikle gaz kelebeğini ve map sensörünü güzelce temizletin bu arada benzin enjektörlerini nasıl kontrol ettiler. söküp makineye bağlayıpmı yoksa kabaca gözlemi kontrol ettiler.


-------------
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.


Mesajı Yazan: tsufrankwoli
Mesaj Tarihi: 17 Temmuz 2017 Saat 09:54
Bir deneyin hocam problem bence kesinlikle bundan. 

Arkadaşlar sorun tamamen kalibrasyon ile ilgiliydi sanırım, bi süre tekrarlayıp tekrarlamadığını görüp öyle yorum yazmak için bekledim. en son gittiğim yerde (samsun-erimler oto) sıfırdan kalibrasyon yaptırdım. eskiden benzin haritası ile lpg haritası tam oturmuyormuş, araç fakir karışım algılayıp benzin haritasını zenginleştirdiği için sabahları benzine boğulma durumu yaşanıyormuş. ayar esnasında kalibrasyon bölümünde harita noktalarını usta tam üst üste getirip kaydetti, sonrasında daha en ufak bir sorun yaşamadım. Burada küçük bir püf nokta var, regülatör değişimine karar vermeden önce, dikkat etmeniz gereken sabahları geç marş alma olup olmadığı imiş, bu durum olursa regülatör diyaframında oluşan çatlaklardan manifolda gaz sızdırması olabiliyormuş. bende geç çalışma olmadığı için, bütün oklar kalibrasyonu gösterdi. Benzer bir sorun yaşayan olursa izlemesi gereken yol haritası:

*lpg'nin sigortası sökülüp tamamen devre dışı bırakılır
*boğaz kelebeği temizletilir
*benzin depo ve enjektör temizleyici atılır (wurth tavsiye edilir)
*akü kutup başları sökülüp birkaç dakika beklenerek benzin haritası Ecu değerlerinin fabrikasyon ayarlara dönmesi sağlanır.
*bir hafta hiç tüpe geçmeden benzinle gezilir
*sıfırdan kalibrasyon yapılır

akü kutup başlarını sökmek çok önemli, yoksa aynı tekleme hiç lpg'ye geçmeseniz de devam ediyor, kutuplar sökülüp takıldığı anda düzeliyor zaten bu sorun. amacımız benzin ecu değerlerini fabrikasyon değerlerde tutmak için hatasız lpg kalibrasyonu yapmak...


Mesajı Yazan: kajmeranist
Mesaj Tarihi: 17 Temmuz 2017 Saat 12:54
Orjinalini yazan: tsufrankwoli tsufrankwoli Yazdı:

Bir deneyin hocam problem bence kesinlikle bundan. 

Arkadaşlar sorun tamamen kalibrasyon ile ilgiliydi sanırım, bi süre tekrarlayıp tekrarlamadığını görüp öyle yorum yazmak için bekledim. en son gittiğim yerde (samsun-erimler oto) sıfırdan kalibrasyon yaptırdım. eskiden benzin haritası ile lpg haritası tam oturmuyormuş, araç fakir karışım algılayıp benzin haritasını zenginleştirdiği için sabahları benzine boğulma durumu yaşanıyormuş. ayar esnasında kalibrasyon bölümünde harita noktalarını usta tam üst üste getirip kaydetti, sonrasında daha en ufak bir sorun yaşamadım. Burada küçük bir püf nokta var, regülatör değişimine karar vermeden önce, dikkat etmeniz gereken sabahları geç marş alma olup olmadığı imiş, bu durum olursa regülatör diyaframında oluşan çatlaklardan manifolda gaz sızdırması olabiliyormuş. bende geç çalışma olmadığı için, bütün oklar kalibrasyonu gösterdi. Benzer bir sorun yaşayan olursa izlemesi gereken yol haritası:

*lpg'nin sigortası sökülüp tamamen devre dışı bırakılır
*boğaz kelebeği temizletilir
*benzin depo ve enjektör temizleyici atılır (wurth tavsiye edilir)
*akü kutup başları sökülüp birkaç dakika beklenerek benzin haritası Ecu değerlerinin fabrikasyon ayarlara dönmesi sağlanır.
*bir hafta hiç tüpe geçmeden benzinle gezilir
*sıfırdan kalibrasyon yapılır

akü kutup başlarını sökmek çok önemli, yoksa aynı tekleme hiç lpg'ye geçmeseniz de devam ediyor, kutuplar sökülüp takıldığı anda düzeliyor zaten bu sorun. amacımız benzin ecu değerlerini fabrikasyon değerlerde tutmak için hatasız lpg kalibrasyonu yapmak...

Hocam arabayı bir gün çalıştırmayalım marş çevirince hırhır edip stop ediyor. Bujilerdeki nemi aldık belli bir zaman düzelmişti şimdi tekrar olmaya başladı. Bu yazdıklarınız iyi gözüküyor ama uygulamak için usta lazım işte.


Mesajı Yazan: omrhalici
Mesaj Tarihi: 17 Temmuz 2017 Saat 16:22
Tüm yazılanları denedim ve sonuç alamadım garip bir sıkıntı


Mesajı Yazan: tsufrankwoli
Mesaj Tarihi: 17 Temmuz 2017 Saat 20:47
Orjinalini yazan: kajmeranist kajmeranist Yazdı:

Orjinalini yazan: tsufrankwoli tsufrankwoli Yazdı:

Bir deneyin hocam problem bence kesinlikle bundan. 

<span style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;">Arkadaşlar sorun tamamen kalibrasyon ile ilgiliydi sanırım, bi süre tekrarlayıp tekrarlamadığını görüp öyle yorum yazmak için bekledim. en son gittiğim yerde (samsun-erimler oto) sıfırdan kalibrasyon yaptırdım. eskiden benzin haritası ile lpg haritası tam oturmuyormuş, araç fakir karışım algılayıp benzin haritasını zenginleştirdiği için sabahları benzine boğulma durumu yaşanıyormuş. ayar esnasında kalibrasyon bölümünde harita noktalarını usta tam üst üste getirip kaydetti, sonrasında daha en ufak bir sorun yaşamadım. Burada küçük bir püf nokta var, regülatör değişimine karar vermeden önce, dikkat etmeniz gereken sabahları geç marş alma olup olmadığı imiş, bu durum olursa regülatör diyaframında oluşan çatlaklardan manifolda gaz sızdırması olabiliyormuş. bende geç çalışma olmadığı için, bütün oklar kalibrasyonu gösterdi. Benzer bir sorun yaşayan olursa izlemesi gereken yol haritası:</span><br style="margin-top: 0px; color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;"><br style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;"><span style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;">*lpg'nin sigortası sökülüp tamamen devre dışı bırakılır</span><br style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;"><span style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;">*boğaz kelebeği temizletilir</span><br style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;"><span style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;">*benzin depo ve enjektör temizleyici atılır (wurth tavsiye edilir)</span><br style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;"><span style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;">*akü kutup başları sökülüp birkaç dakika beklenerek benzin haritası Ecu değerlerinin fabrikasyon ayarlara dönmesi sağlanır.</span><br style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;"><span style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;">*bir hafta hiç tüpe geçmeden benzinle gezilir</span><br style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;"><span style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;">*sıfırdan kalibrasyon yapılır</span><br style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;"><br style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;"><span style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;">akü kutup başlarını sökmek çok önemli, yoksa aynı tekleme hiç lpg'ye geçmeseniz de devam ediyor, kutuplar sökülüp takıldığı anda düzeliyor zaten bu sorun. amacımız benzin ecu değerlerini fabrikasyon değerlerde tutmak için hatasız lpg kalibrasyonu yapmak...</span>


Hocam arabayı bir gün çalıştırmayalım marş çevirince hırhır edip stop ediyor. Bujilerdeki nemi aldık belli bir zaman düzelmişti şimdi tekrar olmaya başladı. Bu yazdıklarınız iyi gözüküyor ama uygulamak için usta lazım işte.


Hangi sehirdensiniz hocam


Mesajı Yazan: OguzhanKucuk61
Mesaj Tarihi: 17 Temmuz 2017 Saat 22:15
Dün tam bu saatlerde kontak kapatıp evime girdim. Ve az önce yani son kontak kapamadan 24 saat sonra çalıştırdım ve hırhır etti. Sarsıntılı bi çalışma oldu ve kabine de yansıdı. Yani hafiften sallandım. Bujileri 80 bin bakımında değişmiştim. 92 binde şuan aracım. lpg yok. Herhangi bir bakımsızlık yok. Neden böyle yaptı acaba ?
Hafif bir rölanti dalgalanması mevcuttu zaten. Gaz kelebeği temizliğini ihmal ettim. Acaba ondan mı ?

-------------
https://hizliresim.com/zjMbaB" rel="nofollow">


Mesajı Yazan: tsufrankwoli
Mesaj Tarihi: 18 Temmuz 2017 Saat 09:22
Orjinalini yazan: OguzhanKucuk61 OguzhanKucuk61 Yazdı:

Dün tam bu saatlerde kontak kapatıp evime girdim. Ve az önce yani son kontak kapamadan 24 saat sonra çalıştırdım ve hırhır etti. Sarsıntılı bi çalışma oldu ve kabine de yansıdı. Yani hafiften sallandım. Bujileri 80 bin bakımında değişmiştim. 92 binde şuan aracım. lpg yok. Herhangi bir bakımsızlık yok. Neden böyle yaptı acaba ?
Hafif bir rölanti dalgalanması mevcuttu zaten. Gaz kelebeği temizliğini ihmal ettim. Acaba ondan mı ?

Gaz kelebeği bu sorunu yapar ama kolay kolay kirlenmez. 10 bin km falan önce temizletdiyseniz problem olmaz. Tekrar olursa pc bağlatmak lazım buradan bir şey söylemek zor 


Mesajı Yazan: OguzhanKucuk61
Mesaj Tarihi: 18 Temmuz 2017 Saat 10:33
Orjinalini yazan: tsufrankwoli tsufrankwoli Yazdı:

Orjinalini yazan: OguzhanKucuk61 OguzhanKucuk61 Yazdı:

Dün tam bu saatlerde kontak kapatıp evime girdim. Ve az önce yani son kontak kapamadan 24 saat sonra çalıştırdım ve hırhır etti. Sarsıntılı bi çalışma oldu ve kabine de yansıdı. Yani hafiften sallandım. Bujileri 80 bin bakımında değişmiştim. 92 binde şuan aracım. lpg yok. Herhangi bir bakımsızlık yok. Neden böyle yaptı acaba ?
Hafif bir rölanti dalgalanması mevcuttu zaten. Gaz kelebeği temizliğini ihmal ettim. Acaba ondan mı ?


Gaz kelebeği bu sorunu yapar ama kolay kolay kirlenmez. 10 bin km falan önce temizletdiyseniz problem olmaz. Tekrar olursa pc bağlatmak lazım buradan bir şey söylemek zor 


Yok hocam. Gaz kelebeğini hiç temizletmedim. 58 binde aldım aracımı, ondan öncesini bilemiyorum pek. Yani kelebek temizliği ile çözülür diyorsunuz.

-------------
https://hizliresim.com/zjMbaB" rel="nofollow">


Mesajı Yazan: tsufrankwoli
Mesaj Tarihi: 20 Temmuz 2017 Saat 13:03
Orjinalini yazan: OguzhanKucuk61 OguzhanKucuk61 Yazdı:

Orjinalini yazan: tsufrankwoli tsufrankwoli Yazdı:

Orjinalini yazan: OguzhanKucuk61 OguzhanKucuk61 Yazdı:

Dün tam bu saatlerde kontak kapatıp evime girdim. Ve az önce yani son kontak kapamadan 24 saat sonra çalıştırdım ve hırhır etti. Sarsıntılı bi çalışma oldu ve kabine de yansıdı. Yani hafiften sallandım. Bujileri 80 bin bakımında değişmiştim. 92 binde şuan aracım. lpg yok. Herhangi bir bakımsızlık yok. Neden böyle yaptı acaba ?
Hafif bir rölanti dalgalanması mevcuttu zaten. Gaz kelebeği temizliğini ihmal ettim. Acaba ondan mı ?


Gaz kelebeği bu sorunu yapar ama kolay kolay kirlenmez. 10 bin km falan önce temizletdiyseniz problem olmaz. Tekrar olursa pc bağlatmak lazım buradan bir şey söylemek zor 


Yok hocam. Gaz kelebeğini hiç temizletmedim. 58 binde aldım aracımı, ondan öncesini bilemiyorum pek. Yani kelebek temizliği ile çözülür diyorsunuz.

Büyük ihtimal çözülür. Bujilerde yeni zaten geriye bir tek kelebek kalıyor. 


Mesajı Yazan: OguzhanKucuk61
Mesaj Tarihi: 20 Temmuz 2017 Saat 17:16
Deneyip göreceğiz :) inşallah

-------------
https://hizliresim.com/zjMbaB" rel="nofollow">



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net