|
Enjektor Puskurtme Zamani Problemi Lutfen Yardim |
Yanıt Yaz | Sayfa <12 |
Yazar | |
Serkan
5. Vites Yaşı : 42 Aracı : New C3 1.4 HDİ Exclusive Kayıt Tarihi: 29 Haziran 2012 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 9104 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Size tavsiyem bujilerinizi kontrol ettirin orjinal değilse yeni olsa bile değiştirin, ateşleme bobinini kontrol ettirin, lpg'de hem sağlıklı çalışması için hemde yakıt tasarrufu için ateşleme sistemi çok önemli |
Ali1905
1. Vites Yaşı : 35 Aracı : Pug 206 1.4i XT Auto (2004) Kayıt Tarihi: 27 Ocak 2014 Konum: Turkey Durum: Aktif Değil Mesajlar: 198 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Hocam sizin aracinizda da mi enjeksiyon puskurtme zamanlari yuksek? Birde bogaz kelebegi kalibrasyonu sonrasi duzeldi demissiniz kaca dusmustu zamanlar? |
Ali1905
1. Vites Yaşı : 35 Aracı : Pug 206 1.4i XT Auto (2004) Kayıt Tarihi: 27 Ocak 2014 Konum: Turkey Durum: Aktif Değil Mesajlar: 198 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Gaziantep hocam |
slhyldz
1. Vites Yaşı : 45 Aracı : 2006 Kayıt Tarihi: 08 Ocak 2014 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 91 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Merhaba;
Bu sorun bendede var. 2006 307SW.
Şuan için param yok. Ama şöyle bir yol izleyeceğim.
1. Önce aracın beynine yeniden yazılım yükleteceğim.
2. Gaz kelebeği kalibrasyonu yaptıracağım. ( aslında yapıldı ve bir ik gün düzeldi yeniden oldu.)
3. Benim aracımda zaman zaman gaz pedal sensörü artı uçta kısa devre hatası veriyor. Bundan dolayı eğer kalibrasyondan düzelmez ise gaz pedalını yine düzelmezse boğaz kelebeğini değiştireceğim. (gaz pedalım sensörlü.)
|
|
Peugeot 307SW Automatic 2006 Pendik-İstanbul
|
Mesut48
3. Vites Yaşı : 42 Aracı : 2004 206 1.4 XT Benzin Kayıt Tarihi: 29 Ekim 2012 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1010 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Arkadaşım şehir neresi ?
|
|
__B0DRUMLU__
|
Ali1905
1. Vites Yaşı : 35 Aracı : Pug 206 1.4i XT Auto (2004) Kayıt Tarihi: 27 Ocak 2014 Konum: Turkey Durum: Aktif Değil Mesajlar: 198 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Arkadaslar Herkese Merhaba , arabayi aldigimdan beri icinden cikamadigim bir sorun hakkinda sizlerden yardim bekliyorum , artik son umudum forumdan alacagim bilgiler kaldi
3 ay once 2004 model 96bin km 'de 206 1.4i otomatik bir arac aldim. Araci aldiktan yaklasik bir hafta sonra asiri yakit yakmasindan dolayi Atiker NanoFast LPG kiti taktirdim. Ilk depoyu bitirene kadar hersey cok guzeldi , ariza isigi bile yanmadigi icin mutluydum. Fakat Aracim Full depo ile (32lt ' lik tank yaklasik 27-28 lt gaz aliyor) 200km yol yapti ve gaz bitti. Aracim o zamanki lpg fiyati ile km ' ye 39 kurus yakiyordu su anki fiyatlarla 43 - 43 kurus yakiyor O zamandan beri yasadigim hikayeme ve harcadigim paralara karsilik islemlere gelince Ilk 4 depoyu bitirdikten sonra LPG ' yi taktirdigm yere goturdum , oradaki usta bana aracin benzin Enjeksiyon milisaniyelerinin cok yuksek oldugunu aracin bu nedenle benzinde cok yaktigini ve buna bagli olarak LPG yi de cok yakacagini soylediler , Aracin benzin enjektor milisaniyeleri 4.5 ile 4.8 ms arasinda degisiyor , ustalar bunun 3.0 ile 3.2 arasinda olmasi gerektigini soylediler ve beni motor testciye gonderdiler. Gittigim motor testcideki usta arabayi cihaza bagladi ve ust oksijen sensorunun arizali oldugunu, ilk once temizleme yoluna gidelim duzelmezse degistiririz ve puskurtme zamanlari duser arac duzelir dedi. Bende bunun ustune Bosch 'tan aracim icin uygun olan Oksijen Sensorunu uygun parca numarisiyla aldim ve usta' nin yolunu tuttum ve bastan asagi komple bir bakim yaptirdim ve baya da para harcadim Yaptirdigim islemler. - Motor Yagi ve tum filtreler - Triger Seti - Devirdaim - V Kayisi - Antifiriz - Sanziman yagi sitedeki prosedurlere uygun olarak 1bin km ara ile 2 kere degisti - Direksiyon Yagi - Arka teker bilyasi - Komple on duzen sifirlandi - komple diskler balatalar sifirlandi - Ust MAnifold daki Oksijen Sensoru degisti - bogaz kelebegi temizlendi ( Kalibrasyon yapilmadi) - Maf Sensoru temizlendi - 2 kere subap ayari yapildi - Ust kapak contasi degisti - Fren Musuru degisti Bu islemlerin tamami yapildiktan sonra , sitedeki ECU Reset konusunda yazildigi gibi 3 dakika kuralina uyularak kutup baslarini sokup ECU reset yaptim ve arabayi yaklasik 200km benzinde kullandim, sonunda tekrar lpg ciye gittigim zaman Benzin enjeksiyon surelerinin 4.4 ms oldugunu gorunce resmen kafayi yeme noktasina geldim. Usta otomatik kalibrasyonla lpg yi tekrar formatlayip yukledi bu seferde LPG Nozullari buyuk uyarisi verdi , gittim aradim buldum 1.5mm nozul taktik ayar yaptik . Usta ayarda haritasinin mukemmel oldugunu fakat enjeksiyon surelerinin yinede yuksek oldugu icin yine cok yakacagini soyledi Ve nitekim su anda aracim sehir icinde daha da fazla yakmaya basladi 180km yi gecmiyor sehir icinde yani yaklasik olarak 42 43 kurus yakiyor kilometreye Arkadaslar sonuc olarak bu benzin enjeksiyon sureleri baska ne gibi bir sebepten dolayi 4.3 4.6 ms gibi yukselir ne yaptiysam normale donduremedim lutfen yardim edin Simdiden tesekkur ediyorum |
Yanıt Yaz | Sayfa <12 |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
Bizi Takip Edin
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |