Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT TURKEY FAN CLUB GENEL >Sohbet \ Muhabbet
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - arabanın 90 km hızı ile otobüsün 90 ı aynımıdır???
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Kapalı Konuarabanın 90 km hızı ile otobüsün 90 ı aynımıdır???

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <1234>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Ocak 2014 Saat 09:20
Arkadaşlar abiler yapmayın etmeyin gözünüzü seveyim. Yanlış düşünce içindesiniz. Kesinlikle tekerlek farkından dolayı sürat farkı oluşur. Siz otobanda 110 ile giderken o zaman sizi sollayan otobus 150 km süratmi yapıyor diyorsunuz. TIR için hesap yaparken lütfen,sebze taşıyan,damperli,kargo taşıyan veya yurtiçi nakliyesi yapan TIRları baz almayınız. Bunların çoğundaki limitörler yazılım ile iptal edilmiş oluyor veya 110/120ye çıkarılmış oluyor. Ama yine söylüyorum 89 ile giden çekici+dorse+yüklü bir araba ile 90 km ile giden otomobil hiçbir zaman aynı değildir. yine 89 ile giden yüklü olmayan çekici+dorse ile 90 ile giden araba aynı değildir. Ama sadece çekici ile gittiğinde durum değişir ve araç normale göre daha düşük kalır. (hadi bakalım bir tartışma konusuda burdan olsun ) . Ben bu konuya daha fazla yorum yamayacam çünkü bakışınız yanlış ve ben diyorumki tecrübe ettim insanlar halen daha diyorki  hayır fark yoktur. Ona bakarsanız midilli tekerlek diye tabir ettiğimiz tır ile normal büyük teker tır arasındada fark var. 89 ile giden büyük tekerlekli tır 89 ile giden midilli tekerlekli tırında ilerlemeleri bir değildir. Ama bu ikisi arasında sadece 3km/h fark ediyor. 86 ile giden büyük tekerlekli tır 89 ile giden küçük tekerlekli tırı geçebilmesi için o 3km/h ona yeterli olacaktır. Nedeni ise tırda kütle yere ne kadar yakın olursa o kadar yavaşlarsın. 

NOT: farkındaysanız hep 89 diyorum çünkü bütün tır ve otobüslerin fabrika çıkışlı ulusal karayolları güvenliği komisyonunun belirlediği limit 89km/h dir ve bunu iptal edenler yüklü miktarda cezai yaptırımlar ile karşı karşıya kalabilmektedir. Yurtdışı çalışan araçların hiçbiri her ne olursa olsun 89 km/h ı hiç bir zaman geçmezler. Avrupa birliğine girişte polis tako kontrolüne aldığında geriye dönük kontrol yaptığında ciddi cezaları vardır.


Düzenleyen Moondust - 19 Ocak 2014 Saat 09:24
Çevrimdışı ahmed206 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Focus II tdci 2011
Kayıt Tarihi: 01 Mart 2013
Konum: Mugla
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1920
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Ocak 2014 Saat 09:29
Aga ben sana tek bir şey söylüyorum bak benim babamda bir honda civic var adam 100 ile giderken ibre 104 gösteriyor. Bunu da hızınız: ... şeklinde hız bilgisi tabelalardan değil dyno testinden anladık. Yani bu ayarları bozmak mümkün. Kamyoncular da bunun tersini yapıyor yani 100 ile giderken 90 gösteriyor ibre. Ama bu teker farkının getirdiği bir şey değil ya adamlar kendisi yapıyor bunu. Kamyondan kamyona fark etmesinin de tek sebebi budur. Ben kamyonlarla otobüslerle çok haşir neşir oldum ondan biliyorum. Hiç kimse de kabul etmez aracın ayarlarıyla oynandığını bu da bir gerçek Smile
Çevrimdışı elsoberano Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites


Yaşı : 41
Aracı : 307 XSİ
Kayıt Tarihi: 09 Şubat 2012
Konum: Ankara Trabzon
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2517
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Ocak 2014 Saat 11:00
2 aracında lastik ölçüleri vs orjinalse fabrika ayarlarında bir değişiklik yoksa ikisi de aynı olmalıdır . aksi halde trafik kurallarında  ikilik yaratmaz mı? 90 tabelesı olan bir yerde  110 la gidip ben otobüs 90 ı zannettim tabeleyı diyerek itiraz edebiliriz  .fizikçi arkadaş varsa aramızda daha açıklayıcı bilgiler verecektir. vakti zamanında bende aynı düşünüyordum ama teker farkı diye birşeyin bilimsel bir açıklaması yok .

Düzenleyen elsoberano - 19 Ocak 2014 Saat 11:07
307 2.0 xsi BİZE HER YER TRABZON
Çevrimdışı mistercasper Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 35
Aracı : pejo 407 executive black
Kayıt Tarihi: 29 Mayıs 2013
Konum: sivas
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 371
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Ocak 2014 Saat 11:20
orjinal ayarlarıyla oynamadığı sürece hız farkı olması mümkün değildir... sadece otobüs tekeri büyük olduğu için 90 km/h a çıkmak için atıyorum 50 tur atıyorsa küçük tekerli araç aynı hıza ulaşmak için 70 tur atar... teker farkını savunan arkadaşlar fizik kurallarına aykırı yorum yapıyorlar ve komik bir durum oluyor (1 kg demir 1kg pamuktan daha ağır demiş oluyorlar :) test ettim diyen arkadaşın ise test ettiği tırın hız gösterge saati yanlış ölçüm yapıyor ...
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Ocak 2014 Saat 11:23
Orjinalini yazan: mistercasper mistercasper Yazdı:

orjinal ayarlarıyla oynamadığı sürece hız farkı olması mümkün değildir... sadece otobüs tekeri büyük olduğu için 90 km/h a çıkmak için atıyorum 50 tur atıyorsa küçük tekerli araç aynı hıza ulaşmak için 70 tur atar... teker farkını savunan arkadaşlar fizik kurallarına aykırı yorum yapıyorlar ve komik bir durum oluyor (1 kg demir 1kg pamuktan daha ağır demiş oluyorlar :) test ettim diyen arkadaşın ise test ettiği tırın hız gösterge saati yanlış ölçüm yapıyor ...

Acık konusmak gerekirse bunu kimsenin test ettigini sanmıyorum. Tamamen ezbere konusup, sacma sapan beyin fırtınaları yapıyorlar.
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Ocak 2014 Saat 11:46
Alıntı
Acık konusmak gerekirse bunu kimsenin test ettigini sanmıyorum. Tamamen ezbere konusup, sacma sapan beyin fırtınaları yapıyorlar.

Hayır olay konuyu tam okumamaktan kaynaklanıyor. Ben kendi TIRım ile denemiştim çok iyi hatırlıyorum ve denemesi çok basti bir tane tırın arkasına geçin aracınızın hız sabitleyicisini açın ve eğerki aracınızın dijital hız göstergesi var ise şayet dijital göstergeden bakın bakalım kaç km hız ile yol alnıyor görün. 


Düzenleyen Moondust - 19 Ocak 2014 Saat 11:46
Çevrimdışı Alicilik Açılır Kutu Gör
5. Vites
5. Vites
Simge

Yaşı : 34
Aracı : '13 Auris D-4D MMT Adv SkyP
Kayıt Tarihi: 19 Kasım 2011
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 7423
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Ocak 2014 Saat 13:24
Bilim de birimler değişmez. Dünyanın neresinde olursanız olun 1 kmh her yerde aynıdır bu uzay da dahi aynıdır. Ama olay arkadaşların bashettiği gibi biraz tekerle alakalı.

Orjinal ebatlarda ve uygun lastik basıncında kadranda gördüğünüz değer ile sizin hızınız minimum seviyede farklıdır.

Her iki araç için aynı koşulu sağlarsanız ikisinin de kadranında gördüğünüz değer ile gerçek yer değiştirme değeri olabilidiğince yakın olacaktır.


Hız sabitleme ve limitleme için
DiagBox v7.82
PP2000 v22
Lexia 3 v45
Sedre/Doc Backup 11.2013

Çevrimdışı ahmet_bjk Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Yaşı : 34
Aracı : 308
Kayıt Tarihi: 20 Şubat 2013
Konum: MERSİN
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1416
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Ocak 2014 Saat 14:51
Orjinalini yazan: ahmed206 ahmed206 Yazdı:

Bu teker farkının bu kadar ciddi savunulmasının arkasındaki gerçek, aracını daha hızlı kullanabilmek için ayarlama yapmış otobüsçü ve kamyoncuların üçkağıtçılığıdır.
Yani teker farkı Türk işidir dostlar. Ne de olsa takoğraf okuduğunu yazıyor, polisler de takoğraf verilerine bakarak işlem yapıyor.

90 km/saat saatte 90 km demektir ve bu otobüs için de kamyon için de araba için de aynı mesafedir.

Katılıyorum

308 1.6 HDİ COMFORT PACK (90) 2009 SİYAH İNCİ
Çevrimdışı dRhkn Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites


Yaşı : 32
Aracı : Focus 1
Kayıt Tarihi: 14 Nisan 2012
Konum: İzmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 575
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Ocak 2014 Saat 14:56
bu nasıl soru arkadaşlar allah aşkına? Smile

90 km hızla giden bir araç 90'la gidiyodur. farklı bır hızla gıdıyorsa 90'la gitmiyordur.

ibre 90ı gösteriyo ama hız 90 degilse lastigi büyüktür veya küçüktür yada gösterge bozuktur başka bir açıklaması yok. Big smile
Çevrimdışı mistercasper Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 35
Aracı : pejo 407 executive black
Kayıt Tarihi: 29 Mayıs 2013
Konum: sivas
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 371
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Ocak 2014 Saat 15:34
kardeş soruyu soran benim ve konuyu geyik bölümüne açtım... maksat geyik olsun :) ama görüldüğü gibi farklı düşünen ve hatta savunan bir çok kişi var ...
Çevrimdışı ahmet_bjk Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Yaşı : 34
Aracı : 308
Kayıt Tarihi: 20 Şubat 2013
Konum: MERSİN
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1416
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Ocak 2014 Saat 15:46

ben de konuyu görünce şaşırdım hatta cevap verildiğini görünce girip yorum bile yapmayacaktım ama durum kızıştı çok garip bir şekilde eşit olmadığını savunanlar var


308 1.6 HDİ COMFORT PACK (90) 2009 SİYAH İNCİ
Çevrimdışı furkanyakar Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 35
Aracı : 206 Rolland Garros
Kayıt Tarihi: 24 Aralık 2012
Konum: Kahramanmaraş
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 566
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Ocak 2014 Saat 15:57
Orjinalini yazan: mistercasper mistercasper Yazdı:

orjinal ayarlarıyla oynamadığı sürece hız farkı olması mümkün değildir... sadece otobüs tekeri büyük olduğu için 90 km/h a çıkmak için atıyorum 50 tur atıyorsa küçük tekerli araç aynı hıza ulaşmak için 70 tur atar... teker farkını savunan arkadaşlar fizik kurallarına aykırı yorum yapıyorlar ve komik bir durum oluyor (1 kg demir 1kg pamuktan daha ağır demiş oluyorlar :) test ettim diyen arkadaşın ise test ettiği tırın hız gösterge saati yanlış ölçüm yapıyor ...
teker farkı dedikleri olay sanırım 185/60/14 olan lastik ebatını 205/50/16 yapıyor bu sefer ne oluyor hemen açıklayayım

60 olan yanak 50 olduğundan 1 cm yanak kısalıyor
14" olan jant 16 olduğunda 2*2.54 = 5.08 cm artıyor...
yani çap 4.08 artarken yarı çap 2.04 artıyor...
dairenin alanı 2πr olduğundan 12 cm artıyor.
yani her turda araç 12 cm daha fazla yol gidiyor, ama ibre orjinal gitmesi gereken yolu gösteriyor.

lastik veya hız farkı dediğimiz olay araçların lastiklerinin birbirinden farklı olması değil, orjinal ölçüde lastiklerin kullanılmamasından kaynaklanıyordur.

hala var mı bilmiyorum ama çoğu tırcı kaplama yaptırıyor. aynı mantık yarı çap ile çevre artıyor ve göstergeden gösterilen hız ile gerçek hız değişiklik gösteriyor.

umarım açıklayıcı olmuştur.
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Ocak 2014 Saat 16:53
Kaplama yapmak buyuk aracta maaliyet dususdur. Ancak kaplama ile suratin ne alakasi var anlayamadi.??
Çevrimdışı mistercasper Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 35
Aracı : pejo 407 executive black
Kayıt Tarihi: 29 Mayıs 2013
Konum: sivas
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 371
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Ocak 2014 Saat 17:23
Orjinalini yazan: furkanyakar furkanyakar Yazdı:

Orjinalini yazan: mistercasper mistercasper Yazdı:

orjinal ayarlarıyla oynamadığı sürece hız farkı olması mümkün değildir... sadece otobüs tekeri büyük olduğu için 90 km/h a çıkmak için atıyorum 50 tur atıyorsa küçük tekerli araç aynı hıza ulaşmak için 70 tur atar... teker farkını savunan arkadaşlar fizik kurallarına aykırı yorum yapıyorlar ve komik bir durum oluyor (1 kg demir 1kg pamuktan daha ağır demiş oluyorlar :) test ettim diyen arkadaşın ise test ettiği tırın hız gösterge saati yanlış ölçüm yapıyor ...
teker farkı dedikleri olay sanırım 185/60/14 olan lastik ebatını 205/50/16 yapıyor bu sefer ne oluyor hemen açıklayayım

60 olan yanak 50 olduğundan 1 cm yanak kısalıyor
14" olan jant 16 olduğunda 2*2.54 = 5.08 cm artıyor...
yani çap 4.08 artarken yarı çap 2.04 artıyor...
dairenin alanı 2πr olduğundan 12 cm artıyor.
yani her turda araç 12 cm daha fazla yol gidiyor, ama ibre orjinal gitmesi gereken yolu gösteriyor.

lastik veya hız farkı dediğimiz olay araçların lastiklerinin birbirinden farklı olması değil, orjinal ölçüde lastiklerin kullanılmamasından kaynaklanıyordur.

hala var mı bilmiyorum ama çoğu tırcı kaplama yaptırıyor. aynı mantık yarı çap ile çevre artıyor ve göstergeden gösterilen hız ile gerçek hız değişiklik gösteriyor.

umarım açıklayıcı olmuştur.
furkan aynı şetden bahsediyoruz... aracın orjinal lastik jant olayına müdahale edilmediği sürece kamyon, otobüs, tır, motor ne olursa olsun hız aynıdır... zaten hız göstergeleri tekerleklerin dönüş çapına göre hesaplanıp ayarlanıyor fabrikasyon olarak... ama sen 13 jantı gidip 18 yaparsan tabiki hız farkı olur ama biz orjinalini baz alarak konuşuyoruz...
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Ocak 2014 Saat 17:42
Bu konu kilitlense iyi olacak :) yoksa forumda kan çıkacak.
Çevrimdışı furkanyakar Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 35
Aracı : 206 Rolland Garros
Kayıt Tarihi: 24 Aralık 2012
Konum: Kahramanmaraş
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 566
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Ocak 2014 Saat 18:41
Orjinalini yazan: Moondust Moondust Yazdı:

Kaplama yapmak buyuk aracta maaliyet dususdur. Ancak kaplama ile suratin ne alakasi var anlayamadi.??
kaplama yapılan lastiğin çapı artmış olduğu için bir tur döndüğünde gittiği yol miktarı artıyor. lastiğin orjinal ölçüleri ile kaplama sonrası olan çapını verirsen ne kadar fazla gittiğini de hesaplayabilirim sana.

Orjinalini yazan: mistercasper mistercasper Yazdı:

furkan aynı şetden bahsediyoruz... aracın orjinal lastik jant olayına müdahale edilmediği sürece kamyon, otobüs, tır, motor ne olursa olsun hız aynıdır... zaten hız göstergeleri tekerleklerin dönüş çapına göre hesaplanıp ayarlanıyor fabrikasyon olarak... ama sen 13 jantı gidip 18 yaparsan tabiki hız farkı olur ama biz orjinalini baz alarak konuşuyoruz...
aynı şeyi söylüyorsak sıkıntı yok ben biraz daha açıklayıcı olsun diye yazdım :)

Orjinalini yazan: dogancanguden dogancanguden Yazdı:

Bu konu kilitlense iyi olacak :) yoksa forumda kan çıkacak.
hiç gerek yok kilite bence herkes doğruyu yanlışı öğrensin doğru zannedenler de doğrusunun yanlış olduğunu öğrensin... benim düşündüklerim bile yanlış olabilir ama bir başkasının bunu kanıtlaması gerekli :)
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Ocak 2014 Saat 20:23
Ne alakasi var , lastigin boyutu ne ise o ebatta kaplanir. Kaplamanin ne oldugunu ve nasil yapildigini biliyorsunuz degilmi? Bu konu gercekten kapatilsin cunku sacma seyleri savunuyorsunuz.
Çevrimdışı ahmet_bjk Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Yaşı : 34
Aracı : 308
Kayıt Tarihi: 20 Şubat 2013
Konum: MERSİN
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1416
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Ocak 2014 Saat 20:31
teker ebatının değişimi ile sadece göstergede görünen hız değişir radara girdiğinde gerçek hızı neyse o çıkar...
308 1.6 HDİ COMFORT PACK (90) 2009 SİYAH İNCİ
Çevrimdışı furkanyakar Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 35
Aracı : 206 Rolland Garros
Kayıt Tarihi: 24 Aralık 2012
Konum: Kahramanmaraş
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 566
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Ocak 2014 Saat 21:34
Orjinalini yazan: Moondust Moondust Yazdı:

Ne alakasi var , lastigin boyutu ne ise o ebatta kaplanir. Kaplamanin ne oldugunu ve nasil yapildigini biliyorsunuz degilmi? Bu konu gercekten kapatilsin cunku sacma seyleri savunuyorsunuz.
konuya daha bilimsel olarak yaklaşarak anlamanızı sağlayacağım

hız demek birim zamanda alınan yoldur.

km/h = km/s (hours saat demektir)

km/s demek ise bir saatte gidilen yol miktarı.

bir araç 100 km/s hızla gidiyorsa bu demek oluyordur ki 

Bu araç 1 saatte 100 km yol gider.

ibre neyi gösteriyor takılmayın. bir araç 100km/s hızla gidiyorsa 1 saatte 100 km gider bu dünyanın her yerinde her arabasında her ulaşım aracında yada her canlısında bu böyledir!!!

bir daha test yapacak olursanız araçlara bir gps hız ölçüm cihazı takarak ibreye bakmadan ölçüm yapın ki gerçek değerlere ulaşın.
Çevrimdışı ahmed206 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Focus II tdci 2011
Kayıt Tarihi: 01 Mart 2013
Konum: Mugla
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1920
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Ocak 2014 Saat 23:57
Orjinalini yazan: furkanyakar furkanyakar Yazdı:

Orjinalini yazan: Moondust Moondust Yazdı:

Ne alakasi var , lastigin boyutu ne ise o ebatta kaplanir. Kaplamanin ne oldugunu ve nasil yapildigini biliyorsunuz degilmi? Bu konu gercekten kapatilsin cunku sacma seyleri savunuyorsunuz.
konuya daha bilimsel olarak yaklaşarak anlamanızı sağlayacağım

hız demek birim zamanda alınan yoldur.

km/h = km/s (hours saat demektir)

km/s demek ise bir saatte gidilen yol miktarı.

bir araç 100 km/s hızla gidiyorsa bu demek oluyordur ki 

Bu araç 1 saatte 100 km yol gider.

ibre neyi gösteriyor takılmayın. bir araç 100km/s hızla gidiyorsa 1 saatte 100 km gider bu dünyanın her yerinde her arabasında her ulaşım aracında yada her canlısında bu böyledir!!!

bir daha test yapacak olursanız araçlara bir gps hız ölçüm cihazı takarak ibreye bakmadan ölçüm yapın ki gerçek değerlere ulaşın.
kardeşim sen güzel anlatmışsın da bunu ben daha önce yazdım arkadaş anlamıyor. kaplama yapılınca lastiğin çevresi az da olsa genişler. Ama bunu nasıl anlatacağız bilemiyorum artık Tongue
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <1234>
Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon 206 Radyatör Hava Alma İşlemi son mesaja git 3447 0 Berkan123
konu icon Birden Stop Etme son mesaja git 5989 8 Berkan123
konu icon Genleşme kabında basınç son mesaja git 1262 3 Berkan123
konu icon Hararet Göstergesi son mesaja git 1649 4 Berkan123
konu icon 206 Hararet Sorunu son mesaja git 775 4 Berkan123
konu icon 206 otomatik vites sorunu son mesaja git 2920 11 feyyazbugan
konu icon 206 şakırtı sesi geliyor son mesaja git 1165 4 berkogut
konu icon 1.4 HDi Emme Manifoltu Nasıl Takılır? son mesaja git 1997 4 antipollution
konu icon 307 kendi kendine gaz veriyor. son mesaja git 13049 36 drneuron
konu icon Android Auto Sorunu - Xiaomi 13T Pro son mesaja git 1047 0 chanyilmz
konu icon Fikirlerinize ihtiyacım var son mesaja git 578 0 Mustafa1923
konu icon Peugeot 206 hakkında yardım son mesaja git 539 0 Mustafa1923
konu icon tahin kıvamında soğutma suyu-rektefiye son mesaja git 583 0 claymore
konu icon 206 kalorifer sıcak soguk arkadan ayarı son mesaja git 581 0 heavyburak26
konu icon 2010 3008 1.6 vti sorunlar zinciri son mesaja git 1103 0 cagri_serin
konu icon Tüm arıza göstergeleri aktif son mesaja git 980 0 Volkan 00
konu icon ENG man system faulty - Hatası (Resimli) son mesaja git 16267 16 YKH
konu icon Otomatik Şanzıman Geç Vites Atma Sorunu son mesaja git 5685 10 Stcngnr28
konu icon 206 1.4 8v Subap Ayarı(Resimli) son mesaja git 2009 1 arifbsrn
konu icon Bilgi ekranı son mesaja git 582 0 Erdo
Bizi Takip Edin   

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2024 APRIL EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
berkogut 7
Berkan123 7
KnucklesTR 4
Mustafa1923 3
alex33 3
drneuron 3
ppfustasi12 3
chanyilmz 2
arifbsrn 2
antipollution 2
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2024
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English