|
206 gti şöför koltuğunun alt kısmı ıslanmış :( |
Yanıt Yaz | Sayfa <12 |
Yazar | |
zerzevat
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 206 Kayıt Tarihi: 04 Kasım 2013 Konum: Malatya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 171 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
teşekkürler.
|
halilefe
1. Vites Yaşı : 36 Aracı : Peugeot 2008 Eat6 Kayıt Tarihi: 21 Kasım 2012 Konum: Muğla Durum: Aktif Değil Mesajlar: 204 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Kalorifer peteği su kaçıran arkadaşlar videoyu izleyin belki faydalı olur http://www.youtube.com/watch?v=S8s7DrcegDQ
|
|
halilefe
|
blacke4gle
1. Vites Yaşı : 34 Aracı : 2003 Kayıt Tarihi: 09 Ekim 2012 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 139 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı blacke4gle
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Hay maşallah göğsü filan komple dağıttı video'da :) Benim arabamda da yaklaşık 1 ay öncesinde bu kaçak sorunu vardı. şoför kolduğunun paspası su dolu bir vaziyette karşılaştım. Kalorifer peteğindeki kılcal delikleri tıkamada bir müddet faydalı olan Talaşlı gibi sıvı karışımı 8 TL'ye aldım. Antifirizin koyulduğu yere 1 kutuyu boşalttım, arabanın fanı açmasını bekledim. O günden bu tarafa ne kaçak var ne birşey çok şükür. Eğer ki geçirmeseydi, bende göğsü söktürmeyi düşünüyordum fakat siteden de bu mağduriyeti çok kişinin olduğunu gördüm ve çoğu kişi göğsün sökülmeden yapıldığını belirtti. 307'nin göğsünün sökülmeden kalorifer peteğinin değiştiğini videolu olarak sitede gördüm ve 206'da arkadaşlarda söylüyorlar. Bizim sanayideki ustalarımızda kısa işçilik için 50 TL alana kadar uzun yoldan yaparım 300 TL alırım hevesinde (hepsi için geçerli değil tabi :) ) kendi sorunum tekrar başlarsa yaptıracak olursam gerçekten göğsü söktürmeyi düşünmüyorum. Bence sizde alternatifleri değerlendirin derim :))
|
zerzevat
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 206 Kayıt Tarihi: 04 Kasım 2013 Konum: Malatya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 171 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
gerçekten çok ilginç. dün akşam video ararken ben de bu videoyu bulmuştum. paylaşmak için şimdi buraya gelince paylaşılmş olduğunu gördüm :) aynı video üstelik.
bu kadar vida bu kadar kablo.. söktürmek hiç mantıklı gelmiyor - bu videoyu da izleyince. kendim yapayım sağlam olsun desem... bir hafta sürer.. :) lakin videoya bakınca - 307 gibi çok kolay olmadığını düşünmeye başladım. bizim 206 ların yeri biraz dar gibi... tamir talaşı - solüsyonu uygulamalrında aracı fan açana kadar değil en az sıcak motorla kırkbaş dakika kullanmak gerek. hatta biraz da devirli kullanmak gerek. ben de yaz başında garnier sanırım markası solüsyon aldım. ama kullanmadım. son çare olarak belki kullanırım. zaten kare ringlerden kaçırıyorsa pek faydası olmaz. ama eski skokdada uzun yıllar antifreeze kullanılmayan araca ilk kez antifreeze ekleyince ana radyatör günde yarım litre kaçırmaya başlamıştı. o talaş gibi şeyden koyduk. ve tamamen kesti. tam dört yıl o şekilde sorunsuz kullanmaya devam ettik. sattığımda halen sorun yoktu...
|
enginden
1. Vites Yaşı : 44 Aracı : 206 Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2013 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
acaba bu talaşlı sıvının bir markası modeli varsa yazarmısiniz acilen bana da lazım olacak.
|
zerzevat
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 206 Kayıt Tarihi: 04 Kasım 2013 Konum: Malatya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 171 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
talaşlı sıvıyı bilmiyorum ama ben bu kalorifer sorunu nerede araştırmadan önce - radyatörcüde garnier marka bir sıvı bulup aldım. kullanmadım. Fiyat 30 demişti-25 e almıştım.
yukarıda bahsettiğim araca 6-7 sene önce sadece talaş halinde satılan üründen koymuştum (yukarıda bahsettiğim olay). o da yaklaşık 6-7 tl gibi birşeydi o zamanlar. unutulmaması gereken; motor sıcakken koyun, ve 45 dk. kadar 3000 devir civarı kullanının. eriyip iyice yapışsın-tıkanma yapmasın.
|
zerzevat
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 206 Kayıt Tarihi: 04 Kasım 2013 Konum: Malatya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 171 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
herkese merhaba, aracı sattım ama okuyanın işine yarasın:
şoför tarafında süngeri kaldırıp kalorifer borularını bulun. burada 3 vida deliğinden sadece birinde vida var. (fabrika çıkışı ayıbı) ben buraya bir tarafı kelebek somun (elle tutabilmek için- hatta boruya dayansın diye) olan ince bir alyan (allen) civata taktım. güzelce kırılmayacak kadar sıktım. sorunum çözüldü. benim sızıntı çok azdı. çok soğuk havalarda oluyordu. bir kışta bir iki çay bardağı kadardı. iki sene böyle idare ettim ama geçen kış bunu yaptım. siz de deneyin mutlaka. koltuğu geriye itin, dizinizin altına da bir karton koyun, biraz uzun sürebiliyor. :) ben tek civata koydum. sorunu büyük olan ikinciyi de taksın.
|
sonerkyl
MODERATOR Yaşı : 39 Aracı : Scenic 2.0 16v Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17107 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Valla hocam ben direk iki vadada atmama rağmen kesmedi mecburan oringleri değiştirdim. Bazen işe yarasada genelde oring değiştirmeden kesmiyor malesef siz şanslıymışsınız ben 3-4 kere sökmüşümdir kalorifer peteğini kendim. :)
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
Yanıt Yaz | Sayfa <12 |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |