|
ben ne yapayım arabamdan nefret etmeye başladım |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
omerakbulut
1. Vites Yaşı : 36 Aracı : 307 xt 1,6 otomatik Kayıt Tarihi: 16 Ağustos 2014 Konum: erzurum Durum: Aktif Değil Mesajlar: 11 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı omerakbulut
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Gönderim Zamanı: 27 Ağustos 2014 Saat 20:48 |
Arabam Automatic Gear Fault hatası verdi. arabayı motorcuya götürdüm. wov yazılımlı bir cihaz bağladı yağı eksik dedi. Neyse yağcıya gittim yağ koyabilirmisin diye koyayım dedi. alttan yağ tapasını açtı (sonradan öğrendin hava alma tapasıymış) ordan 320 diye bir yağı 3 litre koydu.bende uzun yola çıktım.araba şanzıman dan yağ atmaya başladı. Hava tapalarından yağ bile.Servise gittim komple yağı boşalttılar atl 71114 5 litre yağ koyacaklardı onlarda 4 litre koydular 5. litrede yarım litre manuel şanzıman yağı koydular.bana komple yağı tekrar değiştik dediler(inanmadım ama neyse ) araba yine hata verdi. bu defa yine aynı hatayı verdi. ondan sonrada selenoitler dediler. Araba motor soğukken ısınana kadar hata veriyor onda hata yok usta ile konuştum selenoitleri ben değişim dedi. bende selenoit aldım. ustaya gittim oda yağı boşalttı (3,75 litre yağ çıktı) sağına baktı soluna baktı ben yapamam dedi. servise git dedi yağı koyduk artı 1 litre yağda koyduk. neyse arabayı cihazına bağladı sözde kalibrasyon yaptı. bana seleoit basınçları 15 de 25 e yükselttim dedi. selenoitlerde elimde kaldı arabada yapılmadı ama bakalım yarın ne olacak. ben bu arabana nefret etmeye başaldım Siz değerli arkadaşlarım sizce ben ne yapmalıyım söylermisiz. 1,6 xt otomatik 2004 Düzenleyen omerakbulut - 27 Ağustos 2014 Saat 20:55 |
omerakbulut
1. Vites Yaşı : 36 Aracı : 307 xt 1,6 otomatik Kayıt Tarihi: 16 Ağustos 2014 Konum: erzurum Durum: Aktif Değil Mesajlar: 11 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı omerakbulut
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
.
Düzenleyen omerakbulut - 27 Ağustos 2014 Saat 20:56 |
Alicilik
5. Vites Yaşı : 34 Aracı : '13 Auris D-4D MMT Adv SkyP Kayıt Tarihi: 19 Kasım 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7423 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Merhaba,
Öncelikli geçmiş olsun. Al4 şanzumanlar çok baş ağrıtabiliyor. Siz 2004 model aracın sorunlarından bunalmışsınız hiç sıfır arabanın 500km de şanzuman kitlenip yolda kalmasını duydunuz mu ? DSG hikayesi kulağınıza hiç gelmedi mi ? Biraz fazla kötü düşünüyorsunuz. En başta yapılan hata doğru usta ya gitmemek. Şanzuman ve bil hassa elektronik konusunda şahsen ilk önce yetkili servisden bilgi almayı tercih ederim. Çünkü Pejoda bu kısımlar olabildiğince hassas. Her gidilen usta kafa karıştıracak. Ya iyi bir otomatik şanzuman ustası yada iyi bir yetkili veya özel bir pejo servisine gidilmesi gerekir. Selenoid valfleri önemli onları değiştirip yağını tekrar koyun ve kalibrasyonu tekrar stnadart değerleri ile yaptırın. Bu nu da şahsen ben yetkili servis düşmanı olsamda mecbur servise yaptırırım. |
|
Mdeniz
1. Vites Yaşı : 35 Aracı : Ford C Max 2014 Kayıt Tarihi: 06 Ağustos 2011 Konum: ADANA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 395 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
saglam bir usta tavsiyesi al parayi ikinvi planda birakacak biri tertemiz yapsin.yapildiktan emin olunca sorun bitince çık yola bir iki tek başına gez akşam sonra otur bir yerde dondurma ye yemek ye ama akşam olsun sonra bin arabana eve git ve sorunluda olsa geçti sorun iyi ki arabam var de ya hic olmasaydi nasil cikabilirdim bu saatte dolaşmaya diye düşün ustam. Biraz sadece iyimser ol kısacası. Ben sis fari acsin diye verdim ilk pejo 206 mi 3 parca boyatmak zorunda kalmıştım derin cizmislerdi ve 320 km yol yapmıştı muhtemelem kiralamisti serefsiz ama bakmadım sev onu yıka karşisinda su iç kendine gel tamam
|
|
Ford C Max 2014 Ay Tozu Grisi TX-OP
|
tetik-soner
3. Vites Yaşı : 42 Aracı : 306 platınum 1.6 2001 Kayıt Tarihi: 18 Temmuz 2013 Konum: Üsküdar- İST Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1656 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı tetik-soner
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
asıl sorun adam gibi işten anlayan biri bulamaman arkadaşım...araç bu tabii ki arızası olacak önemli olan doğru teşhis...araçtan soğumana gerek yok yani....
insanlar bile doğru teşhis koyabilecek doktoru bulana kadar onlarca ilaçlar tüketiyoruz....
|
|
Peugeot 206 1.4 xr 2000
Cıtroen Xsara 1.6 16v 2001 Honda Accord 2.0 ex 1994 |
omerakbulut
1. Vites Yaşı : 36 Aracı : 307 xt 1,6 otomatik Kayıt Tarihi: 16 Ağustos 2014 Konum: erzurum Durum: Aktif Değil Mesajlar: 11 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı omerakbulut
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
a.s arabam sonunda hata vermeden tıkır tıkır tıkır çalışır.
parçaları peugeotmarket'ten aldım servise değiştirttim. 200 tl selenoid vana 180 tl işçilik 100 tl de yazılım güncelleme ara toplam 480 tl daha öncede 320 tl yağına vermiştim. toplam 800 tl yapıldı. |
outlaw
3. Vites Yaşı : 42 Aracı : 106 XS Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2012 Konum: izmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2010 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
HADİ HAYIRLISI OZAMAN GÜLE GÜLE KULLAN ARABANI ..
1-2 SORUN YARATTI DİYEDE SOĞUMA SAKIN...
|
|
SHQIPTAR
1998 106 xs 1600 cc Laguna lip omp kule gergisi GTI jant 185/50/14 toyo proxes t1r |
yenice
2. Vites Yaşı : 36 Aracı : 2004 Kayıt Tarihi: 14 Temmuz 2012 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 623 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Aynı kişiye 4 doktor 4 farklı teşhis koyabiliyorsa, araca da aynı şekilde bakmak gerekiyor sanırım :)
Ben aracı ilk aldığımda sağ arkadan bir tıkırtı geliyordu. Tavsiye üzerine bir ustaya göstermiştik teşhisi koydu 1 gün geçti, arka amortisör dedi 1 gün parça bekledik, 3. gün amortisörü taktı ses kesilmedi, sonra tekerlekten başka parçalar söyledi, araya hafta sonu girdi 3 gün parçayı bekledik, 6. gün parçayı taktı ses kesilmedi. O sırada çırak arabanın etrafında dolaşırken usta başka arabaya bakmaya gidiyorum dedi, 3 saat bekledik gelmedi :) O esnada ön takım için salıncaklar değişse iyi olur falan demişti, parçalar için 400 lira, işçilik de 300 lira gibi bir ücret almıştı. Cahillik işte, şuan bile 2 amortisör 2 salıncak 250TL civarında. İşçilik de 300TL olacak kadar yok. %100 kazık yedik bari tıkırtı kesilseydi eywallah diyecektik :) Sonra yenicede herkesin aman ali ustaya araba götürme, sağdaki tıkırtıyı düzeltim derken soldan tıkırtı gelir ve sağdaki artar demişlerdi :) 7 günde 700 TL kazık yiyip tıkırtıyı kesemediğimiz sorun için adam arabayı kaldırdı, arka burcu söküp sert plastik bir parça koyup 5 burcu tekrar geri taktı. 5 dakikalık bir işlem ile. Sonra bana git gez gel, tıkırtı gelirse bu dükkanı yakarım dedi :D :D :D Tıkırtıyı kesti araba :) 4 adet burç takım olarak 120TL ye aldık, 100 de işçilik vermiştim, 220TL ye tıkırtıyı kestik :) Uzun olacak ama bir hikayem daha var :) Son zamanlarda 3. vites ve sonrasında gaza yüklendiğim zaman devir fırlıyor ama araç hızlanmıyordu. Ümraniyede kalander otoda bakımda göstedim, baskı balata, hava akışmetre, turbo vs. herşeyi kontrol ettiler hepsi sağlam kesin enjektör dediler. Geçen hafta pendikte bir usta ile tanıştım, adam baskı balatayı değiştirelim düzelmezse para verme dedi o da iddialı konuşunca eski hikayem aklıma geldi ve değiştirdik :) Hem yakıtım müthiş düştü, hem çekiş, hızlanma ve titreme sorunum düzeldi. Eğer enjektörleri açtırsaydık sanırım aynı parayı verecektim ve sorun düzelmeyecekti :) Biraz uzun oldu ama herkes için doğru olan usta, kendimiz için doğru olmayabiliyor. İddialı ustalar bulmak gerekli diye düşünüyorum. |
|
Peugeot 206 1.4 HDI 2004 X-Line
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |