Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >Peugeot Konsept Otomobiller
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - peugeot 4007
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

peugeot 4007

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: peugeot 4007
    Gönderim Zamanı: 02 Nisan 2008 Saat 11:54
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Nisan 2008 Saat 11:54
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Nisan 2008 Saat 11:56
Fransa’nın ilk gerçek SUV’u, ancak safkan bir Fransız değil. Fransızların SUV’u Japon Mitsubishi platformu üzerinde yükseliyor. Fransız zarafeti ve Japon maharetinin ideal kombinasyonu.

Fransızlar TT’leriyle gurur duyuyor. Her araziye uygun anlamına gelen "Tout Terrain" kelimelerinin kısaltması "TT" SUV’un Fransa’daki adı. Mitsubishi Outlander platformu kullanılarak üretimi yapılan 4007, görünüm olarak daha farklı bir yapıya sahip. Tipik Peugeot yüzü; uzunlamasına yerleştirilmiş farlar ve geniş ızgara az da olsa Porshe Cayenne’i, arka kısmı da Audi Q7′yi hatırlatıyor. Asıl pozitif etki 4007′nin iç mekanına girildiğinde yaşanıyor. Oldukça fazla kullanılan plastik aksama rağmen, iç mekanda alüminyum görünümlü aksamlarla canlı bir atmosfer yaratılmış.

İç mekan hacmine verilen önem hem önde, hem de arkada yeterli diz mesafesi sağlanarak ortaya konulmuş. 4007′nin bagaj kapağı, tıpkı Volvo XC90′daki gibi iki parçalı, klasik Amerikan tarzında açılıyor. Alt kısım açıldığında yükleme derinliğinde bir artış sağlanması açısından oldukça pratik. Üst kısımda bulunan bagaj kapağıysa normal bir station wagon gibi açılıyor. 4007′in yükleme alanı düz ve büyük. 441 litre olan yükleme kapasitesi, arka koltukların katlanmasıyla 1686 litreye çıkıyor.

üstelik değişken bir iç mekana sahip. Arka koltuklar ileri geri hareket ederek, diz mesafesini arttırıyor. Bagaj bölmesinde bulunan düğmeler yardımıyla koltuklar, otomotik olarak öne doğru yatırılıyor. 4007′de bulunan üçüncü koltuk sırası, doğal olarak yetişkin 2 kişinin oturabileceği genişlikte değil. Sert ve dar koltuklar konfordan uzak. 4007 eylül ayı içinde piyasaya, 156 HP gücünde Peugeot üretimi dizel motorla çıkacak. 2.2 litrelik HDi motor standart olarak partikül filtresinde sahip olacak. Maksimum 380 Nm tork üreten motor, yüksek çekiş gücüyle dikkat çekiyor. 16 inç alüminyum jantlar üzerinde 0′dan 100 km/s hızlanmasını 9.9 saniyede, 18 inç alüminyum jantlar üzerindeyse 11.0 saniyede tamamlayan 4007, 7.2 lt/100 km ortalama yakıt tüketimi değeri sunuyor. Oysa 136 HP gücündeki Toyota RAV4, 6.6 lt/100 km gibi oldukça ekonomik bir yakıt tüketimi değerine sahip.

Öte yandan Peugeot’nun 4007′de PSA raflarında var olan 170 HP gücünde 2.2 litrelik çift turbo beslemeli HDi motoru kullanmıyor oluşu üzücü. Kasım ayından itibaren 4007′in filosuna, Mitsubishi’nin raflarından alınan 2.4 litrelik 170 HP gücünde benzinli motor versiyonu eklenecek. Tüm 4007 versiyonlarında dört tekerlekten ve önden çekiş sistemi ayar düğmesi standart olarak orta konsolda bulunacak. Tıpkı Outlander’de olduğu gibi düğme 2WD’ye getirildiğinde araç önden çekişli oluyor, 4WD’ye getirildiğindeyse güç kademesiz olarak ön ve arka akslara dağıtılıyor. Bunlara ilave bir başka düğme de, değişken yol şartlarında diferansiyel kilidini harekete geçirmek için bulunuyor. Üç donanım versiyonuyla piyasaya merhaba diyecek olan 4007′nin, 2.4 litrelik benzinli motoru sadece Tendance donanım versiyonunda bulunacak ve aracın donanımındaysa; otomotik klima, hız sabitleyici, yol bilgisayarı, elektrikli açılır camlar, CD-radyo çalar yer alacak. En pahalı donanım seviyesi olan Sport versiyonunda, Tendance’deki donanımlara ekl olarak; Xenon farla, sis farları, soğutmalı torpido gözü, park sensörü ve CD değiştiriciyle daha fazla konfor sunacak. Peugeot 2008 yılından itibaren yılda 20 bin adet 4007 satmayı planlıyor.

Teknik Verileri
Marka/model Peugeot 4007 2.2 HDi FAP
Motor 2179 cc, 4 silindirli, 16V
Maksimum güç 156 HP 4000 d/d
Maksimum tork 380 Nm 200 d/d
Maksimum Hız 200 km/s
0-100 km/s hızlanma 9.9 sn
Yakıt tüketimi (ort.) 7.2 lt/100 km
Aktarma Dört tekerlekten çekişli
Şanzıman 6 ileri manuel
Süspansiyon (ön) Bağımsız üç kollu
Süspansiyon (arka) Bağımsız
Frenler (ön/arka) Hava kanallı disk/disk
Boyutlar (u/g/y) 4646/1806/1670 mm
Dingil mesafesi 2670 mm
Boş ağırlık 1825 kg
Bagaj hacmi 441/1686 lt
Depo kapasitesi 60 lt


Değerlendirme
+ Kaliteli malzeme, yakıt tasarrufu sağlayan dizel motor, değişken iç mekan, yolları belirgin vites, yüksek sürüş konforu, sağlayan dört tekerlekten çekiş sistemi, zengin donanım

- Üçüncü koltuk sırası neredeyse gereksiz, arka görüş kısıtlı, yüksek rüzgar sesi
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon 208 Yağ Azaltma Problemi son mesaja git 5819 8 selahattnsahman
konu icon Peugeot 307 Otomatik Vites Arızası (ÇÖZÜLDÜ) son mesaja git 36297 23 delroy
konu icon Peugeot 307 motor değişimi son mesaja git 111 0 delroy
konu icon Kaput amortisörü son mesaja git 2573 0 Abdullah B.
konu icon 307 çözümsüz hararet problemi son mesaja git 7953 19 talip206
konu icon Stop etme sorunu otomatik 206 son mesaja git 4001 2 konfor
konu icon P0087 Hata kodu son mesaja git 7777 7 konfor
konu icon Gec calisma benzin pompa aorunu son mesaja git 230 0 Arslanalp2000
konu icon 206 2001 model 1.6 motor otomatik şanzıman son mesaja git 2701 3 kralex18
konu icon Pejo206 Çakmak Sigortası son mesaja git 149 0 kralex18
konu icon 3008 1.2 Puretech 130 Eat8 Ateşleme sorunu son mesaja git 12049 7 erthe
konu icon Subap kaldirma valf hatasi son mesaja git 2805 0 Mertdr
konu icon GİDERİLEMEYEN ARIZA son mesaja git 359 0 TİMSAH 71
konu icon GİDERİLEMEYEN ARIZA son mesaja git 224 0 TİMSAH 71
konu icon 207 Coilover & Süspansiyon son mesaja git 2805 0 ShoryuReppa
konu icon Ariza son mesaja git 334 0 Bayram 0816
konu icon 206 otomatik basınç ayar arızası son mesaja git 191 1 talip206
konu icon Satilik Peugeot 208 2015 Coilover Basaran son mesaja git 2669 0 selahattnsahman
konu icon 208(2015) Başaran Coilover son mesaja git 2729 0 selahattnsahman
konu icon Araç içi ekran android auto sorunu hk. son mesaja git 3275 1 Ozzy1903
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 AUGUST EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
selahattnsahman 4
talip206 4
delroy 2
TİMSAH 71 2
kralex18 2
konfor 2
a.selim 1
Abdullah B. 1
eRRoR 1
ErkamC 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English