|
Aranızda Yeniyim Yardım Eder Misiniz ? |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
yakupsaritas
1. Vites Yaşı : 38 Aracı : PEUGEOT 308 Kayıt Tarihi: 10 Temmuz 2021 Konum: DENİZLİ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 13 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı yakupsaritas
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Gönderim Zamanı: 28 Haziran 2022 Saat 11:29 |
Neden Antifriz kullanmayacak onu anlamadım ? bu zamana kadar kullanmadıysa belki sorun açar ilk defa koyduğunda ama hortum ve radyatörde bir sıkıntı yoksa neden kullanmayacak merak ettim
|
meteht
1. Vites Yaşı : 25 Aracı : Peugeot 206 X-Line Kayıt Tarihi: 26 Haziran 2022 Konum: denizli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Alt takım için tamire götürdüğümde aklımda olur ve ayriyeten bugün de vites çubuğunu değiştirdim dün yine yolda kaldığım için üst üste gelmesi canımı sıkıyor 4 5 ayda bir gelse gözümle görmem bile ama uzun yol için hiç güven vermiyor klimayı açmaya korkuyorum bişey olacak diye
|
|
meteht
|
sonerkyl
MODERATOR Yaşı : 39 Aracı : Scenic 2.0 16v Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17107 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Merhabalar aracınız hayırlı olsun diyelim. kardeşim sana bakımsız araç denk gelmiş malesef. şanzuman üzerinde km sensörü o bozulmuştur değiştirince düzelir. değer dikkat etmen gereken durumlar. aracınız kesinlikle antifiriz kullanma. radyatör hortumlarını ve kelepçelerini ve yedek su deposunu ve kapağını değiştirmeni tavsiye ederim. ek olarak. alt takımda kesinlikle ayd mga gibi markalar kullanma kısa sürede bozuluyor. 4u delphi vs. gibi markalar tavsiye ederim.
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
meteht
1. Vites Yaşı : 25 Aracı : Peugeot 206 X-Line Kayıt Tarihi: 26 Haziran 2022 Konum: denizli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Merhabalar yaklaşık 2-3 hafta önce bende 206 kullanıcısı oldum 10 yıldır tofaş grubundan başka arabam olmadı , aracı aldıktan 2 gün sonra su eksiltmesinden dolayı silindir contası ve yağ değişimi için 3000 tl ödedim parçacı yağ filtresi kapağını hatalı verdiği için 2 gün sonra şehir içinde giderken bi anda stop lambası ve yağ filtresi yanıp söndü aracı stop etmemle beraber her yer duman oldu yağ arabanın içinde patlamış bunuda yaptırdıktan sonra araba gazda giderken ışıklarda stop ediyordu ve hız ibresi çalışmıyordu devir düşüklüğünden bunuda 30 tl ye gaz bakımı yaptırarak düzelttim hemen ertesinde viteste sorun çıktı vites 3 te başka bir yere geçiremiyorum bu hafta içide onu yaptırmaya gideceğim aracı rahat süremiyorum her an bi arıza verecekmiş gibi geliyor arabanın yürüründe hiç bir problem yok arıza ışığı vs de yanmıyor çekişide güzel şanzumanı yaptırdıktan sonra elimde kilometre olması için periyodik bakıma sokmak istiyorum , arabadan fazla anlamıyorum periyodik bakım için nelere önem vermem gerek mesela tamircinin baktığı şeyler dışında şuna baksan iyi olur abi vs yada küçük masraflar harcayarak büyük masraflardan kaçınmak gibi yağ olur kapak olur sensör olur vs vs ne yapmamı önerirsiniz yardımcı olursanız sevinirim teşekkür ederim.
|
|
meteht
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |