|
3008 aks sorunu-fren diski/balata-akü değişimi |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
ozgurdogrul
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 3008 1.6 E-HDİ ALLURE 2013 Kayıt Tarihi: 13 Mayıs 2015 Konum: ordu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 20 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ozgurdogrul
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Gönderim Zamanı: 31 Mayıs 2018 Saat 09:57 |
1) Araç kalkışta ve gaza yüklenince özellikle de yokuş yukarı çıkarken, titreşimli bir şekilde sallanıyordu, sağa çekme vardı( kafa sallıyor) ben de lastik değişimi rot balans yaptırdım değişmedi, en sonunda ÖN SAĞ AKS komple değişmeli dediler Yetkili servisten( orjinal parça 1200TL + işçilik), neyse özel servis tamiri deneyelim diyerek söktü gres yğı ile yağ ladı takti hafta iyiydi şimdi yine eskisi gibi olmasada sallanma başladı, parça değişim SAĞ ÖN AKS Komple orjinal 1200TL+ işçilik=1480TL, en iyi-pahalı yan sanayi (GPS marka) 550TL+İşcilik=700TL..... bu aks tamiri ile ilgili bilgisi olan varmı... 2) Aks problemi ile uğraşırken yetkili ve özel servis ustaları Ön disk lerin ve balataların değişmesi gerektiğini söyledi....balataları anladık ancak disklerin değişimi erken gibi araç 48 Bin....sizler diskleri kaç km de değiştiniz.... 3) daha öncede 2 3008 kullandım ancak bu araçta gaza basınca ilk tepkimede ve gazı bırakınca devirden düşerken tar tar tar traktör sesi gibi bir ses geliyor ama her zaman yapmıyor sanki gelişigüzel bir dağılımla yapıyor...ve sanki motor diğer 3008 lerime göre daha gürültülü...(eşim bile farketti) yetkili ve özel servise göstedim 2 serviste bir problem yok dedi...dizeller böyle gibi açıkladılar...hani daha önce 2 farklı 2010 model euro4 ve 2013 model euro5 motor 3008 kullandım ikisindede böyle sesler hatırlamıyorum....benzer durumu yaşayan varmı? teşekkürler... 4) birde 2013 model olduğu için start stop verimli çalışmıyor aküde sanırım değişecek...ölçüldü70 Amp 760mah AGM(jelli) Start stop aküler pahalıymış....Yetkili servis Varta 820TL, özel serviste İnci 700TL, mutlu 610TL, yiğit 520TL ..... tavsiyeniz nedir? yolda kalıncaya kadar gitsekmi? ayda yiğit aküyü aradım, merkezden yiğit akü AGM grubunda Varta aküden alıp markasını basıyormuş kendisi üretmiyormuş doğruysa mantıklı gibi...sizlerin aküleri kaç km de değişti... bu arada 5 yıllık bir araç alıyorsanız...bazı sarf malzemelerin masrafını göze almak gerekiyor sanırım....yinede 3008 konforü ve zevki için değer |
|
3008 1.6 E-HDİ ALLURE 2013 Model Beyaz
|
GökhaN
YÖNETİCİ KURUCU / ID=1 Yaşı : 37 Aracı : 3008 Auto6R 1.6 HDi Kayıt Tarihi: 18 Mart 2008 Konum: Gaziosmanpaşa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 11671 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
merhaba sorularını şöyle cevaplıyayım 1-) Araban 3008 gidipde yan sanayi aks takma orjinal taktır 2-) Disk balata tam olarak bir süresi yok kullanıma bağlı ama 60 bin civarında değişiyor genelde 3-) bende 2010 euro4 var öyle bir problem yok benzer bir problem yüzünden 308 i satıp 3008 e geçtim 4-) Akü genelde 2-3 yılda bir değişir vartayı taktır bende aynı düşüncedeyim Peugeot' nun en konforlu arabası bunuda Peugeot'nun neredeyse bütün serilerine binmiş biri olarak söylüyorum
|
|
RooT_TooR
1. Vites Yaşı : 44 Aracı : 2015-3008-EAT6 Kayıt Tarihi: 22 Mayıs 2018 Konum: Türkiye Durum: Aktif Değil Mesajlar: 30 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı RooT_TooR
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
.
Düzenleyen RooT_TooR - 27 Ağustos 2023 Saat 06:18 |
ozgurdogrul
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 3008 1.6 E-HDİ ALLURE 2013 Kayıt Tarihi: 13 Mayıs 2015 Konum: ordu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 20 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ozgurdogrul
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
evet sizin videonuzu izlemiştim...geçmiş olsun.ne yazıkki 3008 ler peugeot markasının en üst amiral gemisi modeli azı sıkıntılar olabiliyor...bu tüm markalarda geçerli.ancak bence peugeot servislerinin %70 i sıkıntılı,
yinede bu 3. 3008 im, 2010-2013 modeller önceki ikisinde 6 yıl kullandım periyodik bakım dışında çok şükür hiç sorun yaşamadım... bu aracımda çok iyi 2013 model Allure Auto6R şanzıman aracın içi dışı pırıl pırıl 46 bin km ancak 2. el alırken bu titreme vardı bende lastik rot balans ve şanjman ayarları ile ilgilidir diyerek önemsemedim, sahibi de kışlık lastikten yazlık lastiğe yeni geçiş yapmıştı ve şanjman alıştırmasından haberi yoktu... diğer 2 3008 de de benzer gibi gelen titreme ve sarsıntılar vuruntular vardı, (bence 3008 lerin ve özellikle yarı otomatik şanzıman araçların kronik sorunu) her ikisini de aldığımda önce yağ ve tüm filitreleri değiştirip,(motor gürültüsü için) iyi bir rot balans yaptırıp , mutlaka şanzıman alıştırmasını yaptırarak çözüme ulaşıp gayet konforlu ve sesiz bir sürüş keyfi yaşamıştım...bunları bu aracımda da yaptım ancak kalkışta ve gaza yüklenince, özellikle yokuş çıkarken sallanma(baş sallama) ve sağa çekme problemi çözülmedi... en sonunda yetkili servis ve özel servis ustaları aks değişeçek dediler...özel servis sağ aksı söktü ve ortasındaki bölgeye aks gresi bastı bu şekilde deneyelim dedi...3-5 gün sanki iyi gibiydi ancak yokuş çıkarken yine başladı, güvenlik sorunu olmayacağını söylediler ancak 3008'e bin ancak keyifsiz sür. bir kaç usta tornacıya bir göster olabilecekse söylerler dediler... önümde... 1)iyi bir tornacı bulup torna işi halleder mi?(uzak bir ihtimal ki maliyet/fayda önemli) 2)parça komple değişecek( orijinal 1500TL yan sanayi 700TL yaklaşık) orijinal mantıklı gibi 3)bazı ustalarda özel servisim dahil yan sanayi takacağımıza orijinal çıkma takalım dediler(500TL+işçilik=600TL) bakalım geniş bir zamanda ilgileneceğim sonuçu yazarım, umarım sizin probleminizde olumlu sonuçlanır...rahat rahat alanınıza binersiniz :)
Düzenleyen ozgurdogrul - 01 Haziran 2018 Saat 15:07 |
|
3008 1.6 E-HDİ ALLURE 2013 Model Beyaz
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |