|
1.6 hdi triger zincir meselesi |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
qqyyxx
2. Vites Yaşı : 45 Aracı : 2011 golf tdi Kayıt Tarihi: 02 Mart 2011 Konum: trabzon Durum: Aktif Değil Mesajlar: 910 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 16 Temmuz 2014 Saat 10:24 |
|
|
206 hdi x-line
307 hdi desingtech 1,6 90bg Focus ghia 2008 1,6 109 bg Astra 2012 1,3 cdti 90 bg 2011 golf tdi 105bg |
peugeot murat
1. Vites Yaşı : 41 Aracı : peugeot 306 s16 Kayıt Tarihi: 27 Ekim 2010 Konum: AYDIN Durum: Aktif Değil Mesajlar: 303 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı peugeot murat
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
5 yıl yada 120 bin km âma tavsiyem 90 bin km
|
Serkan
5. Vites Yaşı : 42 Aracı : New C3 1.4 HDİ Exclusive Kayıt Tarihi: 29 Haziran 2012 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 9104 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Bir önceki aracınız için geç kalmışsınız zaten Hocam, benzinlilerde 5 yıl triger değişim süresi, ben 206 1.4 HDİ aracımın trigerini 9 yıl 117.000 km'de değiştirmiştim. Bu bilgiler sağdan soldan duyduğum bilgiler değil, servicebox, my peugeot ve peugeot resmi web sitesi üzerinden iletişim kurup aldığım bilgiler.
Bu da My peugeot bakım planı. Düzenleyen Serkan - 16 Temmuz 2014 Saat 05:56 |
albayman
2. Vites Yaşı : 39 Aracı : 307sw 2006 hdi 90hp comfort Kayıt Tarihi: 20 Kasım 2011 Konum: Muğla Durum: Aktif Değil Mesajlar: 585 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
bir önceki 307 sw aracımı aldığımda triger kayışı 7 yıl 50bin km doldurmuştu. değiştirdiğimde her yerinde kılcal çatlaklar mevcuttu.
şu anki aracımın triger kayışı 8 yıl 90bin doldurduğunda değiştirdim onda da aynı şekilde. kauçuğun belli bir ömrü var hepimiz biliyoruz. lastiklerimiz 5. yılını doldurmadan kılcal çatlaklar yer ediyor. ben şahsen 180bin km dolduracağına inanamıyorum. hele 10 yılı aklım almıyor. |
|
2006 307sw 1.6 hdi comfort + cruise control
|
Serkan
5. Vites Yaşı : 42 Aracı : New C3 1.4 HDİ Exclusive Kayıt Tarihi: 29 Haziran 2012 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 9104 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
HDİ motorlarda triger değişim periyodu, normal şartlarda 240.000 km 10 Yıl, ağır şartlarda 180.000 km 10 yıldır, araç şase numaranızla peugeot Türkiye'nin iletişim bölümünden mail atarsanız 48 saat içinde dönüp bilgi veriyorlar. Triger kayışı peugeotun THP motorlarında yok. HDİ motorların hepsinde var.
|
peugeot murat
1. Vites Yaşı : 41 Aracı : peugeot 306 s16 Kayıt Tarihi: 27 Ekim 2010 Konum: AYDIN Durum: Aktif Değil Mesajlar: 303 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı peugeot murat
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
HDi motorlarda fabrika 120 km de bir trigger değişimi onaylanmıştır tabi devirdaimle beraber ama ben şahsen 90 binde değişimini tavsiye ediyorum
|
albayman
2. Vites Yaşı : 39 Aracı : 307sw 2006 hdi 90hp comfort Kayıt Tarihi: 20 Kasım 2011 Konum: Muğla Durum: Aktif Değil Mesajlar: 585 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
yani, bunda zincir var kayış yok demeyelim. yok zannettiğniz triger kayışı kopunca motoru kucağımıza almayalım.
|
|
2006 307sw 1.6 hdi comfort + cruise control
|
peugeot murat
1. Vites Yaşı : 41 Aracı : peugeot 306 s16 Kayıt Tarihi: 27 Ekim 2010 Konum: AYDIN Durum: Aktif Değil Mesajlar: 303 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı peugeot murat
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
1.6 16 Valf araçlarda 2.0 HDi 16 Valf araçlarda aynı resimdeki gibi.1.4 HDi 8 Valf araçlarda sadece trigger seti var
|
albayman
2. Vites Yaşı : 39 Aracı : 307sw 2006 hdi 90hp comfort Kayıt Tarihi: 20 Kasım 2011 Konum: Muğla Durum: Aktif Değil Mesajlar: 585 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
2006 307sw 1.6 hdi comfort + cruise control
|
albayman
2. Vites Yaşı : 39 Aracı : 307sw 2006 hdi 90hp comfort Kayıt Tarihi: 20 Kasım 2011 Konum: Muğla Durum: Aktif Değil Mesajlar: 585 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
merhaba.
başka forumlarda da karşılaştığım triger zincir olayını bildiğim kadarıyla açıklamak istiyorum: bazıları demiş ki: "bu motor dizeldir, zincirli triger vardır, 200bin km kadar ellemene gerek yok" gibi saçma şeyler duyuyorum. eğer bir "HDI" motorun zincirli mi kayışlımı olduğunu öğrenmek istiyorsanız, hemen bir parçacıya şasi numaranızla gidin, eksantrik zinciri var mı diye baktırın. Amaaaaa, triger kayışı var mı diye de sorun mutlaka. çünkü, 90hp 1.6 hdi aracımın parça fiyat ve ayrıntılarına servicebox.com dan baktığımda, araçta triger kayışı ve seti olduğunu, fakat iki eksantrik milini içeride bir zincirin döndürdüğünü farkettim. yani blok dışında triger kayışı bir dişliyi döndürürken, blok içinde bu hareketi iki eksantrik miline aktaran bir zincir var. 110luk hdi motorlarda durum nasıldır, bu başlık altında bilenler paylaşsın. yanlış bilgi varsa düzeltelim... |
|
2006 307sw 1.6 hdi comfort + cruise control
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
Bizi Takip Edin
|
|||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |