|
307 kronik sorunları |
Yanıt Yaz | Sayfa 12> |
Yazar | |
qqyyxx
2. Vites Yaşı : 45 Aracı : 2011 golf tdi Kayıt Tarihi: 02 Mart 2011 Konum: trabzon Durum: Aktif Değil Mesajlar: 910 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 25 Mart 2013 Saat 00:28 |
|
|
206 hdi x-line
307 hdi desingtech 1,6 90bg Focus ghia 2008 1,6 109 bg Astra 2012 1,3 cdti 90 bg 2011 golf tdi 105bg |
ugurs78
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 2006 307 1.6 HDI (inşallah) Kayıt Tarihi: 24 Mart 2013 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Merhaba,
foruma yeni üye oldum bende bir süredir araç arıyorum ama düzgün bir araç bulamıyorum. Bugün otopazarında 2006 makyajlı 1,6 HDI comfort gördüm. 22.750 diyor ama henüz pazarlık yapmadık. Araba 125 binde. Sağ arka çamuruktan kazası olmuş. trammere göre hem kaza hemde km'si doğru. Ama 307'nin imajından dolayı çekincem var. Aklım çok karıştı.
|
cerci07
2. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : class B200 cdi/206 hdi S16 Kayıt Tarihi: 28 Eylül 2008 Konum: FR Durum: Aktif Değil Mesajlar: 958 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
kardes peugeot calisaniysan bilirsin 2001-2008yillari arasinda uretilen 307 ler icin 10 farkli geri cagirmasi var simdiye kadar uretilen modeller arasinda encok geri cagirma rekoru kirmis araci uretici firma bile kabul etmisken bizim saglamdi degildi kavgasina dusmeyelim sorun yasayanlar ne gibi sorunlarla karsilastiklarini yazsin yeter
|
|
|
uzman
1. Vites Yaşı : 54 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 21 Mart 2013 Konum: teknik danışman Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
arkadaşım seni anlıyorum fakat ben bir ekpertiz yapıyorum aklın durur, öyle bahsettiğin gibi değil ne varsa ALLAH rızası için yaparım, senin kronik diye adlandırdığın nedir söyle ben sana yardımcı olayım.
|
|
uzman
|
cerci07
2. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : class B200 cdi/206 hdi S16 Kayıt Tarihi: 28 Eylül 2008 Konum: FR Durum: Aktif Değil Mesajlar: 958 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
eskiden 1.4 tdci fiestam vardi yani 1.4 hdi kasa 307 den hafif olmasina ragmen 4 kisi binice gitmez oluyor rampa cikmakta iskence diyebilirm fordlarin tamaminda gorulen pug citroenlerin yuzde ellisinde gorulen enjektor pullarinin kacirmasi kroniktir onun disinda iyi motordur 1.6 hdi ler ise kalkisi gidisi iyidir kronik olarak yayli volan arizasi tamaminda gorulur bol bol antupolusyon arizasi verir egr ve debimetre arizalarida siklikla gorulmektedir mekanik aksam hakkinda pek bir bilgim yok
|
|
|
tellotello
3. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 01 Haziran 2012 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1121 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı tellotello
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Küçümsemek ne alaka arkadaşım, ilk mesajınız merhaba ben şuyum, şunu yapıyorum, şuna sahibim diye kendini tanıtmak olacağına gelmiş sorunsuz araçlardır, bilinçsiz kullanımdır, onarımdır falan diye iddialı cümleler kullanıyorsunuz. Sadece bu tavrınıza gönderme yapmak istedim çünkü arkadaş bilgi istemiş ama Türkiye gibi bir yerde daha expertiz sonuçlarının bile tartışılır olduğu bir yerde çıkıpta sorunsuz araçlardır baktır yeter demek kusura bakmayın ama soru soran arkadaşa yardım etmek değildir. Varsa tecrübeniz buyrun ayrıntılı paylaşın (örnek 1-A; bir üstteki arkadaşın mesajı ve 1.4 motor, kasanın ağır olmasıdır). Şuradan girerek her şeye yeniden başlayabilirsiniz: Ayrıca kırıcı bir yazı olduysa da özür dilemesini biliriz. Kusura bakmayın sıkıntı yarattıysam. Mesajımda sorun varsa admin arkadaşlar da okuduktan sonra silebilir istedikleri mesajımı.
|
|
2005 307 1.4 HDI XR 70bg
|
uzman
1. Vites Yaşı : 54 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 21 Mart 2013 Konum: teknik danışman Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
kardeş insanları küçümseme,küçümsenecek hale düşersin
|
|
uzman
|
qqyyxx
2. Vites Yaşı : 45 Aracı : 2011 golf tdi Kayıt Tarihi: 02 Mart 2011 Konum: trabzon Durum: Aktif Değil Mesajlar: 910 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Pekcok arac kullandim. Yas ve kullanim sekli gozonune alindigi zaman ariza yapmayan yada sorunu bulunmayan arac yoktur. Ama hem temiz hem arizasi olmayan aracin fiyatida onagore olur. 307 lerin 1.4 leri uygun ama 1.6 90 bgligi bile sanki kasaya gore yetersiz kaliyor. Motor hacmini birdaha gozden gecirmen mantikli olur.
|
|
206 hdi x-line
307 hdi desingtech 1,6 90bg Focus ghia 2008 1,6 109 bg Astra 2012 1,3 cdti 90 bg 2011 golf tdi 105bg |
tellotello
3. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 01 Haziran 2012 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1121 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı tellotello
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Hah bir uzmanımız eksikti . Dağılın bilinçsiz kullanıcılar sizi .
|
|
2005 307 1.4 HDI XR 70bg
|
uzman
1. Vites Yaşı : 54 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 21 Mart 2013 Konum: teknik danışman Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
kardeşim ben peugeot çalışanı ve sahibiyim,bu söylenenler sadece bilicsiz kullanım veya onarımdan kaynaklı,alacagın aracı serviste ekspertiz yaptırmadan alma,
|
|
uzman
|
Umut06
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 2005 307 xt Kayıt Tarihi: 08 Mart 2013 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 43 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Arkadaşlar bindiğim bildiğim araçların kronik sorunlarını yazayım...
Opel astra corsa easytronik kart sıkıntıları... Neredeyse tüm markaların yarı otomatik şanzımanları sıkıntılı... Polo 6n1 boğaz kelebeği, klima kontrol ünitesi... Fiorino ön amortisör takozu ve arka kapı açma mandalları... Bunlar benim kullandığım araçlarda, bizzat yaşadığım kronik arızalar... bir hafta önce temiz bir 307 aldım, bunda da bir iki kronik arıza var ama gerçekten temiz kullanılmış bir araçtı almadan edemedim. unutmayalım, eskidikçe bozulmayan araç yoktur... düzgün kullanılmış, büyük kazası olmayan 307 binilmeyecek bir araç değil bence... |
theyet
1. Vites Yaşı : 36 Aracı : 307 Kayıt Tarihi: 23 Şubat 2013 Konum: samsun Durum: Aktif Değil Mesajlar: 41 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
bende 2005 307var. tavsiyem 2006 ve sonrasını tercih edin. direksiyon pompası zamanla uğultu yapıyor can sıkıyor ve careside yok forumlarad tarattığım kadarıyla
|
DotCom
1. Vites Yaşı : 44 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 28 Şubat 2013 Konum: Kocaeli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 12 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
@ tellotello , verdiğin faydalı bilgiler için çok teşekkür ederim.
mutlaka göz önünde bulunduracağım. ilk araba olacak kısmetse. sahibi bakımlarının yapıldığını söyledi. trigerin değiştiğini söyledi. şasi numarasından sorgulama yapmadım henüz. sorgulatacağım muhakkak.
|
elsoberano
4. Vites Yaşı : 41 Aracı : 307 XSİ Kayıt Tarihi: 09 Şubat 2012 Konum: Ankara Trabzon Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2517 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı elsoberano
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
temiz 307 birde düzgün kullanılırsa sorun çıkarmaz diye düşünüyorum tabi ki ufak tefek arızalar verebiliyor ki bu bütün firmalarda mevcut . benim araç aldığımda yaş açısından,aksesuar açısından en avantajlılardan biri 307 ydi hacim olarakta oldukça iyi .
|
|
307 2.0 xsi BİZE HER YER TRABZON
|
tellotello
3. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 01 Haziran 2012 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1121 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı tellotello
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Öncelikle mutlaka teste sokun ya da ustaya götürüp iyice baktırın. Triger değişmiş mi öğrenin değişmemiş ise haberiniz olsun alır almaz en az 500-600 (frenler falan da varsa işin içinde 800 e kadar) masrafınız olacak-olmak zorunda. Bu nedenle ağır bakımları yapılmış araç daha iyi bir seçenek olur. Motorun sağını solunu iyice baktırın, kendi ustanıza götürüp bir kontrol ettirin. Klimanın durumu nedir kontrol edin çalışıp çalışmadığından emin olun. 5li CD Changer varsa çalışıyor derse bile inanmayın Koyun bir cd bir tur atın. Usta turbosuna baksın, direksiyon yağına ve direksiyon pompasının durumuna, katalizöre (katalizöre nasıl bakcak bilmiyorum sökmeden ama yinede sorun) baksın "sorun yok desin". Bunlar benim önereceklerimdir yanlışım- eksiğim varsa arkadaşlarım düzeltir veya eklerler. Mutlaka binin ve bir tur atın eğer bu araçtan daha önce kullanmadıysanız ya da daha büyük beygirli bir araç kullandıysanız biraz ağır gelebilir. Kalkışlarda cüssesi nedeniyle biraz daha fazla yakar ama uzun yolda üzmez sizi söyleyeyim. İlk aracınız ise önerilerim; * Lastiklerin durumuna bakın, üzerinde tarihleri vardır kontrol edin. Tarihi 4 yıldan fazla ise lastik değiştirmek zorunda kalacaksınız haberiniz olsun (150*4 ortalama iyi bir lastik takım 600 TL). * Alır almaz bir servise götürün yağ, yağ filtresi, hava ve polen filtresi hatta mümkünse mazot filtresini değiştirin (tam fiyat veremem ama yaklaşık 150-200 diyin). Sahibi yaptırdım dese de inanmamanızı kafanızın rahat olması için değiştirmenizi öneririm. * Aracın şase numarası üzerinden tramerden sorgu yapın; neden derseniz boya falan (bence) çok önemli değil sonuçta araba 9 yaşında ama böyle sorguladığınızda en son iki muayeneye giriş km si de gönderiliyor Tüv-Türk tarafından ve km sinden (her zaman olmasada) en azından biraz daha emin olursunuz (kandırma yolu en azından zordur). (Mesaj için 4,5 lira kesilmesi lazım ama güzel bir uygulama) * Muayene ne zamana kadar var bakın, kaçırmayın (yaklaşık 280 lira ama yeni yapılmışsa ya da 1 yılı varsa şanslısınız) Hayırlı günler, kolaylıklar dilerim. |
|
2005 307 1.4 HDI XR 70bg
|
DotCom
1. Vites Yaşı : 44 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 28 Şubat 2013 Konum: Kocaeli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 12 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Merhaba ,
307 1.4 Hdi xr arabasını gözüme kestirmiş durumdayım. araç 100 bin km'de. fiyat 20.000 TL sadece motor kaputunda boya varmış taş düşmesinden dolayı. Alırken nelere dikkat etmek gerekir?
|
a_b_k
1. Vites Yaşı : 32 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 10 Şubat 2013 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 4 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Esat tarafında oturuyorum. Cevap veren herkese teşekkür ederim. 307 almak istiyorum fakat sizinde dediğiniz gibi temizini bulmaya çalışıyorum, hayırlısı artık.
Düzenleyen a_b_k - 12 Şubat 2013 Saat 10:41 |
tellotello
3. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 01 Haziran 2012 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1121 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı tellotello
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
LADA candır be Şaka bir yana dikkatli olmak gerekiyor alırken, arıza çıkarmayan araç yoktur, nasıl kullanıldığı ve geçmişi önemli aracın arkadaşım. 307 1.4 HDI lar 70 beygirdir (başka beygirlisi varsa arkadaşlarım düzeltsin) ve yokuşta seri kullanan kişileri üzebilir. Ben Ankaranın tepesinde oturduğum için iyi bilirim Benim gibi arkadan korna yemeye alışkın sakin sürecekseniz sıkıntı olmaz. Ama iyice araştırmanız lazım. 1.4 HDI lar güzel araçlar lakin dur kalk trafikte ve yokuş çıkacaksanız, motor ısınmadan gideceğiniz yere varacaksanız (ki bu bütün araçlar için geçerli) yakıt konusunda verim almanız zor olur. Aynı şekilde de düz yolda özellikle şehirlerarası yormaz bilakis tadını o zaman çıkartırsınız. Fazla yüklenmeye gelmez çünkü kasası zaten motor için ağırdır. 206 larda (990kg) kullanılan motorla aynı fakat bizim araçlar 1200kg olunca beygirler birden kayboluyor ve araç hantallaşıyor ama ben genelde 2 kişi (eşimle) bindiğim için pek hissetmiyorum. Dikmen Caddesinden 5 kişi bagaj dolu Gölbaşına doğru çıkınca (yaz gelsede pikniğe gitsek ) araba hissettiriyor ki gayet normal hem yokuş hem de lambalar çok sık (Ankaralıydınız demi boşa vermiş olmayayım örneği ). Ama iç genişlik olarak ben hangi arabaya binsem 307 kadar ferah gelmiyor, bağımlısı olduk resmen . Ki ben iç malzeme kalitesininde kötü olmadığını düşünüyorum. Turbomda Allah'a şükür sıkıntı yok fakat şimdiye kadar termostat, yağ soğutucu, amortisör bilyaları ve amortisör takozları, hava debimetresi değişmek zorunda kaldı. 85000 de aldığım için triger ve devirdaim pompası değişti (hangi aracı alsanız bu km de değiştireceksiniz, şarttır Türkiye koşullarında). Bazı yağ sorunları oldu, hemen müdahale ettirdim ve düzeltildi. Sadece debriyaj kaldı değiştirmem gereken ondan sonra uzunca kullanılır. 2. el alırken bence 70-80 binde bile olan bir araç alıyorsanız biliniz ki triger, devirdaim pompası, debriyaj gibi olmazsa olmaz parçaların bazıları eski sahibi tarafından değiştirilmediyse mutlaka değiştirilmesi gerekecek. O nedenle bunlara yapacağınız masrafları araca harcadığınızın dışında düşünmelisiniz. Onun dışında mutlaka ufak tefek sıkıntılar çıkacaktır. Her durumda bakımları güzelce yapılmış araçla, yapılmamış araç arasında fark olacaktır. Kullanım şekliniz ve aracın geçmişi önemli, ikinci elde tecrübe bir numaralı etkendir. Özelden isterseniz bağlantıya geçeriz telde anlatırım burada yazsam iki sayfayı geçer . Şunu bilmek gerekir ki en önemli kural 2. elde "Herkes yalan söyler - House M.D.-". Bu arada başlığı yazan arkadaş nereye kayboldu ya yazdı gitti bizi birbirimize düşürüyor . |
||
2005 307 1.4 HDI XR 70bg
|
xMEGANx
3. Vites Yaşı : 32 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 07 Ağustos 2010 Konum: İstanbul AVRUPA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1641 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Ne insanlar varya :) LADA alsa LADA'yı kral yapar bu arkadaşlar :)
|
Serkan
5. Vites Yaşı : 42 Aracı : New C3 1.4 HDİ Exclusive Kayıt Tarihi: 29 Haziran 2012 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 9104 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Verdiğin linkteki yorumları önce oku hocam, yorum yapanların çoğu memnun aracından |
Yanıt Yaz | Sayfa 12> |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |