Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >308 T7 (2008-2013)
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 308 LPG Montajı
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

308 LPG Montajı

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <1234 6>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
sbereket Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 07 Temmuz 2010
Konum: Bursa
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sbereket Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Nisan 2011 Saat 16:09
Kesinlikle son derece doğru tespitler. Selamlar;
 
 
Serkan BEREKET
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Nisan 2011 Saat 16:06
Orjinalini yazan: sbereket sbereket Yazdı:

Hayır direk enjeksiyonlu değil ama montajın yapıldığı nokta önemli dendi. Manifolt sökülüp montaj yapıldı. Ayrıca sökerken ön camı da çatlatmışlar sağolsunlar:) Selamlar;
 
evet... aracınızın dırekt enjeksıyon olmaması bu noktada sıze fayda sagladı. dırekt enjeksıyon olmus olsaydı bugun ıcın montajı cok zor ve pahalı olacaktı.
 
yalnız bu 307 ve 308 lerde cam catlama olayını bırkac kere daha duymustum. cunku ustalar elını kolunu camın oraya yaslıyorlar bastırıyorlar vs ondan sonra cam catlıyor.
 
karoserının bu tasarımı yuzunden aracın ıcı cok ferah oluyor ama bu durumda mekanık ıscılık cok zorlasıyor. ayrıca yan dırektlerın vırajıda kapatması cabası :((((((
Yukarı Dön
sbereket Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 07 Temmuz 2010
Konum: Bursa
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sbereket Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Nisan 2011 Saat 15:59
Hayır direk enjeksiyonlu değil ama montajın yapıldığı nokta önemli dendi. Manifolt sökülüp montaj yapıldı. Ayrıca sökerken ön camı da çatlatmışlar sağolsunlar:) Selamlar;
Serkan BEREKET
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Nisan 2011 Saat 15:52
hayırlısı olsun. keyıfle kullanmanızı dılerım...
 
pıyasadakı kıtler uygulanabıldıgıne gore aracınız dırekt enjeksıyon degıl ??  dogru mudur???
Yukarı Dön
sbereket Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 07 Temmuz 2010
Konum: Bursa
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sbereket Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Nisan 2011 Saat 15:41
Tekrar merhaba;
 
Uzun bir düşünme dönemi acabalar ve sonrası için kaygı hepsi geçen günkü zam ile bi kenara itilip ertesi gün LPG montajı yaptırdım. Bursa NET OTO GAZ firmasıyla sistemi çözdüm. Ve bana ister brc ister atiker takabiliriz hiç problem olmaz diye söylediler. Ben BRC tercih ettim. Performans olarak ben hiçbir fark anlamadım 6000 devirlere kadar çıkardım arabayı hiç bir fark olmadı. Zamanla bakacağım ve memnuniyetimi iletirim inşallah. Herkese selam
 
Serkan BEREKET
Serkan BEREKET
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Aralık 2010 Saat 11:51
bana kalırsa soyledıgınızın tam tersı olması lazım. dolaylı enjeksıyon dedıgımız sey manıfold puskurtmelı sıstemdır. yanı enjektorler emme manıfoldu ustundedır. pıstonun emme zamanında emme subabı acık durumdayken emısle manıfold ıcınden gecer havaya yakıt puskurtulur ve yakıt hava ıle manıfold ıcınde karısmıs olur. devamında karısım sılındıre alınmıs olur. bırcok motor bu sıstemle calısır.
 
dırekt enjeksıyon demek adı ustunde dırekt olarak yakıtı yanma odasına puskurtmek demektır. bu prensıp aynı dızel motorlardakı gıbıdır. dızelde nasıl sadece hava emılıp sıkıstırılıp 3. zamanın basında yakıt puskurtulmesıyle patlama elde edılıyorsa, benzınlı dırekt enjeksıyonda da prensıp cok kucuk farkla aynıdır. yıne ıcerı sadece hava emılır ve 2. zamanda hava sıkıstırılırken aynı dızeldekı gıbı "yuksek basınc" ıle benzın puskurtulur. devamında 3. zamanın basında bujı ateslemesıyle patlama suregelır...
 
buradakı en temel fark dırekt enjeksıyon sıstemınde enjektorler dızellerdekı gıbı sılındır kapagı ustundedır. bu farkından dolayı lpg montajı daha zordur...
Yukarı Dön
Damlaa Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 07 Eylül 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Damlaa Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Aralık 2010 Saat 11:34
Orjinalini yazan: cecoli cecoli Yazdı:

kulagım cınlamaya baslayınca ıcımden foruma bır bakmak geldı. dedım kı "herhalde bırılerı benı anıyor"...  Sırıtma

arkadaslar artık bende sıze hak verıyorum yaaa. bende bırakıyorum lpg yı.... :((  daha ileri teknolojıye geçiş yapıyorum... suanda ar-ge deyım... Gülme
 
ayrıca damla arkadasımızın motoru hakkında detaylı bılgımız yok. o motorların dırekt mı yoksa dolaylı enjeksıyonmu oldugunu anlayamadım ben. o acıdan yorumda getıremıyorum. yalnız supap yaglama olayları bence cok gereklı degıl. cunku zaten motorun kendısınde yag buharını emıse veren sıstem var. subaplar ıcın yeterlı yaglamayı saglayacagı kanaatındeyım. dusunecek olursanız dırekt enjeksıyonlu motorlarda subabın yuzeyıne havadan baska bırsey deymıyor. cok kısının soyledıgı gıbı benzın subapları yaglar cumlesı dırekt enjeksıyon motorlarda olmaz. eee ne olcak o zaman ??? subaplar daha cabuk mu asınacak? bence hayır... 
 
bu konuyu cok kez soyledım bır daha tekrar etmek ıstemıyorum. sıfır alınıp ıstanbul trafıgınde taksıye calısan tartarını sıralı sıstemlı ve soyledıgınız tarz subap yaglama sıstemı vs olmayan 1.6 8v 90bg dacıa logan suanda 440.000 km de hala calısıyor. ne subabı yandı ne motoru acıldı. daha ne dıyım ben sıze... Gülme
 
bu arada kulagımı cınlatan sevgılı arkadaslarıma saygılar selamlar :DD
benim aracın motoru dolaylı enjeksiyonlu ki bildigim kadarıyla vti motorların ayırt edici özelligi dolaylı olması zaten bu nedenle lpg montaji yaptırma konusunda kararsızlık yasadım ustanın da dedigine göre direkt olanlara göre sadece biraz daha zahmetli ve titiz davranılması gereken bir islemmis bu tür motorların lpg dönüsümü yapılması ama dedigim gibi asınma konusunda hic bir bilgim yok bende meraklanmıstım sizin acıklamanızdan sonra icime su serpildi:)
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Aralık 2010 Saat 11:18

kulagım cınlamaya baslayınca ıcımden foruma bır bakmak geldı. dedım kı "herhalde bırılerı benı anıyor"...  Sırıtma

arkadaslar artık bende sıze hak verıyorum yaaa. bende bırakıyorum lpg yı.... :((  daha ileri teknolojıye geçiş yapıyorum... suanda ar-ge deyım... Gülme
 
ayrıca damla arkadasımızın motoru hakkında detaylı bılgımız yok. o motorların dırekt mı yoksa dolaylı enjeksıyonmu oldugunu anlayamadım ben. o acıdan yorumda getıremıyorum. yalnız supap yaglama olayları bence cok gereklı degıl. cunku zaten motorun kendısınde yag buharını emıse veren sıstem var. subaplar ıcın yeterlı yaglamayı saglayacagı kanaatındeyım. dusunecek olursanız dırekt enjeksıyonlu motorlarda subabın yuzeyıne havadan baska bırsey deymıyor. cok kısının soyledıgı gıbı benzın subapları yaglar cumlesı dırekt enjeksıyon motorlarda olmaz. eee ne olcak o zaman ??? subaplar daha cabuk mu asınacak? bence hayır... 
 
bu konuyu cok kez soyledım bır daha tekrar etmek ıstemıyorum. sıfır alınıp ıstanbul trafıgınde taksıye calısan tartarını sıralı sıstemlı ve soyledıgınız tarz subap yaglama sıstemı vs olmayan 1.6 8v 90bg dacıa logan suanda 440.000 km de hala calısıyor. ne subabı yandı ne motoru acıldı. daha ne dıyım ben sıze... Gülme bu da demek degıldır kı butun araclarda bu kadar dayanıklı olacak. ama su varkı afr duzgun oldugunda kolay kolay sorun olmaz. hava yakıt karısımı hatalı olup arıza ısıgı yanarak aracı kullanmanın oncelıkle subaplara zarar verdıgını ve uzun vadede erken subap arızalarını yaratacagını hatırlatmak ısterım...
 
bu arada kulagımı cınlatan sevgılı arkadaslarıma saygılar selamlar :DD


Düzenleyen cecoli - 10 Aralık 2010 Saat 11:34
Yukarı Dön
bayelektronik Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
07 - Eylül - 1983

Kayıt Tarihi: 26 Ağustos 2010
Konum: kocaeli
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 161
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı bayelektronik Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Aralık 2010 Saat 09:29
Orjinalini yazan: husmen73 husmen73 Yazdı:

Dün gece biraz daha araştırma yaptım. Prins markasında özel bir sistem varmış supapların aşınmasını önleyici. Yağlama sistemi yapılmış, ismide Valve Care diye geçiyor. Bakalım bende tekrar görüşeyim otogazcı ile. Birde Balıkesirde aramızla aynı motora sahip bir araca Mart 2010da takılmış, o kişiyle de görüşeceğim. Sonuçlara göre karar vereceğim artık.

balıkesirde iyi ustayı nerde bulmuş onu çok merak ettim ben.
Yukarı Dön
husmen73 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 04 Aralık 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı husmen73 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Aralık 2010 Saat 08:50
Dün gece biraz daha araştırma yaptım. Prins markasında özel bir sistem varmış supapların aşınmasını önleyici. Yağlama sistemi yapılmış, ismide Valve Care diye geçiyor. Bakalım bende tekrar görüşeyim otogazcı ile. Birde Balıkesirde aramızla aynı motora sahip bir araca Mart 2010da takılmış, o kişiyle de görüşeceğim. Sonuçlara göre karar vereceğim artık.
Yukarı Dön
Damlaa Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 07 Eylül 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Damlaa Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Aralık 2010 Saat 22:40
o konuda hic bilgim yok ama arayıp ögrenmeye calısırım
suan benim arac yaklasık 4000 kmde 50000e gelene kadar muhtemelen degistirmis olurum o yüzden cok uzun vadeli arastırmasını yapmadım ne yalan söyliyim:)
Yukarı Dön
husmen73 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 04 Aralık 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı husmen73 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Aralık 2010 Saat 20:03
Bilgiler için teşekkür ederim. 308 ile aynı motora sahip 207'ye takmışlar Balıkesirde. Herhangi bir sorun olmadığı söyleniyor.

Zamanla Subap erişmesi/aşınması hakkında bilgi verdiler mi size? Böyle bir durum söz konusu mu acaba? Çünkü 50000km'den sonra bunlar aşınırsa birde onlar için ~700TL masraf çıkmasın :) Araç, LPG ile çalıştığından bu aşınma daha fazla oluyor diye biliyorum.
Yukarı Dön
erk Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 24 Kasım 2010
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 21
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı erk Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Aralık 2010 Saat 23:40
Lpg taktırılır taktırılmaz buna kişinin kendisi tüm riskleri artıları hesap ederek karar verir Ancak aracıma kesinlikle taktırmayacağım gibi taktırmış olsam bile mutlaka bir depo lpg bir depo benzin dönüşümü ile kullanırdım (depoları ortalama 45 50 litre olarak farzediyorum) Lpg ye karşı değilim ancak Türkiye şartlarında (savaş gibi bir trafik eline tornavida alanın usta diye dükkan açması işine en çok gelen en fazla kar getiren %100 uyum sorunsuzluk aranmayan sistemlerin montajı) lpg bence hem kendim hem araç açısından KESİNLİKLE intihar  
Yukarı Dön
Haksen016 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
23 - Temmuz - 1973

Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2010
Konum: Bursa,Osmangazi
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1952
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Haksen016 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Aralık 2010 Saat 22:16
bayelektronik aynen öyle cecoli duymasın :))
2006 Peugeot 307 XT Triptonik

1973 - Bursa
Yukarı Dön
m.peker Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 06 Kasım 2010
Konum: izmit
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 649
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı m.peker Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Aralık 2010 Saat 19:35
brc den şaşma bence en iyisi
307 1.6 110 hp comfort dizel
Yukarı Dön
bayelektronik Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
07 - Eylül - 1983

Kayıt Tarihi: 26 Ağustos 2010
Konum: kocaeli
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 161
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı bayelektronik Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Aralık 2010 Saat 18:18
lpg sistemine yüzde yüz referans olabilmek için en az 15000 km gitmek lazım bence.zaten sistemdeki sorunların oluşumu hemen olmuyor.yavaş yavaş bozuyor önce rolanti bozulmaları arabada titremeler vs vs...yanlış anlamayın Damlaa kullanıcı arkadasım şuanda memnunmuş inşallah sonuna kadar iyi gider ve 308 lpg e yeni olduğu için arkadasları bilgilendirmeye çalışyor.(hazır cecoli hocamda burda yok biraz lpg yi atıp tutayımSırıtma)ben lpg konusunda babama bile referans olmam.Damlaa hocam inşallah sorunsuz kullanırsınız bir risk almışsınız ve yeni motora araştırarak lpg taktırmışsınz güle güle kullanın

Düzenleyen bayelektronik - 08 Aralık 2010 Saat 18:23
Yukarı Dön
Haksen016 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
23 - Temmuz - 1973

Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2010
Konum: Bursa,Osmangazi
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1952
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Haksen016 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Aralık 2010 Saat 17:39
güle güle kullan o zaman arkadaşım inş. da sıkıntı çıkarmaz lpg aracında.
2006 Peugeot 307 XT Triptonik

1973 - Bursa
Yukarı Dön
Damlaa Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 07 Eylül 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Damlaa Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Aralık 2010 Saat 13:34
Orjinalini yazan: husmen73 husmen73 Yazdı:

Merhaba Sayın Damlaa,

Bende de 2009 model Peugeot 308 1.6 VTI var. Sizin gibi çok araştırma yaptım fakat hala bu sistemin ileride sorun çıkartıp çıkartmayacağından emin değilim. Yetkili Peugeot bayisinin sahibi (isim vermek istemedim)  ile görüştük. Kesinlikle LPG taktırmayın diyor. Randınmanlı çalışmayacağını ve ileride sorun açabileceğini söyledi. Aynı şekilde tanıdığımız bir usta da biraz daha beklememiz konusunda ısrar etti.

Sanırım şu an 308'lere takılan kitlerin ileride ne gibi sorunlara yol açabileceğini bilmediklerinden dolayı olsa gerek, böyle bir geri bildirim aldık.

Siz şu an kullanıyor olmalısınız, durum hakkında tekrar bilgi verir misiniz? Herhangi bir sorun çıktı mı?
Merhabalar,
Üstteki mesajımda da belirttigim gibi cok memnunum arabamdan. Nasıl hissettiginizi anlıyorum lpg konusunda cünkü aynı sürecten bende kısa bir zaman önce gectim. Ne yazık ki etrafta cok fazla referans yok ve Peugeot yetkilileri de bu konuda inanılmaz olumsuzlar. Nedeni cok basit sadece herhangi bir sorunla karsılastıgınızda baslarını agrıtmanızı istemiyorlar. Onlar için konusması kolay cünkü benzin parası onların cebinden cıkmıyor. Acık acık isim veriyorum Tekotoyla konustugumda onaylamadıklarını ve sorumluluk kabul etmediklerini lpg takılmıs araca hic bir sekilde bakmıycaklarını söylediler. Fakat söyle bir durum var lpgniz zaten 2 yıl garantili oldugundan dolayı takan yer bakımınızı yapıcak, sorun cıkarsa hertürlü sorumlulugu kabul ediyorlar. Lpg ile alakasız her türlü sorundada Peugeot servisleri sizinle ilgilenmek ZORUNDALAR. Bir tanıdıgım aynı duruma düsmüstü ve hakkını yasal yollardan arıycagını söylediginde tekoto anında söylediklerini geri alıp aracın hertürlü islemini indirimli olarak yapıyor. Bu konuda sıkıntı yasamazsınız benden tavsiye söylediklerine cok kulak asmamanız.
Bizim ustanın söyledigi Peugeotlarla en iyi uyum saglayan markanın Landirenzo olduguydu ve güvenip taktırdım. Referans da gösterdiler önceki mesajlarımda yazılı zaten ayrıntılar. Ama söyle birsey var ben de bir cok kisi gibi isin ustada bittigine inanıyorum. O yüzden mutlaka iyi bir usta secin. Ankaradaysanız Olgun Lpg icin referans olurum size.
Aracım da suan icin gayet iyi hatta eski halinden daha iyi diyebilirim. Mesela eskiden otomatik olması nedeniyle biraz sıkıntı yasardım cok dik yerlerde ama simdi tam bir canavar oldu araba cok rahat cıkıyor performans düsüklügü gibi bisey söz konusu degil aksine artıs var. Herseyden öte benzine verdigim paranın 4te 1iyle cok daha fazla mesafe katediyorum. Keske ilk aldıgımda taktırsaymısımda bu kadar para bayılmasaymısım benzine diyorum simdi. Baska merak ettiginiz seyler olursa sorun lütfen. Ben bu ise kalkıstıgımda bana akıl verebilecek daha önce bu süreci yasamıs bir 308 sahibi yoktu etrafımda. O yüzden size yardımcı olmak isterim.
Yukarı Dön
husmen73 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 04 Aralık 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı husmen73 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Aralık 2010 Saat 17:41
Merhaba Sayın Damlaa,

Bende de 2009 model Peugeot 308 1.6 VTI var. Sizin gibi çok araştırma yaptım fakat hala bu sistemin ileride sorun çıkartıp çıkartmayacağından emin değilim. Yetkili Peugeot bayisinin sahibi (isim vermek istemedim)  ile görüştük. Kesinlikle LPG taktırmayın diyor. Randınmanlı çalışmayacağını ve ileride sorun açabileceğini söyledi. Aynı şekilde tanıdığımız bir usta da biraz daha beklememiz konusunda ısrar etti.

Sanırım şu an 308'lere takılan kitlerin ileride ne gibi sorunlara yol açabileceğini bilmediklerinden dolayı olsa gerek, böyle bir geri bildirim aldık.

Siz şu an kullanıyor olmalısınız, durum hakkında tekrar bilgi verir misiniz? Herhangi bir sorun çıktı mı?


Düzenleyen husmen73 - 04 Aralık 2010 Saat 17:42
Yukarı Dön
Haksen016 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
23 - Temmuz - 1973

Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2010
Konum: Bursa,Osmangazi
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1952
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Haksen016 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 01 Aralık 2010 Saat 11:25
Hayırlı olsun inş. sorunsuz binmeye devam edersiniz lpg li aracınızla , ben bir süre daha düşünmeyeceğim lpg yi.
2006 Peugeot 307 XT Triptonik

1973 - Bursa
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <1234 6>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon 208 Yağ Azaltma Problemi son mesaja git 5815 8 selahattnsahman
konu icon Peugeot 307 Otomatik Vites Arızası (ÇÖZÜLDÜ) son mesaja git 36292 23 delroy
konu icon Peugeot 307 motor değişimi son mesaja git 110 0 delroy
konu icon Kaput amortisörü son mesaja git 2572 0 Abdullah B.
konu icon 307 çözümsüz hararet problemi son mesaja git 7951 19 talip206
konu icon Stop etme sorunu otomatik 206 son mesaja git 3999 2 konfor
konu icon P0087 Hata kodu son mesaja git 7777 7 konfor
konu icon Gec calisma benzin pompa aorunu son mesaja git 229 0 Arslanalp2000
konu icon 206 2001 model 1.6 motor otomatik şanzıman son mesaja git 2701 3 kralex18
konu icon Pejo206 Çakmak Sigortası son mesaja git 149 0 kralex18
konu icon 3008 1.2 Puretech 130 Eat8 Ateşleme sorunu son mesaja git 12045 7 erthe
konu icon Subap kaldirma valf hatasi son mesaja git 2805 0 Mertdr
konu icon GİDERİLEMEYEN ARIZA son mesaja git 359 0 TİMSAH 71
konu icon GİDERİLEMEYEN ARIZA son mesaja git 224 0 TİMSAH 71
konu icon 207 Coilover & Süspansiyon son mesaja git 2803 0 ShoryuReppa
konu icon Ariza son mesaja git 333 0 Bayram 0816
konu icon 206 otomatik basınç ayar arızası son mesaja git 191 1 talip206
konu icon Satilik Peugeot 208 2015 Coilover Basaran son mesaja git 2666 0 selahattnsahman
konu icon 208(2015) Başaran Coilover son mesaja git 2726 0 selahattnsahman
konu icon Araç içi ekran android auto sorunu hk. son mesaja git 3271 1 Ozzy1903
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 AUGUST EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
selahattnsahman 4
talip206 4
delroy 2
TİMSAH 71 2
kralex18 2
konfor 2
a.selim 1
Abdullah B. 1
eRRoR 1
ErkamC 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English