|
|
Servise giren araçın sorunu çözülemedi |
Yanıt Yaz
|
Sayfa 12> |
| Yazar | |
monur
2. Vites
09 - Nisan - 1974 Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011 Konum: Balıkesir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 498 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Konu: Servise giren araçın sorunu çözülemediGönderim Zamanı: 25 Mayıs 2011 Saat 15:44 |
LPG ayarı düzgün değilse benzinle olan yanma sıcaklığı farkından dolayı selonoidlerin basınç ayarlarını, buna bağlı olarak selonoid ve hidrolik üniteyi bozuyor.Başlıca sıkıntısı bu Diğeri ise zayıf ihtilam olmakla beraber Konvertöre bile zarar verebiliyor.Hatta üşenmezseniz netten bir iki otomatik şanzımancı bulup telefon açın ve sıkıntınızı anlatın.İlk soracağı şey aracın LPG li olup olmadığıdır ve bu tecrübe ile sabittir.
Düzenleyen monur - 25 Mayıs 2011 Saat 15:47 |
|
|
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı
|
|
![]() |
|
| Sponsor Bağlantı | |
![]() |
|
ismail özdemir
2. Vites
26 - Mart - 1983 Kayıt Tarihi: 03 Kasım 2010 Konum: ANKARA/elvanknt Durum: Aktif Değil Mesajlar: 255 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ismail özdemir
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 25 Mayıs 2011 Saat 13:23 |
|
ne gibi bir sıkıntı yaratıyoki bu durum? |
|
|
307xt 1.6 16v 110hp trıp (atiker lpg)
|
|
![]() |
|
monur
2. Vites
09 - Nisan - 1974 Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011 Konum: Balıkesir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 498 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 25 Mayıs 2011 Saat 11:17 |
çünkü şanzıman gücünü doğrudan motordan alıyor.Düz şanzımanlarla karıştırmayın.Eğer otomatik şanzıman CVT,I-SHİFT ve türevi yada otomatikleştirilmiş şanzımanlar haricindeki tüm tam ve yarı otomatik şanzımanlar motordaki en ufak dengesizliği süspanse etmezler.Zaten dikkat ederseniz son süratler düz şanzımana oranla 20-30 km daha düşüktür.Fakat bu eksi yönü bunun birde artısı var ki oda ara süratlenmeleri düz viteslere oranla daha seridir. Başta İtalya olmak üzere LPG kullanımı avrupada çok yaygın bir yakıt türü olmakla beraber devletlerin buna teşviki de söz konusu.Yurt dışında yaşayan arkadaşlar belki bu yönde bizi daha da aydınlatabilir.2000 senesinden buyana üreten motorların çoğu bana göre LPG ye uyumlu olması lazım diye tanhin ediyorum.Peugeot larda yaşanan sıkıntının bence başlıca sorunu manifoldu sökmeden montaj yapılmasından ve buna bağlı olarak hava almasından kaynaklanıyor gibime geliyor.Hiç bir LPG ustası peugeot ların manifoldunu söküp montajını yapmaya yanaşmıyor (sanırım sökülüp takılması zor) Cem'in usta hatası demesinden kasıt bu olsa gerek. Benim burada Atiker servisi bir arkadaşım var (gide gele arkadaş olduk) Peugeot geldiği zaman tüylerim diken diken oluyor diyor ![]() |
|
|
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı
|
|
![]() |
|
ismail özdemir
2. Vites
26 - Mart - 1983 Kayıt Tarihi: 03 Kasım 2010 Konum: ANKARA/elvanknt Durum: Aktif Değil Mesajlar: 255 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ismail özdemir
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 24 Mayıs 2011 Saat 17:23 |
|
böyle bir ses benim araçtada var gaza vites parkta iken gaza aninden bastıgımda sanki egzozdan hava kaçırıyomus gıbı bir ses geliyo ve araç gaz yemiyo ama giderken böyle bişey hissetmiyorum parkta ikenden sürekli yok zaten ara sıra aniden gaz verdiğimde yapıyo alttan manifolt yada egzozun oralardan geliyomuş gibi bildiğin lastikte siboba bişey sokarsında hava kaçırır ya onun gibi bi ses |
|
|
307xt 1.6 16v 110hp trıp (atiker lpg)
|
|
![]() |
|
ismail özdemir
2. Vites
26 - Mart - 1983 Kayıt Tarihi: 03 Kasım 2010 Konum: ANKARA/elvanknt Durum: Aktif Değil Mesajlar: 255 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ismail özdemir
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 24 Mayıs 2011 Saat 17:20 |
|
sen bu fışş sesini araç içinde iken gaza yüklendiğinde net duyyomusun?
|
|
|
307xt 1.6 16v 110hp trıp (atiker lpg)
|
|
![]() |
|
naksi
2. Vites
01 - Ocak - 1978 Kayıt Tarihi: 22 Ağustos 2010 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 117 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 24 Mayıs 2011 Saat 17:18 |
|
olayın nerden oldugu anlasılamadı hala :(
|
|
![]() |
|
ismail özdemir
2. Vites
26 - Mart - 1983 Kayıt Tarihi: 03 Kasım 2010 Konum: ANKARA/elvanknt Durum: Aktif Değil Mesajlar: 255 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ismail özdemir
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 24 Mayıs 2011 Saat 16:24 |
|
Konu: 206 gti çekişden düşme sıkıntıyı burda yazdım
|
|
|
307xt 1.6 16v 110hp trıp (atiker lpg)
|
|
![]() |
|
ismail özdemir
2. Vites
26 - Mart - 1983 Kayıt Tarihi: 03 Kasım 2010 Konum: ANKARA/elvanknt Durum: Aktif Değil Mesajlar: 255 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ismail özdemir
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 24 Mayıs 2011 Saat 16:22 |
|
ben nerdeyse 15.000 yaptım allaha şükür lpg ile ilgili hiçbir sorun yaşamadım ama aracın sesi vites geçişleri bile değişti bunu hissediyosun yanlız şimdi bi sıkıntım var lpg denmi bilmiyorum ama cecoli ile paylaşıyorum :) yinede aracın orjinalinin bozulmamasından yanayım tabi km ,50krş verebilecek durumda isen
|
|
|
307xt 1.6 16v 110hp trıp (atiker lpg)
|
|
![]() |
|
metin
4. Vites
24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 24 Mayıs 2011 Saat 16:17 |
yanlış düşünüyorsun sıkıntısı olan arkadaşlar %99 ustadan kaynaklanıyor, işi bilmeyen usta insanı araçdan bile soğutuyor.
benim Allaha şükür 10.000 km oldu hiç sıkıntı yapmadı.
|
|
|
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
|
![]() |
|
ismail özdemir
2. Vites
26 - Mart - 1983 Kayıt Tarihi: 03 Kasım 2010 Konum: ANKARA/elvanknt Durum: Aktif Değil Mesajlar: 255 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ismail özdemir
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 24 Mayıs 2011 Saat 16:08 |
|
aracın yığılıp gaz yememesi ile şanzımanın ne alakası var? bence bu sorunların hepsi lpg yüzünden aracın orjinalini bozunca bu hale geliyor işte daha 2 yıl öncesine kadar pejolara lpg takmıyordu ankaradaki ustalar uyum sıkıntısı nedeni ile şimdi takmaya başladılar ve formdaki sıkıntılara bakın :(
|
|
|
307xt 1.6 16v 110hp trıp (atiker lpg)
|
|
![]() |
|
monur
2. Vites
09 - Nisan - 1974 Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011 Konum: Balıkesir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 498 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 23 Mayıs 2011 Saat 23:21 |
Çok doğru ve yerinde bir yazı olmuş.Hemen unutmadan eklemek istiyorum,LPG de düzensizlik varsa Tork konvertörlü şanzımanlar her daim sıkıntı çıkarır.Yani ikisi birbirini pek sevmezler ve en çabuk pes eden de şanzıman olur. Planet 2000 den arıza kodlarını aldırıp yazarsanız daha iyi yardımcı olabileceğimizi düşünüyorum.
|
|
|
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı
|
|
![]() |
|
azdek
2. Vites
Kayıt Tarihi: 05 Mart 2011 Konum: Afyon&Bursa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 223 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 23 Mayıs 2011 Saat 22:22 |
|
Arkadaşlar her servis bir değildir lpg li araçlara bakan servislerde vardır iyi araştırmak lazım
|
|
|
Soner Hoca
2005 307 1.4 Benzin 16V 5K, |
|
![]() |
|
monur
2. Vites
09 - Nisan - 1974 Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011 Konum: Balıkesir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 498 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 23 Mayıs 2011 Saat 22:17 |
Aslında tam olarak benim sorunum bunlar değildi. Benim sıkıntım geri vites bandları ve basınç selonoidinin biri açık devre vermişti.Fakat ben hazır içi açılmışken yarım revizyon gibi bir şey yaptırdım. 20 senedir otomatik şanzıman kullanıyorum ve çok çeşitli arızalarına şahit oldum.Dolayısıyla ister istemez bu süre içinde otomatik şanzımanın yaptığı arızalarıda artık kendim çözer oldum.
|
|
|
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı
|
|
![]() |
|
naksi
2. Vites
01 - Ocak - 1978 Kayıt Tarihi: 22 Ağustos 2010 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 117 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 23 Mayıs 2011 Saat 21:55 |
|
sanırım havadan valfler ve yağ degişti şanzumanın birde emme menifoltu
ayrıca manifolt deiştiği için birde manifolta lpg taktırcaz nasıl iş anlamadım |
|
![]() |
|
oguzhan29
3. Vites
Kayıt Tarihi: 23 Mayıs 2010 Konum: GÜMÜŞHANE Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2352 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı oguzhan29
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 23 Mayıs 2011 Saat 21:47 |
|
kardeşim umarım sorunun en kısa sürede çözülür ama bunlar nasıl servis arkadaşlar sorun bulamıyorlar o değişecek bu değişecek
|
|
|
PEUGEOT 206 SW HDİ X-LİNE(GRİ)2004 model
|
|
![]() |
|
naksi
2. Vites
01 - Ocak - 1978 Kayıt Tarihi: 22 Ağustos 2010 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 117 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 23 Mayıs 2011 Saat 21:44 |
|
monur demekki sende aynı sorunu yasadın ve basına bunlar geldi ?
|
|
![]() |
|
monur
2. Vites
09 - Nisan - 1974 Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011 Konum: Balıkesir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 498 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 23 Mayıs 2011 Saat 21:36 |
Beyin dışında şanzıman mecbur iniyor.
|
|
|
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı
|
|
![]() |
|
monur
2. Vites
09 - Nisan - 1974 Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011 Konum: Balıkesir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 498 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 23 Mayıs 2011 Saat 21:36 |
|
Hidrolik beyin komple değişirse orjinal servis fiyatı (ben değiştirdim) 1300 tl, çıkması 200-500 tl arası değişir.Konverter çıkarsa orjinal 800 tl revizyonlusu 300-500 arası bulunabilir, balatalar çıkarsa (ümidim son 2 şıkkın çıkmaması yönünde) onlarda 60 Euro.Tabi bunlar sadece parça fiyatlarıydı 2 ay evvel bunlara birde işçilik binecek.Ben bunlara ilavaten bir iki parça daha değiştirtmiştim işçilik içinde 3800 tl hesap çıktı.
|
|
|
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı
|
|
![]() |
|
naksi
2. Vites
01 - Ocak - 1978 Kayıt Tarihi: 22 Ağustos 2010 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 117 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 23 Mayıs 2011 Saat 21:23 |
|
ve ayrıca samzuman komple sokulecekmi yoksa sadece hidrolik blokmu sokulecek ?
|
|
![]() |
|
naksi
2. Vites
01 - Ocak - 1978 Kayıt Tarihi: 22 Ağustos 2010 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 117 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 23 Mayıs 2011 Saat 21:22 |
|
monur kardeş ne kadar tutar bu dediklerin ?
|
|
![]() |
|
Yanıt Yaz
|
Sayfa 12> |
| Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |