|
Stop Etme |
Yanıt Yaz | Sayfa 12> |
Yazar | |
kayaca
1. Vites Yaşı : 32 Aracı : 206 Kayıt Tarihi: 17 Kasım 2017 Konum: ISPARTA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 358 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 04 Aralık 2018 Saat 08:41 |
206 aracım var feline 1.4 modeli lpg +benzin olarak geçen ay 100 liralık bi benzin almıstım haliyle ısık su an yanıyor sabah arac benzinle calısıyor iyi güzel bi 2 3 dk yolda veya rolanti de dururken araba stop ediyor tekrardan calıstırıyorsun ondan sonra kendine geliyor yolda da araba boguluyo gibi oluyor gaza basıyorsun ama devir 2 yi geçmiyor mesela gazdan cektin mi ayagını stop edip kalıyor tekrar calıstırıyorum düzeliyor bu benzin var ama ısıgı yanıyor bittigini farzedip benzini mi kesiyor ya da lpg soguk oldugu icin ısınmayıp arac direk lpg yi alıp bogduruyor mu ? ya da zengin karısım mı var bunda lpg +benzini aynı anda mı alıyor yada yakıyor ? |
sonerkyl
MODERATOR Yaşı : 39 Aracı : Scenic 2.0 16v Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17107 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
zengin fakir karışımında yapar kardeşim. ya benzin kesici yada lpg kesici arızalı kaçırıyor olabilir. buda aracın boğulmasına ve stop etmesine sebep oluyor.
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
kayaca
1. Vites Yaşı : 32 Aracı : 206 Kayıt Tarihi: 17 Kasım 2017 Konum: ISPARTA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 358 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
bunu sadece araç sogukken belli ediyor onun haricinde yapmıyor bende direk benzinin ceyrek deponun altında oldugu içine bağladım bir nevi bittigini düsünüyor herhalde ?
|
boruc
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 206 RG Kayıt Tarihi: 01 Aralık 2016 Konum: Bursa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 255 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Havalarin sogumasiyla bende yolda kasiste yavaşlayinca stop etme sorunlari yasamaya basladim
2-3 kez oldu. Sonra birkaç gün sadece benzinde kullandim araci 1 kez stop eder gibi oldu. Gittim 4 adet buji aldim bujileri degiştirdim(zaten degismesi gerekiyordu) Şuanda benzin+lpg bir sorun yok gibi.
|
|
2002 / 206 Roland Garros 1,6 / 110HP
|
eneseren
1. Vites Yaşı : 42 Aracı : 2005 Kayıt Tarihi: 03 Ekim 2018 Konum: KONYA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 43 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Aynı sorunu gaz kelebeği kalibrasyonu yaptırarak çözmüştüm. 30tl aldı özel servis.
|
kayaca
1. Vites Yaşı : 32 Aracı : 206 Kayıt Tarihi: 17 Kasım 2017 Konum: ISPARTA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 358 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
lpg ci ye gittim biraz önce benzinden lpg ye geçme derecesi 30 muş onu 39 a çıkardık dedi bi de böyle bi bak sabah ama dedi benzin emilsüyon ms lerin çok yüksek bi tamirciye gitmen gerek dedi pek anlamadık 2.5ms 3.ms mi ne olması gerekiyomus benimkiler 4.30 4.50 ms aralarında oynuyor cok yakar böyle dedi. benim düsüncem hava soguk oldugu için lpg beyni ısınmadıgından dolayı stop ettiriyor gibime geliyor araba ısınınca bu problemi ortadan kalkıyor
|
ismailkaya
3. Vites Yaşı : 40 Aracı : 2005 Kayıt Tarihi: 10 Mayıs 2012 Konum: BURSA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1389 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ismailkaya
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
bunun birkaç sebebi oluyor.
1-lambada sensörleri işlevini yapamıyor olabilir (bu sensörler belli yıldan sonra iyi işlev görmüyor) 2-katalizör tıkanıklığı olabilir. (aracını devirsis kullanıyor olabilirsin) 3-enjektör proglemin olabilir (püskürtme yapmıyordur) 4-buji nin biri arızalı olabilir (egzozda patlama veya çekişte ara ara kasma hissi verir) 5-hava filtresi olabilir aracın motor yağı standartlara uygun yağ kullanmamış olabilirsin en iyi yağ en pahalı olanı 0W30 (soğuk havalarda en iyi yağ bu) araban var derdin var arkadaş |
|
KÖTÜ İNSANLARIN HER YERDE OLMASININ TEK SEBEBİ İYİ İNSANLARIN HİÇBİRŞEY YAPMAMASINDANDIR.
|
kayaca
1. Vites Yaşı : 32 Aracı : 206 Kayıt Tarihi: 17 Kasım 2017 Konum: ISPARTA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 358 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
1 incisin bilmiyorum 2cisi katalizörü bosaltımıstım 3.cüsü bilmiyorum :) 4. egzoz da patlama yapıyor sürekli ama buji,leri de yeni yeni değiştirmiştim 5. 5w30 yağ katıldı en son
|
kayaca
1. Vites Yaşı : 32 Aracı : 206 Kayıt Tarihi: 17 Kasım 2017 Konum: ISPARTA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 358 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
sabah gene bekledim benzinden lpg ye geçmesini sıcaklıgını yükseltmiştik gene stop etti araç neye bakacagımı düsünmeye başladım enjektör temizleyicisine bakayım diyorum bide 20 30 km aracı benzinle mi kullansam map ayarlarını bi düzeltse diye düsünüyorum kendi kendime
|
kayaca
1. Vites Yaşı : 32 Aracı : 206 Kayıt Tarihi: 17 Kasım 2017 Konum: ISPARTA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 358 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
würth benzinli enjektör temizliyicileri varmıs ondan alıp mı denesem diyorum
|
sonerkyl
MODERATOR Yaşı : 39 Aracı : Scenic 2.0 16v Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17107 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
olabilir denemekte fayda bence 100-150 km benzinde kullan. lpg yide tank üstündeki valftende kapatıp gözlemlermisin
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
kayaca
1. Vites Yaşı : 32 Aracı : 206 Kayıt Tarihi: 17 Kasım 2017 Konum: ISPARTA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 358 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
benzinde bi sıkıntısını görmedim lpg rolesi tık sesi geldiginde araç direk stop edip kalıyor tekrardan calıstırman gerekiyor sadece rolanti halindeyken o da sogukken sıcak oldugunda bi problem yok aklıma enjektör geliyor direk enjektörlerin dolması sıcakta eriyor sogukda donuk kalıyo arac da tam ısınmıyor o süre zarfında direk stop ettiriyor gibime geldi biraz enjektör temizliyici alayım dedim ya da benzinle bineyim hem map sensörü hemde enjektörler biraz kendine gelsin diye düsünmüştüm
|
sonerkyl
MODERATOR Yaşı : 39 Aracı : Scenic 2.0 16v Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17107 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
bence lpg ayarı ile ilgili bir sıkıntı var kardeşim. lpg geçiş sıcaklığın kaç derece araçta
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
kayaca
1. Vites Yaşı : 32 Aracı : 206 Kayıt Tarihi: 17 Kasım 2017 Konum: ISPARTA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 358 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
30 dereceydi 39 dereceye aldım sıcaklıgı lpg valfisini açıyor direk o derece de direk stop ediyor. sonra tekrardan calıstırıyorum ama arac ısınınca bi problemi kalmıyor herşey stabil şekilde
|
bilo131
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 206 RG Kayıt Tarihi: 10 Nisan 2018 Konum: Düzce Durum: Aktif Değil Mesajlar: 128 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
hocam başıma geldiği için söylüyorum gaz filtresi soğukta donabiliyor az kalsın ben arabayı yakıyordum bu yüzden. gaz filtresi donduğu zaman araç gaza geçince gaz enjektörlere gidemiyor ve stop ediyor. bence aracı sabah çalıştırmadan önce gaz filtresine ve beyne sıcak su dökün sonra çalıştırıp gaza geçmesini bekleyin. #(sonuçta 39 dereceye gelince araç termostat açılmıyor haliyle gaz beyninde hala soğuk su kalıyor, termostat açılıp motor suyu devirdaim edildiğinde gaz beynine sıcak su geçişi sağlanıyor.)# bende gaz filtresinin üzeri karla kaplanmıştı resmen. eğer sorun çözülürse gaz filtresini değiştirmeyi deneyin uzun süre kullanımda tıkanmalara yol açabiliyor.
Düzenleyen bilo131 - 14 Aralık 2018 Saat 12:44 |
kayaca
1. Vites Yaşı : 32 Aracı : 206 Kayıt Tarihi: 17 Kasım 2017 Konum: ISPARTA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 358 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
araç ısınınca normale dönüyor o zamanda stop ettirmesi gerekmiyor mu sıcak su ısındıgı icin gerek kalmıyor sanırım ama ısınınca neden böyle bi durumla karsılasılmıyor peki ? filtreden yapılıyorsa
|
bilo131
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 206 RG Kayıt Tarihi: 10 Nisan 2018 Konum: Düzce Durum: Aktif Değil Mesajlar: 128 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
eğer ki su bağlantısı termostat devreye girdiğinde tüp beynine aktarılıyorsa, araç ısındığı için sıcaklık 80-90 dereceye ulaşıyor. haliyle termostat devreye girip devirdaimi başlatıyor ve sıcak su gaz beyni içinde dolaşıyor. LPG tüp içerisinde -40 / -60 dereceler arasında sıvı halde bulunur. tüp beyninde sıcak su dolaşımı olduğunda sıvı olan gaz, tüp beyni içindeki gaz odasında sıcaklığı artarak gaz haline geçerek enjektörler ile pistonlara pompalanır ve yanarak dışarı atılır. tüp beyni ısınmadığında ise beyinden gaz -40 derece gibi bir sıcaklıkla geçer, hava da soğuk ise siz düşünün, ve filtrenin donmasına neden olabilir. yani kısaca gazın ısınarak derecesinin artması lazım ki geçtiği filtrede ve borularda donma meydana gelmesin. örneğin düşünün ki filtre olarak bir bulaşık süngeri desek -40 derece ne hale gelir yumuşacık sünger kaskatı kesilir edit: bir de söylemeyi unuttum arkadaki tüpten gaz beynine gelen gaz boruları bakırdan yada çelikten olur farkettiyseniz. Çünkü düşük sıcaklıkta bakıra bişey olmaz. Fakat tüp beyninden sonra gaz rölelerine giden borular siyah plastiktir. Çok düşük sıcaklıklarda bu plastik borular dayanamaz aşınır çatlar. O Yüzden bir çok kez söyledim ama affola. Gazın ısısının yükselmesi gerekir.
Düzenleyen bilo131 - 14 Aralık 2018 Saat 14:09 |
kayaca
1. Vites Yaşı : 32 Aracı : 206 Kayıt Tarihi: 17 Kasım 2017 Konum: ISPARTA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 358 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||
açıklaman için çok teşekkür ederim hocam sagolasın bir de bu benzin enjektörlerini acan würth varmıs ben bunu aldım bi sıkıntı cıkarır mı ? kullansam veya bi yararı olur mu lpg ye
|
kayaca
1. Vites Yaşı : 32 Aracı : 206 Kayıt Tarihi: 17 Kasım 2017 Konum: ISPARTA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 358 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
öncelikle filtre ye mi bakıtmam gerekir ?
|
bilo131
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 206 RG Kayıt Tarihi: 10 Nisan 2018 Konum: Düzce Durum: Aktif Değil Mesajlar: 128 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|||
enjektör temizleyici kullanmadım bilmiyorum ama, ustadan duyduğum kadarıyla söylüyorum gereksiz dedi. ama bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar bilgi verirse daha iyi olur. yani araç ısındıktan sonra sorun kalmıyor dediniz. acaba diyorum su giriş çıkış hortumları mı yanlış bağlandı? çünkü gaz ısınmadığı için yapıyor. takılı olan filtrede kaç bin km yapıldı. 10 binde değiştirmek gerek. filtreyi değiştirince sorun tam olarak kalkar diyemem. sadece nedenin gerçekten ısıdan olup olmadığını anlamak için sabah arabayı çalıştırıp o filtreye ve tüp beynine bi sıcak su döküp ısınmasını sağlamak ve gaza geçmesini beklemek. eğer ki hallolursa su borularına baktırman gerekir diye düşünüyorum.
|
Yanıt Yaz | Sayfa 12> |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
Bizi Takip Edin
|
|||||||||||||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |