|
yine yeni yeniden vuruntu sorunu 307 |
Yanıt Yaz | Sayfa 12> |
Yazar | |
syrosyk
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 22 Aralık 2008 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 25 Eylül 2012 Saat 21:39 |
Ramazan Turk 0 212 2767076 Maslak Ataturk OtoSanayi 2.Kisim 31.Sok. No.1282 usta sanzimana mudahale ediyor..komple sanzimani indirmeden ben toplam 750 tl ye isi bitirdim.. detayli aciklamayi ve sorunu anlatip size nasil duzeltecegini anlatacak.. ben tavsiye ediyorum.. 2004 peugeot 307 premium otomatik 108 binde aracim |
syrosyk
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 22 Aralık 2008 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
http://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=24213&PN=2&title=307-otomatik-anzman-sorunuacil-yardm
ben vuruntu sorunumu cozdum.. maslak oto sanayi istanbul sanzimsn yukaeidaki linkte detay var.. gidin yardimci olacaklardir.. benim sorunumu direk anladi ve simdi 2 saat trafige giriyorum surekli dur kalk en ufak vuruntu yok |
salihata
1. Vites Yaşı : 56 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 23 Şubat 2012 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 188 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
peki nasıl bir çözüm buldunuz eksoz mu değişti ne kadara mal oldu ?
|
vedat ömer
1. Vites Yaşı : 55 Aracı : 307 sw otm 2004 Kayıt Tarihi: 01 Ağustos 2012 Konum: şöför Durum: Aktif Değil Mesajlar: 16 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı vedat ömer
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
aracım 307sw1.6 16v. ben de de ısınma sorunu vardı aracın yağı fazla ısınınca yani hararet yükselince arıza konumuna geçip vuruntu yapıyordu arıza şaka gibi ama eksozdan çıktı eksoz eskidiği için tıkanıyor ve aracı zorluyor ve şimdi hiç sorun yok.
|
salihata
1. Vites Yaşı : 56 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 23 Şubat 2012 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 188 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
aracın vitesini bazen "P" den zor çekiyorum, sanırım ilk olarak fren müşrünü değiştirmeyi deneyeceğim, ısınma ile ilgili olarak ta araç vuruntuyu 1 saat kullanımdan sonra yapıyor bu yüzdende ısı bana daha mantıklı geldi eğer motor takozunda sorun olsa kullanmaya başladıktan hemen sonra da vuruntu yapardı ne zaman hararet 90 ı biraz geçiyor vuruntu sorunu baş gösteriyor. Sürekli çalıştığım için aracı hiç bir şekilde bi yere gösterme fırsatım olmuyor
|
monur
2. Vites 09 - Nisan - 1974 Yaşı : 50 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011 Konum: Balıkesir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 498 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Bu şanzımanlar komplike olduğu için elbette her kafadan bir ses çıkıyor. Kalkışta vuruntu demek kavrama ile ilgili bir sıkıntı var demektir ve bunun bileşenleri;
Tork konvertör Balatalar ve frenleri Burçlar Teflonlar Oringler Pullar Çok ısınıyor sorunun cevabı ise kim ölçtü de aşırı ısındığı kanaatine vardınız çok merak ettim.Burada yazan arkadaşlarımdan bir ricam araç seyir halinde ve sıkışık trafikte bu yağın ısısının kaç dereceye çıktığını bilen varmı? Yada yağ çok ısındığında görsel olarak ne gibi bir uyarı verir? Yağı değiştirin diyen arkadaşlara bir öneri o zaman filitresinide değiştirin ;) Kim bu zaman kadar bu şanzıman yağının filitresini değiştirtti?Benim aracım 123900 km de şuan ve benden önceki sahibi sağ olsun 62.000 km de şanzımanı bitirmiş.64.000 km de komple revizyon ettirdim ve başında durdum,bazı parçalarını orjinalinden daha dayanıklı olan Amerikan olanlarla değiştirttim ve bana maliyeti 3300 TL oldu.Hangi şartlarda kullanırsanız kullanın 1 kere vuruntu yapsın aracı hediye ederim. Zaman içinde ilk kalkışta D konumunda gazlamalar,patinaja düşürmeler,kavramaya geçmeden fren pedalından ayağımızı kaldırmalar bu tip sıkıntılarla karşılaşacağımızın habercisidir arkadaşlar. 2004 sonrası 206 ve 307 lerde Tiptronic diye tabir edilen AL4 ler sadece bilgisayarla yanıltma yöntemini kullanırlar. Yani tam otomatik şanzımanlar ancak kandırılarak manuel vites geçiş olanağı sağlasa da özü tam otomatiktir ve tam otomatik gibi kullanılması gerekir. Neyse sorunu olan arkadaşın cevabına gelirsek, PC ye bağlanınca hata vermiyorsa ve vuruntu varsa sorununuz mekanik, şanzıman açılmadan ne olduğunu anlamak imkansız.Geçmiş olsun ve kolay gelsin.
|
|
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı
|
berk2309
3. Vites 23 - Eylül - 1989 Yaşı : 34 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1509 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
al4 un klasık sorunu zaten fazla ısınması yedek parca deneyebılcegın bıyer varsa bence esanjoru degıstırıp dene
|
|
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
|
volkan22
1. Vites Yaşı : 37 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 22 Aralık 2010 Konum: kibris Durum: Aktif Değil Mesajlar: 279 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
isde sogukken normal isininca sapitiyor sanziman demekki bir seyler var birde biz yagdan dedik yag degistim yine duzelmedi sorun ve ayrica yokus inince sanziman rahatlayinca cekisde dahada mukkemmel artis oluyor sanziman in tepkileri reflekleri cok seri oluyor oda dikkatimi cekti ben diyorum acaba yokus iniyorum baya yag soguyor birazda olsa ve vuruntu olmuyor hic:S fazla basinca zorlayinca yapiyor vuruntuyu.
|
|
2000/Peugeot 306 Cabrio /2.0 16v benzin /silver
|
berk2309
3. Vites 23 - Eylül - 1989 Yaşı : 34 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1509 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
bu yagdanda olabılır sanzıman ıcındekı hıdrolık blok beynınden olabılır yada ordakı ufak selenoıdlerden olabılır duserken sert dusuyo sanırım vıtes
|
|
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
|
volkan22
1. Vites Yaşı : 37 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 22 Aralık 2010 Konum: kibris Durum: Aktif Değil Mesajlar: 279 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
benim termostat sokuk zaten arac sicakligi gayet iyi 90 carsida bile 90 i az bi az geciyor bazen sanzimana giden hortumlari radyatoru falan ben kurdum araca hep az da olsa anliyorum
simdi zamanla nasil desem bilirsiniz motorun mutlaka su hortumlari tikanma yapabiliyor radyator vs. onlari acar hallettiririz ama oto sanzimana giden su hortumlari sanzimani sogutmasi gereken icindeki o hartumun girdigi kutu o tikanma yaparmi hic kontrol edilmemisdir kesinlikle ama isde bende basmadigim surece bu vuruntuyu yapmadigi icin ole suruyorum useniyorum acikcasi ama en sonunda vuruntu yuzunden sanzimanim omrunu azaltiyor...
|
|
2000/Peugeot 306 Cabrio /2.0 16v benzin /silver
|
berk2309
3. Vites 23 - Eylül - 1989 Yaşı : 34 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1509 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
abc peugeot servısındekı usta bana yazın termostatı cıkar bı zararı yok dedı ben kıbrıstata bole suruyorum fazla vuruntu yapmıyo
|
|
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
|
berk2309
3. Vites 23 - Eylül - 1989 Yaşı : 34 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1509 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
ıste dedıgım gıbı esanjor sorunu yagı tam sogutmuyo olabılır
|
|
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
|
volkan22
1. Vites Yaşı : 37 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 22 Aralık 2010 Konum: kibris Durum: Aktif Değil Mesajlar: 279 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
selenoidler gayet guzel kalkis veriyor ayrica arac seri ama belli bir sure devamli basinca spor kar isigi sogukken yapmiyor asla ne zaman isiniyor wuruntuda yapiyor.
ayrica ben 1.2.3. kendim atiyorum pek wuruntu yasamiyorum basmayinca d konumunda asla wuruntu olmuyor ne zzaman yokus vursam sapitiyor yokusu tam devirecem bogaz piknik alani duzlugunde mutlaka spor kar isigi yakiyor ve yag isinmasindan heralde bu sorun. ayrica bence o sanzimanda ki su giris kutusu var oda tam sogutma yapmiyor heralde bizim arkadasinda belki o sorunu olabilir .
|
|
2000/Peugeot 306 Cabrio /2.0 16v benzin /silver
|
berk2309
3. Vites 23 - Eylül - 1989 Yaşı : 34 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1509 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
sımdı kıbrısta soylede bısey var temız su yerıne musluktan doldurulan su kullanıyolar genelde buda tuzlu su eger kullanmadım dıyosan veya aracın ılk sahıbımısın bılmıyorum senden oncekı sahıbı kullanmıs olabılır antfırıze tuzlu su eklendıyse esanjorun ıcını tıkamıs olablır buda az mıktarda soguk su gecıp yagın ısınmasını engelleyemez selenoıdlerın yenı tıp mı pekı
|
|
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
|
volkan22
1. Vites Yaşı : 37 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 22 Aralık 2010 Konum: kibris Durum: Aktif Değil Mesajlar: 279 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
berk ben girnedeyim girne bogazini cikarken hep arac spor kar isiklarini yakiyor sicaklik 90 da
ben hizli cikiyorum yokusu ve ole bir isdir ki normal yolda vuruntu yapmayan aracin her gun yokus cikarken ayni noktada 3.cu vitesten 2. ci vitese duserken ciddi bir vurunt yapmasi aracin cekisi mukemmel bence arkadasin da bnmki gibi sorunu war gibi . mantiken dusundugunde bva al4 sanziman su ile sogutulur radyatore borular cikar oto sanzimandan. peki fabrika neden koymus? demekki isinmamasi gerek. ayrica radyatorden cikan sanzimana giden su sanzimanin icinde sogutma yapabiliyormu yeteri kadara belki zamanla tikaniklik olabilir belki yag isiniyor ve sanziman sapitiyor ? walla kardesim fabrika o su hortumlarini oto sanzimana neden vermis demekki fazla isinmamasi lazim sanziman yaginida:S bilemiyorum diger bir deyisimde belki yag fazla sksmadan isinir benim 2 vitesde sanzimandan cizzz diye ses geliyor sadece 2ci vitesde neyse benim aracimda ayni sanzimandan bulundugu icin yasadiklarimi paylasim dedim.
|
|
2000/Peugeot 306 Cabrio /2.0 16v benzin /silver
|
berk2309
3. Vites 23 - Eylül - 1989 Yaşı : 34 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1509 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
yagınız cok ısııyosa esanjorunuze baktırın derım yagın ısısından dolayı oldugunu dusunuyosanız
|
|
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
|
salihata
1. Vites Yaşı : 56 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 23 Şubat 2012 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 188 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
şanzıman yağını değiştirmeye gittiğimde usta bana bu yağların ömürlük olduğunu söylemişti ve şanzıman yağı değişiminin sağlıklı olmadığını ancak bu vuruntu konusunda benim aklıma yatan cevap motor takozu ve şanzıman burçları bu ikisinin maliyeti hakkında fikri olan ?
|
volkan22
1. Vites Yaşı : 37 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 22 Aralık 2010 Konum: kibris Durum: Aktif Değil Mesajlar: 279 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
bana sorarsan bendede war bu sorun benim sanzimanimda bva al4 aracim 306 bende de vuruntu oluyordu bazen hatta yokus cikarken kar ve spor isigi yakip 3 .cu vitese atiyordu sorun bencede yag isiniyor heralde ama bence yagi degismenin fazla maliyeti yok dene sansini derim ayrica bunlarin sanzimanina ole olur olmaz yag dokme servisden sordur derim
bu arada benim vuruntu oluyor dedim ya ust motor takozu alttan kopmus onu yaptiracam wuruntu azalacak benimde tam tersi 1. viteste degilde sadece 2 vitese duserken yada gecerken az vuruntu oluyor benim arac yokusda d konumuna getirince geri akmiyor oda var bence yag isiniyor kardesim benim burda hergun dag yolunu cikarken yokusu cikarken ayni noktada wuruntu oluyor 2.ci vitese duserken sonra az daha yokusda basiyorum hop hemen kar ve spor isiklarini yakiyor sondurup basdan calistiriyorum soguyana kadar ayni kar spor isiklari yaniyor.. walla bence sen sanziman yag degis isde her sey olabilir ama ucuz yollu sansini dene derim. araci D konumuna sokunca kaputu ac makinaya bak onden gaz ver bak motor sallaniyormu birde.
Düzenleyen volkan22 - 17 Eylül 2012 Saat 17:30 |
|
2000/Peugeot 306 Cabrio /2.0 16v benzin /silver
|
salihata
1. Vites Yaşı : 56 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 23 Şubat 2012 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 188 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
İşte anlatmak istediğim bu , araç trafikte durduğum zaman sanki herşey susuyor motor duruyor bir sakinlik sanki hiç çalışmıyor herneyse gaza bastığımda pat gürültülü bir vuruntuyla kalkıyor ama 2.viteste kalkarsam böyle bir vuruntu olmuyor. Aramalarda selenoid, fren müşrü ,burçlar falan şimdi de radyatör yani bunları tek tek değiştirsem deneme yanılmayla baya büyük paralara gelir hani bende diyorum ki başına gelen biri desinki kardeşim bu kesinlikle selenoidlerden değiştir daha olmasın ama öyle bir bilgide yok sorun neydeyse onu değiştirelim , otomatik şanzumancı da çözemiyorki sorunu selenoid diyor onu değiştiriyor devam ediyor şurada diyor sorun onu değiştiriyor sorun devam ediyor.
|
berk2309
3. Vites 23 - Eylül - 1989 Yaşı : 34 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1509 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
sendekının cokta normal bısey oldugunu soyleyemem bosa alıp sonra bırden vuruntuyla gecıyosa baktır sanzımana bunu yasayan bı kac kısı daha var gecen gun boyle bı konu daha vardı
|
|
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
|
Yanıt Yaz | Sayfa 12> |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |