|
Araba 206 Rc mi Gti Almalıyım ? Yardım |
Yanıt Yaz | Sayfa 123> |
Yazar | |
oğuzhan86
2. Vites 05 - Ekim - 1986 Yaşı : 101 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 04 Ekim 2011 Konum: geşan Durum: Aktif Değil Mesajlar: 261 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı oğuzhan86
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Gönderim Zamanı: 20 Kasım 2011 Saat 00:40 |
|
zdearban
1. Vites Yaşı : 40 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 27 Şubat 2010 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
|
Şarkının Sonuna Ağlama Payı Bırak...
|
I Love My Pug
1. Vites 13 - Haziran - 1985 Yaşı : 38 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011 Konum: Kayseri Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1076 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı I Love My Pug
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
|
306 GTI - 2.0LT 200 HP
"Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin 0507 750 39 37 |
oğuzhan86
2. Vites 05 - Ekim - 1986 Yaşı : 101 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 04 Ekim 2011 Konum: geşan Durum: Aktif Değil Mesajlar: 261 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı oğuzhan86
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Kahraman LPG, dizele karşı
Kimi için doğa dostu, kimi için yürüyen bomba. Ferrari, Almanya’da bir otomobiline LPG takılmasını firmaya hakaret sayıp sahibinden geri almış olsa da, 2007’nin hız rekoru, bir LPG’li spor otomobile ait. Kapalı otoparklara alınmasalar da, otomobil firmalarınca garanti kapsamından çıkarılsalar da, Türkiye’de LPG’li otomobil sayısı iki milyona ulaştı. Litre başı düşük fiyatı sayesinde, dizel otomobillere tasarrufta hava atan LPG’li otomobiller, rüştünü ispata çalışıyor Renksiz, kokusuz ve depolanabilen bir yakıt türü olması, LPG’yi (sıvılaştırılmış petrol gazı) ön plana çıkarıyor. Gaz emisyon değerleri de benzin ve dizel yakıtlara oranla çok düşük. LPG bu anlamda çevre dostu bir yakıt türü. Otomobillerde LPG kullanımı ise 2000 yılına denk geliyor. Benzinden yarı yarıya daha ucuz olan litre fiyatı, LPG’yi tasarruflu kılıyor. Ancak her alanda olduğu gibi LPG dönüşümlerinde belli güvenlik kriterlerinin oluşup, kontrolünün sağlanması, 2005’e kadar mümkün olmadı. Şu anda Türkiye’deki araçların yüzde 27’sinde LPG var. Yeni sertifikalı montaj sistemlerinin ortaya çıkması ile sadece ucuz otomobillerde değil, lüks araçlarda da LPG kullanılıyor olması, sektörün daralmayıp, gittikçe büyüyeceğinin ipuçlarını veriyor. Ancak sektör, 2001-2005 arasında nizami olmayan yöntemlerle dönüşümü gerçekleştirilmiş otomobillerin kötü şöhretinin cezasını çekiyor. Kapalı otopark sorunu Bazı Avrupa ülkelerinde LPG’li otomobillere vergi indirimi ya da ücretsiz otopark gibi teşvik edici uygulamalar gerçekleşirken, Türkiye’de LPG’li otomobiller kapalı otoparklara alınmıyor. Bu da LPG’li araçlara karşı insanlarda korku yaratıyor. Kimileri bu sorunu, kapalı otoparkların yeterli havalandırma sistemlerinin olmamasına bağlıyor. Sektördeki uzmanlar ise temkinli olmak gerektiğini ifade ediyor. Bunun başlıca sebebi kontrolsüz yapılan LPG dönüşümleri. Aslında, bu korkunun tüm LPG’li araçları kapsaması yanlış. Çünkü 2005’ten itibaren, benzinli araçların LPG’ye dönüşümü, ‘sıralı sistem’le yapılmaya başlandı. Bu sistem, gerekli güvenlik tertibatına sahip olduğundan, bu tür araçların kapalı otoparklara girmesinde sakınca yok. Ancak 2001-2005 arasında dönüşümü yapılan araçlar hâlâ trafikte olduğundan, hangi LPG’li otomobilin güvenli, hangisinin tehlikeli olduğunu saptamak zor. Bir anlamda, kurunun yanında yaş da yanıyor. Yeni sistem, eski sisteme göre çok daha başarılı. LPG sektörü, standartların uygulanması ve bazı kontrol mekanizmalarının işlemesi ile ‘tehlikeli’ gibi algılanan bu yakıta bakış açısının hızla değişerek, LPG’nin ‘tehlikeli’ yerine artık, ‘güvenli ve çevreci’ olarak algılanmasını umut ediyor. Fakat bu algıyı çabuk değiştirmek pek kolay olmayacak gibi duruyor. Çünkü Türkiye’de bugüne dek LPG, hep fiyat avantajı göz önünde bulundurularak tercih edildi. Bu da ‘LPG´nin kalitesiz ve ucuz araçlar tarafından kullanıldığı’ algısına yol açtı. Birçok sürücü, lüks araçlarında LPG kullanırken, bunu gizleme gereksinimi duydu. Orijinal LPG’li otomobiller Nizami olmayan montajlarla birlikte, otomotiv firmaları da önlem olarak LPG dönüşümü yapılmış otomobilleri garanti kapsamından çıkarma uygulamasına geçti. İstanbul’da yalnızca 46 yasal çalışma izni bulunan LPG montaj istasyonu varken, korsan çalışan işyeri sayısı 360’ı geçiyor. Tüm bu olumsuzluklara rağmen, yıllık LPG dönüşümü yapılan otomobil sayısı 200 bini bulunca, akaryakıt firmalarından otomobil üreticilerine kadar tüm ilgili aktörler pastadan pay almak için gerekli hazırlıkları yapmaya başladılar. Proton, FIAT, Chevrolet ve Hyundai, uygunsuz LPG dönüşümlerinin önüne geçmek için fabrika çıkışlı LPG’li otomobil satışına başladılar. Böylelikle fabrikadan LPG çıkışlı satın alınan otomobil, garanti kapsamından da çıkmamış oldu. Üretici firmaların da geleceği görüp LPG’li otomobilleri sahiplenmesi önemli. Fark edilir yakıt tasarrufu sağlayan LPG’li otomobiller, özellikle dizel versiyonları olmayan üreticiler için can simidi olabilir. Biz de fabrikadan LPG dönüşümlü bir otomobil deneyerek duruma daha yakından bakalım istedik. LPG’li araçları denedik Gen 2, Proton firması tarafından LPG dönüşümü yapılmış bir otomobil. 1.6 litrelik benzinli motorla satışa sunulan model, 23 bin YTL satış fiyatına sahip. Gazlı versiyonunu tercih ederseniz 1.850 YTL’lik fark ödüyorsunuz. 4-5 bin YTL’lik benzinli-dizel otomobil fiyat farkı düşünülürse hesaplı bir rakam. Otomobilin genel duruşu sportif ve Avrupai. Proton yetkilileri, geçmiş yıllardaki kötü JET-PA macerasını unutturmak için Ulumotor distribütörlüğünde Türkiye’ye yeniden ‘merhaba’ dedi. Firma, LPG dönüşümü yapılmış Gen 2 modeliyle hem şık hem hesaplı olunabileceğini göstermek istiyor. Gen 2’nin benzinli kullanımında, atak motoru dikkatimi çekti. Kolay devirlenen motor, verimli çalışması ile beni etkiledi. Peki Gen 2, LPG’li kullanımda nasıl bir performans gösterecekti? LPG ile daha sessiz Kompakt yapıya sahip Gen 2, uzun boylular için baş mesafesinde biraz sorun çıkarabilir. Çünkü araç, spor otomobillerde olduğu gibi alçakta konumlandırılmış bir oturuşa sahip. Benzinli kullanımda, kimilerine sportif gelebilecek olan motor sesi, yüksek devirlerde beni biraz rahatsız etti. LPG’li kullanımda bu sesin hayli azaldığını gördüm. Performansta önemli bir değişiklik olmazken, alt devirlerde LPG’li kullanımda biraz cansızlık hissediliyor. Direksiyonun sol tarafındaki bir düğme yardımı ile LPG’li kullanıma geçebiliyorsunuz. Bu düğme dışında araçtaki her şey, benzinli kullanımdaki gibi. Asıl değişiklik bagajda. Çünkü yedek lastiğin olduğu bölümde LPG tankı bulunuyor. 45 litrelik tankın dolumu, arka tamponun alt kısmından gerçekleşiyor. LPG’li otomobillerde yerinden edilen yedek lastik, bagajdan yer çalabiliyor. Bu sorun, tamir kitleri kullanılarak çözülebilir. Bu kitler sayesinde lastiğiniz patladığında köpük sprey kullanarak yolunuza devam edebilir ve bagajınızdaki yedek lastik eksiğinin sorun olmamasını sağlayabilirsiniz. Kim daha ucuz? LPG uygulaması sadece benzinli otomobillere yapılabiliyor. Aslında LPG’li otomobiller, litre bazında benzinli otomobillerden daha az harcamıyor. Ancak litre başına ödenen fiyat benzine göre hayli hesaplı. Benzinin litresi ortalama 3.2 YTL, mazotun litresi 2.5 YTL, LPG’nin ise litresi 1.7 YTL civarında değişiyor. Bu da LPG’li otomobillerin benzinli versiyonlarına göre yüzde 45 daha az yakıt harcaması, dizel otomobillerle de başa baş mücadele etmesi demek. 100 kilometrede ortalama dokuz litre benzin tüketen bir otomobilde, benzine her 100 kilometre için 27.45 YTL harcanırken LPG’li bir otomobilde 18.79 YTL’lik masraf oluşuyor. Bu, her 100 kilometre için 8.66 YTL kâr etmek demek. Yılda 200 bin otomobilin LPG’li hale gelmesiyle otogaz tüketimi, akaryakıt firmalarını harekete geçirmeye başladı. Fabrikadan LPG’li otomobillerle güvenlik problemi aşılmaya çalışılırken, belki de sektörün en düzenli çalışan kısmını akaryakıt firmaları oluşturuyor. Sadece İstanbul’da 348 noktada LPG satın alabileceğiniz istasyon bulunuyor. Türkiye, Avrupa’da LPG tüketiminde ilk beş ülkenin içinde. Bizde LPG’li otomobil sahipleri hâlâ gizli saklı istasyonlarda geceleri dolum yapıyorlar. Lüks arazi araçları hatta spor otomobiller LPG’li olduklarını gizlemek için özel tasarımlar gerçekleştiriyor. Herkes, LPG takılmak istendiği için üretici firma tarafından geri alınan Ferrari’yi konuşadursun, bazı ülkeler LPG dostu uygulamaları ile şaşırtıyor. Otogaz kullanımının doğaya gaz emisyonları salınımı açısından çok önemli olduğu fark edilen Avustralya’da, ‘LPG´li Araç Teşvik Programı’ sekiz yıldır devrede. Program kapsamında mevcut aracını LPG yakıtlı sisteme dönüştürenlere 2 bin, yeni LPG’li araç satın alanlara ise bin Avustralya Dolarlık teşvik veriliyor. Kısacası, LPG’li araçlar sanıldığı kadar ürkütücü değil, yeter ki tüm güvenlik kuralları yerine getirilerek üretilsinler. bence iyice araştırın su lpg olayını derim ben 1 senedir araştırıyorum |
kabusizmit
2. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 07 Eylül 2010 Konum: Bursa/Gemlik Durum: Aktif Değil Mesajlar: 113 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı kabusizmit
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Bak arkadaşım yakın arkadaşımda 206 gti var arabayı çok kullandım biliyorum 206 rc yi bikere kullandım 60 km civarı. 2 aracısenin için karşılaştırayım..Senin ilk aracın olacağı için 206 gti bindiğinde sana f 16 gibi gelecek ama kendi rakiplerine göre yavaş araç yaktığı benzinin hakkını vermiyo 306 gti yı gecemesin 206 rc yi geçemessin 106 gti yı geçemessin civic vti yigeçemessin,,, abimin chip li 1.6 dizel focusu nal toplatıyo... 206 gti ya
RC ye gelince amortisor istemleri firen sistemleri direksiyon kutusu 206 gti dan farklıdır. Tam bi yarış arabasıdır. 206 gti ile 206 rc kıyas bile edilemez bu işlerden biraz anlıyan kişi bu kıyaslamaya güler geçer...
Sahibinden de 200 tane 206 gti vardır satılık ama RC 20 taneyi geçmez... Rc yi çok kişi ister ama az kişi satın alır... Temizinide oyle 20-22 ye bulamassın RC pejo nun efsane aracıdır... Kazasız düşük kilometre en az 25-26.000 (bende alıcam temiz düşük iyatlısını 1 senedir bekliyorum daha düşmedi )
LPG mevzuuna gelince 206 gti ın lpg lisi daha makbuldur..Ama 206 rc ye LPG taktırırsan aracın son sahibi sen olabilirsin ona göre...
206gti yı alan görüntüsüne vurulur.... Ama 206 rc alan nasıl bi araç aldığının farkındadır o yüzden lpg işine bulaşmaz haftada 3 gün gazlar sonra doğru garaja.....
yedek parça olarak iki aracında yedek parçaları uygun arkadaşın 206 gti ın devirdayim triger tüm filtreler işçilik 600 tl ye hallettik...
|
MagicPerformance
2. Vites 24 - Temmuz - 1978 Yaşı : 45 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 09 Haziran 2011 Konum: Büyükçekmece Durum: Aktif Değil Mesajlar: 867 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı MagicPerformance
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
6 senedir 206 gti kullanıyorum ama 2. araç olarak :)
1. si 23-24 binden aşağı alacağın RC sana keyif değil dert verir. 2. gti-rc tarzı araçların motorları diğer normal puglara göre daha kaliteli üretilmiştir. benim aracım şu anda 135000 de bu km nin 120000 redline kullanımdır ve halen saat gibi çalışıyor( 320000km olan gti arkadaşımda var oda saat gibi) 3.GTİ-RC segment olarak farklı araçlar gti artışarı yedek parçası daha ucuz ve rahat bulunabilir. ve sanrufu var daha az yakar. RC nin artıları daha sağlam gider koltuklarını ve jantlarını söküp satsan 4000 tl eder :) 4. eğer daha önce bu tarz performans aracın olmadıysa bence önce gti al 1-2 sene bin rc ye dön derim. |
oğuzhan86
2. Vites 05 - Ekim - 1986 Yaşı : 101 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 04 Ekim 2011 Konum: geşan Durum: Aktif Değil Mesajlar: 261 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı oğuzhan86
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
aslında verdiğim paranın karsılığını almak istiyorum her anlamda diyelim o yüzden rc daha önce ama gti yide pas gecemiyorum :)
|
drakman
1. Vites 01 - Ocak - 1976 Yaşı : 47 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 17 Ekim 2011 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 154 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Ben olsam RC al derim, ama senin gönlün GTI diyor. Son olarak gönlünün sesini dinle derim.
|
oğuzhan86
2. Vites 05 - Ekim - 1986 Yaşı : 101 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 04 Ekim 2011 Konum: geşan Durum: Aktif Değil Mesajlar: 261 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı oğuzhan86
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
görünyü + performans
|
I Love My Pug
1. Vites 13 - Haziran - 1985 Yaşı : 38 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011 Konum: Kayseri Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1076 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı I Love My Pug
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Görüntü için alıyosan 206 XS al, tıpa tıp GTI. Cam tavanda var.
|
|
306 GTI - 2.0LT 200 HP
"Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin 0507 750 39 37 |
oğuzhan86
2. Vites 05 - Ekim - 1986 Yaşı : 101 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 04 Ekim 2011 Konum: geşan Durum: Aktif Değil Mesajlar: 261 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı oğuzhan86
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
bi ara subaru bile baktım fakat motoruna bakıcak usta sayısı ist.da bile sınırlı 206 rc nin de temizini bulursam istiyorum cünkü araç pug un modern ve performans anlamında suana kadar en iyisi ama 206 gti de diğer secenek olarak düşünüyorum fiyatından dlayı ve temizini daha rahat bulabilirim gibi geliyor sanki...ayrıca öyle yüksek sürata cıkmak için almıyıcam aracın durusu bile yetiyor :)
|
I Love My Pug
1. Vites 13 - Haziran - 1985 Yaşı : 38 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011 Konum: Kayseri Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1076 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı I Love My Pug
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
Kardeşim trafik sorun değil demişsinde trafiğin yoğun yada tenha olması değil zaten önemli olan, altındaki devirli araç sen bastıkça makina ister yanlış anlama motorun sesinden bile kim olsa gaza gelir ben gaza gelmem diyen yalan söyler açıkcası. Allah korusun gider biyerde patlarsın örnekleri çok yaşandı özellikle 106 GTI gençler yüzünden kötü bir üne sahip oldu ne yazıkki..
|
||
306 GTI - 2.0LT 200 HP
"Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin 0507 750 39 37 |
murat deniz
1. Vites 24 - Temmuz - 1981 Yaşı : 42 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 26 Nisan 2011 Konum: Eskişehir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 311 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı murat deniz
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
+1
|
|
2004 PEUGEOT 206 x-linE 1.4 75 bg benzin / Ariane 15" jant + 185 55 15 goodyear efficientgrip 0 RH +
kara böcükk :) |
I Love My Pug
1. Vites 13 - Haziran - 1985 Yaşı : 38 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011 Konum: Kayseri Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1076 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı I Love My Pug
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Oğuzhan, Muhammet' e katılıyorum bencede GTİ yada RC tarzı araçlar hiç kimsenin ilk aracı olmamalı zira kötü sonuçlarla karşılaşabilirsin Allah korusun..
|
|
306 GTI - 2.0LT 200 HP
"Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin 0507 750 39 37 |
06K3892Böcüük
2. Vites 27 - Haziran - 1996 Yaşı : 36 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 26 Ekim 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 156 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı 06K3892Böcüük
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
2 tane 206 gti kullanmışlıgı olan bı kısı olarak ve halada kullanmaya devam eden bi dostun olarak sana iyi ve kötü yanlarından bıraz bahsedeyım. elbette caddede sokakda heryerde aracını parmakla gösterecekler kucuk cocuklar bakacak ve buda elbette hosuna gıdecek bunlarda bı kötuluk yok ancak 2.0 138 bg bıraz oynanmış olur zaten aldıgın ortalama 140 bg tüpde 325 350 kuruş arası yakıyor . sonra rot ayarı yaptırmalısın hep cunku hız lastıgı rot bozuyo ondan sonra gaz ayarı vs eger benzınde bınersende 500 kuruşu gözden cıkaracaksın tabı zevk meselesı ben bıle 1 ay bındıkden sonra lpg taktırmak zorunda kaldım karar senin rcnin tadı ayrıdır tabi rc olan bı arkadaşdan bılgı al bence ben gti hakkında bıldıklerımı paylaştım :)
|
|
06K3892 --->2001 Model 206 Gti 2.0 151Hp Böcüük .)
"Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin |
Muhammet
2. Vites 03 - Mart - 1991 Yaşı : 33 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 24 Eylül 2011 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 138 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
bence parasından çok temizliğine önem vermelisin 2.000 fazla olsun temiz olsun piyasasını bilmiyorum üstadım
|
|
307cc 2.0 otomatik 34 ARM 55
2008 BMW 320d |
oğuzhan86
2. Vites 05 - Ekim - 1986 Yaşı : 101 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 04 Ekim 2011 Konum: geşan Durum: Aktif Değil Mesajlar: 261 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı oğuzhan86
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
58000 km de 21bin liraya var 2003 model rc sence nasıldır |
Muhammet
2. Vites 03 - Mart - 1991 Yaşı : 33 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 24 Eylül 2011 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 138 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
devir göstergesinde kırmızı gösterilen yerler redline olarak geçer rc nin redline görmesi daha kolaydır beygir olarak bile anlayabilirsin çok iyi bir ustaya göstermen de fayda var. kesinlikle hor kullanılmıştır temizleride pahalıdır hemde çok abartı bir şekilde. ilk aracın olacaksa direksiyon ve hız tecrüben yoksa kesinlikle bulaşma derim çünkü böyle araçlar feci bir şekilde gaza getiriyor. bende kullandım performans arabası ve hor kullandım herkesin yaptığı gibi. aşırı derecede masraf açabilir dikkatli olmakta fayda var benim eski araçta 2.000 tl gibi bir masraf vardı kimilerine göre az gelebilir ama aracın fiyatı 10.000 olunca fazla geliyor. ikisinden birisi diyorsan kesinlikle rc derim. şimdiden hayırlı olsun umarım beklentini karşılayacak bir araba bulursun
|
|
307cc 2.0 otomatik 34 ARM 55
2008 BMW 320d |
oğuzhan86
2. Vites 05 - Ekim - 1986 Yaşı : 101 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 04 Ekim 2011 Konum: geşan Durum: Aktif Değil Mesajlar: 261 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı oğuzhan86
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
araç kullanmayı biliyorum ama cok iyi değil zaten edirnede oturuyorum aracıda burda kullanıcam trafik pek sorun olmuyor mesela rc kullanırken araba kullanmayı cok iyi bilmeyen birisi zorlanır mı ? |
oğuzhan86
2. Vites 05 - Ekim - 1986 Yaşı : 101 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 04 Ekim 2011 Konum: geşan Durum: Aktif Değil Mesajlar: 261 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı oğuzhan86
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
bakın ben 2 tane buldum fikirlerinizi bekliyorum..
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-190-hp-hatasiz-52414881/detay/ http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-benzeri-aynada-s16-58076382/detay/ |
Yanıt Yaz | Sayfa 123> |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
Bizi Takip Edin
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |