![]() |
|
peugeot sport headers "307" |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | ||
fexzi ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 28 Temmuz 2011 Konum: Karaman Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1469 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 07 Kasım 2012 Saat 19:26 |
|
Arkadaşlar nette bazı yabancı forumlarda denk geldi TR içinde de bazı araçlara uygulanmış net bilgim yok,genelde farklı marka ve modeller için custom headers uygulanıyor,sizlerin bildiği 307 için peugeot sport headers ( aynı zamanda satan ) var mı ?
|
||
2004 307 XT BVA
1.6 16v 110Hp |
||
![]() |
||
impact ![]() BÖLGE TEMSİLCİSİ ![]() ![]() İZMİR İL TEMSİLCİSİ Kayıt Tarihi: 26 Temmuz 2012 Konum: izmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1504 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
abi valla hiç şaşırmadım senden bi mesaj bekliyordum :)
|
||
![]() |
||
fexzi ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 28 Temmuz 2011 Konum: Karaman Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1469 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Manifold diyelim daha iyi olur :) sürekli yabancıları takip edince onlardan birisi olmuşum pardon :)
Headers = manifold çıkışları,araca daha rahat nefes aldırır,hareket ve çekişte artış sağlar,yakıtta orantılı artar tabi,ama deneyeceğim,okuduğum bir çok forumda olumlu yorumlar almış,araştırma içindeyim.
|
||
2004 307 XT BVA
1.6 16v 110Hp |
||
![]() |
||
fexzi ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 28 Temmuz 2011 Konum: Karaman Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1469 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
O kadar maliyetli olacağını düşünmüyorum bir ihtimal peugeot 307 nadir bu tip parça bulunmadığından olabilir,aynı uygulamayı egzoz uygulaması ile 61mm düz boru katalizör ve susturucu iptali ile manifoldtan itibaren vti a uygulatmıştım,muhteşem ses ve gidiş vardı,malesef peugeot modelleri içinde en zor 307 bakalım bulursak olur olmazsa sağlık olsun :)
Düzenleyen fexzi - 07 Kasım 2012 Saat 23:40 |
||
2004 307 XT BVA
1.6 16v 110Hp |
||
![]() |
||
fatihgg ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 15 Ocak 2012 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 857 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
:) bende headers yok salıh.son susturucu ve kattan duz boru gelıyor.Headers dızellerde uygulanmanın pek yararlı olmadıgına daır bır cok bılgı okudum,dogrumu bılmıyorum uygulayamadım denemek ısterdım fakat bulamadım :) Fakat benzınlı aracta gayet yararlı olacagını sanıyorum dıger modellerı baz alarak.Yınede 307lere ne kadar uygulanıyor bılmıyorum.
|
||
2003 307 1.4
2008 Leon |
||
![]() |
||
impact ![]() BÖLGE TEMSİLCİSİ ![]() ![]() İZMİR İL TEMSİLCİSİ Kayıt Tarihi: 26 Temmuz 2012 Konum: izmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1504 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
beyler satalım şunları alalım birer 106 ne istiyorsak yapalım..
ne yapmaya kalksan yok bizim arabalara uygun bişey..
|
||
![]() |
||
fatihgg ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 15 Ocak 2012 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 857 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
ya gecen bır vıdeo ızledım emrah adam km gostergesını sıfırlıyor ya. yuh dedım bu araba nasıl duracak.adam 2de asıyor gıdıyor felaket ya :)
|
||
2003 307 1.4
2008 Leon |
||
![]() |
||
fexzi ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 28 Temmuz 2011 Konum: Karaman Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1469 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Zamanında 106 ve vti gibi araçlarım oldu,tabiri yerindeyse yürüyen taput :) 307ler iyi boşverin :)
|
||
2004 307 XT BVA
1.6 16v 110Hp |
||
![]() |
||
Alicilik ![]() 5. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 19 Kasım 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Headers dizel motorlarda tek başına etki sağlamaz. Benzinli motorların çalışma prensibinden ötürü headers fark yaratır ama ama bunu dizel araçlarda sezinleyebilmek için; -Enjektörler -Blok ve pistonlar -Valfler Büyütülmeli. Bu büyüme sonrası daha aktif bir çıkış gerekicek bunuda custom headers(aslen manifold) ile daha geniş bir egzost sistemine bağlamak büyük fark yaratır. Bununla beraber, Hava filtresi modifikasyonu Turbo basıncını yükseltmek veya daha büyük bir turbo sağlamak, egr ve kat. iptali chip(yeni parçalarla adapte edilmeli) yakıt pompası modifikasyonu ile dizel araçta +100 beygir alan var. Bizzat şahidim 1.9 pasat e46 330(stok) ile resmen oyun oynadı. |
||
![]() |
||
impact ![]() BÖLGE TEMSİLCİSİ ![]() ![]() İZMİR İL TEMSİLCİSİ Kayıt Tarihi: 26 Temmuz 2012 Konum: izmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1504 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
aynen ama herkesin en azından çöpün ordan dönüp gelmesi gerekir bence..
|
||
![]() |
||
fatihgg ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 15 Ocak 2012 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 857 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
+1 aynen katılıyorum,bu kadar masrafta sahsım adına yapmayacagım ıcın hemen gc8 alırım :)
|
||
2003 307 1.4
2008 Leon |
||
![]() |
||
Alicilik ![]() 5. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 19 Kasım 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Bu tarz işlerle türkiye de uğraşmak zor. İmkanlarparça ve ekonomi yönünden hep kısıtlı. Bu tarz şeylerle uğraşmak için ön koşul bilgi sahibi olmak sonrasında ise ya sanayi ile akraba olmak ya da çok para sahibi olmak lazım. Ankara da bir çok firma yurt dışından getirdiği parçalarla impreza ları modluyor ama kendi parça yapıp modifiye yapan elle sayılır. Makine mühendisi bir abim var. 1.4 enjeksiyonlu şahini yukarda belirttiklerinden bir daha detaylı gelişrtidi. 240 beygir aldı. 225den düşük tabanlı lastik kullanınca araba zapt olmuyor. |
||
![]() |
||
fatihgg ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 15 Ocak 2012 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 857 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Woooww akıllara zarar dusenemıyorum hele o arac nasıl durur :)
|
||
2003 307 1.4
2008 Leon |
||
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |