Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

peugeot sport headers "307"

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT TURKEY FAN CLUB GENEL
Forum Adı: Sohbet \ Muhabbet
Forum Tanımlaması: Sohbet ve Muhabbet alanı. Araç sorunları haricinde ki tüm konuları bu başlıkta paylaşabilirsiniz.
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=25506
Tarih: 28 Ağustos 2025 Saat 19:45
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: peugeot sport headers "307"
Mesajı Yazan: fexzi
Konu: peugeot sport headers "307"
Mesaj Tarihi: 07 Kasım 2012 Saat 19:26
Arkadaşlar nette bazı yabancı forumlarda denk geldi TR içinde de bazı araçlara uygulanmış net bilgim yok,genelde farklı marka ve modeller için custom headers uygulanıyor,sizlerin bildiği 307 için peugeot sport headers ( aynı zamanda satan ) var mı ?


-------------
2004 307 XT BVA
1.6 16v 110Hp



Cevaplar:
Mesajı Yazan: impact
Mesaj Tarihi: 07 Kasım 2012 Saat 21:25
Orjinalini yazan: 307 bursa 307 bursa Yazdı:

fevzi kardeşim bu ne oluyo merak ettim valla açıklaması nedir ?
abi valla hiç şaşırmadım senden bi mesaj bekliyordum :)


Mesajı Yazan: fexzi
Mesaj Tarihi: 07 Kasım 2012 Saat 21:47
Manifold diyelim daha iyi olur :) sürekli yabancıları takip edince onlardan birisi olmuşum pardon :)

Headers = manifold çıkışları,araca daha rahat nefes aldırır,hareket ve çekişte artış sağlar,yakıtta orantılı artar tabi,ama deneyeceğim,okuduğum bir çok forumda olumlu yorumlar almış,araştırma içindeyim.


-------------
2004 307 XT BVA
1.6 16v 110Hp


Mesajı Yazan: fexzi
Mesaj Tarihi: 07 Kasım 2012 Saat 23:31
Orjinalini yazan: 307 bursa 307 bursa Yazdı:

Orjinalini yazan: fexzi fexzi Yazdı:

Manifold diyelim daha iyi olur :) sürekli yabancıları takip edince onlardan birisi olmuşum pardon :)

Headers = manifold çıkışları,araca daha rahat nefes aldırır,hareket ve çekişte artış sağlar,yakıtta orantılı artar tabi,ama deneyeceğim,okuduğum bir çok forumda olumlu yorumlar almış,araştırma içindeyim.
fevzi kardeşim sen bu olayı bizim fatihg ye sor onun araçta iyi bi sistem var böyle bu konularada meraklı konuyu görünce cevap yazacaktır..
ben onun sayesinde araştırmıştım ama bana tuzlu geldi vazgeçtim :(

O kadar maliyetli olacağını düşünmüyorum bir ihtimal peugeot 307 nadir bu tip parça bulunmadığından olabilir,aynı uygulamayı egzoz uygulaması ile 61mm düz boru katalizör ve susturucu iptali ile manifoldtan itibaren vti a uygulatmıştım,muhteşem ses ve gidiş vardı,malesef peugeot modelleri içinde en zor 307 bakalım bulursak olur olmazsa sağlık olsun :) 


-------------
2004 307 XT BVA
1.6 16v 110Hp


Mesajı Yazan: fatihgg
Mesaj Tarihi: 08 Kasım 2012 Saat 08:54
Orjinalini yazan: 307 bursa 307 bursa Yazdı:

Orjinalini yazan: fexzi fexzi Yazdı:

Manifold diyelim daha iyi olur :) sürekli yabancıları takip edince onlardan birisi olmuşum pardon :)

Headers = manifold çıkışları,araca daha rahat nefes aldırır,hareket ve çekişte artış sağlar,yakıtta orantılı artar tabi,ama deneyeceğim,okuduğum bir çok forumda olumlu yorumlar almış,araştırma içindeyim.
fevzi kardeşim sen bu olayı bizim fatihg ye sor onun araçta iyi bi sistem var böyle bu konularada meraklı konuyu görünce cevap yazacaktır..
ben onun sayesinde araştırmıştım ama bana tuzlu geldi vazgeçtim :(
 
:) bende headers yok salıh.son susturucu ve kattan duz boru gelıyor.Headers dızellerde uygulanmanın pek yararlı olmadıgına daır bır cok bılgı okudum,dogrumu bılmıyorum uygulayamadım denemek ısterdım fakat bulamadım :) Fakat benzınlı aracta gayet yararlı olacagını sanıyorum dıger modellerı baz alarak.Yınede 307lere ne kadar uygulanıyor bılmıyorum.


-------------
2003 307 1.4
2008 Leon


Mesajı Yazan: impact
Mesaj Tarihi: 08 Kasım 2012 Saat 09:34
beyler satalım şunları alalım birer 106 ne istiyorsak yapalım..
ne yapmaya kalksan yok bizim arabalara uygun bişey..


Mesajı Yazan: fatihgg
Mesaj Tarihi: 08 Kasım 2012 Saat 10:34
Orjinalini yazan: impact impact Yazdı:

beyler satalım şunları alalım birer 106 ne istiyorsak yapalım..
ne yapmaya kalksan yok bizim arabalara uygun bişey..
 
ya gecen bır vıdeo ızledım emrah adam km gostergesını sıfırlıyor ya. yuh dedım bu araba nasıl duracak.adam 2de asıyor gıdıyor felaket ya :)


-------------
2003 307 1.4
2008 Leon


Mesajı Yazan: fexzi
Mesaj Tarihi: 08 Kasım 2012 Saat 12:03
Zamanında 106 ve vti gibi araçlarım oldu,tabiri yerindeyse yürüyen taput :) 307ler iyi boşverin :)

-------------
2004 307 XT BVA
1.6 16v 110Hp


Mesajı Yazan: Alicilik
Mesaj Tarihi: 08 Kasım 2012 Saat 12:32
Orjinalini yazan: fatihgg fatihgg Yazdı:

 
 
:) bende headers yok salıh.son susturucu ve kattan duz boru gelıyor.Headers dızellerde uygulanmanın pek yararlı olmadıgına daır bır cok bılgı okudum,dogrumu bılmıyorum uygulayamadım denemek ısterdım fakat bulamadım :) Fakat benzınlı aracta gayet yararlı olacagını sanıyorum dıger modellerı baz alarak.Yınede 307lere ne kadar uygulanıyor bılmıyorum.


Headers dizel motorlarda tek başına etki sağlamaz. Benzinli motorların çalışma prensibinden ötürü headers fark yaratır ama ama bunu dizel araçlarda sezinleyebilmek için;

-Enjektörler
-Blok ve pistonlar
-Valfler
 Büyütülmeli. Bu büyüme sonrası daha aktif bir çıkış gerekicek bunuda custom headers(aslen manifold) ile daha geniş bir egzost sistemine bağlamak büyük fark yaratır.

Bununla beraber,
Hava filtresi modifikasyonu
Turbo basıncını yükseltmek veya daha büyük bir turbo sağlamak,
egr ve kat. iptali
chip(yeni parçalarla adapte edilmeli)
yakıt pompası modifikasyonu ile dizel araçta +100 beygir alan var. Bizzat şahidim 1.9 pasat e46 330(stok) ile resmen oyun oynadı.


-------------
http://fb.me/hizimsabit" rel="nofollow - Hız sabitleme ve limitleme için
DiagBox v7.82
PP2000 v22
Lexia 3 v45
Sedre/Doc Backup 11.2013



Mesajı Yazan: impact
Mesaj Tarihi: 08 Kasım 2012 Saat 12:43
Orjinalini yazan: fexzi fexzi Yazdı:

Zamanında 106 ve vti gibi araçlarım oldu,tabiri yerindeyse yürüyen taput :) 307ler iyi boşverin :)
aynen ama herkesin en azından çöpün ordan dönüp gelmesi gerekir bence..


Mesajı Yazan: fatihgg
Mesaj Tarihi: 08 Kasım 2012 Saat 13:04
Orjinalini yazan: Alicilik Alicilik Yazdı:

Orjinalini yazan: fatihgg fatihgg Yazdı:

 
 
:) bende headers yok salıh.son susturucu ve kattan duz boru gelıyor.Headers dızellerde uygulanmanın pek yararlı olmadıgına daır bır cok bılgı okudum,dogrumu bılmıyorum uygulayamadım denemek ısterdım fakat bulamadım :) Fakat benzınlı aracta gayet yararlı olacagını sanıyorum dıger modellerı baz alarak.Yınede 307lere ne kadar uygulanıyor bılmıyorum.


Headers dizel motorlarda tek başına etki sağlamaz. Benzinli motorların çalışma prensibinden ötürü headers fark yaratır ama ama bunu dizel araçlarda sezinleyebilmek için;

-Enjektörler
-Blok ve pistonlar
-Valfler
 Büyütülmeli. Bu büyüme sonrası daha aktif bir çıkış gerekicek bunuda custom headers(aslen manifold) ile daha geniş bir egzost sistemine bağlamak büyük fark yaratır.

Bununla beraber,
Hava filtresi modifikasyonu
Turbo basıncını yükseltmek veya daha büyük bir turbo sağlamak,
egr ve kat. iptali
chip(yeni parçalarla adapte edilmeli)
yakıt pompası modifikasyonu ile dizel araçta +100 beygir alan var. Bizzat şahidim 1.9 pasat e46 330(stok) ile resmen oyun oynadı.
 
+1 aynen katılıyorum,bu kadar masrafta sahsım adına yapmayacagım ıcın hemen gc8 alırım :)


-------------
2003 307 1.4
2008 Leon


Mesajı Yazan: Alicilik
Mesaj Tarihi: 08 Kasım 2012 Saat 13:15
Orjinalini yazan: fatihgg fatihgg Yazdı:

 
+1 aynen katılıyorum,bu kadar masrafta sahsım adına yapmayacagım ıcın hemen gc8 alırım :)


Bu tarz işlerle türkiye de uğraşmak zor. İmkanlarparça ve ekonomi yönünden hep kısıtlı. Bu tarz şeylerle uğraşmak için ön koşul bilgi sahibi olmak sonrasında ise ya sanayi ile akraba olmak ya da çok para sahibi olmak lazım.

Ankara da bir çok firma yurt dışından getirdiği parçalarla impreza ları modluyor ama kendi parça yapıp modifiye yapan elle sayılır.

Makine mühendisi bir abim var. 1.4 enjeksiyonlu şahini yukarda belirttiklerinden bir daha detaylı gelişrtidi. 240 beygir aldı. 225den düşük tabanlı lastik kullanınca araba zapt olmuyor.


-------------
http://fb.me/hizimsabit" rel="nofollow - Hız sabitleme ve limitleme için
DiagBox v7.82
PP2000 v22
Lexia 3 v45
Sedre/Doc Backup 11.2013



Mesajı Yazan: fatihgg
Mesaj Tarihi: 08 Kasım 2012 Saat 15:04
Orjinalini yazan: Alicilik Alicilik Yazdı:

Orjinalini yazan: fatihgg fatihgg Yazdı:

 
+1 aynen katılıyorum,bu kadar masrafta sahsım adına yapmayacagım ıcın hemen gc8 alırım :)


Bu tarz işlerle türkiye de uğraşmak zor. İmkanlarparça ve ekonomi yönünden hep kısıtlı. Bu tarz şeylerle uğraşmak için ön koşul bilgi sahibi olmak sonrasında ise ya sanayi ile akraba olmak ya da çok para sahibi olmak lazım.

Ankara da bir çok firma yurt dışından getirdiği parçalarla impreza ları modluyor ama kendi parça yapıp modifiye yapan elle sayılır.

Makine mühendisi bir abim var. 1.4 enjeksiyonlu şahini yukarda belirttiklerinden bir daha detaylı gelişrtidi. 240 beygir aldı. 225den düşük tabanlı lastik kullanınca araba zapt olmuyor.
 
Woooww akıllara zarar dusenemıyorum hele o arac nasıl durur :)


-------------
2003 307 1.4
2008 Leon



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net