Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >206
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 206 rölantideyken sık sık fan açıyor !
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

206 rölantideyken sık sık fan açıyor !

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  123>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Aykutemre92 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 07 Aralık 2018
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 43
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Aykutemre92 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: 206 rölantideyken sık sık fan açıyor !
    Gönderim Zamanı: 27 Ocak 2019 Saat 20:31
Aynı sorun bende de vardı sistemde hava olabilir Havasını motor ve kalorifere giden yerden aldık sorun çözüldü.
Yukarı Dön
wferit Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 06 Ocak 2019
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı wferit Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Ocak 2019 Saat 08:54
mrb bende 206+ aldım araç 80 dercede fan açıyor ve sürekli çalışıyor. Evin önüne stop ettiğim zaman 10 dk daha düşük devirde çalışıyor. Neden 80 derecede açıyor aceba. Aracı aldığım kişi devirdaimini felan değiştirdim fanıda sordum dedi normal demişler ama 80 derecede açması hiç normal değil heralde. 
Yukarı Dön
Aziz Açılır Kutu Gör
BÖLGE TEMSİLCİSİ
BÖLGE TEMSİLCİSİ
Simge
KOCAELİ İL TEMSİLCİSİ

Kayıt Tarihi: 09 Ekim 2012
Konum: kocaeli
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3814
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Aziz Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Haziran 2013 Saat 11:23
Orjinalini yazan: emremert emremert Yazdı:

Yeniden merhaba,

Daha önce söylediğim gibi Cumartesi günü Atatürk Oto Sanayiye götürdüm aracı. Yalnız dişçiden korkan hasta gibi gibi tamirciye gidene kadar hem arıza lambası kendi kendine söndü hemde devir problemi zincirlikuyu - levent trafiğine girdiğim halde yapmadı. Neyse ben genede usta bir baksın istediğim için dönmedim geri. Problemi gösteremediğim için durumu izah ettim ustaya direk enjektör dedi. Enjektör ısınınca yada soğuyunca bu şekilde işeme sorunu yaparmış. Bilgisayara bağladık her hangi bir şey göstermiyor o sırada araç çalışırken bilgisayar takılı bir süre kaldı bir 10-15dk sonra başladı bizim ki teklemeye. Bilgisayar da o teklemeye başladığında 1 numaralı enjektörde problem olduğunu işaret eden uyarılar çıkmaya. Netice de söktük enjektörü ölçüldü mölçüldü enjektör çalışıyordu. Sonra 2 numaralı enjöktör ile 1in yerini değiştirip yeniden denedik bir süre sonra gene aynı hatayı verdi ama bilgisayar bu sefer 2 numaralı yani aynı enjektörü işaret etti. Enjektörü yenisi ile değiştirdik hiç bir sıkıntı kalmadı. Arıza ışığı filanda söndü. Şimdi hiç bir sıkıntı yok çok şükür. 

Özetle aracınız ısındığında (usta soğuktada yapar bu dedi) rolantide devir bozukluğu yaşıyorsanız (bobin ve bujileri değiştirdiğiniz halde devam ediyorsa) enjektörlerinizi kontrol ettirin ilk önce. Ancak çıkartıp ölçtürdüğünüz de sağlam çıkabiliyor bu sizi yanıltmasın. Araç çalışır halde bilgisayara bağlıyken diagnostic çalıştırıyorlar  bu şekilde çıkıyor kaç numaralı enjektörde problem olduğu. Biz genede emin olabilmek için enjektörlerin yerlerinide değiştirdik.

İlgilenen herkese çok teşekkürler.

değişik bir durum.
[pasaklıKontes]hy206 GTI
Yukarı Dön
Aziz Açılır Kutu Gör
BÖLGE TEMSİLCİSİ
BÖLGE TEMSİLCİSİ
Simge
KOCAELİ İL TEMSİLCİSİ

Kayıt Tarihi: 09 Ekim 2012
Konum: kocaeli
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3814
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Aziz Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Haziran 2013 Saat 11:21
Orjinalini yazan: Turgay_66 Turgay_66 Yazdı:

Benim araçda 100 civarı fan açıyor ama fan sesi cok geliyor yada bana öyle geliyor 100 de ilk kademe açması lazım sizin dediğiniz gibi ve yavaş dönmesi lazım ama benimki çok hızlı dönüyor ve cok ses yapıyor acaba ters bi bağlantı felan mı yaptılar neye bakmam lazım arkadaslar ?

fan kademeli olduğu için, ilk kademede sorun olabilir! ilk kademe çalışmadan 2nciye geçiyordur ki 1nci kademede 95 - 98 arası, hararet müşiri ve termostat ın derecesine göre değişir 2nci kademe 100 ve sonrası içindir. sorunu tam anlamadım kademeli olarak devreye sokan termostat sanırım bilemiyeceğım :( fan çalışmaz iken önünde oturup bir bekleyin, güneşin altında rüzgarsiz bir yer olsun, fan hareklerini bir gözlemleyin isterseniz?
[pasaklıKontes]hy206 GTI
Yukarı Dön
emremert Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 06 Haziran 2013
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı emremert Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Haziran 2013 Saat 09:59
Yeniden merhaba,

Daha önce söylediğim gibi Cumartesi günü Atatürk Oto Sanayiye götürdüm aracı. Yalnız dişçiden korkan hasta gibi gibi tamirciye gidene kadar hem arıza lambası kendi kendine söndü hemde devir problemi zincirlikuyu - levent trafiğine girdiğim halde yapmadı. Neyse ben genede usta bir baksın istediğim için dönmedim geri. Problemi gösteremediğim için durumu izah ettim ustaya direk enjektör dedi. Enjektör ısınınca yada soğuyunca bu şekilde işeme sorunu yaparmış. Bilgisayara bağladık her hangi bir şey göstermiyor o sırada araç çalışırken bilgisayar takılı bir süre kaldı bir 10-15dk sonra başladı bizim ki teklemeye. Bilgisayar da o teklemeye başladığında 1 numaralı enjektörde problem olduğunu işaret eden uyarılar çıkmaya. Netice de söktük enjektörü ölçüldü mölçüldü enjektör çalışıyordu. Sonra 2 numaralı enjöktör ile 1in yerini değiştirip yeniden denedik bir süre sonra gene aynı hatayı verdi ama bilgisayar bu sefer 2 numaralı yani aynı enjektörü işaret etti. Enjektörü yenisi ile değiştirdik hiç bir sıkıntı kalmadı. Arıza ışığı filanda söndü. Şimdi hiç bir sıkıntı yok çok şükür. 

Özetle aracınız ısındığında (usta soğuktada yapar bu dedi) rolantide devir bozukluğu yaşıyorsanız (bobin ve bujileri değiştirdiğiniz halde devam ediyorsa) enjektörlerinizi kontrol ettirin ilk önce. Ancak çıkartıp ölçtürdüğünüz de sağlam çıkabiliyor bu sizi yanıltmasın. Araç çalışır halde bilgisayara bağlıyken diagnostic çalıştırıyorlar  bu şekilde çıkıyor kaç numaralı enjektörde problem olduğu. Biz genede emin olabilmek için enjektörlerin yerlerinide değiştirdik.

İlgilenen herkese çok teşekkürler.
Yukarı Dön
Turgay_66 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 28 Mayıs 2013
Konum: Yozgat
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1099
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Turgay_66 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Haziran 2013 Saat 20:17
Benim araçda 100 civarı fan açıyor ama fan sesi cok geliyor yada bana öyle geliyor 100 de ilk kademe açması lazım sizin dediğiniz gibi ve yavaş dönmesi lazım ama benimki çok hızlı dönüyor ve cok ses yapıyor acaba ters bi bağlantı felan mı yaptılar neye bakmam lazım arkadaslar ?
Yukarı Dön
ilyas Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 15 Mart 2013
Konum: çorlu
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 127
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ilyas Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Haziran 2013 Saat 17:56
bizim aslanlarda (206) bildiğim kadarıyla 98 derecede fan açıyor ve 92 dereceye düştüğünde fan kapatıyor. istanbul trafiğinde dur kalklarda bizzat ben defalarca izledim ilk aldığımda bende endişelenmiştim 100 e yakın gördüğümda fakat sonradan araştırdım ve normal olduğunu öğrendim.

206 X-LİNE 1.4 75 HP 2003
Yukarı Dön
emremert Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 06 Haziran 2013
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı emremert Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Haziran 2013 Saat 17:49
Aziz bey teşekkür ederim. Aldık bir kere artık büyük bir problem olmaması konusunda dua etmekten başka bir şansımız yok. Peki normal şartlarda 100 e gelene kadar hiç bir şekilde titreme yada devir bozukluğu yok. Sıcaklık bu noktaya geldiğinde devir bozukluğu başlıyor. Bahsetmiş olduğunuz parçalar arızalı ise her zaman olmaz mı ? Sadece bu sıcaklığa gelince sıkıntı oluşuyor çünkü ? 
Yukarı Dön
Aziz Açılır Kutu Gör
BÖLGE TEMSİLCİSİ
BÖLGE TEMSİLCİSİ
Simge
KOCAELİ İL TEMSİLCİSİ

Kayıt Tarihi: 09 Ekim 2012
Konum: kocaeli
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3814
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Aziz Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Haziran 2013 Saat 17:34
çok karıştı kafam okurken ama yardımcı olmaya çalışıyım. aracı 50 derecelik açıdaki yokuşta kaldırmak için biraz zorlamakta gerekecektir elbette, rolantinin oynaklığı içinde diyebileceğim 2 şey, rölanti motoru ve boğaz kelebeğidir temizletilince düzelir zannedersem ahım şahım bir sorun yok ise eğer, hararet 100 e kadar normaldir sıcak havalarda yada küçük viteslerde (3e kadar) ve fan zaten kendini belli eder hangi kademede oldugunu.

 motor labması yanan bir araç almışsınız, herşeyi bilgisayar söylemiyor bazen, umarım sorun yoktur tekrar bi taktırırsınız bilgisayara, bağlıykente 3- 4 kere stop ettirip tekrar çalıştırtın ve farklı tempolarda motoru kullanın ama ilk etapta biraz bağırttırın zorlayın fazla zarar vermeyecek çekilde.

kesinlikle arıza lambası yakmış araçlardan uzak durun.
[pasaklıKontes]hy206 GTI
Yukarı Dön
emremert Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 06 Haziran 2013
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı emremert Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Haziran 2013 Saat 15:00
Arkadaşlar merhaba,

Hazır böyle bir konu varken yeni bir başlık açmadan araya girmek istedim. Mazur görün lütfen.

Yaklaşık 10 gün kadar önce 2006 model 206 X Design 116000 Km sahibi oldum. Aracı almadan önce motor işaretli ikaz lambası yanıyordu servise kontrol ettirdik bilgisayar bobinler dedi. Bobinle beraber bujileride değiştirdik sıkıntı kalmadı.(Hepsi Orjinal)

4-5 gün kadar önce yoğun bir trafik sonrası yaklaşık 40-50 derecelik bir rampa üzerinde araç gaz yemedi ve kaldıramadım sürekli stop ettirdim. Benim ilk aracım çok iyi şöförlüğüm ve tecrubem yok ancak yanımdaki arkadaşa anlatamadım durumu al sen kalk dedim. O kalktı kalkmasına ancak onun içinde pek kolay olmadı. Bunun ardından artık dur kalklarda filan araç devri rolantide iken 750-2200 arası gidip geliyor bildiğiniz tekliyor(Rampa yada düz yol farketmiyor). Ama stop etmiyor devir düşükken kalkışa denk geldiğimde kalkışlarım sorunlu oluyor. Bu arada hararet durumu da 98-100 civarı idi. Yakıt durumu da çeyrek depo kadardı. Son yakıtları ben aldım yakıtları shell den sürekli yakıt aldığımız bir yerden alıyorum. Bu olaydan sonra servise götürmeye fırsatım olmadı aynı bu şekilde eş dost sormaya başladım servise gidince en azından az da olsa konuya hakim olmak açısından. Genel kanaat olayın rampa üzerinde başlaması üzerine benzin pompası sıkıntılı olabilir dendi. Ancak 2 gün önce olay yeniden gerçekleşti (3 gün sonra) ama bu sefer yakıtım geçen seferkinden de daha fazla ve yol rampa filan değildi. Ayrıca çok ta fazla dur kalk yapmamıştım. Bu arada o anda aklıma geldi bu araç hararet seviyesi geçen sefer de aynı yerdeydi bunları yapmaya başladığında. Çok uzattım ancak özetlemek gerekirse araç hararet 98-100 seviyelerine gediğinde (fan açıyor durup baktım ki zaten soğuyor) araç dengesizleşiyor 800-2200 devir arası titreyip duruyor. Ama 90 seviyelerine geri döndüğünde problem ortadan kalkıyor. Sizlerin de deneyimlerine dayanarak fikirlerinizi sormak istiyorum. Motor sıcaklığı bu seviyeye geldimi bu devir saatinin oynayıp aracın teklemesi normal mi? Bu arada dün baktım gene 95 i geçti hararet trafikte açtım klimayı hemen sıcaklık düştü ve problem yapmadı. Yukarıda okudum fan 2 kademe imiş ilk kademesi ne zaman açar nasıl kontrol edebilirim ben 2. kademeyi bile duymuyorum anca durup kaputu açınca anlıyorum çünkü.

Bu arada Cumartesi günü sanayiye gideceğim benim araçlardan iyi anlamadığımı anlayıp canımı çok fazla acıtsınlar istemiyorum. Bu bakımdan gitmeden yapabileceğim bir şey varsa hepsini yapayım veya en azından bilgi sahibi olayım.

İlginiz için şimdiden teşekkür ederim.
Yukarı Dön
Turgay_66 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 28 Mayıs 2013
Konum: Yozgat
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1099
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Turgay_66 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Haziran 2013 Saat 13:48
hocam acaba benimki ilk kademe açmıyormu benim araba 100 de felan fan açıyor ve fan sesi içeri geliyor yani fan açtığını anlıyorum ilk kademe fan kaç derecede açar ve bunun müşürü nerde oluyo galiba iki tane müşür oluyomuş fan için?
Yukarı Dön
tellotello Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 01 Haziran 2012
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1121
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tellotello Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Haziran 2013 Saat 13:40
Orjinalini yazan: Turgay_66 Turgay_66 Yazdı:

hocam 1. kademe yada 2 .kademe açtığını nerden anlıyosunuz bunu çözemedim bir türlü.

İlk kademede çok yavaş döner, ikinci kademede ise çok hızlı döner. İkinciyi açtığında ben sesten anlayabiliyorum aracı durdurduğumda sesi duyabiliyorum hocam.
2005 307 1.4 HDI XR 70bg
Yukarı Dön
Turgay_66 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 28 Mayıs 2013
Konum: Yozgat
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1099
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Turgay_66 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Haziran 2013 Saat 12:54
hocam 1. kademe yada 2 .kademe açtığını nerden anlıyosunuz bunu çözemedim bir türlü.
Yukarı Dön
mranda Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 27 Nisan 2013
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 90
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mranda Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Haziran 2013 Saat 12:45
www.sanalpazar.com/Berner-Radyator-Temizleyici__isp5331093

buyur kardeşim.
Yukarı Dön
mranda Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 27 Nisan 2013
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 90
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mranda Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Haziran 2013 Saat 12:42
ufak bir ipucu: Kardeşim eğer araca normal çeşme suyu yada kireçli su koyuyorsan radyatöründe tıkanmış ve su soğutma görevini yapmıyor olabilir. Adını tam hatırlamıyorum ama onunla ilgili bir sıvı vardı suya katıyorsun hallediyor büyük bi problem değil. İstersen bir dene kardeşim.

Not: deneyipde sorun çözülürse paylaşırsan diğer arkadaşlarada yardımcı olmuş oluruz.

saygılarla
Yukarı Dön
tellotello Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 01 Haziran 2012
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1121
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tellotello Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Haziran 2013 Saat 12:28
Benim termostat yeni, 95 'e kadar yükselir sonra sanırım fan açar ve 90 a inip orada kalır (yokuş aşağı ve hızlı bir şekilde gaza basmadan iniyorsam 90'nın altına düşer) eğer yokuş falan çıkmaya devam ediyorsam tekrar yükselir yükselir ta ki 2. kademe fan açıp tekrar 90' a düşene kadar. Düşük viteslerde çok daha çabuk yükselir ve ilk kademe fan açar. Eğer yazın uğraşmanıza rağmen ikinci kademe fanı açamadığınızı söylüyorsanız bence ya termostatınız farklı ya da sorun var gibime geliyor.

Bu arada aklıma gelmişken yaz-kış aracınıza antifriz koydurun arkadaşlar sakın ustanın "yazın antifrize gerek yok abi" demesine aldırmayın antifriz sadece aracı korozyona ve soğuğa karşı korumaz aynı zamanda kaynama noktasını da yükseltir. Söyleyeyim dedim ne alaka diyen olmaz inşallah Big smile
2005 307 1.4 HDI XR 70bg
Yukarı Dön
Turgay_66 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 28 Mayıs 2013
Konum: Yozgat
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1099
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Turgay_66 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Haziran 2013 Saat 11:03
Aynen Aziz hocamında dediği gibi çalışır aslanlar :)
Yukarı Dön
Aziz Açılır Kutu Gör
BÖLGE TEMSİLCİSİ
BÖLGE TEMSİLCİSİ
Simge
KOCAELİ İL TEMSİLCİSİ

Kayıt Tarihi: 09 Ekim 2012
Konum: kocaeli
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3814
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Aziz Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Haziran 2013 Saat 10:16
Orjinalini yazan: hLL 206 hLL 206 Yazdı:

Orjinalini yazan: Turgay_66 Turgay_66 Yazdı:

SÜREKLİ 80 dereceysede sıkıntı var demektir hocam çünkü peugeot termostatları standarttır ve 89 derecedir yani normal kullanımda 90 civarı olması gerekir..

bana söylüyorsanız. sorun yok ya. 80 dediysem 80 de takılı kalmıyor. 80 85 90. kullanıma göre. ama 90 ı geçirdiğim olmadı


aslında dendiği gibi sizde bir sıkıntı olsa gerek, bildiğim konuştuğum tüm peugeot kullanıcıları, uzun yol hariç sıcak havalarda şehir içi durkalk ve rölantide aracın fan açtığını söylerler, ki ben 3 tane pejo kullandım dediğim gibi, fan açmayan pejo varmı bu durumlarda ?

uzun yolda benim aslan aksine 70e kadar düşüyor hatta en dibe dayanıyorda akşamları fresh yani :))
[pasaklıKontes]hy206 GTI
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Haziran 2013 Saat 21:16

Orjinalini yazan: Turgay_66 Turgay_66 Yazdı:

SÜREKLİ 80 dereceysede sıkıntı var demektir hocam çünkü peugeot termostatları standarttır ve 89 derecedir yani normal kullanımda 90 civarı olması gerekir..

bana söylüyorsanız. sorun yok ya. 80 dediysem 80 de takılı kalmıyor. 80 85 90. kullanıma göre. ama 90 ı geçirdiğim olmadı

Yukarı Dön
Turgay_66 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 28 Mayıs 2013
Konum: Yozgat
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1099
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Turgay_66 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Haziran 2013 Saat 20:56
SÜREKLİ 80 dereceysede sıkıntı var demektir hocam çünkü peugeot termostatları standarttır ve 89 derecedir yani normal kullanımda 90 civarı olması gerekir..
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  123>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon Urea Egzoz Emisyon Arızası son mesaja git 35 0 Şmşk
konu icon Presence of water in diesel fuel filter son mesaja git 14432 23 M.Emin
konu icon 508-Fren Sistemi Arızası son mesaja git 17066 16 tga508
konu icon 307 klima yönlendirme sorunu son mesaja git 388 0 KerimSahin
konu icon 206 Akü ŞArj Problemi son mesaja git 726 0 rekasparov
konu icon 5008 ELEKTRİKLİ BAGAJ son mesaja git 5090 1 efe24
konu icon VİTES GEÇİŞİ son mesaja git 2755 1 peugeot301
konu icon İZMİR - SİNYAL KOLU TAMİRİ YARDIM son mesaja git 4828 7 Sorgum
konu icon Peugeot 206 Garip Sorun Lütfen Yardım son mesaja git 521 0 muratatalay
konu icon 2011 Peugeot 308 - Elektrik Devre Arızası son mesaja git 8129 10 Alphanet
konu icon P tuşu son mesaja git 925 0 Ahmet2341
konu icon Üyelerimizin Meslek Bilgileri son mesaja git 12639 527 Saido26
konu icon 106 gti almak istiyorum yardımcı olursanız çok svi son mesaja git 1091 0 Burak307xsi
konu icon 206 2001 model 1.6 motor otomatik şanzıman son mesaja git 668 0 Sezgindogan
konu icon 3008 1.2 puretech motor arızası son mesaja git 5749 1 Saido26
konu icon Yol bilgisayarı ayar son mesaja git 731 0 Adil.g
konu icon 206 1.4 felline benzinli son mesaja git 519 0 ercanqnc
konu icon 407 emniyet kemeri ön gergi ve airbag hatası son mesaja git 1106 0 Xbulut46
konu icon Marş problemi son mesaja git 628 0 Kübra
konu icon pejo 206 1,4 2009 model stop etme sorunu son mesaja git 624 1 Altann
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 JUNE EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Alphanet 2
Burak307xsi 1
Saido26 1
Ahmet2341 1
Sorgum 1
peugeot301 1
efe24 1
rekasparov 1
muratatalay 1
KerimSahin 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English