|
306 Yağ Fışkırttı |
Yanıt Yaz | Sayfa 12> |
Yazar | ||||
I Love My Pug
1. Vites 13 - Haziran - 1985 Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011 Konum: Kayseri Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1076 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı I Love My Pug
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Gönderim Zamanı: 20 Ekim 2011 Saat 21:38 |
|||
İyi akşamlar arkadaşlar dün sabah iş çıkışı eve gittikten sonra aracımın kaloriferlerini test etmek istedim hava baya soğuktu arac termometresı -3 gösteriyordu, aracı 3-5 dk rolantide çalıştırdım daha hararet yükselmedi tabiki bende bi kaç tur atıyım dedim ve aracı zorlamadan normal devirlerde biraz turladım, hararet 70 lere geldi kaloriferi açtım gayet güzel sıcak hava veriyodu sevindim. Eve dönerken dayanamadım bide şöyle bi uzayım dedim 2. viteste uzadım ilerde kırmızı ışık vardı zaten yavaşlarken aracın içine buhar girdiğini gördüm durdum baktım kaputtanda buhar çıkıyo hemen sağa çektim indim kaputu açtım bide ne görüyüm motorun üstü ve kaputun motora hizalı gelen kısmı komple yağ ! üst kapağı kontrol ettim gayet sağlam şekilde yerinde duruyo motor yağ çubuğu yerinden çıkmış, daha önce bir kaç kez daha çıkmış olduğuna şahit olmuştum çubuğun. Motoru elle ve gözle kontrol ettim herhangi bi yağ fışkırtacak delik,patlak vb. bulamadım. Çubuğun ordan fışkırmış olabilirmi bu yağ arkadaşlar seyir halindeyken olurmu böyle bi durum ? Kaputu açtığımda dehşete düştüm resmen aynaya baktım kağıt gibi olmuşum valla. Bi 10 dk kadar bekledim motoru iyice temizledim bastım marşa çalıştı araba hiç bir sorun yok, yağı kontrol ettim haliyle eksilmiş çok fazla olmasada.. Araç stop edecekmiş gibi çalışıyodu oda sanırım yağdan dolayı, yardımlarınız ve görüşlerinizi bekliyorum sevgili arkadaşlarım.
|
||||
306 GTI - 2.0LT 200 HP
"Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin 0507 750 39 37 |
||||
OkaN
1. Vites 14 - Nisan - 1988 Kayıt Tarihi: 11 Ağustos 2011 Konum: İST, Sancaktepe Durum: Aktif Değil Mesajlar: 587 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|||
ordandır başka yerde olsa bidaha görürdün zaten cubuk çıktıysa normal olarak dipliyincede ordan atmıştır
|
||||
Şakağımdaki kansa, o benim gülüşümdür,
Namert sürünmektense, erkekçe ölüşümdür… EGİL KULAK VER CEDDİNE TÜRKE KEFEN BİÇMEK KİMİN HADDİNE AVRUPADAN ÇİN SEDDİNE REHBER KUR’AN HEDEF TURAN |
||||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|||
Osmanında başına gelmişti sanırım aynı şey.Foreverfbydi niki sattı arabasını ama bizimle hala görürse yardımcı olacaktır
|
||||
I Love My Pug
1. Vites 13 - Haziran - 1985 Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011 Konum: Kayseri Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1076 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı I Love My Pug
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|||
Saolun beyler, zaten başka bir sorun olsa araç çalışmazdı sanırım ? Yağ çubuğunun yenisini almak şart oldu 3-5 kez daha çıkmıştı yerinden ama demekki gazlayınca yağ attı ordan. Motorun sıcaklığından yağ yandı sanırım üstünde motorun, korktum motor yanıyo diye valla arabanın içide yağ buharı doldu baya tırstım :))
|
||||
306 GTI - 2.0LT 200 HP
"Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin 0507 750 39 37 |
||||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|||
geçmiş olsun arkadaşım
|
||||
I Love My Pug
1. Vites 13 - Haziran - 1985 Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011 Konum: Kayseri Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1076 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı I Love My Pug
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|||
Eyvallah kardeşim saolasın ilk anda panikledim valla motor yanıyo sandım stop ettim baktımki yağ fışkırmış çok kötü bi sahneydi ama çubuktan sanırım inşallah
|
||||
306 GTI - 2.0LT 200 HP
"Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin 0507 750 39 37 |
||||
koliva
YÖNETİCİ P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|||
Sizin motorda su resimdeki gibi bir kapak var mi? Hani uzerinde kocaman HDI yazan cinsten?
Resim 406'dan alintidir. |
||||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|||
çubuktandır kardeşim merak etme, sen o çubuğu değiştir en kısa zamanda. ihmal etmeye gelmez. ben alalı bir ay oldu arabayı bende bi sabah araçta yağ yok uyarısı almıştım digital göstergeden, o an yaşadığım korkuyu anlatamam çıkıp takım elbiseli olmama rağmen eğilip altına baktım yağ var mı yok mu diye:) sonra kaputu açıp yağa baktım baktım yok bişey içim genede rahat etmedi taki burdaki arkadaşlara sorana kadar:) yağ önemli dikkat etmek lazım... |
||||
I Love My Pug
1. Vites 13 - Haziran - 1985 Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011 Konum: Kayseri Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1076 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı I Love My Pug
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|||
Abicim motorum bu
|
||||
306 GTI - 2.0LT 200 HP
"Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin 0507 750 39 37 |
||||
I Love My Pug
1. Vites 13 - Haziran - 1985 Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011 Konum: Kayseri Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1076 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı I Love My Pug
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|||
Aynen valla çok önemli, bundan çok önce bi saxo vts'm vardı yeni aldığımda satıcı yağı suyu herşeyi tam demişti bizde kek gibi hiç bakmadık 3-5 gün sağlam gazladık araçla sonra çekişten baya bi düştü nooldu ne bitti derken bi baktık damla yağ yok :)) allahtan bişey olmadı arabaya ucuz yırttık
|
||||
306 GTI - 2.0LT 200 HP
"Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin 0507 750 39 37 |
||||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|||
geçen günde yağ ile ilgili bir konu açmıştın sanırım. fazla yağ konulması ile ilgiliydi yanılmıyorsam.
fazla yağ koymandan da olabilir diye düşünüyorum. nihayetinde başınçla yağı bir yerden tahliye etmesi gerekiyor. bu da ya üst kapak contası,yağ kapağı veya yağ çubuğundan çıkıyor.
|
||||
I Love My Pug
1. Vites 13 - Haziran - 1985 Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011 Konum: Kayseri Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1076 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı I Love My Pug
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|||
Evet abi açmıştım, bi yağdır gidioz bakalım heryerimiz yağ oldu sabah sabah :)) yağ fazla değildi ama tazzikle fışkırttı sanırım, şimdi bu mevcut yağı boşalttırıp daha ince bi yağ koydurcam GTI motor için özel yağ falan varmı bugun birisi öyle bişey söyledide aklım karıştı bilginiz varmı ? Ben daha önce duymadımda ?
|
||||
306 GTI - 2.0LT 200 HP
"Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin 0507 750 39 37 |
||||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|||
peugeot totali öneriyor. muhtemelen sende 10w 40 kullanırsın. benimde yağ zamanım yaklaşıyor. arabayı aldığımda yağ konulalı 2000 km olmuştu. ama ben kesinlikle magnatec koyduracağım. onun üstüne yağ tanımam. magnatec yorumları için:http://www.hepsiburada.com/Liste/castrol-magnatec-10w40-benzinli-4-lt-motor-yagi-652001/ProductDetails.aspx?productId=otm652001&categoryId=26005#Yorumlar
Düzenleyen maverick - 20 Ekim 2011 Saat 23:16 |
||||
koliva
YÖNETİCİ P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|||
Bu sorun 206'larda 406'larda cok oluyor ama onlarda HDI yazan kapagin altindaki tutturma yerlerinden biri koptugunda bu oluyor. Kapakla birlikte yag cubugunu da yukariya cekiyor.
Bu asagida yazdiklarimi bir yorum olarak gorun, aklima gelenleri yaziyorum. Sorun cok basit bir yerde de olabilir. Herhalde benim bu yazacaklarim en kotu ihtimal olsa gerek. Daha da tartisabiliriz. Normalde cubugun atmamasi lazim. Atmasinin nedeni yag dolasim sistemine bir yerden basincli egzoz gazinin girmesi diye dusunuyorum. Hele siz iyice yuklenince basinc asiri yukselmistir ve en kolay yer olan yag cubugundan disariya atmistir. Bu egzoz gazi nereden girebilir diye soracak olursaniz, piston segmanlari buyuk ihtimalle derim. Düzenleyen koliva - 20 Ekim 2011 Saat 23:14 |
||||
I Love My Pug
1. Vites 13 - Haziran - 1985 Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011 Konum: Kayseri Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1076 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı I Love My Pug
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|||
Evet abi kaputu her açtığımda totalin etiketi gözüme çarpıyo, magnatec castroldu sanırım en iyisi omu bende ondan koyduruyum ?
|
||||
306 GTI - 2.0LT 200 HP
"Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin 0507 750 39 37 |
||||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|||
|
||||
I Love My Pug
1. Vites 13 - Haziran - 1985 Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011 Konum: Kayseri Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1076 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı I Love My Pug
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|||
Abi sana şöyle yardımcı oluyum şuan aracın üstünde 206 egzosu takılı bunun nedenide abart egzosu çıkarttırdım fakat orjinal 306 GTI egzos bulamadım haber bekliyorum şuanda aracı sıkıyomuş bu egzos doğal olarak. 60 lık boru yerine 2,0 motor aracın ustunde 50lik 1,6 aracın egzosu takılı.
Diğer tespitinde doğru sanırım abi çünkü sekmanım kırık, motor ustasına sordum aciliyeti olan bişey değil dedi sekman tamirinin, bana pek mantıklı gelmedi ama bilemiyorum ?
|
||||
306 GTI - 2.0LT 200 HP
"Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin 0507 750 39 37 |
||||
I Love My Pug
1. Vites 13 - Haziran - 1985 Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011 Konum: Kayseri Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1076 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı I Love My Pug
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|||
Eyvallah abicim :)) doğru diyosun wrc'yi, castrol alıyım bende bundan sonra :)
|
||||
306 GTI - 2.0LT 200 HP
"Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin 0507 750 39 37 |
||||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|||
http://forum.donanimhaber.com/m_6792166/mpage_2/tm.htm
Düzenleyen maverick - 20 Ekim 2011 Saat 23:39 |
||||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|||
aracın yağ çubuğunun üst kısmında lastik bir conta olması lağzım eğer yoksa aracınızın yüksek devirde oluşturduğu motor basıncıyla çubuğu çıkarması normal.birde unutmayın üst yağ kapağınıda kotrol edin.ayrıca aracınızın mor yağ değişiminde doğru yağ konulduğuna özellikle dikkat edin.unutmayın gerekenden kalın bir yağ konulursa araç yağı 1 hafta geçmeden yakıcaktır (benim başıma geldi) ayrıca motor yağı bitmeden motor kitleme ihtimali olacağından aracınız çalışırken sübap sesi geldiğinde hemen stop edin ve yağınızı kontrol edin.malesef bazı araçlarda yağ lambası yanmadan motor yanabiliyor (örnek:megan 2)
|
||||
Yanıt Yaz | Sayfa 12> |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |