Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >307
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 307 SW otomatik vites sorunu
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

307 SW otomatik vites sorunu

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <1 1011121314 17>
Yazar
 Derece: Konu Derecesi: 1 Oylar, Ortalama 5.00  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
GANDALF Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2011
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 104
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı GANDALF Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Temmuz 2011 Saat 18:59
Orjinalini yazan: berk2309 berk2309 Yazdı:

valla ben sinirlendim dedim yapın sanzımanı 2500 tlye komple sıfırlıcam  vuruntusuymus bılmem neyıymıs artık sıkıntı verdı yanı  abc pejoya bıraktım arkadaslara ucuz yollu halledıcez dedıler

sana tavsiyem servislere goturup çok fazla many bayılma iyi bir ozel serviste yarısı fiyatından daha aşağı yaptırırsın ve ne yapıldığınıda başında gorursun serviste kendi arabanın başında bile bekleyemiyorsun bence bana garip şeffaf olmaları gerekmiyormu 
2006 sw 1.6 16 valf otomatik
Yukarı Dön
GANDALF Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2011
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 104
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı GANDALF Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Temmuz 2011 Saat 19:00
aynı zamanda bugün bolluk oto yu aradım yarına randevu da aldım hız sabitleyiciyi yarın taktırıyorum inş. 
2006 sw 1.6 16 valf otomatik
Yukarı Dön
berk2309 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
23 - Eylül - 1989

Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1509
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı berk2309 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Temmuz 2011 Saat 19:07
valla sıfır  konvertör  bant takımı  fln takıcaklar  ordakıler benm arkadasım ıscılık fıyatını dusuolar orjınal olsun garantılı olsun dıe orda yaptırıorum yarın oburgun bısey oldugunda gıder ordakı sorumluların kafasına atarım 
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
Yukarı Dön
GANDALF Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2011
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 104
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı GANDALF Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Temmuz 2011 Saat 19:10
Orjinalini yazan: alisuat alisuat Yazdı:

ya ben selenoidleri değiştirdiğimmde servis 2 ltre yağ  koymuş şanzımana acaba motor ısınınca şanzımanda birazvurma yapması bundanmı,araba soğukken tık tık tık geçiyor vitesler ısınınca bazen hissettiriyor.

değerli arkadaşlar soylede bir durum var ford dizel otomatik olsun toyota 1.4 d otomatik olsun opel in 1.3 esytronikleri olsun aşırı ısınmada belirgin bir vuruntu oluyor ama bu düz yola cıkınca belli bir rahatlama olunca motorda geciyor muş forumlarda ki okuduklarıma göre.. bu bizim arabalarda da biraz normal ama yinede can sıkıyor ... ve ufak bir dipnot benim gibi pimpirik olmayın bence araba sizi goturdüğü yere kadar gotursun yani nezaman tekerlekler donmuyor o zaman tamirciye ...geçenlerde yazmıştım serviste beklerken bir zatı muhterm selonoidleri değiştiryordu onun la biraz sohbet ettim üç dört yıl arızalı şekilde bindim arıza uyarısı veriyordu sağa cekip kontak aç kapa sonra devam peki niye yaptırıyorsun satacam bu yüzden dedi .. bence mantıklı
2006 sw 1.6 16 valf otomatik
Yukarı Dön
berk2309 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
23 - Eylül - 1989

Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1509
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı berk2309 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Temmuz 2011 Saat 19:14
valla benımkı artık son noktadaydı  konvertör doldurma yapmıyodu cok dık bı yousta araba kalkmıyodu actık baktık konvertorun ıcı dagılmıs artık  bıraz mecburıyetten 
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
Yukarı Dön
berk2309 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
23 - Eylül - 1989

Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1509
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı berk2309 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Temmuz 2011 Saat 19:30
bişey sorucam tirbün 2.elmi taktırayım 0 mı  siz nedersınız 
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
Yukarı Dön
GANDALF Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2011
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 104
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı GANDALF Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Temmuz 2011 Saat 19:31
geçmiş olsun umarım berk2309 umarım en kısan zamanda aslanın eski sağlığına kavuşur
2006 sw 1.6 16 valf otomatik
Yukarı Dön
berk2309 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
23 - Eylül - 1989

Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1509
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı berk2309 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Temmuz 2011 Saat 19:33
saol teşekkür ederim GANDALF sence konvertörü saglam bulup 2. el alsam sorun cıkarırmı
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Temmuz 2011 Saat 23:47
Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

Orjinalini yazan: kapagan kapagan Yazdı:

Sizlerin yazdıklarını okuyunca ben de tırstım :) hemen yarın yağ değişimine gidiyorum. Yağın ne zaman değiştirildiğini bilmiyorum. İşimizi şansa bırakmayalım.

Aslında problem midir bilmiyorum. Aracı N(boş) konumundayken 3.000-4.000 devire getirdiğimde hafif hafif sallanmaya başlıyor. İleri atılmak istiyormuş gibi oluyor. Onun dışında çok şükür problem görünmüyor. Vites geçişleri gayet iyi hissedilmiyor. Sadece 4ten 3e düşerken hafifçe hissettiriyor. Umarım bunlar da yağ değişimi ile hallolur.

Bir şey soracağım bu Mobil LT 71141 yağ dexron3 özelliğinde midir?

 
kesin olmamakla birlikde LT71141 yağın dexron3 olarak biliyorum ama tam kesin değil.

Bu gün tokat serviste değişimi yaptırttım. Çıkan yağ resmen simsiyahtı. Araçta performans bariz fark etti. Ara vitesleri artık ben de görüyorum.

Ancak kafama takılan bir soru var?

Acaba Mobil LT 71141 dex3 mü değil mi diye? Sanırım cevabı da buldum Ağlama

Ürün Tanımı

Mobil Atf Lt 71141, Dexron IID kullanılması istenen araçların otomatik şanzımanlarında kullanılan yüksek performanslı yağdır. Ayrıca özel uygulamalarda hidrolik sıvı olarak da kullanılır.



Düzenleyen kapagan - 06 Temmuz 2011 Saat 00:20
Yukarı Dön
GANDALF Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2011
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 104
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı GANDALF Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Temmuz 2011 Saat 10:09
Orjinalini yazan: berk2309 berk2309 Yazdı:

saol teşekkür ederim GANDALF sence konvertörü saglam bulup 2. el alsam sorun cıkarırmı
 
ikinci el biraz şans işi şanzıman gibi önemli bir parçadada bence iş şansa pek bırakılmaz gibime geliyor ama yinede sen bilirsin
2006 sw 1.6 16 valf otomatik
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Temmuz 2011 Saat 10:20
Gandalf ve diğer arkadaşlar sizler yağ değişiminde  mobil lt 71141 mi koydurdunuz yoksa dextron 3 standardı mı kullandınız? Kafam acayip derecede karıştı. Servis dextron2 diyor özel ustalar dextron3 kullanmalısınız diyor? Sizler ne yaptınız? Hangi yağı kullandınız?
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Temmuz 2011 Saat 10:20
Orjinalini yazan: GANDALF GANDALF Yazdı:

metin bey doğrusun servis fiyatları oyle ben aksaray dan aldım ortalama fiyat 120 tl ancak bana tanesi 110 tl den verildi isteyene tel numuarası verebilirim müşür ise biraz pahalıya geldi pejo müşür kablolarını değiştirmiş 55 e verdiler zaten usta kablosunu değiştiremedi sadece müşürü değiştirdi müşür değiştirecek arkadaşlara da buradan duyurulur sadece müşüre ücret ödesinler 0 zaman ücret 20 tl ye düşüyor  selaonoidleri ise ikitellide daha once gittiğim ustama goturdum ikisini 150 tlye değiştiririm dedi 100 veririm dedim isterseniz sizleride yonlendiririm yağ konusuna gelince yaklaşık 1 ay once yağı değiştirmiştim ve yağ temiz cıktı içinden çıkan yağı koyduk yarım litrede bende yedek yağ vardı onu ekledik fazlasıda 250 gr. felan çıktı yazılımda hepsi  içinde 
 
evet sponsorumuz murat abide 120 tl ye satıyor fakat servisin dışında taktırmak çok riskli ve serviste yaklaşık 108 tl alıyor tanesine. fren müşürünü 1 ay önce değiştirdim eskisi ile aynıydı sallamasınlar boşu boşuna kablo vs hikaye sadece başındaki beyaz müşür değişiyor okadar.
 
yazılımı servisin dışında kimse atamıyor, o atanlar sadece güncelleme yapıyor ben komple silinip baştan yeni selenoidlere göre yazılım ayarlar vs baştan yapılmasını kasdettim. Neyse halletmişsiniz geçmiş olsun.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Temmuz 2011 Saat 10:24
Orjinalini yazan: kapagan kapagan Yazdı:

Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

Orjinalini yazan: kapagan kapagan Yazdı:

Sizlerin yazdıklarını okuyunca ben de tırstım :) hemen yarın yağ değişimine gidiyorum. Yağın ne zaman değiştirildiğini bilmiyorum. İşimizi şansa bırakmayalım.

Aslında problem midir bilmiyorum. Aracı N(boş) konumundayken 3.000-4.000 devire getirdiğimde hafif hafif sallanmaya başlıyor. İleri atılmak istiyormuş gibi oluyor. Onun dışında çok şükür problem görünmüyor. Vites geçişleri gayet iyi hissedilmiyor. Sadece 4ten 3e düşerken hafifçe hissettiriyor. Umarım bunlar da yağ değişimi ile hallolur.

Bir şey soracağım bu Mobil LT 71141 yağ dexron3 özelliğinde midir?

 
kesin olmamakla birlikde LT71141 yağın dexron3 olarak biliyorum ama tam kesin değil.

Bu gün tokat serviste değişimi yaptırttım. Çıkan yağ resmen simsiyahtı. Araçta performans bariz fark etti. Ara vitesleri artık ben de görüyorum.

Ancak kafama takılan bir soru var?

Acaba Mobil LT 71141 dex3 mü değil mi diye? Sanırım cevabı da buldum Ağlama

Ürün Tanımı

Mobil Atf Lt 71141, Dexron IID kullanılması istenen araçların otomatik şanzımanlarında kullanılan yüksek performanslı yağdır. Ayrıca özel uygulamalarda hidrolik sıvı olarak da kullanılır.

 
valla dexron 2 yada 3 bilmem ama bizim şanzımanlara uygun olan türkiyedeki en iyi marka ve yağ mobil LT71141 olduğunu iyi biliyorum.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Temmuz 2011 Saat 10:45

Durup dururken  başımıza iş çıkarmayalım diye söylüyorum. Sapasağlam şanzımana yanlış yağ koydurup da telef etmeyelim. Harbiden kafam karışık. Başka bir forumda bir usta en kısa zamanda yağı değiştirtmemi tavsiye etti. :( 

Şimdi servise mi inanayım ustaya mı? Çoğu servisin şanzıman konusunda ustalarla anlaşmalı olduklarını da varsayarsak hepten kafa karışıyor. Yani servis yanlış yağ koymaz ama usta da onun dex2 olduğunu söylüyor. Hangisine inanacağız. Benzer bir durum yaşayanınız oldu mu? Aslında viteslerim çok rahatladı. Araç akıp gidiyor resmen. Yalnız servisten çıktıktan 50km kadar sonra manuele alayım dedim. Sonuç D de takılı kaldı. 4. Vitese geçmemeye başladı kar moduna aldığımda 4. vitese geçti ama kar modundan çıkar çıkmaz 3. vitese geri dönüyordu. Bir müddet kar modunda kullandım yaklaşık 5km kadar. Sonra düzeldi. Şu anda hiçbir sıkıntı yok. Akıp gidiyor. Sadece vites küçültürken arada nadir de olsa 3 ten 2 ye düşerken çok az sarsıntı oluyor.

Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Temmuz 2011 Saat 11:21
o sarsıntılar bende de oluyor manuel aracın bile olsa yolda viteş düşürüp ayağını devriyajdan çeksen o bile sarsılıyor bunlara takılma.
 
Eğer aracında mobil Lt71141 varsa korkma hiç güle güle kullan. 50 km de arızaya geçmesinin sebebinin yağ seviyesinin yüksek olmasından ısındığında genleşmesi sonucu arızaya geçmesinden olduğunu düşünüyorum. Seviyen tam mı kontrol ettirdin mi
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Temmuz 2011 Saat 12:47
Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

o sarsıntılar bende de oluyor manuel aracın bile olsa yolda viteş düşürüp ayağını devriyajdan çeksen o bile sarsılıyor bunlara takılma.
 
Eğer aracında mobil Lt71141 varsa korkma hiç güle güle kullan. 50 km de arızaya geçmesinin sebebinin yağ seviyesinin yüksek olmasından ısındığında genleşmesi sonucu arızaya geçmesinden olduğunu düşünüyorum. Seviyen tam mı kontrol ettirdin mi

Metin kardeşim,

Yağ değişimi yetkili serviste yapıldığı için kontrol edilmiştir diye düşünüyorum. 3 litre kadar eski yağ çıktı. 3 litre de yeni yağ koydular. Tek bildiğim bu.

Sanırım dediğiniz doğru, O bahsettiğim 50 km nin büyük bir bölümünde S modunda gelmiştim Sırıtma. Yani yağ ısındığı için olabilir.  İlginiz ve cevaplarınız için teşekkürler. 

Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Temmuz 2011 Saat 13:13
rica ederim. İnşallah başka bir sıkıntısı yokdur.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
GANDALF Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2011
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 104
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı GANDALF Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Temmuz 2011 Saat 09:24
Orjinalini yazan: kapagan kapagan Yazdı:

Gandalf ve diğer arkadaşlar sizler yağ değişiminde  mobil lt 71141 mi koydurdunuz yoksa dextron 3 standardı mı kullandınız? Kafam acayip derecede karıştı. Servis dextron2 diyor özel ustalar dextron3 kullanmalısınız diyor? Sizler ne yaptınız? Hangi yağı kullandınız?
 
mobil lt71141 konuldu litresine 20 tl verdim sarı yağdır .. dextron 3 tipi olan kırmızı yağdır aslında her ikiside konur daha oncede kırmızı yağdan koydurmuştum problem yok
2006 sw 1.6 16 valf otomatik
Yukarı Dön
GANDALF Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2011
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 104
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı GANDALF Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Temmuz 2011 Saat 09:27
metin bey; benim arabaya hız sabitleyici olmadı nedense müşürüde değiştirmiştim.. bolluk oto cumartesi yine denedi fakat olmadı limitor çalışıyor sabitleyici çalışmıyor en son ustada limitorsuz siparişi verelip birde o şekilde deneyelim dedi ... kısmet değilmiş bize cc
2006 sw 1.6 16 valf otomatik
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Temmuz 2011 Saat 10:09

Orjinalini yazan: GANDALF GANDALF Yazdı:

metin bey; benim arabaya hız sabitleyici olmadı nedense müşürüde değiştirmiştim.. bolluk oto cumartesi yine denedi fakat olmadı limitor çalışıyor sabitleyici çalışmıyor en son ustada limitorsuz siparişi verelip birde o şekilde deneyelim dedi ... kısmet değilmiş bize cc

Kardeş bu hız sabitleme işi bende de hayat memat meselesi olmuştu. Benim araç BSI dan sürekli olarka frene basılıyormuş gibi algılıyordu. 3-4 tane servis gezdim olmadı. En sonunda SAmsunda iyi bir elektrikçi bulduk o halletti. Bana BSI değişecek demişlerdi. Şu anda gayet güzel çalışıyor. İşinin ehli bir otoelektrik-elektronik ustası bulmak lazım. Servislerle olacak iş değil. 

Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <1 1011121314 17>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon peugeot 308 star-stop sorunu? (2015- ) son mesaja git 26404 20 Osman48
konu icon Start stop son mesaja git 215 0 zafercelebi
konu icon 206 hararet sorunu (çözüldü) son mesaja git 37016 27 kaan206
konu icon Arıza Işıkları... Anlamları son mesaja git 296785 31 dostcanlısı
konu icon Peugeot 206 hararet ve torsiyon sorunu son mesaja git 89 0 kaan206
konu icon Motor arızası aracı tamir ettiriniz uyarısı son mesaja git 94145 43 ozgurtavukcu07
konu icon 308 rolantide dalgalanma titreme son mesaja git 876 1 sensah
konu icon Ön göğüs kısmı açılması hk. son mesaja git 1034 5 Oto Tamir Servisim
konu icon Selülozik tiner silinen yerleri matlaştırdı iz yap son mesaja git 6250 12 stayk
konu icon 206 Otomatik Viteslerde Gazdan Cekince Devir sorun son mesaja git 1111 4 muratzengin
konu icon 2024 yılında 407 almak son mesaja git 323 0 Kazu59
konu icon "Clarion pu-2859a(l) rd3-01" Radyodan Aux alma son mesaja git 3619 1 Baki TANRISEVEN
konu icon 307 otomatik vites sorunu son mesaja git 49379 50 Pejo58
konu icon Tablet ekran dış bolumleri son mesaja git 532 0 Miskinler
konu icon 308 T7 Dizel Araç Aküden Akan Asitli Su Sorunu son mesaja git 346 0 Kalenders
konu icon 106 gti vites çubukları son mesaja git 607 0 SerkanPinar
konu icon Yeni 106 GTI a Yeni Usta - İstanbul Anadolu Yakası son mesaja git 92 0 SerkanPinar
konu icon 206 otomatik vites sorunu son mesaja git 4392 15 MMYILMAZ
konu icon 208 şanzıman vuruntu son mesaja git 1892 2 208adem1
konu icon PEUGEOT PANORAMİK CAM TAVAN MAĞDURİYETİ son mesaja git 1061 0 Just for Justice
Bizi Takip Edin   

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2024 NOVEMBER EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Kesim 4
muratzengin 3
Pejo58 3
wolkan35 2
yigit0060 2
yigitmustafa 2
kaan206 2
ulamburias 2
Oyk2147 2
208adem1 2
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2024
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English