|
|
Egsoz ve Performans İlişkisi |
Yanıt Yaz
|
| Yazar | |
GökhaN
YÖNETİCİ
KURUCU / ID=1 Kayıt Tarihi: 18 Mart 2008 Konum: Gaziosmanpaşa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 11687 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Konu: Egsoz ve Performans İlişkisiGönderim Zamanı: 20 Nisan 2009 Saat 17:56 |
|
Arkadaşlar Olayın Mantığı Şudur; -Olayın Uygulanması Şu Şekildedir; -Avatajları ve DezAvantajları Şunlardır; Ses olayına girmek uygun olmaz. Bu kimisinin rahatsız olacağı,
kimisinin ise hoşlanacağı bir durumdur. Fakat ses olayıda susturucu
markalarına göre değişebilmektedir. Supersprint susturucularının onaylı
olduğu ve az ses çıkardığı bilinmekle beraber, Remus susturucularının
da daha fazla performans verdiği fakat yüksek sesinden dolayı başınıza
polisleri topladığı bilinmektedir. -Maliyeti Şudur; |
|
![]() |
|
| Sponsor Bağlantı | |
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 20 Nisan 2009 Saat 18:48 |
|
keske banada olsu bu egzstlar :)
|
|
![]() |
|
OneZeroSix
1. Vites
Kayıt Tarihi: 11 Mart 2010 Konum: Gaziantep Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı OneZeroSix
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 11 Mart 2010 Saat 16:11 |
|
Devirli Kullananlar için Gaz Tahliyesinin Rahat olması Şart
emeğine sağlık kardeş |
|
|
Bas Çek patlasın Ver Gazı Atlasın!
Çata Pata Küte Çuff! Antep İşi 106 Tarifi: 40 Yıllık Ayyaş Gibi (Benzin)İçer, 40 Tane Köpeğin Kovaladığı Adam Gibi Kaçar :) (Ben Deyil İl Eşrafı Böyle Söylüyo :D) |
|
![]() |
|
FTH
MODERATOR
Kayıt Tarihi: 25 Eylül 2009 Konum: İSTANBUL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1948 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 11 Mart 2010 Saat 17:05 |
|
Gene döktürrmüşsün Gökhanım... Teşekkürler.
|
|
|
106 Quiksilver 2000
206 Quiksilver (KUPON) 2005 207 Millesim 2009 207 GT 2009 VW Scirocco white ed. 2017 206 CC SİYAH 2003 206 CC GRİ 2004 |
|
![]() |
|
EminÖNAL
MODERATOR
P.T. MODERATÖR Kayıt Tarihi: 02 Ekim 2009 Konum: Bakırköy/İST Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1551 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 11 Mart 2010 Saat 17:12 |
|
teşekkürler paylaşıma..
|
|
|
A3
|
|
![]() |
|
pug307_26
2. Vites
Forumdan Banlandı... Kayıt Tarihi: 24 Ekim 2009 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 136 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı pug307_26
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 11 Mart 2010 Saat 17:24 |
|
düşük devirlerde yakıtın artması gibi bir durum da gözlemlenebilir sebebide argede hesaplanan borulardan çıkan basıncın dengesizleşmesidir çapla orantılı bi durumdur...
|
|
![]() |
|
F-Eren
2. Vites
23 - Temmuz - 1983 Kayıt Tarihi: 05 Ocak 2010 Konum: Tekirdağ - İst. Durum: Aktif Değil Mesajlar: 377 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 11 Mart 2010 Saat 17:25 |
|
çok güzel açıklanmış anlamayan kaldı mı? :)
teşekkürler
|
|
|
Fatih Eren (1983)
Mühendis, İstanbul, Aslan Galatasaray 2003 206 XT 1,6 16V BVA Şeytan Kırmızı + Sunroof A Rh - |
|
![]() |
|
Yanıt Yaz
|
|
| Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
|
Bizi Takip Edin
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||