Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT TURKEY FAN CLUB GENEL >Haberler
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - PSA Grubu 3 silindirli motor üretimine başladı...
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

PSA Grubu 3 silindirli motor üretimine başladı...

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
06ÖzGüR06 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
14 - Eylül - 1987

Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2011
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1559
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı 06ÖzGüR06 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: PSA Grubu 3 silindirli motor üretimine başladı...
    Gönderim Zamanı: 05 Aralık 2011 Saat 01:34

PSA Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Philippe Varin ve Lorraine Valisi Christian Galliard de Lavernée, dünyanın en büyük dizel motor üretim fabrikası olan Trémery Fabrikası’nda yeni 3 silindirli benzinli motor ailesi üretim biriminin açılışını yaptılar.

 

PSA Grubu HDi dizel motor seçeneklerinde uygulanan önemli ve  derin değişim hamlesini küçük motor tiplerinde de başlatmaya karar verdi. Bu 3 silindirli yeni motor ailesi, bir yandan motorun (güç ve tork) performansını korurken, aynı zamanda silindir hacminin küçültülmesi sayesinde emisyon salımlarını azaltarak motorun veriminin artırılmasını sağlıyor.

 

Daha kompakt, 68 ile 82 hp arasında güç üreten bu 3 silindirli yeni motorlar aynı güçteki 4 silindirli mevcut motorlara kıyasla yakıt tüketiminin ve C0² salınımlarının %25 azaltılmasını sağlayacaklar.

 

Sürücü böylece bir yandan optimal sürüş keyfini korurken aynı zamanda yakıt tüketiminde 100 km’de yaklaşık1,5 ltasarruf yapacak.

 

Bu yeni 3 silindirli benzinli motorlar 2012 yılının ilk çeyreğinde piyasaya sürülecek olan yeni Peugeot 208 üretiminde kullanılacak. Bu model 1.2l VTi 82 hp versiyonunda sadece 104 g/km ve 1.0l VTi 68 hp versiyonunda 99 g/km emisyon değerine sahip olacak.

 

2008 başında devreye alınan bu proje kapsamında Grup 717 Milyon Euro yatırım yaptı: Bu rakamın 460 Milyon Euro’su 52 patent tescili ve 1200 mühendis ve teknisyen ile ARGE alanında harcandı. 257 Milyon Euro tutarında bir yatırım da başta Trémery Fabrikası olmak üzere Fransa’nın doğusundaki üretim birimlerinde gerçekleştirildi.

 

2011 Eylül ayından bu yana projesi başlangıç aşamasında olan bu yeni EB motor Trémery Fabrikası’nda yıllık 640 000 motor potansiyeli ile üretilecek ve böylece 500 yeni istihdam olanağı yaratılmış olacak.

 

1979 yılında üretime geçen ve Moselle Bölgesi’nde bulunan Trémery Fabrikası 3 720 çalışanı ve kümülatif 35 milyon adet motor üretimiyle bugün dünyanın en büyük dizel motor üretim fabrikası konumunda bulunuyor.

 

İkinci bir aşamada, Fransa’da tasarlanan bu yeni motorlar yerel ihtiyaçları karşılamak için Latin Amerika ve Çin’de de üretilmeye başlanacak ve Grubun uluslararası pazarlarda büyümesi için gerekli olan bir üstünlük oluşturacak.

 

En yeni çevreye saygılı teknolojilerle donatılan bu yeni 3 silindirli benzinli motor PSA Grubu’nun düşük CO² salımlı araçlar sınıfındaki liderliğini güçlendirecek.



Düzenleyen 06ÖzGüR06 - 05 Aralık 2011 Saat 01:39
Yukarı Dön
mon Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
12 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 13 Mart 2011
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 339
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mon Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Aralık 2011 Saat 10:24
3 silindirli motor. ekonomik açıdan kulağa hoş geliyor.
206 2001 1.4 Colorline, Atiker


İlim dahi sanma senindir,
Bilim dediğin yalnız Rab içindir.
Yukarı Dön
sedataksu Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
21 - Eylül - 1978

Kayıt Tarihi: 26 Eylül 2011
Konum: İST, Kartal
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 654
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sedataksu Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Aralık 2011 Saat 14:27
Küçük ve hafif araçlar için geçekten güzel.Suziki swift im vardı 3 silindir 1100 motor iyide giderdi.
Uçan teneke.Big smile
2011 C4 VTRPK MCP
İstanbul Kartal
Hızlı gidip geçmiş olsun diyeceklerine yavaş git hoşgeldin desinler...
* 28 ÇOTANAKLAR *
Yukarı Dön
yavuz25 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 15 Kasım 2011
Konum: Dünya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2296
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı yavuz25 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Aralık 2011 Saat 17:57
güç isteyen birini zor tatmin edeceğini düşündüğüm,aile araçları için ideal olarak gördüğüm bir motor.
Yukarı Dön
drakman Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
01 - Ocak - 1976

Kayıt Tarihi: 17 Ekim 2011
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 154
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı drakman Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Ocak 2012 Saat 00:06
Peugeot üstünlüğünü yine ortaya koymuş, elimizin altındaki Peugeotlara bakınca 3 silindirli motora geçmemek elde değil, elimdeki 206'da kendi devrinde iyiydi memnunuz ama 1,2 motorla 82 beygir üstelik bu kadar az yakıt harcaması süper.
PEUGEOT 3008 ALLURE ETG6(FULL) DİZEL+OTOM.
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Ocak 2012 Saat 11:17

3 silindir çok zorlamazmı motoru ya ?

Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon Merhabalar son mesaja git 2 0 tunakrf
konu icon Peugeot 1.2 Puretech genel bakım ve değerlendirme son mesaja git 605 0 Dustero59
konu icon 2024 Model Yeni Peugeot 2008 Type-C Sorunu son mesaja git 257 0 ergunasaf
konu icon Peugeot 206 kilit unutma sorunu son mesaja git 1019 0 Sabri45
konu icon Kapı kilidi son mesaja git 12321 5 Sabri45
konu icon 2008 Turbo Hava Hortumu Yağlanması son mesaja git 2708 1 Peugeotturkey123
konu icon 2023 Model Peugeot 208 GT kablosuz şarj hk son mesaja git 552 0 mhakan71
konu icon 2008 Kedi Çiziği Kırmızı ELIXIR son mesaja git 710 0 55adige1919
konu icon 2004 1.4 HDI Klima ile ilgili son mesaja git 993 0 Samet1697
konu icon Lastik basınç sensörü son mesaja git 6 0 DVRM77
konu icon 3008 2022 Far yüksekliği ayarı ve motor titremesi son mesaja git 746 0 berter
konu icon Peugeot 208 GT yeni nesil yakıt tüketimi hk son mesaja git 917 0 mhakan71
konu icon Adblue seviyesini Kaç litre nasıl öğrenirim artık son mesaja git 596 0 Lepromer
konu icon 208 Yağ Azaltma Problemi son mesaja git 6446 8 selahattnsahman
konu icon Peugeot 307 Otomatik Vites Arızası (ÇÖZÜLDÜ) son mesaja git 37580 23 delroy
konu icon Peugeot 307 motor değişimi son mesaja git 278 0 delroy
konu icon Kaput amortisörü son mesaja git 3243 0 Abdullah B.
konu icon 307 çözümsüz hararet problemi son mesaja git 9090 19 talip206
konu icon Stop etme sorunu otomatik 206 son mesaja git 4645 2 konfor
konu icon P0087 Hata kodu son mesaja git 8206 7 konfor
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 SEPTEMBER EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
tunakrf 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English