![]() |
|
bosch 4 tırnaklı buji hakında !!! |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | ||
beddri ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 23 Eylül 2008 Konum: denetmen Durum: Aktif Değil Mesajlar: 82 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 03 Ekim 2008 Saat 16:29 |
|
slm
bosch un 4 tırnaklı bujisini daha önce hyundai de kullandım ve memnundum şimdi pejo 206 1.6 16v olan aracımda kullanmak istiyorum bu bujiler bu araclara uyuyomu? ve taktırıp kullanan arkadaşlar varsa bilgi ve yorumlarını benle paylaşırlarsa sevinirim.
yardımcı olan herkeze teşekkürler şimdiden...
|
||
![]() |
||
sinan-s ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Mart 2008 Konum: Bostancı/S VRJ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2643 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
4 tırnaklı ise uyması lazım
|
||
![]() |
||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
nerden bılıyon uymassa ne olucak...
|
||
![]() |
||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
bence randıman alamazsın ...4 tırnak bujiye gore tasarlanmamış bir ateşleme düzeneğine sahip araç diye düşünüyorum...
|
||
![]() |
||
beddri ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 23 Eylül 2008 Konum: denetmen Durum: Aktif Değil Mesajlar: 82 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
bu konuda pek bilgisi olan yok sanırım :(
|
||
![]() |
||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Her Zaman Orjinal Buji.
Bosh daha az yaktırsa yada daha iyi ateşlese yakıt tuketimi dusecektir.Fabrika Zaten Kendi koyar Araça O zaman 1 Lt Yakıt Tüketimini Düşürse 50.000 Araç Daha Fazla Satar...
Orjinal bujiden şaşmayalım.
|
||
![]() |
||
beddri ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 23 Eylül 2008 Konum: denetmen Durum: Aktif Değil Mesajlar: 82 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
acıkcası ben fabrika taktıtğı bujiler hakkında değil bosch'un bujisi hakkında soru sordum
bununla ilgili bilgisi olan arkaşlar var ve yorum yaparlarsa sevinirim
|
||
![]() |
||
hasimayaz ![]() 3. Vites ![]() P.T. Demirbaş Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2008 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2422 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı hasimayaz
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Daha fazla tırnak atlama sayısını artırır ama atlamanın kalitesi düşecektir. endüksiyon bobini ile ateşlemenin desteklenmesi gerekir.
Eski distribürütorlü motorlarda bobin değiştirilir ve birbirine paralel çift meksefe takılır buna ek olarak çift tırnaklı buji kullanılarak ateşleme güçlendiilirdi. Böyle bir yüksek gerilimi destekleyecek kaliteli buji kablolarınıda unutmamak gerekir.
Ama bu kadar ateşleme değişimini ecu sistemine sahip bir araçta yapmanız ciddi hasarlara sebebiyet verebilir. Sonuç olarak Ecu sistemine sahip araçlarda çok tırnaklı bujilerden fazla performans alamasınız. Hatta tam tersi performans kaybınız bile olabilir. Düzenleyen hasimayaz - 04 Ekim 2008 Saat 19:45 |
||
![]() |
||
beddri ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 23 Eylül 2008 Konum: denetmen Durum: Aktif Değil Mesajlar: 82 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
verdiğiniz aydınlatıcı ve gercekten işe yarar bilgiler için cok teşekkür ederim. |
||
![]() |
||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Kendi Bilgi Ve Yorum umu Verdim İyi Okursan Cevabımı.Yorumuda Orjinal Buji İle Kıyaslarak Bir Avantajı Olmadığını Olsa Zaten Fabrikanın Takacagını Söledim
|
||
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |