Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

bosch 4 tırnaklı buji hakında !!!

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 206
Forum Tanımlaması: Peugeot 206, 1998'den 2011'e kadar üretilen kompakt boyutlu satış rekoru kırmış bir otomobildir
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=2463
Tarih: 26 Kasım 2024 Saat 00:47
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: bosch 4 tırnaklı buji hakında !!!
Mesajı Yazan: beddri
Konu: bosch 4 tırnaklı buji hakında !!!
Mesaj Tarihi: 03 Ekim 2008 Saat 16:29
slm
bosch un 4 tırnaklı bujisini daha önce hyundai de kullandım ve memnundum şimdi pejo 206 1.6 16v olan aracımda kullanmak istiyorum bu bujiler bu araclara uyuyomu? ve taktırıp kullanan arkadaşlar varsa bilgi ve yorumlarını benle paylaşırlarsa sevinirim.
yardımcı olan herkeze teşekkürler şimdiden...



Cevaplar:
Mesajı Yazan: sinan-s
Mesaj Tarihi: 03 Ekim 2008 Saat 16:38
4 tırnaklı ise uyması lazım


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 03 Ekim 2008 Saat 17:18
Orjinalini yazan: sinan-s sinan-s Yazdı:

4 tırnaklı ise uyması lazım
 
nerden bılıyon uymassa ne olucak...


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 03 Ekim 2008 Saat 18:02
bence randıman alamazsın ...4 tırnak bujiye gore tasarlanmamış bir ateşleme düzeneğine sahip araç diye düşünüyorum...


Mesajı Yazan: beddri
Mesaj Tarihi: 04 Ekim 2008 Saat 01:37
bu konuda pek bilgisi olan yok sanırım :(


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 04 Ekim 2008 Saat 04:51
Her Zaman Orjinal Buji.
 
Bosh daha az yaktırsa yada daha iyi ateşlese yakıt tuketimi dusecektir.Fabrika Zaten Kendi koyar Araça O zaman 1 Lt Yakıt Tüketimini Düşürse 50.000 Araç Daha Fazla Satar...
 
Orjinal bujiden şaşmayalım.


Mesajı Yazan: beddri
Mesaj Tarihi: 04 Ekim 2008 Saat 19:22
acıkcası ben fabrika taktıtğı bujiler hakkında değil bosch'un bujisi hakkında soru sordum
bununla ilgili bilgisi olan arkaşlar var ve yorum yaparlarsa sevinirim


Mesajı Yazan: hasimayaz
Mesaj Tarihi: 04 Ekim 2008 Saat 19:44
Daha fazla tırnak atlama sayısını artırır ama atlamanın kalitesi düşecektir. endüksiyon bobini ile ateşlemenin desteklenmesi gerekir.
 
Eski distribürütorlü motorlarda bobin değiştirilir ve birbirine paralel çift meksefe takılır buna ek olarak çift tırnaklı buji kullanılarak ateşleme güçlendiilirdi. Böyle bir yüksek gerilimi destekleyecek kaliteli buji kablolarınıda unutmamak gerekir.
 
Ama bu kadar ateşleme değişimini ecu sistemine sahip bir araçta yapmanız ciddi hasarlara sebebiyet verebilir. Sonuç olarak Ecu sistemine sahip araçlarda çok tırnaklı bujilerden fazla performans alamasınız. Hatta tam tersi performans kaybınız bile olabilir.


Mesajı Yazan: beddri
Mesaj Tarihi: 05 Ekim 2008 Saat 01:02

verdiğiniz aydınlatıcı ve gercekten işe yarar bilgiler için cok teşekkür ederim.



Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 05 Ekim 2008 Saat 01:49
Orjinalini yazan: beddri beddri Yazdı:

acıkcası ben fabrika taktıtğı bujiler hakkında değil bosch'un bujisi hakkında soru sordum
bununla ilgili bilgisi olan arkaşlar var ve yorum yaparlarsa sevinirim
 
Orjinalini yazan: beddri beddri Yazdı:

slm
bosch un 4 tırnaklı bujisini daha önce hyundai de kullandım ve memnundum şimdi pejo 206 1.6 16v olan aracımda kullanmak istiyorum bu bujiler bu araclara uyuyomu? ve taktırıp kullanan arkadaşlar varsa bilgi ve yorumlarını benle paylaşırlarsa sevinirim.
yardımcı olan herkeze teşekkürler şimdiden...
 
 
 
 
Kendi Bilgi Ve Yorum umu Verdim İyi Okursan Cevabımı.Yorumuda Orjinal Buji İle Kıyaslarak Bir Avantajı Olmadığını Olsa Zaten Fabrikanın Takacagını Söledim
 
 



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net