|
407 motor rektefe |
Yanıt Yaz |
Yazar | ||
brscns
1. Vites Kayıt Tarihi: 04 Eylül 2018 Konum: Kayseri Durum: Aktif Değil Mesajlar: 4 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 05 Eylül 2018 Saat 00:06 |
|
Motor yaptırmayi düşünüyorum daha önce yaptıran oldumu mennun kaldımi ?
Hangi parçalar değişiyor liste olan varmı ?
|
||
Selçuk55
1. Vites Kayıt Tarihi: 29 Nisan 2018 Konum: Samsun Durum: Aktif Değil Mesajlar: 246 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Blok ve silindir kapagi hariç ne varsa değişecek motor komple yapiliyorsa blokla silindir kapağı da rektefeciye gidecek.
Subaplardan Pistona segmana kecelerden contalara trigere herşey yenilenir.krankta bazen kurtarmaya biliyor oda değişiyor. Önerim motoru dagitmisken degismeyeli uzun zaman oldu ise termostat ve devirdaim pompasıni değiştir.aracin dizelse enjektorleri pompaciya yenilemeye gönder şunuda bil kardeş motor asla %100 olmaz.rektefecide iyi bir usta olsun en ufak bir ayarsizlikta kompresör kaçırır motorunda üfleme olurki pejolarin büyük kısmında bu üfleme bir miktar vardır
|
||
sonerkyl
MODERATOR Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
öncelikle aramıza hoşgeldiniz. arkadaşımızın dediği hocam. min 6-7 bin tl gözden çıkarın ve mekanik parçalarda orjinal olmasına dikkat edin. ek olarak ustanızdan liste isteyin ve fiyatları kontrol edin.
|
||
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
||
HasGur
2. Vites Kayıt Tarihi: 18 Ocak 2018 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 474 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Öncelikle tek ustanın sözüyle hareket etmeyin. Bu günlerde komple revizyon inanılmaz rakamlara ulaşabilir hatta sıfır motor fiyatının oldukça üzerine çıkabilir çünkü hemen her esnaf döviz kurlarını kafasına göre yorumluyor. Pek çoğu dolar 7 ve üzeri, euro 8 lira ve üzeri olarak parite kullanıyor ki mayıs ayında 40 liraya aldığımız parça için geçen hafta 70 lira istendi ! Vurma/kırma yoksa yani motor çalışır durumda ve aracı kullanmanız daha fazla masrafa yol açmayacak ise 1000 kmde 1 litre yağ yakıncaya kadar binebilirsiniz. Rektifiye şart ise çıkma motor çok daha hesaplı olabilir. Tamircinizden en kötü senaryoya göre liste yapmasını, kendi işçiliği ve kapakçı vs. diğer işçilikleri de ayrıca belirtmesini isteyebilirsiniz.
Düzenleyen HasGur - 05 Eylül 2018 Saat 18:20 |
||
1973 200
1976 280S 1983Şahin 1990Transit 1991Şahin 1993Toros,Kartal 1995R19 1997Tempra 1999E2200 2000Megane 2004Axor2523 2005Focus 2005 1840 2006307 2007R420 2008Civic 2012SpB |
||
brscns
1. Vites Kayıt Tarihi: 04 Eylül 2018 Konum: Kayseri Durum: Aktif Değil Mesajlar: 4 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Hosbuldum tşkler
Cevaplarınız için ayrıca teskkur ederim bi kaç ustadan ve bi kaç parçacıdan fiyat alarak yaptırmak ya da çıkma motor bulmak |
||
butterfly
1. Vites Kayıt Tarihi: 09 Temmuz 2018 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 67 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı butterfly
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
sandik motor kaca bulunur acaba?
|
||
HasGur
2. Vites Kayıt Tarihi: 18 Ocak 2018 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 474 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Tarihi tam hatırlamıyorum ama geçen yılbaşı civarı DV6ATED (EURO 4, 1.6 HDI) 7.800 liraydı. Şimdi kim bilir ne kadar olmuştur !
Düzenleyen HasGur - 10 Eylül 2018 Saat 23:53 |
||
1973 200
1976 280S 1983Şahin 1990Transit 1991Şahin 1993Toros,Kartal 1995R19 1997Tempra 1999E2200 2000Megane 2004Axor2523 2005Focus 2005 1840 2006307 2007R420 2008Civic 2012SpB |
||
sonerkyl
MODERATOR Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
en son bana 13000 tl gibi fiyat söylemişti arkadaş.
|
||
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
||
HasGur
2. Vites Kayıt Tarihi: 18 Ocak 2018 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 474 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Yılbaşındaki kura baktım da; 7.800TL / 4.50 = 1.733 EURO yapıyormuş, bugünkü kur ile; 1.733€ x 7.46 = 12. 928 TL yapıyor yani size söylenen fiyatla aynı rakam çıkıyor. Üreticiye, ithalatçıya, perakendeciye giren çıkan yok hatta yüzde üzerinden kar elde eden iç piyasa aktörlerinin TL olarak kazancı artıyor ama olan tüketiciye oluyor ! |
||
1973 200
1976 280S 1983Şahin 1990Transit 1991Şahin 1993Toros,Kartal 1995R19 1997Tempra 1999E2200 2000Megane 2004Axor2523 2005Focus 2005 1840 2006307 2007R420 2008Civic 2012SpB |
||
sonerkyl
MODERATOR Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
malesef abicim olan son kullanıcıya oluyor zaten hep genelde. geçen yıl ful dolu motora enjektör turbo felan olan motora 8000 tl fiyat vermişlerdi
|
||
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
||
brscns
1. Vites Kayıt Tarihi: 04 Eylül 2018 Konum: Kayseri Durum: Aktif Değil Mesajlar: 4 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Sandık motor alıp yenilemek mi daha iyi olur yoksa rektefe mi
|
||
Selçuk55
1. Vites Kayıt Tarihi: 29 Nisan 2018 Konum: Samsun Durum: Aktif Değil Mesajlar: 246 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
407ye sandık motoru biraz zor bulursun usta yok yani mecburen yaptiracaksin ustan iyi ustaysa güveniyorsan yaptır yoksa iyi usta bul kendine yaptır artık şu arabayı
|
||
HasGur
2. Vites Kayıt Tarihi: 18 Ocak 2018 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 474 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Sandık motor fabrika ortamında toplanmış sıfır motor demektir. Komple (servis motoru diye geçer) ve yarım olarak adlandırılmış olarak 2 farklı seçenek vardır ve her ikisi de piyasada bolca bulunur. Yarım motorda silindir kapak altı yani blok içinde krank mili, piston yatakları, segmanları, pistonlar ve kolları takılmış durumdadır, eski motorun silindir kapağında problem yoksa tercih edilebilir. Komple motorda ise yarım motora ilave olarak karter, dolu (eksantrik mili, subaplar, iticiler vs.) silindir kapağı, yağ pompası ve soğutucusu, vakum pompası, devirdaim vs. motor üzerinde gelir. Turbo, marş ve şarz dinamoları, manifoltlar, klima kompresörü vs. diğer tüm aksam eski motordan aktarılır, yeni triger kayışı, kasnaklar vs. ilave olarak masraftır. Aracınızdaki motorun durumuna ve size çıkartılan rektifiye masrafına göre neyi tercih edeceğinize karar vereceksiniz ancak usta kurnazlığına karşı uyanık olun ve motora el değdirmeden komple veya yarım motoru araca koyup çalıştırmak için kaç lira istiyor, parça hariç rektifiye işçilikleri için kaç lira gidecek bunları açık ve net olarak konuşun. Öte yandan fabrika montajlı yeni motor tam beygir gücünü üretir ancak en iyi şekilde rektifiye edilmiş bir motorun üreteceği güç olması gereken gücün %92 sini geçmez. Diğer alternatif çıkma komple motor olabilir, çıkma motor alacağınız yere eski motoru vermeyi teklif ederek çok fazla olmasa da indirim yapmasını sağlayabilirsiniz sonuçta blok vs. iyi para eden parçalardandır. Rektifiye hariç diğer seçenekler motor numarası değişikliği gerektirdiği için ek masraflara yol açar, bunları da göz önünde bulundurun. Birde geçmişte çıkma motor takılacaksa sökülen aracın model yılının takılacak aracın model yılına eşit veya daha yüksek model olma zorunluluğu vardı, bu detayı da motor almadan önce araştırın.
|
||
1973 200
1976 280S 1983Şahin 1990Transit 1991Şahin 1993Toros,Kartal 1995R19 1997Tempra 1999E2200 2000Megane 2004Axor2523 2005Focus 2005 1840 2006307 2007R420 2008Civic 2012SpB |
||
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |