|
PEUGEOT DA HARARET GENEL BİR SORUN MU? |
Yanıt Yaz | Sayfa <1 345 |
Yazar | ||
nermin
1. Vites Kayıt Tarihi: 04 Ekim 2012 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 31 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
arabam hala yok hala tamirde ne oldugunu hala bulamadılar bu nasıl servis nasıl iş anlamadım tek bende mi var bu sorun bu arabayı bana bu şekilde satan beni kandıran haram olsun o para sana ilaç parası yap onada yetmesin inşallah kaç gündür döktüğüm gözyaşı senden fazlasıyla çıksın inşallah
|
||
herkese inat peugeut 206 aldım işte oh olsun :)(aldım günümüde gördüm)
|
||
koliva
YÖNETİCİ P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Nermin hanim yakismiyor size bu tarz sozler. |
||
MagicPerformance
2. Vites 24 - Temmuz - 1978 Kayıt Tarihi: 09 Haziran 2011 Konum: Büyükçekmece Durum: Aktif Değil Mesajlar: 867 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı MagicPerformance
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
Hastasın yada değilsin Pug sıcak çalışır 90-100 aralığında gidişat normal :) termostat başka bir durum öyle ustalar farki GTİ lere 1.4 termostatı takabiliyorlar asıl dikkat etmek gereken budur ( bunu yapan yetkili servis ) :) |
||
nermin
1. Vites Kayıt Tarihi: 04 Ekim 2012 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 31 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
hakikaten sıcak çalışıyorlar benimki daha sıcak çalışıyor hararet yaptı conta yakmış motorun içi su dolu şuanda bakalım daha ne çıkacak başıma neler gelecek belki hepsi böyle degil benim şansıma ama bana tövbe ettirdi dogan görünümlü şahin alacam bunu satınca |
||
herkese inat peugeut 206 aldım işte oh olsun :)(aldım günümüde gördüm)
|
||
tilbe307
1. Vites 20 - Şubat - 1982 Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2011 Konum: Bartın Durum: Aktif Değil Mesajlar: 344 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Arkadaşlar alışana kadar bu durum bence. Faydası kışın araba hemen ısınıyor biyerleriniz donmuyor diğer araçlarda olduğu gibi. bendeki durumda aynı ama aracımla 50 bin km yaptım ama bir kere bile beni yolda bırakmadı. uzun yolda hele hiç sorun olmuyor. özellikle kalmayacağını Balıkesirde Akçayda bulunan Sarıkız Tepesini çıktığımda anladım. çünkü yaklaşık 30 km bayır yukarı 1 vites tozlu bir yolda 3 kademe klima açık vaziyette gitmek zorunda kaldık arabada 4 kişi varken hiç bişey olmadı. I love u PEJO....
Düzenleyen tilbe307 - 02 Kasım 2012 Saat 13:54 |
||
2010 3008 1.6 VTİ 120 HP PRİNS LPG
|
||
Burak
MODERATOR P.T FORUM MODERATOR Kayıt Tarihi: 16 Ekim 2012 Konum: İstanbul Eyüp Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5330 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
peugeot larda genel bir sıkıntı bencede bu eskilerde ama yenılerını bilmem 106 xs var bende 98 model 110 dan sonra açıyo fanlarını kimi zaman tam 120 de
|
||
Zalım Quik Oyun Bozan ...
|
||
ByHack
1. Vites 06 - Ocak - 1986 Kayıt Tarihi: 22 Haziran 2011 Konum: Yozgat Durum: Aktif Değil Mesajlar: 264 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Yahu arkadaş adı üzerinde "içten yanmalı motor". Hangi arabada hararet 60-70 dereceyi geçmiyomuş da peugeotlarda hararet sorunmuş, 90-95 derecedeymiş. Eğer arabada 90-95 dereceye hararet yaptı diyosanız, bırakın binmeyin kardeşim arabaya, zaten araba kullanmayı bilmiyorsun demektir. Yakıtın verimli yanması için motorunda belirli bir sıcaklıkta olması gerekir. Zaten üreticinin tavsiye ettiği yağ, su katkısı(antifriz) vs kullanıyorsan sorun yoktur, bide antifriz sadece suyun donma sıcaklığını düşürmez, kaynama noktasını da yükseltir. Aracın verimli yanma sağlaması için gereken sıcaklık 90-95 derece arasıdııııır.....
Aşağıdaki linki okuyun açıklayıcı olacaktır sanırım.
|
||
307 XT (2004) 1.6 110 Hp....BRC Seq24 LPG
|
||
gardiyant
1. Vites Kayıt Tarihi: 02 Temmuz 2021 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı gardiyant
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
hocam normal bir durum degil normalde 508 lerde 90 dan yuakrı çok çıkmaz çıkarsa 108 su sıcaklıgı yağda 140 derece buralara geliyorsa araçta partükül filitresi tıkalıdır. Tabi eğer yan sanayi bir radyatör takmamışsan. Ben baya bi tecrübe ettim bu araçlar da şaun ikinci 508 zim ve agzım yandı ancak buldum sorunu benim partükül tıkalı ve radyatör yanlış takılmış
|
||
Rg
|
||
gardiyant
1. Vites Kayıt Tarihi: 02 Temmuz 2021 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı gardiyant
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
https://forum.donanimhaber.com/2012-peugeot-508-1-6-e-hdi-motor-hararet-sorunu--149678914#149678914
bu forumda açıkladım çogu şeyi burda resim koyamadıgım için forum linki bıraktım
|
||
Rg
|
||
gardiyant
1. Vites Kayıt Tarihi: 02 Temmuz 2021 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı gardiyant
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
Hiç bir araçda hareret sounu bir sorun olamaz hareret göstergeside öyle kafasına göre hereket edemez. Sıkıntı varsa gösterge o sıkıntılı durumu gösteriyor.
508 lerde 130.000 lere gelmiş ve partükül filitre agrızası vermiş ve sönmüşse bilinki 20-30 bin km sonrasında hareret sorunu ile karşı karşıya gelinecektir. Araç tıkanıp fan dönse dahi araç dumanı rahat atamayınca ısınıacaktır. Çocuklardaki gaz misali :)). Birde bu çok önemli Araç radyatörünü orjinali ile değiştirin lütfen çin mallarını takmayın sakın çün bunların radyatörleri Z çizgili yan sanayi ürünlerin ki ise I olan. Bu ikisi arasındaki fark ise uzun rüzgar tutması Z olandan rüzgar geçmez ve radyatöre rüzgar direk vurur ve sogur. I da ise radyatörden rüzgar girer ve çıkar radyatörü sogutmaz. Bunun da en belirgin özelliği araç yüksek km lerde hararet biresi yukarı çıkar. Normalde hızlı giden bir araç kolay kolay ısınmaz rüzgar etkisi ile. Bu 508 yani euro 5 motorlarda çogu ustadan daha iyi tecrübeye sahibim emin olun.
|
||
Rg
|
||
sozuak
1. Vites Kayıt Tarihi: 09 Ocak 2018 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 74 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Peugeotların bazı termostatları 2 yolludur. İlk kademe açınca suyu kalorifer peteğine verir o nedenle çabuk ısıtır. 2. kademede de radyatöre verir.
Bunu yaparken de bir anda aç-kapa yapmaz yavaş yavaş açılır ve kapanır. Eğer araç 90 derecelere hiç ulaşmıyor sürekli dur kalk durumuna göre sıcaklık artıp azalıyorsa termostat içindeki conta parçalanmıştır kapatamıyordur. Öte yandan soğutma sistemi kapalı ve 1-1.5 bar arası basınçlı olduğundan su kaynaması daha yüksek sıcaklıkta meydana gelir ve basınç nedeni ile buharlaşma olmaz. Buharlaşma olması için o suyun o anda bir yerden sızması yani yüksek basınç ortamından düşük basınç ortamına geçmesi gerekir. Mesela hortum kelepçesi sızdırıyor diyelim. Motor çalışır ve soğukken oradan damla damla aktığını görürsünüz ama çalışır ve sıcakken damladığını göremezsiniz zira hemen buharlaşır. Sistemde su eksik ise ısı algılayıcı yukarılarda, su seviyesinin o anda ulaşamadığı noktada ise ısıyı olduğundan düşük ölçüyor o nedenle bazı motorlarda 2 ayrı ısı algılayıcı var. Bu sizi aldatır. O nedenle su seviyesini periyodik olarak gözlemleyin. Bazı antifirizlerin üzerinde de yazar teknik değerleri sağlaması için saf su koyun der. Aldığınız, koyduğunuz antifriz kutularını okuyun. Benim aracımda ısı 90 dereceden milim kıpırdamaz. Tek istisnası rampa aşağı gaz vermeden inerken motor cut-off yapıp yakıt kestiğinde düşer. Yağ göstergesi de Trafiğe ve hava sıcaklığına bağlı olarak 120 dereceleri görüyor. Daha yeni yağ pompasını orijinali ile değiştirdim üstelik. Yağ sıcaklığı doğal olarak 90 dereceyi geçer ekstra yağ soğutucu yoksa. Yağ motoru yağlamak içindeğil sadece ekstradan da soğutmak için kullanılır. Örneğin pistonlara alttan basınçlı yağ püskürtülür. 90 ı geçmesi de normaldir.
Düzenleyen sozuak - 30 Eylül 2021 Saat 20:18 |
||
Berkay Erdinç
1. Vites Kayıt Tarihi: 06 Aralık 2019 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 267 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Berkay Erdinç
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
Araçınız zengin karışımda kalmış.yanma odasına hava yeteri kadar girmez ise yakıt girer fakat giren fazla yakıt neyazık ki performans vermez.çekişte güçlük rölanti sorunları ve aşırı yakıt tüketimi olarak geri döner.buda araçın sıkı çalışmasını etkilediğinden çalışma sıcaklığıda etkiler Araçların fakir veya zengin karışımda kalması uzun vadede motora çok zarar verir.emme ve yakıt sistemi her bakımda kontrol edilmelidir
|
||
Yanıt Yaz | Sayfa <1 345 |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |