|
106 xs arka krank keçesi ve istavroz dişli değişim |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
emre41
1. Vites Kayıt Tarihi: 02 Temmuz 2015 Konum: KOCAELİ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 182 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 03 Temmuz 2015 Saat 09:33 |
Arkadaşlar aracımın arka krank keçesinden yağ kaçağı var. Usta debriyajı değiştirirken bakmamış bende dikkat etmedim 10 günde 1 litre yağ eksiltiyor. Şanzumanda da istavroz dişlilerinde boşluk var. Yarın kısmetse evimin arkasındaki garajda kendim sökeceğim. Elimden geldikçe resimleyip paylaşmaya çalışacağım. Herkese iyi forumlar.
|
|
GökhaN
YÖNETİCİ KURUCU / ID=1 Kayıt Tarihi: 18 Mart 2008 Konum: Gaziosmanpaşa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 11676 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
resimleri bekliyoruz bakalım
|
|
emre41
1. Vites Kayıt Tarihi: 02 Temmuz 2015 Konum: KOCAELİ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 182 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Foruma üye olmadan önce yaptığım bir çok işlem var esasen fakat resim çekmek gibi bir gerek duymamıştım. Alt rotil değişimi , disk balata değişimi ,gaz kelebeği temizliği , Bu işlerle hobi olarak ilgileniyorum. Elimden geldikçe paylaşmaya çalışırım. Bilgi paylaşıldıkça büyür değer kazanır.
|
|
okan77
2. Vites Kayıt Tarihi: 19 Mayıs 2008 Konum: KasımpaşaKartal Durum: Aktif Değil Mesajlar: 840 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Çok güzel... tek başına indirmek sıkıntı olmaz mı senin için?
|
|
emre41
1. Vites Kayıt Tarihi: 02 Temmuz 2015 Konum: KOCAELİ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 182 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Şuan sanzumanı indirdim. Keçe olayını hallettim. Devam ediyorum .
|
|
emre41
1. Vites Kayıt Tarihi: 02 Temmuz 2015 Konum: KOCAELİ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 182 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
emre41
1. Vites Kayıt Tarihi: 02 Temmuz 2015 Konum: KOCAELİ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 182 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Kimsenin ilgisini çekmedi sanırım paylaşım :D Neyse kaldığımız yerden devam edelim.
Difransiyeli söktüğümde istavroz dişlilerinde çok ciddi bir aşınma görmedim. Daha öncede başka bir difrasiyelde yaptığım gibi pulları değiştirip boşluk ayarı yapmaya çalışıyorum. orjinal 106 istvroz pulu 0,45 mm geliyor. Reno 12 istvroz pulu 0,70 mm. Kalın olan pulları kullanarak konik dişlilerin birbirine yaklaşmasını ve boşluk yapmasını önlerim diye düşünüyorum :D istavroz dişli - parlak olan pul 106 orjinal pul 0.45 - mat olan pul R12 istavroz pul . |
|
GökhaN
YÖNETİCİ KURUCU / ID=1 Kayıt Tarihi: 18 Mart 2008 Konum: Gaziosmanpaşa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 11676 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Maşallah arabanın sana masrafı bi vergisi bi parçası yani
|
|
sonerkyl
MODERATOR Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Helal olsun hocam..
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
|
emre41
1. Vites Kayıt Tarihi: 02 Temmuz 2015 Konum: KOCAELİ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 182 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Teşekkürler . Sırada silindir kapak contası var . Hararet sorunu yok fakat çok az su eksiltiyor. Onuda değiştirmeyi düşünüyorum. Fakat daha önce hiç 106 ya sente ayarı yapmadım. Sibopları yakalarız diye korkuyorum. :D Triger korkulu rüyam .
|
|
emre41
1. Vites Kayıt Tarihi: 02 Temmuz 2015 Konum: KOCAELİ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 182 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Aracımı toparladım. Şuan hiç bir sıkıntı yok :D
|
|
yawruaslan
2. Vites Kayıt Tarihi: 03 Ocak 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 813 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı yawruaslan
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
elinize saglık helal olsun :)
|
|
i my quick !
|
|
emre41
1. Vites Kayıt Tarihi: 02 Temmuz 2015 Konum: KOCAELİ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 182 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Saola sın arkadaşım :D
|
|
usta42
1. Vites Kayıt Tarihi: 26 Ekim 2014 Konum: konya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 100 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Eline sağlık kardeşim
|
|
emre41
1. Vites Kayıt Tarihi: 02 Temmuz 2015 Konum: KOCAELİ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 182 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
saolasın kardeşim :D
|
|
serdaralısan
1. Vites Kayıt Tarihi: 14 Mayıs 2014 Konum: bursa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 325 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı serdaralısan
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
hocam 106 triger değişimi çok basittir tarif edeyim istersen sen yaparsın bunu krang sensörünün orda motor numarasını gördün ordan aşa doğgru bloktan inerken bi delik var küçük 5lik inşaat çivisinin gireceği kadar o delik tam volanta denk geliyor ordan içeri uzun çivi yada ince bir tornavida sok krangı çevir bi elinlede tornavidayı deliğe it volatta yarık vardır oraya denk gelince delikten itlediğin tornavida tık diye o yuvaya girecek sora egzantirik kasnağına bak orda telik var tam karşılığındada delik vardır ben metrik 12 klavuzun arka kısmını kakıyorum oraya tam deliğe göre sora şarj dinamosunun kayışını sök çıkar sora gergi bilyasını gevşet kayış üst kasnaktan çıktı şimdi aşağıya yat kayışı az yan çevir çünkü şarj dinamosunun kayışını çeviren kasnağın arkasında kayış o aradan kayışı geçir çıktı yenisini aynı tak sora gergiyi yap bitti işlemlerden sora krangı anahtar yardımıyla motoru tam tur döndür takılan birşey yoktur zaten kayış işi bu kadar sente işi 25likle yapıcaksın piston sırası şöyle 1-4-2-3 sente ayarı hadi kolay gelsin
|
|
change
|
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |