|
HARARET SORUNU |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
M3rt
1. Vites Kayıt Tarihi: 17 Mart 2020 Konum: Izmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 18 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 17 Mart 2020 Saat 19:46 |
merhaba aranizda yeniyim 10 gun once 2007 1.4 benzilinli 207 aldim yalniz aracta hararet oldugunu dusundugum problem var fakat kaç yere gittiysem normal diyorlar fan bazen 90i biraz geçince acıyor bazen 90in üzerindeki çizgide acıyor oraya 100 diyende var 95 diyende yardımcı olurmusunuz arabadan sogudum bu yüzden termostat devirdaim musurleriyle birlikte sıfır orjinal alıp taktirdim
Düzenleyen M3rt - 17 Mart 2020 Saat 19:48 |
|
Karacocuk24
2. Vites Kayıt Tarihi: 02 Şubat 2016 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 679 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Karacocuk24
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
|
ismailkaya
3. Vites Kayıt Tarihi: 10 Mayıs 2012 Konum: BURSA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1389 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ismailkaya
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Aracinda lpg varsa normal birde surekli trafiktesin sanirim sracini sakin kullanmiyorsun aracin bende olsa sadece cok sikisik trafikte gorurum o hararet ibresini 90 ve80 arasi gezer normalde aracini birde sakin kullan uzun yolda zaten 80-90gezer hararetin
|
|
KÖTÜ İNSANLARIN HER YERDE OLMASININ TEK SEBEBİ İYİ İNSANLARIN HİÇBİRŞEY YAPMAMASINDANDIR.
|
|
M3rt
1. Vites Kayıt Tarihi: 17 Mart 2020 Konum: Izmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 18 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
aksine olabildiğine sakin kullanıyorum ama bazen 90 da acan fan bazen o resimdeki yerde acıyor ve termostatlar tek tip standart dediler ben 82lik nerden bulabilirim ve lpg yok araçta
|
|
skystar316
1. Vites Kayıt Tarihi: 21 Ekim 2019 Konum: KASTAMONU Durum: Aktif Değil Mesajlar: 23 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı skystar316
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Sorunu çözdünüz mü acaba? Benzer sıkıntı 2009 model 1.4 hdi 207 de var bende. Radyatör tıkandığından olabileceğini düşünüyorum. Termostat ve devirdaim değişti.
|
|
antipollution
1. Vites Kayıt Tarihi: 29 Haziran 2021 Konum: Trabzon Durum: Aktif Değil Mesajlar: 241 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı antipollution
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Üsteki kırmızı noktaya kadar normal. Zaten hareret yapmaya yakın araç bayılmaya başlar. Gaz versende gitmediğini hissedersin. Eğer böyle bir durum oluyorsa, genleşme tankına giden siyah ufak bir hortum var ordan suyun yeterli miktarda gelip gelmediğini bakmanız lazım. Ama kapağı açmadan açarsanız yüzünüzü gelebilir. Kapağı açarkende nette videoları var çok dikkatli açmanız gerekir. Neyse o hortumda suyun yeterli miktar gelmemesi demek, triger setiyle birlikte değişilen devirdaimin görevini yeterince yapamıyor olması veya hortumlarda yağ veya tortulardan dolayı tıkanıklık olabileceği veya peteklerin tıkanmış olabileceğini gösterir. Hararet müşürü sıcaklığı doğru ölçmüyorsa veya fan müşürü bozuksa doğru zamanda fan 2. kademe açamıyorsa da hararetin yükselmesine neden olabilecek durumlardır. Onuda anlamak için harareti yükselttikten sonra bir kenara çekip dinleyin fanın sesi aşırı şekilde çıkıyorsa 2. kademedir. Aynı şekilde rölantide klimayı açıp fanı dinleyin 1 dakika içinde fan 2. kademe çalışmıyorsa fan müşürü sıkıntılı olabilir.
|
|
Berkay Erdinç
1. Vites Kayıt Tarihi: 06 Aralık 2019 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 267 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Berkay Erdinç
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Araç gayet normal pejoların hareret müşürü 97 derecede açmak için tasarlanmıştır.bu üretici tarafından kasıtlı bilerek yapılan bişeydir.motorda kullanılan metal parçalar olsun conta vs olsun bu sıcaklıkta çalışmak için tasarlanmış.araç 90 da kalacak diye birşey kesinlikle yoktur.bazı araç üreticileri var evet hararet göstergesi 90 da sabit kalır fakat gerçek sıcaklık 90 derece değildir.bu kullanıcıyı strese sokmamak adına yapılan bişeydir.fakat pejoda gerçek sıcaklık ne ise bunu ibrede birebir görürsünüz.
Kontrol etmeniz gereken Aracın devirdaimi Termostat Fan roleleri Hararet müşürü sağlam mı görevlerini yerine getiriyormu bunun kontrolu Antifiriz varmı Soğutma sıvısında pas varmı Üst kapak contası yanık mı Bunların kontrolunde yaptıktan sonra herşey normal demektir Yani hareret 90 da duracak diye birşey kesinlikle yoktur.aracın ecusuna bağlanarak kaç derecede fan açıp kapattığını görebilirsiniz. |
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |