|
turbo performansı artırma... |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
turbo27
1. Vites Yaşı : 44 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 05 Temmuz 2010 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 75 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 09 Temmuz 2010 Saat 22:47 |
turbo konusunda bazı forumlarda ve sürücüler arasında kulaktan dolma bılgılerle yorumlar yapılıyor..turbo basıncını artırma gıbı,turbo emme pervanesını buyutme gıbı..turbo yapısı ıtıbarı ıle hem basit hemde oldukca hassas bır parcadır...aklın yolu birdir,emme pervanesının buyutulmesı motora fazla hava basılmasını getirir,fakat fabrıka motoru ve ecu yu orjınal pervaneden gelecek hava göre ayarlamıstır ve o havanın yogunlugu kadar mazot basacaktır motora..sımdı o pervane buyutulunce olması gerekenden fazla hava basılacak ve mazot mıktarı aynı kalacak,sızce bu mantıklımı?..motora daha fazla basınclı hava gırecek ve yuksek devırlerde motor bu basınc uyarısını alıp lımp mode a gececek..yanı koruma modu..ondan sonra araç 100 ü gecmeyecek...bırde en cok yazılıp cızılen bır konu,turbo basıncını yukselttım gıbı yazılar görüyoruz,bu konuları sakın dıkkate almayın,wasgate den turbo basıncı artırmak mümkündür..fakat motorun işlketım sıstemı bu basınc cogalmasını kabul etmez,motor kabul etmedıkce basıncı ıstedıgınız kadar yukseltın ne işe yararki?...ben turbocu olmama ragmen wasgate e kesınlıkle dokunmam..cunkı cok hassas bı parcadır..eger suphelendıysem basıncın oynandıgına hemen baska bır standar basıncta wasgate takarım..bır dıs basınc cogalsın dersın basınc fazla gelır motor korumaya gecer,dusurıım dersın araba cekmez..dedıgım gıbı cok ama cok hassas bır parcadır turbo.. |
EK-6
1. Vites Yaşı : 43 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 19 Haziran 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
İyide pervane büyütmede zaten enjeksiyonlar değişip yüksek cc li si takılıyor.Yakıtta giren hava oranında arttırılıyor.
Turbo basıncı arttırıldığında ise yazılım değiştiriliyor
Sizin bu söyledikleriniz biraz basit tuningci işi olanlarda geçerli.Profesyoneller için bu getiri götürü ilişkisi hertürlü çözülebilir.
Zaten tuning zincirlemedir.Şu gibi egzantrik değiştirirsin subap takımları iteceklerde değiştirilmesi gerekir onları değiştirsen düşük devir dalgalanır chip gerekir sonrasında bunlara gereken fazladan hava için filtre değişim derekir bunu yapsan devamı gelir uzatmıym ama zaten dedikleriniz devamı gelmeden işe yaramaz ama okadarda basit bırakılmaz sonuçta.
|
|
Bizi eskiler tanır,Yeniler örnek alır,Tanımayanlar ibret alır.
|
turbo27
1. Vites Yaşı : 44 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 05 Temmuz 2010 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 75 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
peki 97 model bi 106gti a turbo işlemi yaptırmanın masrafı nedir ve ne kadar sürer bu işlem?bi soru daha bunu kim yapar güvenebileceğim biri çıkarsa yaptırabilirim aracıma.
|
EK-6
1. Vites Yaşı : 43 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 19 Haziran 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Kaliteli bir turbo sistemi sadece motor içi parçalar olarak 5000 lira yı geçer.Bunun yanında güçlendirmen gereken yürüyen aksam fiyata dahil edilmedi bile.Ve turbon u çok doğru biçimde sağlıklı vaziyette montajlayamazlarsa ömrü çok kısa olur.Çok kaliteli montajlansa bile ara ara problemler hep çıkacaktır.Atmosferik aracınla atmosferik takılman en karlısı.Yok diyorsan bence sat ve üstüne edeceğin masrafı koyup fabrikasyon turbolu yada daha performanslı bir araç al.Yok ben çok değişim istiyorum yapılmamışı yada istisnayı yaşamak istiyorum dersen eğer sana şöyle söyliym reklamı en çok olan yere değil en çok memnun kalınmış yere gitmen bence doğru olur.Sadece turboyla işin bitmeyeceğini bil ama.
|
|
Bizi eskiler tanır,Yeniler örnek alır,Tanımayanlar ibret alır.
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
öncelikle saol.o iş beni aşar ozman ben işimden dolayı fazla zman bulamıyorum o yüzden fazla uğraşamam.ama görünüşü , müzik tesisatını ve iç aksamı değiştirebilirim.şu an araştırma aşamasındayım. |
EK-6
1. Vites Yaşı : 43 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 19 Haziran 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Önemli olan sağlıklı yürütebilmek.Aracının bakımlarını kaliteli markalardan ve aksatmadan gerçekleştir.Yürür zaten yeterince.Yetmiyor dediğin yerden yardımcı oluruz.
|
|
Bizi eskiler tanır,Yeniler örnek alır,Tanımayanlar ibret alır.
|
turbo27
1. Vites Yaşı : 44 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 05 Temmuz 2010 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 75 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Eyüp Duygun
1. Vites SPONSOR FİRMA Yaşı : 36 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 18 Şubat 2010 Konum: Göztepe Durum: Aktif Değil Mesajlar: 237 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Eyüp Duygun
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Hdi motorlarda bazı sınırlayıcı unusurlar var basınc acmakla yetmez dogrudur zaten cokda fazla acamazsınız arac yüksek basıncdan arıza verebılır bunun yanında enjektör degısımı cok ılerıde gerekebılır.Özet ile araca uygun turbo ve tekrar araca özel yazılım ile güzel gücler alınabılır..
|
|
vbmaster
2. Vites 01 - Ocak - 1980 Yaşı : 44 Aracı : 206 Roland Garros Kayıt Tarihi: 07 Şubat 2010 Konum: Konya/Selçuklu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 837 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
İyi olmuyor diye biliyorum ama ? Turbomuz olmadığından net bişi sölemek zor ...
|
|
Sabır doğruyu yapmakta ısrar etmektir ...
Peugeot 206 Roland Garros 2000 Model 1.6i 8v 90 Beygir artık LPG'li (Atiker Fast II) Otoban faresi :) ARh(+) |
yeniceri06
1. Vites Yaşı : 40 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 20 Aralık 2009 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı yeniceri06
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
arkadaslar konuyu acan arkadasa teskkurler araca turbo takarken hangi parcalar degisir neler yapmak gerekir bana ozel bi mesaj atarsaniz sevinirim tesekkurler
|
deniz_206
3. Vites 26 - Mayıs - 1987 Yaşı : 36 Aracı : Belirtilmemiş Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2008 Konum: ŞİŞLİ KURTULUŞ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1353 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı deniz_206
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
turbo yok aracımda bişi bilmiyorum.
|
|
206 PANAROMIC 1.4 benzinli 34 BR 4985
0535 648 84 68 |
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
Bizi Takip Edin
|
|||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |