Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >206
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - hareret durumu
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

hareret durumu

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
206x-line Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 20 Mayıs 2012
Konum: adıyaman
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 426
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı 206x-line Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: hareret durumu
    Gönderim Zamanı: 09 Ekim 2013 Saat 21:26
arkadaşlar 2 yıldır araç bende böyle birsey olmamisti sorunu nedir yardimci olursaniz sevinirim 2004 1.4 benzinli 206x araç var termostat olduğu için hareret cabuk 90'a ulaşıyor bunu sordum benzinli araçlarda normal dediler istersen termostati kapatır yavaş yavaş çıkmasını sağlarız ama kısın calistirmada zorluk cekecegimi söylemişlerdi bende normalse birsey yapilmamasini istedim ama bu aralar 90 a ulaşıyor trafikte 2 dakka 1. vites 2. vites derken hemen 98-100 ulaşıp fan acıyor daha once böyle değildi sürekli trafikte oluyordum ama 90'nı cok az geçerdi dusuk viteste simdi neden böyle oluyor onu anlamadım sebebi nedir sizce


bu durumu halledecek yenibosna civarinda usta varmi

Düzenleyen 206x-line - 09 Ekim 2013 Saat 21:28
Yukarı Dön
hsnsnl Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 02 Ocak 2012
Konum: ögrenci
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1254
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı hsnsnl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Ekim 2013 Saat 21:43
normal hocam hararetin o aralarda oynaması, yeter ki kırmızı bölgeye gelmesın pejo sıcağı sever.. boşu boşuna oynatma aracını, boşuna masraf etme bence..
307 XT Premium, 307 XS Coupe, 407 Premium Edition, Seat Leon 1.6 Stylance
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Ekim 2013 Saat 21:52
Orjinalini yazan: 206x-line 206x-line Yazdı:

arkadaşlar 2 yıldır araç bende böyle birsey olmamisti sorunu nedir yardimci olursaniz sevinirim 2004 1.4 benzinli 206x araç var termostat olduğu için hareret cabuk 90'a ulaşıyor bunu sordum benzinli araçlarda normal dediler istersen termostati kapatır yavaş yavaş çıkmasını sağlarız ama kısın calistirmada zorluk cekecegimi söylemişlerdi bende normalse birsey yapilmamasini istedim ama bu aralar 90 a ulaşıyor trafikte 2 dakka 1. vites 2. vites derken hemen 98-100 ulaşıp fan acıyor daha once böyle değildi sürekli trafikte oluyordum ama 90'nı cok az geçerdi dusuk viteste simdi neden böyle oluyor onu anlamadım sebebi nedir sizce


bu durumu halledecek yenibosna civarinda usta varmi

 100de sabit kalıp 95-100 arası gidip gelmesi motor bloğunda çatlak var demektir. Çok uzak bi ihtimal ama bi baktır
Yukarı Dön
206x-line Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 20 Mayıs 2012
Konum: adıyaman
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 426
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı 206x-line Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Ekim 2013 Saat 21:55
sabit kalmıyor fan calisip hemen 90'a iniyor ama dusuk viteste devam edersen geri yükselmeye basliyor normal uzun yol surusunde hersey normal
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Ekim 2013 Saat 21:55
Orjinalini yazan: dogan106 dogan106 Yazdı:

Orjinalini yazan: 206x-line 206x-line Yazdı:

arkadaşlar 2 yıldır araç bende böyle birsey olmamisti sorunu nedir yardimci olursaniz sevinirim 2004 1.4 benzinli 206x araç var termostat olduğu için hareret cabuk 90'a ulaşıyor bunu sordum benzinli araçlarda normal dediler istersen termostati kapatır yavaş yavaş çıkmasını sağlarız ama kısın calistirmada zorluk cekecegimi söylemişlerdi bende normalse birsey yapilmamasini istedim ama bu aralar 90 a ulaşıyor trafikte 2 dakka 1. vites 2. vites derken hemen 98-100 ulaşıp fan acıyor daha once böyle değildi sürekli trafikte oluyordum ama 90'nı cok az geçerdi dusuk viteste simdi neden böyle oluyor onu anlamadım sebebi nedir sizce


bu durumu halledecek yenibosna civarinda usta varmi

 100de sabit kalıp 95-100 arası gidip gelmesi motor bloğunda çatlak var demektir. Çok uzak bi ihtimal ama bi baktır 7000 kadranlı araçlarınızda 4000 ' i geçmeyiniz
Yukarı Dön
Bünyamin.Kar Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 29 Mart 2013
Konum: Samsun
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 163
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Bünyamin.Kar Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Ekim 2013 Saat 22:37
Öylesine gezinirken bir sitede buldum yardımcı olur inşallah 

  Radyatör hava yapmıştır. Yakın zamanda antifiriz değişimi ,su değişimi yada devirdaim değişimi gibi motor suyunu değiştirmek gerektiren herhangi bir işlem yaptıysanız radyatörünüz hava yapmış olabilir. Bir başka hava yapma nedenide su tesisatındaki kaçaklar ve silindir kapak contasının yanması yada silindir kapağının çatlamasıdır. Bu konular ayrı bir konu başlığında ele alınacaktır. Radyatör havasını almak için ;pekçok model araçta hava almak için su borularında yada radyatör üst kısımlarında hava alma vanaları vardır. Keza yeni model araçların tamamına yakını radyatör havasını kendisi atmaktadır (motor çalıştıkça) .Eğer yoksa motorun en üst -yüksek noktalarına bakın. İçerisinde su olduğu kesin bilinen -özellikle hararet müşürü- bir parça yada hortum bulun ve gevşetin. Motor havası buradan çıkacaktır. Radyatör hortumunu sıkıp gevşeterek pompa yapabilir ve havanın atılmasını kolaylaştırabilirsiniz. Kabarçıklar geliyorsa bu hava yaptığı manasına gelirki kesintisiz su gelene kadar bekleyin ve sonra parçayı sıkın- kapatın. Radyatörünüzde kılcal kaçaklar varsa ve bu su eksiltme hararete neden oluyorsa tamirciye gidene kadar sıcak motor suyuna su haznesine karabiber atarak hafifletebilir hatta kesebilirsiniz. Bu şekilde aracınızı servise kadar idare edebilirsiniz.


        Devirdaim pompası kaçak yapıyordur. Motor devri arttınca hararet iniyor ,devir düştükçe hararet artıyorsa kaçaktan şüphelenebilirsiniz. Pompa dağıldıysa devir yüksekliği pekte etki etmeyecektir.ınıza fazla zengin yakıt geliyordur. Aracınız enjektörlü ise enjektörlerde işeme -ayarsızlık olabilir. Motorun titreşiminden ,sesinden ,yakıt yüksekliğinden ve egzoszt dumanından anlayabilirsiniz bu durumu.

97 model 306 1.6 diamond
Yukarı Dön
206x-line Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 20 Mayıs 2012
Konum: adıyaman
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 426
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı 206x-line Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Ekim 2013 Saat 23:04
bu durumda ne yaptırmam gerekir araca en iyisi iyi bir ustaya danismak kaliyor galiba yârin bi göstereyim bakalım ne diyecekler umarim kotu durum arz edecek birsey degildir
Yukarı Dön
206x-line Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 20 Mayıs 2012
Konum: adıyaman
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 426
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı 206x-line Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Ekim 2013 Saat 23:06
verilen ilgiye tsk ederim saolun
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon Fan beyni nerede son mesaja git 4309 5 FERZETE34
konu icon Hızlanma Problemi son mesaja git 5789 1 Evo301
konu icon Peugeot 206 1.4 xr 2000 model arabam var son mesaja git 855 0 Muhammet Safa07
konu icon BENZİN VE ATEŞLEME ROLESİ son mesaja git 1017 2 Emirhno6
konu icon 1.4 dizel rolanti de klima devrete girip cikma son mesaja git 256 0 heavyburak26
konu icon Bagaj açılmıyor son mesaja git 1737 0 206cc57
konu icon Rifter Gt 2025 tavan lambası son mesaja git 1339 0 Fero13
konu icon 208/207/301 arasinda kaldim son mesaja git 13549 1 aliysnm
konu icon Peugeot 207 Eng Man system Faulty son mesaja git 3485 2 Oğuzhan207
konu icon ENG man system faulty - Hatası (Resimli) son mesaja git 22098 17 Oğuzhan207
konu icon 206 GTI ATEŞLEME PROBLEMİ son mesaja git 2246 0 Emirhno6
konu icon Marş bastığım anda fan açıyor son mesaja git 5485 3 Yunus58
konu icon Pegouet 306 1.8 XR 16 v 1998 son mesaja git 2109 0 Yunus58
konu icon 1.8 XR Usta son mesaja git 8804 1 Yunus58
konu icon 106 gti vites çubukları son mesaja git 17614 2 SerkanPinar
konu icon Mazotta su var uyarisi son mesaja git 12842 5 407aziz
konu icon Klima yönlendirme son mesaja git 3993 2 Ayhan1126
konu icon 306 rolanti problemi son mesaja git 2967 10 yasarseri
konu icon 206 ya kaput amortisörü nasıl yapılır son mesaja git 25249 6 anaykh
konu icon 301 ekranını 2008e takmak son mesaja git 2298 0 tarhansmt
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 KASıM EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Emirhno6 1
Muhammet Safa07 1
Evo301 1
FERZETE34 1
Fero13 1
206cc57 1
heavyburak26 1
Sarı37 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English