|
Selenoid valfi seçimi? |
Yanıt Yaz | Sayfa 12> |
Yazar | ||
kuantum
1. Vites 01 - Ocak - 1980 Kayıt Tarihi: 16 Ağustos 2011 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 332 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 04 Eylül 2012 Saat 14:30 |
|
İmzamda yer alan aracım yeni selenoid valf alacağım. bu konuda aracıma uyumlu olan valf seçmemde birileri bana yardımcı olabilir mi?
|
||
koliva
YÖNETİCİ P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Sanziman tipi AL4 oldugundan dolayi ister 206 olsun ister 307 olsun alacaginiz selenoid cesidi tektir ve linktekidir.
http://www.peugeotmarket.com/ELEKTROVANASELENOIDTUM-MODELLER,PR-2.html |
||
kuantum
1. Vites 01 - Ocak - 1980 Kayıt Tarihi: 16 Ağustos 2011 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 332 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
selam, bundan iki adet falan mı alacağım, nasıl yapacağız? set midir bu? ve bir de yeni tip selenoid midir bu?
Düzenleyen kuantum - 04 Eylül 2012 Saat 15:53 |
||
yenice
2. Vites Kayıt Tarihi: 14 Temmuz 2012 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 623 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
PEUGEOT VE CIRTOEN TÜM OTOMATİK VİTESLİ ARAÇLAR İÇİN
ÜRÜNÜMÜZ PEUGEOT ORJİNAL ÜRÜNÜDÜR.
BU ÜRÜNÜ MUTLAKA KENDİ ORJİNAL YAĞI İLE BİRLİKTE KULLANIN (LT 71141 MOBİL) 3 ADET SATIN ALIN
Açıklamalarında bu şekilde yazıyor. demek ki set halinde değil. isterseniz bu site üzerinen bilgi alırsanız daha sağlıklı olur. |
||
Peugeot 206 1.4 HDI 2004 X-Line
|
||
koliva
YÖNETİCİ P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Oncelikle selenoidlerin arizali olup olmadigina baktirin derim. Arizali ise kac tanesi arizali. Ona gore alip degistirteceksiniz. Ben aracinizda selenoidlerin arizali oldugundan supheliyim. O yuzden boyle soyluyorum. |
||
kuantum
1. Vites 01 - Ocak - 1980 Kayıt Tarihi: 16 Ağustos 2011 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 332 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
teşekkürler. selenoid in arızalı olduğunu anlamak için ne yaptırmam lazım? bilgisayara bağlatacağım. ama ne hatası verirse selenoidler arızalı diyebilirim? bende temel olarak vites geçişleri sarsıcıydı, şimdi de yokuşlarda gearbox faulty hatası veriyor. hem de her gün aynı yokuşta, aynı yerlerde..
|
||
koliva
YÖNETİCİ P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Hocam size bilgisayara baglattirin ve cikan butun hata kodlarini alin buraya yazin. Ondan sonra tartisalim. Yalniz, hata kodlarinin aciklamalarini degil, hata kodlarinin kendilerini istiyorum. P0123 gibi. |
||
kuantum
1. Vites 01 - Ocak - 1980 Kayıt Tarihi: 16 Ağustos 2011 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 332 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
tamam, teşekkür ederim.
|
||
kuantum
1. Vites 01 - Ocak - 1980 Kayıt Tarihi: 16 Ağustos 2011 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 332 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
herhangi bir bilgisayarcıya bağlatsam gösterir mi? adamlarda hangi yazılım olması lazım hata kodlarını görmesi için? bir de kaç paraya yaparlar acaba? olmazsa bu akşam bir sanayi sitesine gidip bağlatayım diyorum.
|
||
koliva
YÖNETİCİ P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Ucret konusunda hicbir bilgim yok. Farkli cesitlerde okuyucular var ancak Peugeot'a ozgu olan PP2000'dir. Isterseniz yetkili servisi arayip bir fiyat alin. Hata kodlarini paylasmak istemeyebilirler, bastan konusun. |
||
kuantum
1. Vites 01 - Ocak - 1980 Kayıt Tarihi: 16 Ağustos 2011 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 332 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Selam, sizin isteğiniz üzere ancak bugün bir servise gidip aracımı bilgisayara bağlattım. Yetkilinin kağıda yazdıkları şunlar: Hata kodu P1701 (Şanzıman vites uyumsuzluğu) Basınç ayar arızası Fark 1 / tavsiye 03 091 Vites kutusu giriş devir sinyali arızası sinyal yok. Can motor torku bilgisi sinyal yok istenen basınç 270 (sanırım 2.70 demek istemiş) yağ basıncı 230 (2.30?) Benim gözlemlerim de şu şekilde; yetkiliye sordum, yağ basıncı ne durumda dedim, istenilenden düşük dedi. Zaten aracı çalıştırıp hareket ettirdiğinde bu belli oluyor, hafif vuruntu var dedi bana. Daha önce de aynı yerde baktırmıştım, o zaman da yağ basıncı düşüktü, ama ben şanzıman yağını değiştirip düzeltmeyi denedim, ama malesef faydasını göremedim. Yapını değiştirdikten sonra değiştirdiğim yerdeki usta yağ basıncının normale döndüğünü söylemişti, ama sonrasında vuruntu yine vardı. Yağın hiç faydası olmadı yani. Ayrıca aracım eğimli yerlerde geri kaymıyor. Derin bir şanzıman sorunu olduğunu sanmıyorum. Sadece vites geçişlerinde vuruntu ve çekişinde azalma var. Biraz da fazla yakıyor. Selenoid valflerindeki sorunların yakıtı da etkileyebileceği söyleniyor. Son zamanlarda araç soğukken ve özellikle eğimli yerlerde araç birden kendini ileri iterek şansıman hatası veriyor: "Faulty Gearbox" Bununla beraber kış ve spor moduna geçiş olmuyor. Sadece hata veriyor ve aracın çekişi çok düşüyor. Stop edip yeniden çalıştırıldığında hata ekranı gidiyor. Araç normale dönüyor. Yaklaşık bir yıldır selenoidlerden şüphe ediyordum, fakat şanzıman yağını falna değiştirmeme rağmen bu masraf için direndim. Artık bayırlarda hata vermesinden iyice yoruldum, şanzımana da zarar verebileceğinden korkuyorum. O nedenle selenoid valflerini değiştirmeye karar vermiş gibiyim. Ama sizin "sorunun selenoid valfinden olduğundan emin değilim" demenizden, ve selenoidlerimin de yeni tip olmasından dolayı kafam karışıktı. Böyleyken böyle. Şimdi sizin yorum ve önerilerinizi bekliyorum. Bir de: Hangi selenoidin arızalı olduğunu anlayabileceğimiz bir yöntem var mıdır, ya da değişmişken ikisini birden değiştirmeli miyim..? Düzenleyen kuantum - 26 Kasım 2012 Saat 15:13 |
||
msertkol
1. Vites Kayıt Tarihi: 14 Eylül 2012 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 91 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Basınç hatası deniliyor genelde ama ne hikmetse bende benzinde yapmıyor. Geçen sabah 2 km sadece benzinde gittim, tam eğimli yola geldim, LPG ye alayım dedim. Hata belirdi.Tekrar restart edince geçti. O gün bi daha da yapmadı.
Geri kaçırma yok. İstanbul içi şehir içi tüketim 25-27 kuruş arasında geziyor. Yol bilgisayarı 8.4LT/100km. Araç LPG li. Bu sabah marşa bastım ve 2 dk bekledim motor ısınsın diye; son 1 dakika vitese attım (D) arabayı öyle bekledim. Sonra geri vitese (R) atıp bekledim. Soruna yardımcı oldu mu bilmiyorum ama bu sabah vuruntu yaşamadım. Bundan sonraki motor soğukken çalıştırmalarda da deneyeceğim. BRC servisinde de gaz ayarlarına baktılar sorun yoktu. Sizde deneyin deneyimlerimizi paylaşalım. Saygılar.
|
||
307
2005 Model XR Otomatik 204500km - BRC Sıralı Sistem |
||
kuantum
1. Vites 01 - Ocak - 1980 Kayıt Tarihi: 16 Ağustos 2011 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 332 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Bende benzinde de yapıyor.Sadece hata vermiyor, normal zamanlarda da vites geçişlerinde sarsıntı oluyor.
|
||
kuantum
1. Vites 01 - Ocak - 1980 Kayıt Tarihi: 16 Ağustos 2011 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 332 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
malesef hala üstte yazdığım konuda kimse yorum yapmadı :(
|
||
kuantum
1. Vites 01 - Ocak - 1980 Kayıt Tarihi: 16 Ağustos 2011 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 332 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
soru güncel.
|
||
msertkol
1. Vites Kayıt Tarihi: 14 Eylül 2012 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 91 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
kuantum, durumunuz nedir, bu probleminiz çözüldü mü?
|
||
307
2005 Model XR Otomatik 204500km - BRC Sıralı Sistem |
||
serkomser
1. Vites Kayıt Tarihi: 19 Mart 2014 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 269 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı serkomser
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
Bende de aynı sorunlar var gibi, triptonikte 1 den 2 ye geçişlerde vuruntu gibi değilde sarsıntı yapıyor.2. viteste yokuşta titreme ve gaz yememe sorunum var. Araba 15 lt gibi yakıyor ve nadir olsada 2 ye geçerken vuruntu yapıyor.
Düzenleyen eurest - 07 Nisan 2014 Saat 11:58 |
||
ercanayman
1. Vites Kayıt Tarihi: 05 Ocak 2015 Konum: BEYLİKDÜZÜ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 48 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ercanayman
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
Selam, sizin isteğiniz üzere ancak bugün bir servise gidip aracımı bilgisayara bağlattım. Yetkilinin kağıda yazdıkları şunlar:
Hata kodu P1701 (Şanzıman vites uyumsuzluğu) Basınç ayar arızası Fark 1 / tavsiye 03 091 Vites kutusu giriş devir sinyali arızası sinyal yok. Can motor torku bilgisi sinyal yok istenen basınç 270 (sanırım 2.70 demek istemiş) yağ basıncı 230 (2.30?) Benim gözlemlerim de şu şekilde; yetkiliye sordum, yağ basıncı ne durumda dedim, istenilenden düşük dedi. Zaten aracı çalıştırıp hareket ettirdiğinde bu belli oluyor, hafif vuruntu var dedi bana. Daha önce de aynı yerde baktırmıştım, o zaman da yağ basıncı düşüktü, ama ben şanzıman yağını değiştirip düzeltmeyi denedim, ama malesef faydasını göremedim. Yapını değiştirdikten sonra değiştirdiğim yerdeki usta yağ basıncının normale döndüğünü söylemişti, ama sonrasında vuruntu yine vardı. Yağın hiç faydası olmadı yani. Ayrıca aracım eğimli yerlerde geri kaymıyor. Derin bir şanzıman sorunu olduğunu sanmıyorum. Sadece vites geçişlerinde vuruntu ve çekişinde azalma var. Biraz da fazla yakıyor. Selenoid valflerindeki sorunların yakıtı da etkileyebileceği söyleniyor. Son zamanlarda araç soğukken ve özellikle eğimli yerlerde araç birden kendini ileri iterek şansıman hatası veriyor: "Faulty Gearbox" Bununla beraber kış ve spor moduna geçiş olmuyor. Sadece hata veriyor ve aracın çekişi çok düşüyor. Stop edip yeniden çalıştırıldığında hata ekranı gidiyor. Araç normale dönüyor. Yaklaşık bir yıldır selenoidlerden şüphe ediyordum, fakat şanzıman yağını falna değiştirmeme rağmen bu masraf için direndim. Artık bayırlarda hata vermesinden iyice yoruldum, şanzımana da zarar verebileceğinden korkuyorum. O nedenle selenoid valflerini değiştirmeye karar vermiş gibiyim. Ama sizin "sorunun selenoid valfinden olduğundan emin değilim" demenizden, ve selenoidlerimin de yeni tip olmasından dolayı kafam karışıktı. Böyleyken böyle. Şimdi sizin yorum ve önerilerinizi bekliyorum. Bir de: Hangi selenoidin arızalı olduğunu anlayabileceğimiz bir yöntem var mıdır, ya da değişmişken ikisini birden değiştirmeli miyim..? Merhaba yukarıdaki konu çözüme kavuştu mu? Şu an aynı sorun bende mevcut
Düzenleyen ercanayman - 24 Ekim 2018 Saat 22:45 |
||
PEUGEOT 308 1.6 VTİ 120 BG OTOMATİK
|
||
ercanayman
1. Vites Kayıt Tarihi: 05 Ocak 2015 Konum: BEYLİKDÜZÜ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 48 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ercanayman
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
Merhaba yukarıdaki konu çözüme kavuştu mu? Şu an aynı sorun bende mevcut
|
||
PEUGEOT 308 1.6 VTİ 120 BG OTOMATİK
|
||
sonerkyl
MODERATOR Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
sizin şazumanda al4 ise bir arkadaş çözüme böyle kavuşmuş hocam muhtemel selenoid değişimi yapılacak sizin araçtada yinede öncelikle bu yöntemi denemek gerekebilir. |
||
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
||
Yanıt Yaz | Sayfa 12> |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |