Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >307
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - hararet problemi
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

hararet problemi

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
toga406 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Şubat 2012
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 656
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı toga406 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: hararet problemi
    Gönderim Zamanı: 19 Haziran 2012 Saat 18:58
çok teşekkür ederim üstad şimdi anlaşıldı
Yukarı Dön
monur Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
09 - Nisan - 1974

Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011
Konum: Balıkesir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 498
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı monur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Haziran 2012 Saat 16:47
Orjinalini yazan: toga406 toga406 Yazdı:

peki azizim bu durum aracın sogutma tertibatında sorun olduğu anlamına gelir mi. çözümü basit midir birde su sıcaklığının 90 da sabit durması hiç yukarı aşağı kıpırdamaması da bir sorun olabilir mi
ger gelen su oldukça temizdi. yağ izi emaresi yoktu. conta sorunu olsa suya yağ veya yağa su karışır biliyorum
ne dersin

Dikkat ederseniz conta yakmış demiyorum azizim.Bir sebepten dolayı deforme olmuş ve bu bir iğne deliği kadar bir şeydir.Bu durumda motor yağına su zaten karışamaz,ama önlemini almazsanız bu delik büyür ve en son hararet yapar kalır.

Bir bosh-car servisine gidin,conta kontrolü yaptırmak istediğinizi söyleyin. Onlarda mavi bir sıvı var ve bunu şırınga gibi bir şeye çekiyorlar,motor sıcak ve çalışır haldeyken genleşme kabının ağzına getirip (suyla temas etmiyor) bu mavi sıvının içine su buharını çekiyorlar.Mavi sıvı sarı renge dönerse conta gidik,aynı mavi kalırsa conta sağlam demektir. Ben Bosh-Car service dedim ama sadece onlarda gördüm bu olayı,tanıdığınız ustalarınız da yapıyorsa onlara da yaptırabilirsiniz.
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı
Yukarı Dön
toga406 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Şubat 2012
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 656
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı toga406 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Haziran 2012 Saat 15:50
peki azizim bu durum aracın sogutma tertibatında sorun olduğu anlamına gelir mi. çözümü basit midir birde su sıcaklığının 90 da sabit durması hiç yukarı aşağı kıpırdamaması da bir sorun olabilir mi
ger gelen su oldukça temizdi. yağ izi emaresi yoktu. conta sorunu olsa suya yağ veya yağa su karışır biliyorum
ne dersin
Yukarı Dön
monur Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
09 - Nisan - 1974

Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011
Konum: Balıkesir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 498
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı monur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Haziran 2012 Saat 15:44
Orjinalini yazan: toga406 toga406 Yazdı:

Orjinalini yazan: ugurkurt ugurkurt Yazdı:

arkadaşlar bugün gündüz gözüyle aracı şöyle bi inceledim. depoda min seviye civarında su vardı. max çizgisine kadar su doldurdum. aracı çalıştırdım bide ne göreyim su nerdeyse depo ile radyatör arasındaki hortum giriş hizasına kadar çıkmış. sonra kontrol edeken silindir contasının sol alt köşesinde(arabaya göre sol) çok hafif su kabarcıkları gördüm. tabi motor ısınınca kesti tabi. bişey daha farkettim harareti 100 bulduramıyorum çünkü fan buna müsade etmiyor. 95 civarı kontağı kapatıp su deposunu gözlemleyince 2 dk içinde depodaki su seviyesinin gözle görülür bi şekilde artıp kapaktan su attığını gördüm. işin ilginç yanı hemen kontağa basarsanız su bi anda kayboluyo. stop edince gene aynı şey oluyor ama bi kere taşınca bidaha taşmıyo su eklemezseniz.
ustaların çözemediği servisin bulamadığı otomatik 406 aracımdaki yağ ısınma ve şanzıman korumaya geçme sorununu eve gidince aracın araba sogutma tertibatında mı sorun var diye radyatör suyunun genleşme tankı yani su ilave edilen kapağını açtım ve şaşırdım kaldım. aracı gazladım radyatör fanı açtı. durdu. bende kapağı hafif hafif açtım suyun sıcak olduğunu bilerek
ama su tamamen kabarcıklar çıkartarak fokurdaya fokurdaya boşaltı. neredeyse abartısız tamamı aktı gitti. fokurdayarak. araç göstergelerini arada kontrol ettim. yağ sıcaklık göstergesi 130 ları geçti radyatör su göstergesi 90 da sabit max 90. ama 90 derecede su kaynamaz biliyorum
sorun acaba termostadda veya göstergede olabilir mi
fikri olan var mı?
radyatör suyunun fokurdayarak kapaktan araçtan boşalması normal mi. stop ettim yine aynı aktı aktı boşaldı
biraz bekledim. sonra su ilave ettim. çalıştırdım ve hepsini yuttu çekti eksiğini tamamladım havasını felan alamadım tabi

Motor çalışırken genleşme tankından su fokurdayarak şişme yapıyor ve taşıyorsa silindirler üst kapağın su kanallarına kompresör veriyor demektir.Bu da = silindir kapak contasında bir sorun gözüküyor. Silindirlerin su kanalına kompresör vermesi sadece contanın tahribatıyla ilişkilidir.

2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı
Yukarı Dön
toga406 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Şubat 2012
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 656
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı toga406 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Haziran 2012 Saat 15:27
Orjinalini yazan: ugurkurt ugurkurt Yazdı:

arkadaşlar bugün gündüz gözüyle aracı şöyle bi inceledim. depoda min seviye civarında su vardı. max çizgisine kadar su doldurdum. aracı çalıştırdım bide ne göreyim su nerdeyse depo ile radyatör arasındaki hortum giriş hizasına kadar çıkmış. sonra kontrol edeken silindir contasının sol alt köşesinde(arabaya göre sol) çok hafif su kabarcıkları gördüm. tabi motor ısınınca kesti tabi. bişey daha farkettim harareti 100 bulduramıyorum çünkü fan buna müsade etmiyor. 95 civarı kontağı kapatıp su deposunu gözlemleyince 2 dk içinde depodaki su seviyesinin gözle görülür bi şekilde artıp kapaktan su attığını gördüm. işin ilginç yanı hemen kontağa basarsanız su bi anda kayboluyo. stop edince gene aynı şey oluyor ama bi kere taşınca bidaha taşmıyo su eklemezseniz.
ustaların çözemediği servisin bulamadığı otomatik 406 aracımdaki yağ ısınma ve şanzıman korumaya geçme sorununu eve gidince aracın araba sogutma tertibatında mı sorun var diye radyatör suyunun genleşme tankı yani su ilave edilen kapağını açtım ve şaşırdım kaldım. aracı gazladım radyatör fanı açtı. durdu. bende kapağı hafif hafif açtım suyun sıcak olduğunu bilerek
ama su tamamen kabarcıklar çıkartarak fokurdaya fokurdaya boşaltı. neredeyse abartısız tamamı aktı gitti. fokurdayarak. araç göstergelerini arada kontrol ettim. yağ sıcaklık göstergesi 130 ları geçti radyatör su göstergesi 90 da sabit max 90. ama 90 derecede su kaynamaz biliyorum
sorun acaba termostadda veya göstergede olabilir mi
fikri olan var mı?
radyatör suyunun fokurdayarak kapaktan araçtan boşalması normal mi. stop ettim yine aynı aktı aktı boşaldı
biraz bekledim. sonra su ilave ettim. çalıştırdım ve hepsini yuttu çekti eksiğini tamamladım havasını felan alamadım tabi
Yukarı Dön
ugurkurt Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 22 Kasım 2011
Konum: samsun
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 22
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ugurkurt Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Kasım 2011 Saat 11:42
benim fikrim zannedersem silindir contasını değiştirmem gerekecek. silindir contasının sol köşesinde su kabarcıkları yaptığı için.silindir contası yapılırkende diğer değişmesi gereken ne varsa işte. biraz tuzlu olacak o yüzden birkaç ay para biriktirmekte fayda var. işin acayipi silinddir contasıyla alakalı diğer belirtilerin hiçbirini gözlemleyemiyorum. heralde yeni yeni koyvermeye başlıyor. daha önce bu işlemleri yaptıranlar takribi ne kadar masraf yaptılar acaba_? ilginize teşekkürler
307 XT PREMIUM 1.6 110 BG BENZİNLİ 2002
Yukarı Dön
ugurkurt Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 22 Kasım 2011
Konum: samsun
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 22
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ugurkurt Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Kasım 2011 Saat 11:38
arkadaşlar bugün gündüz gözüyle aracı şöyle bi inceledim. depoda min seviye civarında su vardı. max çizgisine kadar su doldurdum. aracı çalıştırdım bide ne göreyim su nerdeyse depo ile radyatör arasındaki hortum giriş hizasına kadar çıkmış. sonra kontrol edeken silindir contasının sol alt köşesinde(arabaya göre sol) çok hafif su kabarcıkları gördüm. tabi motor ısınınca kesti tabi. bişey daha farkettim harareti 100 bulduramıyorum çünkü fan buna müsade etmiyor. 95 civarı kontağı kapatıp su deposunu gözlemleyince 2 dk içinde depodaki su seviyesinin gözle görülür bi şekilde artıp kapaktan su attığını gördüm. işin ilginç yanı hemen kontağa basarsanız su bi anda kayboluyo. stop edince gene aynı şey oluyor ama bi kere taşınca bidaha taşmıyo su eklemezseniz.
307 XT PREMIUM 1.6 110 BG BENZİNLİ 2002
Yukarı Dön
okankrgz Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
27 - Nisan - 1982

Kayıt Tarihi: 12 Mart 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 472
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı okankrgz Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Kasım 2011 Saat 10:52
Orjinalini yazan: koliva koliva Yazdı:

Eger aracin sogutma sisteminde hava olmus olsaydi aracin harareti birden bire kirmizi bolgeye vururdu sonra inerdi. Ya da kaloriferler sicak uflemezdi.

Sn. ugurkurt;
Sizin durumunda aracta kaclik termostat var bir kontrol etmek zarar getirmez. Diger kontrol ettirmeniz gereken yer ise harareti olcen musur. Diger durumlarda su devridaim oluyorsa, fan aciyorsa sorun yoktur.
+++++
Koceli/İZMİT

1982
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Kasım 2011 Saat 08:32
Eger aracin sogutma sisteminde hava olmus olsaydi aracin harareti birden bire kirmizi bolgeye vururdu sonra inerdi. Ya da kaloriferler sicak uflemezdi.

Sn. ugurkurt;
Sizin durumunda aracta kaclik termostat var bir kontrol etmek zarar getirmez. Diger kontrol ettirmeniz gereken yer ise harareti olcen musur. Diger durumlarda su devridaim oluyorsa, fan aciyorsa sorun yoktur.
Yukarı Dön
Üçyüzaltı Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
18 - Eylül - 1988

Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2011
Konum: ÇORUM
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1454
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Üçyüzaltı Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Kasım 2011 Saat 00:05
100 ü bulmama nedeni bu arada  aracın fan açmasındanda olabilr , bakmakta fayda var kafanız rahat olur.
Yukarı Dön
Üçyüzaltı Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
18 - Eylül - 1988

Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2011
Konum: ÇORUM
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1454
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Üçyüzaltı Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Kasım 2011 Saat 00:03
Bende yedek su deposu yok , drek radyotöre koyuyorsun suyu gecen kontrol için arac sıcakken unutup açmaya kalktım , son anda aklıma geldi ama geç kalmışım possss Confused ama tuttum kapağı sıktım çoz az su çıktı tabi elimide yaktı bundan kaynaklanan hava alma ihtiyacı duyarmı araç . Hava nasıl alınır arkadaşlar ?
Yukarı Dön
Üçyüzaltı Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
18 - Eylül - 1988

Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2011
Konum: ÇORUM
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1454
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Üçyüzaltı Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Kasım 2011 Saat 23:59
Yardımcı olabildiysem ne mutlu 
Yukarı Dön
djchaos Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
01 - Ocak - 1980

Kayıt Tarihi: 20 Eylül 2011
Konum: fethiye
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1258
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı djchaos Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Kasım 2011 Saat 23:44
Orjinalini yazan: fatihpekgoz fatihpekgoz Yazdı:

Hava nasıl alınıyor acaba ben arada su ekleyip kapatıyorum kapağı ve hiç hava alma işlemi felan da yapmadım. benim araç da 90 ile 100 arası gidip geliyo hararet.eksi onda bile 100 e geliyo.
 
eğer radyatör suyunu komple boşaltıp tekrar dolurursanız radyatörde hava kalır conta yakmaya kadar götürür eğer sadece yedek su deposuna su bitmeden az bir azalma var diye su eklerseniz hava yapma sorunu olmaz sanırım siz sadece yedek su deposuna su ekliyorsunuz.
Yukarı Dön
sezar206 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
18 - Haziran - 1984

Kayıt Tarihi: 08 Mart 2011
Konum: adana
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1426
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sezar206 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Kasım 2011 Saat 23:38
Hava nasıl alınıyor acaba ben arada su ekleyip kapatıyorum kapağı ve hiç hava alma işlemi felan da yapmadım. benim araç da 90 ile 100 arası gidip geliyo hararet.eksi onda bile 100 e geliyo.
2000 model 206 1.6 XT 5 Kapı
Atiker lpg
Yukarı Dön
djchaos Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
01 - Ocak - 1980

Kayıt Tarihi: 20 Eylül 2011
Konum: fethiye
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1258
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı djchaos Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Kasım 2011 Saat 23:34
antifirizinde organik antifiriz deniliyor kırmızı renkte olmalı ayarlamasını iyi yapmalısın eğer kendin yapıcaksan kesinlikle hava kalmamalı içinde çok dikkat etmen gerek
Yukarı Dön
ugurkurt Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 22 Kasım 2011
Konum: samsun
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 22
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ugurkurt Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Kasım 2011 Saat 23:33
aracın ilk ısınması bence olması gerektiği kadar kısa 5dk bile değil. ayrıca 100 bulmuyor hiçbir zaman o yüzden termostatdan olacağını zannetmiyorum ama genede baktırmak lazım. ilgine teşekkür ederim.
307 XT PREMIUM 1.6 110 BG BENZİNLİ 2002
Yukarı Dön
djchaos Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
01 - Ocak - 1980

Kayıt Tarihi: 20 Eylül 2011
Konum: fethiye
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1258
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı djchaos Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Kasım 2011 Saat 23:31
kesinlikle yedek su deposunun önerdiği max çizgisini geçmeyin havasını muhakkak alın sanırım radyatöre gden hortum su koyduğun depodan radyatöre giden sol üst tarafta olması lazım suyu koyarken antifirz koymayıda ihmal etme artı radyatöre giden giriş çıkış hortumlarını da kontrol et sızma kaçırma varmı diye
Yukarı Dön
Üçyüzaltı Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
18 - Eylül - 1988

Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2011
Konum: ÇORUM
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1454
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Üçyüzaltı Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Kasım 2011 Saat 23:28
 Sizin termostadınız bozuk olabilir açık kalmış olabilir eğer durum şöyleyse ;

Aracınız ilk ısınması uzun sürüyorsa
Bayır aşşa yolda boşa salladımı hararet iniyorsa
sıkışık trafikte hararet artıyorsa ( gereğinden fazla )

Aracınızın büyük ihtimal termostat bozuktur 75 düşük bir sıcaklık veyahut  75 lik falan termostat takılmış
Yukarı Dön
06ÖzGüR06 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
14 - Eylül - 1987

Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2011
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1559
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı 06ÖzGüR06 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Kasım 2011 Saat 23:26
Sorun depo kapağında galiba.Basınca dayanamayıp bir miktar su kaçırmış olabilir.
Yukarı Dön
ugurkurt Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 22 Kasım 2011
Konum: samsun
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 22
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ugurkurt Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Kasım 2011 Saat 23:22
ben 90 ı çok nadir görüyorum sadece trafik  sıkışıksa onun dışında hele uzun yolda 75 üstüne çıktığını hiç görmedim. radyatörde su muhakkak vardır. ama bu fazla su meselesi deponun tamamı fazla su olmaz heralde karanlıkta içinde su var gibi durmuyodu. kaputu açınca 10 sn kadar buhar çıkışını gördüm sonrada su boşaldığını takip ettim yarın sabah çalıştırıp suyu tamamlayıp havası alıcam. sonrada rolantide harareti çıkartıcam bakalım ne olacak bu arada tahliye hotumu yada herneyse 307 lerde nerde bilen varmı. sanırsam su deposunu orad bi yerde ama nerde_?
307 XT PREMIUM 1.6 110 BG BENZİNLİ 2002
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon ECO MOD DEVREDEYKEN İSTOP ETTİ son mesaja git 290 0 alibozoglu1
konu icon İlk araç 206 gti son mesaja git 315 0 leow
konu icon Üçgen içinde Ünlem işareti son mesaja git 107407 14 Salihsencan
konu icon PEJO 206 isaco far ayarı son mesaja git 1496 0 kralex18
konu icon Peugeut / TEKLEME SORUNU - Kronik son mesaja git 3079 4 Rock
konu icon 407 bagaj sorunu (çözüldü) son mesaja git 9386 9 Pejocum
konu icon Rcz Arıza Işığı Gaz Yememe Titreme son mesaja git 8670 1 Barisge
konu icon Peugeot 2002 suv son mesaja git 883 0 Pyrs
konu icon 3008 2025 RODAJ VE DİĞER KONULAR son mesaja git 899 0 ankaralı_emre
konu icon peugeot 107 3D son mesaja git 23 0 karauurböcei
konu icon 206 2001 model 1.6 motor otomatik şanzıman son mesaja git 1577 1 Eren yıldız
konu icon Otomatik şanzıman da vuruntu son mesaja git 55428 87 Eren yıldız
konu icon Isı Kalkanı son mesaja git 301 0 kaya52
konu icon E-3008 Otomatik D Vitese Alma Sorunu son mesaja git 1212 0 CBerkG
konu icon pejo 106 son mesaja git 2152 0 badking530
konu icon Start stop son mesaja git 267 0 İlyas41
konu icon Peugeot 208 2021 Model 1.2 PT - Klima Fan Sorunu son mesaja git 2504 0 berkancelik
konu icon Peugeout 208 Otomatik Şanzıman Sorunu son mesaja git 568 0 Ozgur30
konu icon Urea Egzoz Emisyon Arızası son mesaja git 2041 0 Şmşk
konu icon Presence of water in diesel fuel filter son mesaja git 15978 23 M.Emin
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 JULY EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Eren yıldız 2
alibozoglu1 1
İlyas41 1
badking530 1
CBerkG 1
kaya52 1
karauurböcei 1
ankaralı_emre 1
Pyrs 1
Barisge 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English