![]() |
|
307 hararet |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | ||
Muhammet ![]() 2. Vites ![]() ![]() 03 - Mart - 1991 Kayıt Tarihi: 24 Eylül 2011 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 138 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 03 Ekim 2011 Saat 17:47 |
|
herkese iyi günler bir kaç sorum olacaktı. 307 cc 2.0 otomatik aracım var trafikte durunca aracın hararet çubuğu yükseliyor hızlanınca iniyor bir ara 100 dereceye kadar geldi korktum kapattım sonra tekrar oldu fakat bir şey olmadı hızlanınca tekrar azaldı ama her seferinde aynı şey oluyor bu bir problem mi yoksa fan daha sonramı devreye giriyor bilgilendirirseniz sevinirim iyi forumlar
![]() Düzenleyen Muhammet - 03 Ekim 2011 Saat 17:48 |
||
307cc 2.0 otomatik 34 ARM 55
2008 BMW 320d |
||
![]() |
||
metin ![]() 4. Vites ![]() ![]() 24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
normaldir merak etmeyin. 1.6 benzinli kullanıyorum 90 ile 100 arası normaldir. 2.0 motorda yanılmıyorsam aynı sıcaklıkda olması gerekiyor, güle güle kullanın. eğer 90 dan çok aşağı iniyorsa ozaman termostatınız arızalı olabilir konrtol edin onun dışında sıkıntı olmaz. zaten hararet çok yükselirse araç ikaz vererek göstergede "stop" yazısını yakıp söndürmeye başlar ozaman motoru durdurmalısınız. |
||
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
||
![]() |
||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
bazı üyelerimizin peugeot üstüne ustalık belgesi alması gerekiyor |
||
![]() |
||
Muhammet ![]() 2. Vites ![]() ![]() 03 - Mart - 1991 Kayıt Tarihi: 24 Eylül 2011 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 138 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
bir ara 100 ün üstüne çıktığı için korktum sadece trafikteyken birden yükseliyor buda beni korkuttu 80-90 arasında genellikle trafikte ilk önce 90 sonra yavaş yavaş yükseliyor. bunu bilmem iyi oldu cevapladığınız için teşekkür ederim.
|
||
307cc 2.0 otomatik 34 ARM 55
2008 BMW 320d |
||
![]() |
||
Ako06 ![]() 1. Vites ![]() ![]() 24 - Ocak - 1991 Kayıt Tarihi: 26 Şubat 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 136 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Aynen sıkıntılı bir durumda stop yazısı yanmaya baslar..
|
||
![]() |
||
metin ![]() 4. Vites ![]() ![]() 24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
100-105 e kadar çıkıyor 110 da sorun oluyordu sanırım. 80 e kadar düşmesi normal değil.
|
||
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
||
![]() |
||
Muhammet ![]() 2. Vites ![]() ![]() 03 - Mart - 1991 Kayıt Tarihi: 24 Eylül 2011 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 138 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
ben en iyisi bir göstereyim birşey yoksa bile tedbir amaçlı
![]() |
||
307cc 2.0 otomatik 34 ARM 55
2008 BMW 320d |
||
![]() |
||
tilbe307 ![]() 1. Vites ![]() ![]() 20 - Şubat - 1982 Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2011 Konum: Bartın Durum: Aktif Değil Mesajlar: 344 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
benim aracımda aynısı oluyor. uzun yolda 80 eğer trafiğe takıldıysan 100 110 oluyor. gittim ustaya dedim böyle birşey var.
pejo motoru sever sıcağı, takma kafana bu mantığı dedi. aracım aldıktan sonra yani 2011 şubattan beri 20 bin km yaptım. şükür aslanım bi sorun çıkarmadı. Düzenleyen tilbe307 - 03 Ekim 2011 Saat 23:28 |
||
2010 3008 1.6 VTİ 120 HP PRİNS LPG
|
||
![]() |
||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
yanlışım varsa düzeltin ama benim bildiğim kadarıyla hararet yapmış sıcak motoru istop etmenin çook büyük zararı var yapılacak şey çalışır vaziyette arabayı bekletmek hararet biraz inince dikkatlice açıp su eksikse su eklemek ama hararet yapmış arabayı stop ederseniz blok gözlerine zarar verir.
|
||
![]() |
||
metin ![]() 4. Vites ![]() ![]() 24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
uzun yola da çıksan boşta da gitsen 80 e düşmemesi lazım eğer düşüyorsa termostatın gitmeye başlamış demektir. bu araç en iyi 90 derecede çalıştığı için (1,6 benzinli) bu yüzden termostat sürekli 90 da tutar. Uzun yolda ise motor değil radyatördeki su soğur ve termostat motor ısındıkca biraz soğuk su yollar yeniden 90 dereceye indirir. 90 a inincede radyatörden gelen suyu yeniden keser bu şekilde aracı sürekli 90 derecede tutar ister uzun yolda git ister 1. viteste git aynı.
80 e inmesi mümkün değil termostatına baktır.
|
||
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
||
![]() |
||
okan4037 ![]() 2. Vites ![]() ![]() 17 - Ağustos - 1989 Kayıt Tarihi: 06 Ekim 2009 Konum: Mersin Durum: Aktif Değil Mesajlar: 511 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
bencede 80 e inmesi için yokuş aşağı boşa almanız ve 100 gibi süratle otobanda buz gibi hava akımından geçmeniz lazım :)
|
||
MEÜ... 2004 307 1.6 Cc
|
||
![]() |
||
gozem ![]() 2. Vites ![]() ![]() 07 - Ağustos - 1984 Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010 Konum: GiresuN Durum: Aktif Değil Mesajlar: 517 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Bu sorun,,, radyatör peteklerinin tıkanmasından dolayıda olabilir.
Araç haraket edince kendini soğutuyor ama durduğunda fanın cektiği hava yeterli gelmiyor. Bence radyatörünüzü basınclı hava ile temizletiniz. Bunun için ücret dahi ödemezsiniz.. ![]() Düzenleyen gozem - 04 Ekim 2011 Saat 10:07 |
||
Mehmet Ali ÇECELİ
2004 307 XT 110hp manuel,dizel.. Dünya Kadar Malın olucağına Fındık Kadar Turbon olsun |
||
![]() |
||
metin ![]() 4. Vites ![]() ![]() 24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
yav arkadaş sen benim yazdığımı okumaın mı (:
boşa bile atsan 80 e inmez. Çünkü 100 dereceye kadar ısınan bir motoru bildiğin gibi radyatörden gelen soğuk su motorun içinde dolaşarak soğutur. termostat da radyatörden gelen soğuk suyun önünü açarak be kapayarak sürekli 90 da tutar.
yani boşta biel gitsen radyatördeki su termostat izin vermediği sürece motora girip soğutamaz. Termostat da sıcaklık 90 derecenin altına indiğinde radyatörden gelen soğuk suyun önünü kapattığı için motorun soğutması durdurulmuş olur. bu yüzden 80 e düşmesi imkansız!.
eğer düşüyorsada termostat arızalanmıştır suyun önünü kapatamıyordur.
|
||
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
||
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
Bizi Takip Edin
![]() ![]()
|
|||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |