Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >206
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - Dizel kullanımı...
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Dizel kullanımı...

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
emaftermath Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 04 Ocak 2011
Konum: Ankara/Batıkent
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 111
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı emaftermath Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: Dizel kullanımı...
    Gönderim Zamanı: 05 Ocak 2011 Saat 00:28

Selam arkadaşlar...

Yaklaşık bir ay önce 2006 model 206 Hdi Feline aldım...İlk defa dizel bir araç kullanıyorum...
 
Benzinli arabada kalkışlardan sonra hemen 2. vitese geçiyordum;vites aralarında da devir saati 2'yi bulunca ya da 2'nin biraz üzerine çıkınca vitesi değiştiriyordum...
 
Başlarda aynı şekilde kullandım aracımı,fakat araştırdıkça bu kullanım şeklinin yanlış olduğunu öğrendim...
 
Genelde 70 km. hızda 5. viteste gidiyorum...Devir saati 1.9 - 2 arasında oluyor...
 
Dizel araç kullanan arkadaşlarım kullanım konusunda bana yardımcı olabilirler mi..?
 
Neyi doğru neyi yanlış yapıyorum bilmek isiyorum...Kalkışları nasıl yapmalıyım..?Vitesi hangi devirler arasında değiştirmeliyim..?Aracın devri kaça düştüğünde vites küçültmeliyim..?
 
Bunun yanında aracımda intercooler mevcut değil...Araca bir intercooler yaptırmam ne kadar faydalı olur..?Yakıt sarfiyatını artır mı veya motora zarar verir mi..?
 
Yazımı şöyle bir okudum da baya soru sormuşum mazur görün..?GülmeFakat aracıma zarar vermek istemiyorum...
 
İnanın sizi bunaltacak kadar sorularım var daha...Gülme
 
Herkese iyi forumlar...
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Ocak 2011 Saat 00:37
acınızı uzun yolda deneyin 5. viteste  km ibresi tam olarak  90km yi gösterdiğinde devir saatini kontrol edin. 90 km hızda araç kaç devirde ise bunu unutmayın. Örneğin 2100 devirde olsun Bu devir sizin aracınızın minimum yakıt maksimum performans gösterdiği  devirdir. Bundan sonra aracınızı mümkünse vitesiniz kaç olursa olsun hızınız kaç olursa olsun fark etmez bu devirde tutmaya çalışın altına düşmeyin araç boğulur fazla yakıt tüketirsiniz. Deviri çok yükseltmeyin boşuna devir dönderirsiniz. Ben bu yöntemi dizel benzinli fark etmiyor kullandığım bütün arabalarda uyguluyorum. İyi sonuç veriyor :).
Yukarı Dön
serkan24577 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites

28 - Ekim - 1983

Kayıt Tarihi: 11 Ağustos 2010
Konum: izmir KSK
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 665
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı serkan24577 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Ocak 2011 Saat 00:41
bak benim hiç aklıma gelmemişti bu iyi fikir
Yukarı Dön
C!N Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
10 - Ekim - 1984

Kayıt Tarihi: 24 Ocak 2009
Konum: ZonguldaK
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 371
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı C!N Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Ocak 2011 Saat 00:54
Orjinalini yazan: kapagan kapagan Yazdı:

acınızı uzun yolda deneyin 5. viteste  km ibresi tam olarak  90km yi gösterdiğinde devir saatini kontrol edin. 90 km hızda araç kaç devirde ise bunu unutmayın. Örneğin 2100 devirde olsun Bu devir sizin aracınızın minimum yakıt maksimum performans gösterdiği  devirdir. Bundan sonra aracınızı mümkünse vitesiniz kaç olursa olsun hızınız kaç olursa olsun fark etmez bu devirde tutmaya çalışın altına düşmeyin araç boğulur fazla yakıt tüketirsiniz. Deviri çok yükseltmeyin boşuna devir dönderirsiniz. Ben bu yöntemi dizel benzinli fark etmiyor kullandığım bütün arabalarda uyguluyorum. İyi sonuç veriyor :).
 
90km/h değerini neye dayanarak söylüyorsunuz, bir açıklaması var mıdır bunun? Benim bildiğim kadarıyla araç maksimum torku verdiği devirde en az tüketim değerine ulaşır. Bu değer 206 1.4 HDI araçlar için 1750dd'dir. 1750 devirdakikada giden bir dizel 206 en az yakıt tüketim değerinde seyrediyor demektir.
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Ocak 2011 Saat 10:30
Orjinalini yazan: kapagan kapagan Yazdı:

acınızı uzun yolda deneyin 5. viteste  km ibresi tam olarak  90km yi gösterdiğinde devir saatini kontrol edin. 90 km hızda araç kaç devirde ise bunu unutmayın. Örneğin 2100 devirde olsun Bu devir sizin aracınızın minimum yakıt maksimum performans gösterdiği  devirdir. Bundan sonra aracınızı mümkünse vitesiniz kaç olursa olsun hızınız kaç olursa olsun fark etmez bu devirde tutmaya çalışın altına düşmeyin araç boğulur fazla yakıt tüketirsiniz. Deviri çok yükseltmeyin boşuna devir dönderirsiniz. Ben bu yöntemi dizel benzinli fark etmiyor kullandığım bütün arabalarda uyguluyorum. İyi sonuç veriyor :).
çok mantıklı geldi bana. Bende yapıcam bu yöntemi teşekkürler.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
kabus Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 24 Eylül 2010
Konum: Gaziantep
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 104
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı kabus Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Ocak 2011 Saat 12:50
benim aracımdada aynı motor kullanılıyor 307 1.4hdi. 2.000dd üstüne çıkmazsan çok az yakıyor ama aracı 1.500 dd altına düşürme boğuluyor ayrıca sakin kullanımda vites büyütürken 2.000-2.500 dd arası değiştir vitesi aracın hem az yakar hem yorulmaz ama seri kullanımda ben 3.500-4.000 dd görüyorumThumbs Up
2003 PEUGEOT 307 1.4 XR HDİ BEYAZ
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Ocak 2011 Saat 19:17
Orjinalini yazan: C!N C!N Yazdı:

Orjinalini yazan: kapagan kapagan Yazdı:

acınızı uzun yolda deneyin 5. viteste  km ibresi tam olarak  90km yi gösterdiğinde devir saatini kontrol edin. 90 km hızda araç kaç devirde ise bunu unutmayın. Örneğin 2100 devirde olsun Bu devir sizin aracınızın minimum yakıt maksimum performans gösterdiği  devirdir. Bundan sonra aracınızı mümkünse vitesiniz kaç olursa olsun hızınız kaç olursa olsun fark etmez bu devirde tutmaya çalışın altına düşmeyin araç boğulur fazla yakıt tüketirsiniz. Deviri çok yükseltmeyin boşuna devir dönderirsiniz. Ben bu yöntemi dizel benzinli fark etmiyor kullandığım bütün arabalarda uyguluyorum. İyi sonuç veriyor :).
 
90km/h değerini neye dayanarak söylüyorsunuz, bir açıklaması var mıdır bunun? Benim bildiğim kadarıyla araç maksimum torku verdiği devirde en az tüketim değerine ulaşır. Bu değer 206 1.4 HDI araçlar için 1750dd'dir. 1750 devirdakikada giden bir dizel 206 en az yakıt tüketim değerinde seyrediyor demektir.
Merhaba,
90km yi neye dayanarak söylüyorum:  Otoyollarımızda hız sınırı vakti zamanında 90km+%10 hata payı idi yanılmıyorsam yani 90 km hız yapmak standart gibiydi, şimdi durum biraz daha farklı. Düşüncem o ki bu arabayı üreten mühendisler herhalde düşünmüşlerdir. En az yakıt ile 90km hız yapan bir otomobilin hem çevreye hem de cebe fazla dokunmayacağını. Ne kadar az yakıt o kadar çevreye az zarar mantığı da gütmüş olabilirler. Ha bu durum  öyle sanıyorum ki  5 ileri şanzımanlarda geçerlidir. 4, 6 veya 7 ileri şanzımanlarda durum daha değişik olabilir. Bu tahminlerim daha hiç yanıltmadı beni.
Hatalı bir mantık yürütme olabilir ama netice olumlu oluyor. Benim gibi arabadan anlamayan biri için yeterli oluyor. 
Tabii siz veya sizin gibi bilgi sahibi arkadaşlarım meselenin teknik boyutunu izah ederlerse artık biz de (ben ve benim gibi bilgisi pek olmayanlar ) öğrenmiş oluruz. Bilgi paylaştıkça çoğalır.


Düzenleyen kapagan - 05 Ocak 2011 Saat 19:20
Yukarı Dön
göktuğ Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Eylül 2010
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 661
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı göktuğ Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Ocak 2011 Saat 19:43
kapaganın dediği çok doğru ben de 2000-2500 arasında değiştiriyorum. ve dediği gibi 90 km nin devir saati belirleyici
2004 PEUGEOT 307 xr 1.4 hdı
Yukarı Dön
emaftermath Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 04 Ocak 2011
Konum: Ankara/Batıkent
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 111
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı emaftermath Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Ocak 2011 Saat 22:57

Cevaplar için teşekkürler arkadaşlar...

Dizel araçların yüksek devirleri sevdiğini duymuştum ama kullanmadığım için bilgi almak istedim...
 
Sanırım benim gibi sakin otomobil kullananların 2000-3000 dd arası vites değişikliği yapması ideal gözüküyor...
 
Peki intercooler konusunda bi fikriniz var mı..?


Düzenleyen emaftermath - 05 Ocak 2011 Saat 23:35
Yukarı Dön
GökhaN Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
KURUCU / ID=1

Kayıt Tarihi: 18 Mart 2008
Konum: Gaziosmanpaşa
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 11676
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı GökhaN Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Ocak 2011 Saat 23:47
Kışın araba ısınana kadar 2000 deviri pek geçme vites değişirken vites değişimini 2000-2500 arası yolun durumuna göre değiştirebilirsin. Aradada benim gibi turbo canlasın dersen 4000 4500 leri görebilirsin. Motor devri 1500 altına düştümüde vites düşürmeni tavsiye ediyorum.

şahsen tam dizellerde içeriğini bilmiyorum bir hdi kullanıcısı olarak ama intercooler turbolu araçlardaki havayı soğutuyor. Niye bu kadar intercooler içeriğini öğrenmek istiyorsun anlayamadım. Subaru WRX kullanmıyorki hiçbirimiz Gülme
106->206->208->207->301->308->3008->C4X

Peugeot Yedek Parça -> www.pejo.com.tr
Yukarı Dön
C!N Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
10 - Ekim - 1984

Kayıt Tarihi: 24 Ocak 2009
Konum: ZonguldaK
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 371
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı C!N Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Ocak 2011 Saat 00:26
Orjinalini yazan: kapagan kapagan Yazdı:

Orjinalini yazan: C!N C!N Yazdı:

Orjinalini yazan: kapagan kapagan Yazdı:

acınızı uzun yolda deneyin 5. viteste  km ibresi tam olarak  90km yi gösterdiğinde devir saatini kontrol edin. 90 km hızda araç kaç devirde ise bunu unutmayın. Örneğin 2100 devirde olsun Bu devir sizin aracınızın minimum yakıt maksimum performans gösterdiği  devirdir. Bundan sonra aracınızı mümkünse vitesiniz kaç olursa olsun hızınız kaç olursa olsun fark etmez bu devirde tutmaya çalışın altına düşmeyin araç boğulur fazla yakıt tüketirsiniz. Deviri çok yükseltmeyin boşuna devir dönderirsiniz. Ben bu yöntemi dizel benzinli fark etmiyor kullandığım bütün arabalarda uyguluyorum. İyi sonuç veriyor :).
 
90km/h değerini neye dayanarak söylüyorsunuz, bir açıklaması var mıdır bunun? Benim bildiğim kadarıyla araç maksimum torku verdiği devirde en az tüketim değerine ulaşır. Bu değer 206 1.4 HDI araçlar için 1750dd'dir. 1750 devirdakikada giden bir dizel 206 en az yakıt tüketim değerinde seyrediyor demektir.
Merhaba,
90km yi neye dayanarak söylüyorum:  Otoyollarımızda hız sınırı vakti zamanında 90km+%10 hata payı idi yanılmıyorsam yani 90 km hız yapmak standart gibiydi, şimdi durum biraz daha farklı. Düşüncem o ki bu arabayı üreten mühendisler herhalde düşünmüşlerdir. En az yakıt ile 90km hız yapan bir otomobilin hem çevreye hem de cebe fazla dokunmayacağını. Ne kadar az yakıt o kadar çevreye az zarar mantığı da gütmüş olabilirler. Ha bu durum  öyle sanıyorum ki  5 ileri şanzımanlarda geçerlidir. 4, 6 veya 7 ileri şanzımanlarda durum daha değişik olabilir. Bu tahminlerim daha hiç yanıltmadı beni.
Hatalı bir mantık yürütme olabilir ama netice olumlu oluyor. Benim gibi arabadan anlamayan biri için yeterli oluyor. 
Tabii siz veya sizin gibi bilgi sahibi arkadaşlarım meselenin teknik boyutunu izah ederlerse artık biz de (ben ve benim gibi bilgisi pek olmayanlar ) öğrenmiş oluruz. Bilgi paylaştıkça çoğalır.
 
Estağfurullah, bizler de birşeyler öğrenmeye çalışıyoruz işte böyle paylaşıldıkça. Sadece neden 90 onu merak etmiştim ben, teknik bir açıklaması var mı diye,  çok mantıklı bir gözlemde bulunmuşsunuz bana sorarsanız, açıklamanız için teşekkür ederim, dediğim gibi araç motorları en az yakıtı maksimum torku verdikleri devirde tüketirler diye biliyorum.
Yukarı Dön
emaftermath Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 04 Ocak 2011
Konum: Ankara/Batıkent
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 111
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı emaftermath Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Ocak 2011 Saat 02:04
Orjinalini yazan: GökhaN GökhaN Yazdı:

Kışın araba ısınana kadar 2000 deviri pek geçme vites değişirken vites değişimini 2000-2500 arası yolun durumuna göre değiştirebilirsin. Aradada benim gibi turbo canlasın dersen 4000 4500 leri görebilirsin. Motor devri 1500 altına düştümüde vites düşürmeni tavsiye ediyorum.

şahsen tam dizellerde içeriğini bilmiyorum bir hdi kullanıcısı olarak ama intercooler turbolu araçlardaki havayı soğutuyor. Niye bu kadar intercooler içeriğini öğrenmek istiyorsun anlayamadım. Subaru WRX kullanmıyorki hiçbirimiz Gülme
Peki kalkışlarda devri kaçta ayarlıyorsunuz..?Mesela benzinli araçlarda kalkışatan sonra hemen 2. vitese geçen birçok insan var...Hdi'lerde kalktıktan sonra mı 2. vitese geçilmeli yoksa araç 2000 devri gördükten sonra mı..?
 
İntercooler konusunuda şöyle açıklayım...Aynı modele sahip bir arakdaşım aracını satmadan önce intercooler yaptırmıştı...Benimde yaptırmamı ısrar ediyor,motora faydalı olduğunu ve performansı artırdığını söylüyor...Sizinde yazdığınız gibi turbonun daha çabuk soğumasını sağlayarak motor yükünü hafifletiyormuş...Aynı arkadaş,intercooler olmayan araçlarda zaman zaman ufak mesafelerde boşta giderek,turbonun rölantide kalmasını sağlıyormuş...Ama bu aleti motora yerleştirdikten sonra aracı boşa atmaya da gerek kalmamış...
 
Performans önemli değil fakat araca fayda sağlayacaksa herşeyi yapmaya hazırım...Gülme
 
İntercooler konusunda bilgi toplamaya çalışıyorum,faydalı olduğunu düşünürsem yaptırırım...Ama iş fantaziye kaçarsa veya aracıma zarar getirecekse hiç önemi yok...
Yukarı Dön
m1976k Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
01 - Ocak - 1976

Kayıt Tarihi: 30 Mayıs 2011
Konum: MUĞLA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 128
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı m1976k Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 01 Haziran 2011 Saat 19:41
arkadaşlar çok verimli paylaşımlar dahası gelir ümidiyle hasretle bekliyorum..
Yukarı Dön
tekseferde Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 08 Şubat 2010
Konum: nasssı yanii
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tekseferde Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Haziran 2011 Saat 21:39
uygun devir benzin dizel 3 bindir eko mod marka farketmez.3500 geçmesin devirler 2500 arbaya kurum bağlatırsın marka önemli değil Thumbs Up
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Haziran 2011 Saat 23:11
3000 devir ideal fazla kafanı karıştırma dostum 3000i geçme fazla bağırtma motoru yeterli
Yukarı Dön
cerci07 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 28 Eylül 2008
Konum: FR
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 958
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı cerci07 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Haziran 2011 Saat 00:01
arac 2000 devirin ustune cikinca yakiti artar yukarda cin arkadasin belirtigi gibi enfazla torku 1750 devirde en az yaktigi devirdir arac isinmadan 3000 bin ve uzeri devirlere cikmak iyi degildir
Yukarı Dön
monur Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
09 - Nisan - 1974

Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011
Konum: Balıkesir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 498
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı monur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Haziran 2011 Saat 00:47
Dizel motorların geneli devirli motorlardır ve düşük devirde kullanmak sakıncalıdır.Uzun yolda sürekli sabit devirle uzun süre çalıştırılmamalıdır.Benzinli araçlar düşük devri tölere eder, fakat dizel motorlar çalışma prensipleri gereği yüksek viteste düşük devirlerde yakıt pompasına avans vurdurur.Bunun için de 2000 devirin altına düşürmemekte yarar var.Kendi aracımdan örnek verirsem;

Aracı ekonomi moduna aldığımda vites değişimlerini düz yolda 3000 yukarı eğimli yollarda 3500 d/d da değiştiriyor ve motor devrini hiç bir suretle 2000 devirin altına düşürmüyor.Eğer düşerse hemen vites küçültüyor.Motor güçleri farklı olsa da bu işlemler elektronik olarak yapıldığından belki referans olabilir.
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı
Yukarı Dön
cerci07 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 28 Eylül 2008
Konum: FR
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 958
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı cerci07 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Haziran 2011 Saat 02:38



By mustafacerci at 2011-06-11

Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon 3008 1.2 Puretech 130 Eat8 Ateşleme sorunu son mesaja git 9164 7 erthe
konu icon Subap kaldirma valf hatasi son mesaja git 242 0 Mertdr
konu icon GİDERİLEMEYEN ARIZA son mesaja git 88 0 TİMSAH 71
konu icon GİDERİLEMEYEN ARIZA son mesaja git 79 0 TİMSAH 71
konu icon 207 Coilover & Süspansiyon son mesaja git 272 0 ShoryuReppa
konu icon Ariza son mesaja git 164 0 Bayram 0816
konu icon 206 2001 model 1.6 motor otomatik şanzıman son mesaja git 2323 2 talip206
konu icon 307 çözümsüz hararet problemi son mesaja git 6755 17 talip206
konu icon 206 otomatik basınç ayar arızası son mesaja git 145 1 talip206
konu icon Satilik Peugeot 208 2015 Coilover Basaran son mesaja git 149 0 selahattnsahman
konu icon 208(2015) Başaran Coilover son mesaja git 146 0 selahattnsahman
konu icon Araç içi ekran android auto sorunu hk. son mesaja git 733 1 Ozzy1903
konu icon Peugeot 208 2015 1.2 PureTech Yakıt Tüketimi son mesaja git 197 0 selahattnsahman
konu icon 5008 GT Şanzıman Arızası son mesaja git 186 0 eRRoR
konu icon 306 1.6 8V silindir kapak son mesaja git 888 0 freestyle53
konu icon PEVGEOT 206 TEKLEM SORUNU son mesaja git 348 0 kartal5200
konu icon ECO MOD DEVREDEYKEN İSTOP ETTİ son mesaja git 563 0 alibozoglu1
konu icon İlk araç 206 gti son mesaja git 415 0 leow
konu icon Üçgen içinde Ünlem işareti son mesaja git 107916 14 Salihsencan
konu icon PEJO 206 isaco far ayarı son mesaja git 1658 0 kralex18
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 AUGUST EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
selahattnsahman 3
talip206 3
TİMSAH 71 2
eRRoR 1
ErkamC 1
Ozzy1903 1
Bayram 0816 1
ShoryuReppa 1
Mertdr 1
erthe 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English