![]() |
|
307 mi Çalıştıramadım |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa <123 |
Yazar | |||
terzuu ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2012 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 82 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
marş hiç tık dahi yoksa büyük ihtimal kömür ler ve yatakların kirlenmesindendir.akü tavviyeside bi işe yaramaz bu durumda usta gelir ve kömürleri es geçerek motor altında tam ne yaptığını bilmediğim düz kontaklama gibi aküden direk marşlayarak çalıştırır arabayı ama stop edince gene çalışmaz başıma gelmişti 50veya 100 arası bi temizlik ve kömür değişimi olmuştu.
|
|||
bize her yer trabzon
|
|||
![]() |
|||
selkentli ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 02 Mayıs 2012 Konum: ısparta Durum: Aktif Değil Mesajlar: 48 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı selkentli
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
akşamdan birşeyi açık unutman farketmez, 307 in 20 dk sonra otomatik olarak ekonomy mode der ve elektriği keser, 2 adam bul 2. vitese tak, biraz hızlanınca çek ayağını debryjdan, çalışırsa doğru ustaya,
çalşmassada bi eleman çağır yanına, çektirmene gerek yok... |
|||
# selkentli #
|
|||
![]() |
|||
koliva ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Ufak bir duzeltme. Eger farlar auto konumunda degilse elektrik kesilmez ve aku biter. |
|||
![]() |
|||
turbo27 ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 05 Temmuz 2010 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 75 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Düzenleyen turbo27 - 09 Haziran 2012 Saat 00:42 |
|||
yaptıgın işi teslım ederken, kafanda ufacık bı suphe varsa bıle, emin ol, o iş olmamıstır...
|
|||
![]() |
|||
turbo27 ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 05 Temmuz 2010 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 75 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Düzenleyen turbo27 - 09 Haziran 2012 Saat 00:40 |
|||
yaptıgın işi teslım ederken, kafanda ufacık bı suphe varsa bıle, emin ol, o iş olmamıstır...
|
|||
![]() |
|||
Akeneton ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 10 Nisan 2012 Konum: İZMİR Durum: Aktif Değil Mesajlar: 81 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Ses sisteminden şüphelenmeye başladım. Normalde teybi kapatınca amfininde kapanması gerekiyor değil mi? Eğer sağlıklı bir tesisat çekildiyse. Yada ne bileyim kontağı kapatınca hiç akım gitmemesi lazım amfiye doğru mu? Economy mod da gayet güzelmiş bu arada ;)
|
|||
2003 1.4 hdi xr Sahra Sarısı mütevazi 307 :)
|
|||
![]() |
|||
koliva ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Bu tarz teknik tartismalari, sohbetleri cok severim. Siz bu isin direk icindesiniz o yuzden sizden cok seyler ogrenecegime inaniyorum. Ben asagiya bildiklerimi yazayim, siz degerli yorumlarinizi eksik etmeyin. Motorun direk enjektorlu olmasi isitma bujisinin calisma durumunu etkiler. Belirli bir cevre sicakliginin altinda kizdirma bujileri ECU tarafindan calistirilmaz cunku gerek yoktur. "...hatta söyle bisey daha soyliyeyim,isitma bujisi arizasinda motor 3000 devri gecmez,beyni karistirip motoru safe moda aliyor,yani sikistirinca ariza lambasi yakip koruma moduna geciyor arac.." Bu dogru. Kizdirma bujilerinden bir veya birkaci arizali oldugunda P03XX hata kodu duser ve arac koruma moduna gecer. Bu durum olusur cunku kizdirma bujilerinin cektigi akim ECU tarafindan kontrol edilir. Eger akim cekmiyor ise bu hata duser. Dolayisiyla bu hata ECU'nun kizdirma bujisine ihtiyaci oldugu ama bozuklugundan dolayi kullanamadigi zamanlarda olusur. Asagidaki yaziyi NGK firmasinin web sitesinden (linki asagida) ceviriyorum: http://www.ngk.de/en/products-technologies/glow-plugs/requirements/ Method of operation of glow plugs In principle, the glow plug functions like an immersion heater: Electrical energy is introduced through a coil resistor, which heats up to very high temperatures (up to 1000 °C). However, in practice this simple principle causes some difficulties in regard to service life, overheating protection and current consumption. As a result, starting processes in the 1960s still lasted up to 30 seconds. In the 1980s this was already reduced to starting times of 3-5 seconds. With the introduction of TDI engines, differences from petrol engine became almost imperceptible with outside temperatures above 0 °C. Only temperatures below 0 °C require the additional pre-glowing. Cevirisi: Kizdirma bujilerinin calisma yontemi Kizdirma bujilerinin icerisindeki rezistans elektrik ile isinir ve cok yuksek sicakliklara (1000 dereceye kadar) ulasir. Fakat bu isinma aracin bakim periyodunu, asiri isinma koruma mekanizmasini ve elektrik tuketimini etkiler. Bundan dolayi 1960'lardaki araclarda mars basma suresi 30 saniyelere kadar variyordu. 1980'lere gelindiginde bu sure 3-5 saniyeye kadar indirildi. Yeni nesil TDI motorlarla birlikte dis hava sicakliginin 0 dereceden yukarida oldugu durumlarda mars alma neredeyse benzinli motorlar ile aynidir. Sadece 0 derecenin altinda olan dis sicakliklarda ekstra isitmaya ihtiyac duyulur. Düzenleyen koliva - 09 Haziran 2012 Saat 12:17 |
|||
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa <123 |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
|
Bizi Takip Edin
![]() ![]()
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |