Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >206
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - gosterge panelı
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

gosterge panelı

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <123>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
EMRE Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
03 - Haziran - 1982

Kayıt Tarihi: 28 Temmuz 2008
Konum: izmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 418
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı EMRE Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Şubat 2009 Saat 21:58
bilgiler için saollun Clap

Düzenleyen emquazarre - 21 Şubat 2009 Saat 21:58
Yukarı Dön
hasimayaz Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites

P.T. Demirbaş

Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2008
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2422
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı hasimayaz Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Şubat 2009 Saat 22:21
Orjinalini yazan: eml eml Yazdı:

arkadaşlar gösterge panelimde km ibresi 0 da takılıyor ve motoru boğuyor sizce sorun nedir.BSİ kutusu ile ilgili değişmesi lazım dediler ne dersiniz

 
bsi teşhisi nasıl konuldu? ne gibi incelemeler yapıldı aracınızda?? sigorta paneli sökülerek yeni bsi ile deneme yapıldı mı??


Düzenleyen hasimayaz - 21 Şubat 2009 Saat 22:30
Yukarı Dön
mod55 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 09 Kasım 2008
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 212
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mod55 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Şubat 2009 Saat 11:19
Hasim abi maasallah her seyi peugeot hakkında yapıyosun xD :D .
Yukarı Dön
A.L.P Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 14 Ocak 2009
Konum: 01
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 150
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı A.L.P Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Şubat 2009 Saat 11:58
hasim abi ayri bir peugeot servisi yav:D
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Şubat 2009 Saat 16:44

Teşhis serviste kondu.herhangi bir deneme yapılmadı değiştirilmesi gerekiyor dediler  1000 ytl gibi bi rakam söylediler  ilginize teşekkür ederim



Düzenleyen eml - 22 Şubat 2009 Saat 16:45
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Şubat 2009 Saat 16:46

Kendimi tanıtayım peugeot 206 kullanıcısıyım.

Yukarı Dön
koraycan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 01 Ocak 2009
Konum: izmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koraycan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Şubat 2009 Saat 16:51
206 hdi aracım şu an çalışmıyo...sabah çekici gelicek,dün akşam sarı motor lambası yandı ve ardından motor korumaya geçti ve 3000 devir üstüne çıkmadı..sizce sorun nedir.dün geceden beri de hiç çalışmıyo.marş güzel dönüyo,hiç bir sorun yok.yakıtım güvenilir yerden eminim..bu sorunu yaşıyan var mı?
206 FELINE HDI...
Yukarı Dön
hasimayaz Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites

P.T. Demirbaş

Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2008
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2422
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı hasimayaz Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Şubat 2009 Saat 17:14
Orjinalini yazan: koraycan koraycan Yazdı:

206 hdi aracım şu an çalışmıyo...sabah çekici gelicek,dün akşam sarı motor lambası yandı ve ardından motor korumaya geçti ve 3000 devir üstüne çıkmadı..sizce sorun nedir.dün geceden beri de hiç çalışmıyo.marş güzel dönüyo,hiç bir sorun yok.yakıtım güvenilir yerden eminim..bu sorunu yaşıyan var mı?
 
Engine diagnostic lambasının yanmasını gerektirecek yüzlerce sebep sayılabilir. eğer arıza daha büyük bir arızaya sebebiyet verecek biçimdeyse arac 3000 devirde kesiciye girerek Guard (koruma) moduna geçer ve aracın derhal servise çekilmesi gerekir. Eğer arıza daha büyük bir öneme sahip ve sürüş güvenliğini tehlikeye düşürecek durumda ise motor hiç çalışmayacaktır.
 
Arıza çemberini küçültmek açısından biraz daha bilgi rica edeceğim sizden. arıza lambası yandıktan sonra motordan normalin dışında bir ses geldi mi?.. ritmik çıt lama şeklinde bir ses ve ya turbo paletlerindeki sesin artışı vs. vs... Egzostan siyah duman atıyor mu?.. birde aracınız. kaç km. de ve katalitik konvektör iptal edildimi??
Yukarı Dön
hasimayaz Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites

P.T. Demirbaş

Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2008
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2422
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı hasimayaz Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Şubat 2009 Saat 17:16
Orjinalini yazan: eml eml Yazdı:

Teşhis serviste kondu.herhangi bir deneme yapılmadı değiştirilmesi gerekiyor dediler  1000 ytl gibi bi rakam söylediler  ilginize teşekkür ederim

 
Test edilip edilmediğini sormamın sebebide işte buydu. BSI pahalı bir parçadır ve araç ciddi bir şekilde fizibilite edildikten sonra konacak bir teşhistir. Servisinizden arızanın kesinlikle bu olduğuna dair onay istyiniz. Onarım bittikten sonra arıza sadece bu değil, şunların şunlarında değişmesi gerekiyor diye bir diyaloğa maruz kalmamanızı temenni ederim.
Yukarı Dön
koraycan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 01 Ocak 2009
Konum: izmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koraycan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Şubat 2009 Saat 18:14
arkadaşım bana yarayan sensin...olay şöyle gelişti..yaklaşık 1 aydır araba sabahları çok az da olsa biraz geç çalıştı,ilk çalıştıktan sonra 1 dk civarı titreşimli çalıştı,sonra sorun gidiyodu.dün ise çalıştı stop etme eğilimine girdi,sonra akşam çalıştırdım sarı lamba yandı yanarken de nazlı çalışmıştı,servisi aradım p.tesi getir dedi evin önüne çektim daha çalışmadı,bu arada aracın çekişi çok çok iyi ayrıca duman kötü koku falan yok.bsi kutusu çok pahalı,acaba turboya giden hortum tıkalı ya da oksijen sensörü falan olabilir mi?
206 FELINE HDI...
Yukarı Dön
hasimayaz Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites

P.T. Demirbaş

Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2008
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2422
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı hasimayaz Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Şubat 2009 Saat 18:39
Orjinalini yazan: koraycan koraycan Yazdı:

arkadaşım bana yarayan sensin...olay şöyle gelişti..yaklaşık 1 aydır araba sabahları çok az da olsa biraz geç çalıştı,ilk çalıştıktan sonra 1 dk civarı titreşimli çalıştı,sonra sorun gidiyodu.dün ise çalıştı stop etme eğilimine girdi,sonra akşam çalıştırdım sarı lamba yandı yanarken de nazlı çalışmıştı,servisi aradım p.tesi getir dedi evin önüne çektim daha çalışmadı,bu arada aracın çekişi çok çok iyi ayrıca duman kötü koku falan yok.bsi kutusu çok pahalı,acaba turboya giden hortum tıkalı ya da oksijen sensörü falan olabilir mi?
 
Bahsettiğiniz turbo hava akışmetresi, eğer bu arıza verseydi sadece 3000 de devir kesiciye girerdi aracın çalışmasında ve rolantide düzensizlik yapmaz. Evet çok sık arızalanan bir parçadır hdi motorlarda. ama arızalı olsa hatta konnektörünü sökseniz bile aracın çalışması gerekir 
 
Enjektör kaçırıyor yada tıkanmış olsa ritmik çıtlama sesi gelirdi ve muhakkak araç çekişten düşerdi. 4 enjektöründe aynı anda bozulması biraz güç ama dağıtıcı borularla ilgili sıkıntı olabilir.
 
Pompa sıkıntısı olsa muhakak çekişten düşer ve siyah duman atardı.
 
Turbo sorunları genelde birden baş göstermez zamanla vınlama sesleri artar ve sonunda gürültüyle palet kırardı.
 
Filtreye kafam takılıyor ama yakıtın kalitesinden şüpheniz yok ve anladığım kadarıyla bu güne kadar su ayrıştırıcısı hiç tıkanmadı (mazotta su var ışığının yanmamasını kast ediyorum). Mazot borularının kilitlerininde sağlam olduğunu var sayıyorum.
 
Sabahları sıkıntılı çalışıyor ve motor biraz ısındıktan sonra toparlıyor dediniz. Bu kızdırma bujilerinde bir sıkıntı olabileceğini gösteriyor. 4 kızdırma bujisininde aynı anda bozulma ihtimali zor. ancak besleme kablosunda oluşabilecek bir temassızlık aracın çalışmamasına sebebiyet verebilir. Eğer iklim sıcaklığı çok düşük ve kızdırma bujisinden ECU yanıt alamazsa
araç çalışmaz. Kızdırma bujilerinin rölesini ve sigortasını kontrol etmek gerekebilir.
 
Katalitik konvektör HDI araçlarında çok çabuk tıkanır ve aracın çalışmamasına sebebiyet verebilir. Genelde 40.000 50.000 üstü HDI motorlarda konvektör tıkanır ve içinin boşaltılması çok basit bir işlemdir.
 
Yukarı Dön
koraycan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 01 Ocak 2009
Konum: izmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koraycan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Şubat 2009 Saat 18:44
acaba kızdırma bujisinin sigortası kaç numaralı sigorta şimdi inip bi bakıyım yaa,öyle hissediorum ki böyle bi kabloyu takıcam araba çalışıcak,ayrıca yarn servisten sonra size bilgi vericem.bu arada dediğiniz gibi ışık yanınca araba 3000 deviri geçmdi ama 3000 devire kadar çok güzel çekişi vardı
206 FELINE HDI...
Yukarı Dön
hasimayaz Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites

P.T. Demirbaş

Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2008
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2422
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı hasimayaz Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Şubat 2009 Saat 19:05
Dediğim gibi diagnostic ışığı yüzlerce sebepten yanabilir ve motoru koruma moduna alabilir. Basit bir röle veya sensör arızasıda olabilir, büyük bir arızanın belirtiside olabilir. Umarım büyük bir arıza çıkarmaz. aslında arıza ışığının yanması bir yönden iyi bu arıza log' unun ECU ya düştüğünü gösterir. Teşhisi koymak en azından zor olmayacaktır. Aracınız anladığım kadarıyla Feline yani yeni bir araç. Zannetmiyorumki pompa, enjektör, turbo gibi maliyetli bir masraf çıkarsın.
 
Sigorta panelindeki tüm sigortalara bir göz gezdirin. Atan sigorta üstündeki boşluktan belli olur. içindeki metalin kopmuş olması gerekir. Rölelere tırnağınız ile bir kez tıklatın. Ama hatırladığım kadarıyla kızdırma bujisi rölesi biraz büyüktü ve şaseye monteli olması gerekir. motorun içinde.. Mazot filtresi, tarafından besleme kablosu gider. Filtreyi sökmek zordur. o kabloyu takip etmeniz gerekir. bu kablo sizi direk röleye götürür.. yüksek akım taşıdığı için kalın bir kablodur.
 
Aracınız garanti kapsamında ise yada kaskolu bir araçsa bence hiç kurcalamayın gelsinler alsınlar aracı. Bilgisayara bağlandığında anında arıza görünecektir loglarda.


Düzenleyen hasimayaz - 22 Şubat 2009 Saat 19:13
Yukarı Dön
koraycan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 01 Ocak 2009
Konum: izmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koraycan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Şubat 2009 Saat 19:14
az önce sigortalara baktım ama bir kaç sigorta küçük ve el girmiyo o yüzden onlar kaldı,el girmeyenler de mazot ısıtıcı devresi sigortası ve önemli olanlar motorla ilgili yani.sabah erkenden çektiricem servise.size çok teşekkür ederim.umarım önemli sorunu yoktur
206 FELINE HDI...
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Şubat 2009 Saat 22:54
bsi kutusunu çıkma taktırmış olsam sizce sorunu halledermiyim yada tavsiye edermisiniz
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Şubat 2009 Saat 22:58
Orjinalini yazan: <buğra> <buğra> Yazdı:

hey maşallah :)
cevabın böylesi, elinize sağlık...
+++++
Yukarı Dön
hasimayaz Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites

P.T. Demirbaş

Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2008
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2422
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı hasimayaz Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Şubat 2009 Saat 09:25
Orjinalini yazan: eml eml Yazdı:

bsi kutusunu çıkma taktırmış olsam sizce sorunu halledermiyim yada tavsiye edermisiniz
 
Bsi üzerinde radyonun VIN kodu ve IMMO kodu bulunur. yeni BSI' ın araca tanıtılması ve aracınızdaki mevcut cihazlara ait kodların yeni BSI ya tanıtılması gerekir. Dolayısı ile bu işlemlerin yetkili serviste yapılması gerekir. Eğer servisiniz bu konuda sıkıntı çıkarmayacaksa elbette yapılabilir.
 
Bu arada sanırım arabayı eco moda alıp akü kutup başını çekip bir kaç dakika bekledikten sonra geri takma işlemini denemişsinizdir? Radio ve IMMO ve uzaktan kumanda kitlenmelerinde işe yarıyor. Denemekte fayda var. Ama servise gittiğinize göre umuyorumki bu basit işlemi denemişlerdir.
Yukarı Dön
koraycan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 01 Ocak 2009
Konum: izmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koraycan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Şubat 2009 Saat 19:58
bugün çekiciyle arabam servise çekildi,yedek bi akü getirdiler ve araç biraz nazlı da olsa çalıştı,daha sonra bilgisayara bağlandı ve hata kodları alındı.mazot hortumu ve elcik(pompaya benzer bi parça)değişti araç iyice soğuyup defalarca denendi sorun çözüldü,yani hortum delinip hava yapıyo mazot ve daha sonra çalışmıyo.bu hortumu da büyük ihtimal özel serviste alttan gelen sesi bulmak için orasına burasına levye soktular o yüzden oldu.bütün bunlar için akü dahil 300 tl ödedim.ilginize teşükkür ederim
206 FELINE HDI...
Yukarı Dön
hasimayaz Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites

P.T. Demirbaş

Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2008
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2422
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı hasimayaz Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Şubat 2009 Saat 21:13
Orjinalini yazan: koraycan koraycan Yazdı:

bugün çekiciyle arabam servise çekildi,yedek bi akü getirdiler ve araç biraz nazlı da olsa çalıştı,daha sonra bilgisayara bağlandı ve hata kodları alındı.mazot hortumu ve elcik(pompaya benzer bi parça)değişti araç iyice soğuyup defalarca denendi sorun çözüldü,yani hortum delinip hava yapıyo mazot ve daha sonra çalışmıyo.bu hortumu da büyük ihtimal özel serviste alttan gelen sesi bulmak için orasına burasına levye soktular o yüzden oldu.bütün bunlar için akü dahil 300 tl ödedim.ilginize teşükkür ederim
 
Tekrardan geçmiş olsun koray.. 300 YTL. sıkışmış demekki pompaya :).. olur o kadar kısmetmiş..
HDI motorlar en çok güvendiğim dizellerden bakımını usta ellerde ihmal etmeden yaparsan daha yüzlerce kilometre seni taşıyacaktır. Her yağ değişiminde hava, mazot ve yağ filtrelerini ihmal etme mutlaka değiştir. Özellikle filtrelerde orjinal üründen şaşma, süngerli fason filtreleri kesinlikle tercih etme. Yakıtını güvendiğin istasyondan, hatta aynı pompadan al. Şehir giriş çıkışlarındaki istasyonları kesinlikle kullanma.. 
 
Kazasız cezasız sürüşler dilerim..
Yukarı Dön
sulocan_5 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 14 Mayıs 2013
Konum: Bursa
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 166
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sulocan_5 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Ekim 2013 Saat 01:21
selam..gösterge tablosunda ki 13 numaralı uyarı benim aracımda da var...EFD arızası nedir acaba?
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <123>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon Mazotta su var uyarisi son mesaja git 3906 2 407aziz
konu icon Peugeot 206 1. Vitesten 2.vitesen geçerken vuruntu son mesaja git 4496 9 sedatdizin
konu icon DTC P1351 son mesaja git 40115 12 Ebulfeth
konu icon 208 yağ yakma son mesaja git 438 0 barisF
konu icon Otomobil Neden Hararet Yapar.? son mesaja git 18953 8 brs3393brs
konu icon Serdar Yıldırım Hikayeleri son mesaja git 5977 7 Serdar102
konu icon Atatürk'ün Gölgesi Yeter - Serdar Yıldırım son mesaja git 337 4 Serdar102
konu icon Külbütör yağ sızıntısı ve sesi yardım son mesaja git 659 1 Warcry
konu icon Kapı kilidi son mesaja git 13214 6 brs3393brs
konu icon Merhaba tanışma son mesaja git 2 0 brs3393brs
konu icon Merhaba tanışma son mesaja git 1 0 brs3393brs
konu icon Merhabalar son mesaja git 5 0 tunakrf
konu icon Peugeot 1.2 Puretech genel bakım ve değerlendirme son mesaja git 1233 0 Dustero59
konu icon 2024 Model Yeni Peugeot 2008 Type-C Sorunu son mesaja git 829 0 ergunasaf
konu icon Peugeot 206 kilit unutma sorunu son mesaja git 1620 0 Sabri45
konu icon 2008 Turbo Hava Hortumu Yağlanması son mesaja git 3051 1 Peugeotturkey123
konu icon 2023 Model Peugeot 208 GT kablosuz şarj hk son mesaja git 1126 0 mhakan71
konu icon 2008 Kedi Çiziği Kırmızı ELIXIR son mesaja git 1212 0 55adige1919
konu icon 2004 1.4 HDI Klima ile ilgili son mesaja git 1204 0 Samet1697
konu icon Lastik basınç sensörü son mesaja git 7 0 DVRM77
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 SEPTEMBER EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Serdar102 9
brs3393brs 4
Warcry 2
Ebulfeth 1
sedatdizin 1
407aziz 1
tunakrf 1
barisF 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English