Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >307
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 307 mi Çalıştıramadım
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

307 mi Çalıştıramadım

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <123>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Haziran 2012 Saat 14:56
Orjinalini yazan: Akeneton Akeneton Yazdı:

Anlaşıldı ;) teybi açtım o çalışıyordu. Akü boş olunca teybi çalıştırabilir mi? Akşamdan bir şeyi açık unutmuş olamam.Farları unutsam arabadan çıkarken uyarı veriyordu.


Akunun gucu zayif ise mars basmaz ama elektriksel donanimlari calistirmaya yetecek gucu olabilir. Akudendir diyorum cunku bahsettiginiz isitma bujilerinin calistigini gosteren isik bu iklimde gelmemesi lazimdi. Akunun zayif olmasi aracin beyninin dogru calismamasina neden oluyor ve bu tarz hatalar ortaya cikarabiliyor.
Yukarı Dön
efe1988 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 08 Nisan 2012
Konum: KONYA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 69
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı efe1988 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Haziran 2012 Saat 19:09
kontak çevirirken kömürler bitmiş olabilirmi eski arabalarda olurdu bi anda tık diye biterdi
Yukarı Dön
muratoner Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 13 Ocak 2011
Konum: Nevşehir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 253
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı muratoner Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Haziran 2012 Saat 19:20
Bence arkadaşın Aküden şaseye bağlanan bir kalın kablo var onun vidası gevşemiş şase almadığı için marşa basmıyor.Aynı sıkıntı benimde başıma gelmişti.Aracı lifte kaldırıp elektrikçi vidayı sıkmıştı.
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Haziran 2012 Saat 22:27
marş motorunun kablosu çıkmış olabilir, daha önce bir arkadaşımızın da başına gelmişti.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
erenöz Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 20 Mayıs 2012
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 61
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı erenöz Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Haziran 2012 Saat 22:32
kızdırma bujileri yaz kış ayrımı olmaksızın çalışır. yaz yada kış arasında sadece süre fark eder. kışın kontağı açtığınızda o lambanın sönmesi daha uzun sürer.
307 SW 1.6 OV PACK
Yukarı Dön
göktuğ Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Eylül 2010
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 661
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı göktuğ Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Haziran 2012 Saat 22:42
yüzde yüz marş kömürün bitmiştir...
2004 PEUGEOT 307 xr 1.4 hdı
Yukarı Dön
Akeneton Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 10 Nisan 2012
Konum: İZMİR
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 81
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Akeneton Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2012 Saat 00:01
Arkadaşlar biribirinden değerli yorumlariniz için çok teşekkür ederm. Eve gittiğimde kontağı çevirdim çalisti.Yakinimdakiler akünün bosaldigini söylediler. Gün içerisinde toparlamış kendini ve o yüzden aracı çalıştırmış. Su anda bi sıkıntı yok. Demekki biseyi acikmi unuttum ne. Muhtemelen teyp olsa gerek. Basit bi sorun için başınızı agrittim, hakkınızı helal edin. Iyi forumlar;)
2003 1.4 hdi xr Sahra Sarısı mütevazi 307 :)
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2012 Saat 08:08
Orjinalini yazan: erenöz erenöz Yazdı:

kızdırma bujileri yaz kış ayrımı olmaksızın çalışır. yaz yada kış arasında sadece süre fark eder. kışın kontağı açtığınızda o lambanın sönmesi daha uzun sürer.


Yanlis bilgi. Kizdirma bujileri sadece belirli bir sicakligin altinda calismaya baslar.
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2012 Saat 08:09
Orjinalini yazan: Akeneton Akeneton Yazdı:

Arkadaşlar biribirinden değerli yorumlariniz için çok teşekkür ederm. Eve gittiğimde kontağı çevirdim çalisti.Yakinimdakiler akünün bosaldigini söylediler. Gün içerisinde toparlamış kendini ve o yüzden aracı çalıştırmış. Su anda bi sıkıntı yok. Demekki biseyi acikmi unuttum ne. Muhtemelen teyp olsa gerek. Basit bi sorun için başınızı agrittim, hakkınızı helal edin. Iyi forumlar;)


Gecmis olsun. Teypten dolayi akunun sarji bitmez cunku acik biraksaniz bile economy mode'a girer. En buyuk ihtimallar farlardandir. Siz yine de bin kontrol yaptirin araciniza derim.
Yukarı Dön
FeverDog Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 30 Mayıs 2012
Konum: Trabzon
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 81
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı FeverDog Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2012 Saat 09:22
Merhaba, bişey bildiğimden değil de daha önce benzer bir sorunla karşılaştığımdan yazıyorum :)

Arkadaşım da hiçbir sorun yokken bir sabah kalkıp aracını çalıştıramamış, yol yardımı aramış adamlar gelip her ne yaptılarsa çalıştırmışlar ancak kullandığı yakıttan olabileceğini söylemişler. Bu kadar ciddi bir fark yaratır mı bilmiyorum ama farklı bir yerden yakıt almışsanız falan ondan olabilirmiş. (söylediğim şey şuanda bana çok saçma geldi ama adamların yalancısıyım) Ouch
Peugeot 206 Fever HDİ, 2006
Yukarı Dön
Akeneton Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 10 Nisan 2012
Konum: İZMİR
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 81
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Akeneton Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2012 Saat 09:38
Dostum sadece shell v-power kullanıyorum. Başka da birşey kullanmadım ki. Koliva ustamın dediği gibi yinede bir kontrol ettirmem gerekiyor sanırım. Farları açık unutsam araba ötüyor.Ses sistemi var uzun süredir kullanmıyorum. Söküp atayım onu belki ondandır.
2003 1.4 hdi xr Sahra Sarısı mütevazi 307 :)
Yukarı Dön
tellotello Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 01 Haziran 2012
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1121
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tellotello Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2012 Saat 09:52
Bu radyo olayındaki Ekonomi Modu arkadaşların dediği gibi doğru :) Bizzat yaşarak öğrendim, arabayı temizlerken bir yandan da radyo çalsın istedim (araba stop durumunda) belli bir süre sonra kapadı kendini hatta arıza sandım korktum Smile Sonradan bir yerde okudum sorun yokmuş. Sizde de başka birşeyden olabilir.
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2012 Saat 10:40
Orjinalini yazan: Akeneton Akeneton Yazdı:

Dostum sadece shell v-power kullanıyorum. Başka da birşey kullanmadım ki. Koliva ustamın dediği gibi yinede bir kontrol ettirmem gerekiyor sanırım. Farları açık unutsam araba ötüyor.Ses sistemi var uzun süredir kullanmıyorum. Söküp atayım onu belki ondandır.


Bak bundan olabilir. Kapali durumda sistemin akim cekiyor olabilir. Istersen akim cekip cekmedigini bir elektrikcide kontrol ettir once.
Yukarı Dön
erenöz Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 20 Mayıs 2012
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 61
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı erenöz Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2012 Saat 11:12
Orjinalini yazan: koliva koliva Yazdı:

Orjinalini yazan: erenöz erenöz Yazdı:

kızdırma bujileri yaz kış ayrımı olmaksızın çalışır. yaz yada kış arasında sadece süre fark eder. kışın kontağı açtığınızda o lambanın sönmesi daha uzun sürer.


Yanlis bilgi. Kizdirma bujileri sadece belirli bir sicakligin altinda calismaya baslar.
Dizel araçların ateşleme amntığı benzinli araçlarınkinden farklı olduğu için motorda ön ısıtmaya ihtiyaç duyulur. Yeni nesil dizel araçlar kontağı her açtığınızda kızdırma bujilerini açar. Kızdırma süresi motrun sıcaklığıyla ilgilidir. Yeni stop etmiş bir araçta o rezistans işaretinin yanıp sönmesi çok hızlı olur.
307 SW 1.6 OV PACK
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2012 Saat 11:44
Orjinalini yazan: erenöz erenöz Yazdı:

Dizel araçların ateşleme amntığı benzinli araçlarınkinden farklı olduğu için motorda ön ısıtmaya ihtiyaç duyulur. Yeni nesil dizel araçlar kontağı her açtığınızda kızdırma bujilerini açar. Kızdırma süresi motrun sıcaklığıyla ilgilidir. Yeni stop etmiş bir araçta o rezistans işaretinin yanıp sönmesi çok hızlı olur.


Dogru bilgi ama bahsettiginiz sistem eskide kaldi. Gunumuzdeki TDI araclarin hicbirisinde on isitmaya gerek yoktur cunku TDI  Turbocharged Direct Injection demektir. Yani dogruden enjeksiyon vardir. Bu mekanizma dizel motorlarin daha kolay mars almalarina neden olur. O yuzden gunumuz araclarinda kizdirma bujilerine hava cok soguk olmadigi muddetce gerek yoktur. Bu yuzdendir ki kizdirma bujileri disarisinin -10 derece (Bu ayar ulkeden ulkeye degisebilir) veya daha dusuk oldugu durumlar haricinde devreye girmez. Belirtilen bu sicakligin daha ustunde kizdirma bujisi calisirsa ne olur. Hicbir sey olmaz, sadece ilk calistirmadaki emisyon degerini yukseltir ve cevreye zararlidir. Belki son kullanicilar bu noktada pek duyarli degiller ancak otomobil ureticileri bu noktaya cok dikkat etmek zorundalar.


Düzenleyen koliva - 08 Haziran 2012 Saat 11:45
Yukarı Dön
tellotello Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 01 Haziran 2012
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1121
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tellotello Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2012 Saat 11:58
Orjinalini yazan: koliva koliva Yazdı:

Orjinalini yazan: erenöz erenöz Yazdı:

Dizel araçların ateşleme amntığı benzinli araçlarınkinden farklı olduğu için motorda ön ısıtmaya ihtiyaç duyulur. Yeni nesil dizel araçlar kontağı her açtığınızda kızdırma bujilerini açar. Kızdırma süresi motrun sıcaklığıyla ilgilidir. Yeni stop etmiş bir araçta o rezistans işaretinin yanıp sönmesi çok hızlı olur.


Dogru bilgi ama bahsettiginiz sistem eskide kaldi. Gunumuzdeki TDI araclarin hicbirisinde on isitmaya gerek yoktur cunku TDI  Turbocharged Direct Injection demektir. Yani dogruden enjeksiyon vardir. Bu mekanizma dizel motorlarin daha kolay mars almalarina neden olur. O yuzden gunumuz araclarinda kizdirma bujilerine hava cok soguk olmadigi muddetce gerek yoktur. Bu yuzdendir ki kizdirma bujileri disarisinin -10 derece (Bu ayar ulkeden ulkeye degisebilir) veya daha dusuk oldugu durumlar haricinde devreye girmez. Belirtilen bu sicakligin daha ustunde kizdirma bujisi calisirsa ne olur. Hicbir sey olmaz, sadece ilk calistirmadaki emisyon degerini yukseltir ve cevreye zararlidir. Belki son kullanicilar bu noktada pek duyarli degiller ancak otomobil ureticileri bu noktaya cok dikkat etmek zorundalar.

Merhaba bilmediğimden soruyorum kusuruma bakmayın. Bu dediğiniz HDI motorlarda geçerli değil demi? Benim aracımda (2005 model1.4 HDI)  da yanlışlıkla stop etsem de kontağı kapatıp her açtığımda motor sıcakken bile yani o kızdırma teli resmi çıkıyor ve ancak kısa bir süre bekledikten sonra gidiyor. Bende sonrasında kontağı çeviriyorum. Böylesinin sağlıklı olduğunu söylediler.

Peki bu kısımda bekleme süresi olmadan çalıştırsam nolur? Arıza yapma ihtimali var mı? Çünkü sıcaklığın -10 lara düştüğü bir ortama çok nadir denk geliriz. Ayrıca erenöz'ün dediği kadar bir fark hissetmiyorum ışığın yanık kalma süresinde onu da belirtmek isterim.

Teşk.
Yukarı Dön
inceyasar Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
01 - Eylül - 1980

Kayıt Tarihi: 26 Ocak 2011
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 171
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı inceyasar Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2012 Saat 12:05
bizlerdeki kızdırma bujileri -4 derecenin altında uzun yanar işlevini görür -4 dereceden sıcaksa sadece yanıp sönebilir ben 4 ünüde değiştirdim geçen bakımda 1 tanesi kopmuştu arıza kodu veriyordu araç kışa şimdiden hazır olalım dimi :)
2004 307 1.4HDI
Yukarı Dön
erenöz Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 20 Mayıs 2012
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 61
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı erenöz Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2012 Saat 12:14

Işıkları beklemeden marşa basmanız durumunda muhtemelen (soğuk havalarda) aracınız uzun süre marşa bastıktan sonra çalışacaktır. Bildiğim ve kullandığım kadarı ile (babamın racı 1,3cdti motorlu bir opel) yeni nisel dizel araçlarda ilk çalıştırmada ve stop etmeden evvell aracı rolantide bir dakika kadar çalıştırmalısınız. Bu ilk çalıştırmada turbo milinin yağlanması ve stop ederkende aynı milin soğuması için gereklidir. Sorunuza cevap verebildiysem ne mutlu:)

307 SW 1.6 OV PACK
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2012 Saat 12:27
Orjinalini yazan: tellotello tellotello Yazdı:


Merhaba bilmediğimden soruyorum kusuruma bakmayın. Bu dediğiniz HDI motorlarda geçerli değil demi? Benim aracımda (2005 model1.4 HDI)  da yanlışlıkla stop etsem de kontağı kapatıp her açtığımda motor sıcakken bile yani o kızdırma teli resmi çıkıyor ve ancak kısa bir süre bekledikten sonra gidiyor. Bende sonrasında kontağı çeviriyorum. Böylesinin sağlıklı olduğunu söylediler.

Peki bu kısımda bekleme süresi olmadan çalıştırsam nolur? Arıza yapma ihtimali var mı? Çünkü sıcaklığın -10 lara düştüğü bir ortama çok nadir denk geliriz. Ayrıca erenöz'ün dediği kadar bir fark hissetmiyorum ışığın yanık kalma süresinde onu da belirtmek isterim.

Teşk.


Ben TDI dedim ornek vermek icin. HDI ise high-pressure direct injection demek. Yani her iki durumda da direk enjeksiyon durumu var. Turkcesi nedir bilmiyorum ama common rail teknolojisini kullanan butun dizel araclarda kizdirma bujisi kolay mars basma ozelliginden daha cok cevre kirliligini onlemek icin vardir. Erenoz'un de bir ustteki mesajinda dedigi gibi eger aracinizda kizdirma bujisi bozuksa araciniz hava sicak ya da soguk olsun yine calisir. Hava cok cok soguk ise biraz daha uzun mars basarsiniz ancak motorun calismasi icin kizdirma bujisi elzem degildir.


Düzenleyen koliva - 08 Haziran 2012 Saat 12:28
Yukarı Dön
tellotello Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 01 Haziran 2012
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1121
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tellotello Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2012 Saat 15:15
 Çok teşekkürler bilgi için arkadaşlar.


Erenöz, hocam  ben yokuşta oturduğum için özellikle o dediğini  yapıyorum. Sabahları ilk kalkışta ve akşam eve gelince yaklaşık bir dakika rölantide bekletiyorum. Özellikle Turbonun ömrü için gerekli dediler o nedenle uyguluyorum.

Yalnız işte bu kızdırma bujileri mi, teli mi bilemiyorum yaz, kış farketmez aynı süre ekranda kalıyorlar onlar için beklemek sıkıyor bazen Smile Özellikle yolda stop ettiysem bir de ekran temizlensin diye bekleyene kadar kornayı yiyorum arkadan LOL Sağolsun Türkiye'deki bütün şoförler 7 aylık Tongue
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <123>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon 206 2001 model 1.6 motor otomatik şanzıman son mesaja git 1996 2 talip206
konu icon 307 çözümsüz hararet problemi son mesaja git 6675 17 talip206
konu icon 206 otomatik basınç ayar arızası son mesaja git 118 1 talip206
konu icon Satilik Peugeot 208 2015 Coilover Basaran son mesaja git 105 0 selahattnsahman
konu icon 208(2015) Başaran Coilover son mesaja git 104 0 selahattnsahman
konu icon Araç içi ekran android auto sorunu hk. son mesaja git 706 1 Ozzy1903
konu icon Peugeot 208 2015 1.2 PureTech Yakıt Tüketimi son mesaja git 109 0 selahattnsahman
konu icon 5008 GT Şanzıman Arızası son mesaja git 145 0 eRRoR
konu icon 306 1.6 8V silindir kapak son mesaja git 838 0 freestyle53
konu icon PEVGEOT 206 TEKLEM SORUNU son mesaja git 325 0 kartal5200
konu icon ECO MOD DEVREDEYKEN İSTOP ETTİ son mesaja git 522 0 alibozoglu1
konu icon İlk araç 206 gti son mesaja git 402 0 leow
konu icon Üçgen içinde Ünlem işareti son mesaja git 107798 14 Salihsencan
konu icon PEJO 206 isaco far ayarı son mesaja git 1644 0 kralex18
konu icon Peugeut / TEKLEME SORUNU - Kronik son mesaja git 3404 4 Rock
konu icon 407 bagaj sorunu (çözüldü) son mesaja git 10356 9 Pejocum
konu icon Rcz Arıza Işığı Gaz Yememe Titreme son mesaja git 9286 1 Barisge
konu icon Peugeot 2002 suv son mesaja git 1158 0 Pyrs
konu icon 3008 2025 RODAJ VE DİĞER KONULAR son mesaja git 1395 0 ankaralı_emre
konu icon peugeot 107 3D son mesaja git 23 0 karauurböcei
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 AUGUST EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
selahattnsahman 3
talip206 3
eRRoR 1
ErkamC 1
Ozzy1903 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English