![]() |
|
jant ve flanş |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 123> |
Yazar | |
sinan-s ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Mart 2008 Konum: Bostancı/S VRJ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2643 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 24 Aralık 2008 Saat 23:33 |
Her zaman gerçek şudur..Orj jant lastik gibisi yok..
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Yanlış bilgi flanş 304 veya 316L paslanmaz çeliklten CNC de işelenerek yapılıyor Ama Sanayide yaılanlar Carbon Steel Yani bildiğin çelik Ama yinede orjinal jant tavsiyenize katılıyorum Bir de Üyelerimizi tanıyalım bölümünden kendinize tanışma Topici açarsanız seviniriz ![]() |
|
![]() |
|
lutfuk ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 23 Aralık 2008 Konum: sakarya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 45 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
arkadaşlar size tavsiyem yanlış anlamayın ancak aracın ojinal jantlarını almak daha avantajlı flanş denilen şey neticede sertleştilmiş pvc parçalanmıyacağını kim garanti edebilir?
![]() |
|
![]() |
|
hasimayaz ![]() 3. Vites ![]() P.T. Demirbaş Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2008 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2422 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı hasimayaz
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Ofset kesinlikle araca ayrı bir hava katıyor. eğer aracı çok basma delisi değilsen. Spacer yerine ofset düşünmeni tavsiye ederim. Adeta aracı daha büyük bir sınıfa sokuyor. Aracın baskı yüzeyide genişlediği için virajlarda daha iyi bir yol tutuş sergiliyor. + titremede minumumda kalıyor. Kim ne derse desin ofset her zaman tercihimdir.
![]() |
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
rica ederim abi görevimiz
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
eyvallah melih sağolasın
![]() |
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
konu site için sorularınız ve önerileriniz bölümünden aracınız hakkındaki tüm sorular kısmına taşınmıştır bilginize...
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
O.Z RACİNG UNUTMUŞSUN KARDEŞİM
|
|
![]() |
|
sinan-s ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Mart 2008 Konum: Bostancı/S VRJ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2643 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Benimde arkalarda kullandım gayet memnunum..Uzun bijonları ile birlikte..
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Geldimmm.. flanş(spacer) ısadece önlerde kullanırsan olur.. gerçi arka basıklığı da çok önemli bunu bilmeden söylüyorum.. benin arka basıklığım standart.. o yüzden sadece bir çift flanş ile kullanıyorum.. sorun yaratmadı suana kadar yüksek süratlerdeki titreme dışında.. bu illaki olucaktır ama kesin değil.. aldığın malzemenin jant metaliyle uyumu bile etkili.. ET olaylarını çok matematiksel söylemeden anlaşılır dillet söyliyeyim.. 306 gti 206 cc jantlarında önlere mutlaka sart spacer.. nedeni ise tam sağ tam sol olayı.. yinede sürtücektir eğer aracında 4 cm yay varsa ;) et si yüksek olmayan bir jantta ise yani biraz önce söylediğim jantlardan daha düşük bir et değerine sahip jant alırsan sürtme olmıcaktır.. et nedir peki? bildiğimiz ofsetin jant içinde kalan kısmı diyebiliriz ;)
|
|
![]() |
|
kann87 ![]() 1. Vites ![]() ![]() P.T. Demirbaş Kayıt Tarihi: 18 Haziran 2008 Konum: ACIBADEM Durum: Aktif Değil Mesajlar: 529 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
deran abı paylasım ıcın tesekkuler
|
|
-küfürbaz gizemli rapci-
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
deran abi çok teşekkürler bilgiler için eyvallah abi
![]() |
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Deran baba döktürüyor.Maşallah maşallah!!!
![]() |
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
O zaman bu tarz bir spacer kullanman gerekecek 106 nın Ofseti ET 15 dir 4*108 jantlar peugeot ve ford gurubunda vardır ekseriyetle eğer alacağın jant 206 içinse Orj ET 25 (4 kapılarda) ET 28 tek kapılarda dır bu durumda 1 cm spacer yeterlidir bence ama alacağın jant ford ofsetli ise ET40 dır o zaman 2cm gerekebilir ![]() ![]() ayrıca yüzük ve uzun bijonda alman gerekecektir ![]() ![]() Eğer Bijon aralıkları olsaydı bundan kullanman gerekirdi ![]() |
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ofset deran abi.bijonlar tamam 4x108
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ahmetcim almayı düşündüğün jantlar ofsetten mi dolayı problem cıkarıyor yoksa bijon olculerınden mı ona gore tavsiyede bulunacağım
|
|
![]() |
|
sinan-s ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Mart 2008 Konum: Bostancı/S VRJ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2643 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Orjinalleri sattın mı abi..
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
çeşit bol olunca daha kötü:) ben beğenemem kardeş kolay kolay en iyisi şu kafama yatan jantı hafta sonu taktırayım ben arabayı görünce midem bulanıyor sac jantlarla :) |
|
![]() |
|
MirakGTI ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Mart 2008 Konum: TU5J4L Durum: Aktif Değil Mesajlar: 680 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
maslakda wheel tunıng war naımıstaın ın orda abı orada çeşit bol
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
iş bitmiş Ahmet abi koy parçayı, parçala!!!
|
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 123> |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |