Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

jant ve flanş

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 106
Forum Tanımlaması: Peugeot 106, 1991'den 2004'e kadar Fransız otomobil üreticisi Peugeot tarafından üretilen süper mini grubundaki efsane otomobildir
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=4163
Tarih: 25 Mayıs 2025 Saat 05:49
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: jant ve flanş
Mesajı Yazan: Guests
Konu: jant ve flanş
Mesaj Tarihi: 23 Aralık 2008 Saat 17:32
arkadaşlar biliyosunuz 106 gti aracım var
ben jantları 15 yapmayı düşünüyorum fakat jantlar direkt oturmuyor o yuzden flanş kullanılacak.yani specer mıdır nedir :)
kullanan arkadaşlar varmı bi zararı varmıdır bize problem çıkarırmı ?
simdiden ilgi ve alakanız için teşekkürler...



Cevaplar:
Mesajı Yazan: sinan-s
Mesaj Tarihi: 23 Aralık 2008 Saat 17:33
Ne jantı koyacan abi..


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 23 Aralık 2008 Saat 17:35
yok zararı arabaya...


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 23 Aralık 2008 Saat 17:37
Sıkıntı yaratmaz Ahmet abi.Sadece dışarı doğru ek bir parça sürtme falan die mi düşündün


Mesajı Yazan: hasimayaz
Mesaj Tarihi: 23 Aralık 2008 Saat 17:38

Lastikleri değiştirdikten sonra balansı araç üstünde yaptırman gerekecek.



Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 23 Aralık 2008 Saat 17:43
Orjinalini yazan: hasimayaz hasimayaz Yazdı:

Lastikleri değiştirdikten sonra balansı araç üstünde yaptırman gerekecek.

o problem değil arabanın üzerindede yaptırırız balansı yeterki başka sıkıntı olmasın


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 23 Aralık 2008 Saat 17:49
birde bu flanşların ölçüleri değişirmi standartmıdır bunlar bilen varmı?


Mesajı Yazan: sinan-s
Mesaj Tarihi: 23 Aralık 2008 Saat 17:51
değişiyor tabii 4 bijonlu 5 bijonlu modeller var..ince  olanları var kalın olanları var..Hangisi uyarsa aracına..Bu arada hangi jantı takacan abi..


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 23 Aralık 2008 Saat 17:53
abi bazıları bijon aralığına göre yapılıyor.bazıları ise hazır satılıyor



Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 23 Aralık 2008 Saat 17:55
Umarım bu link sana yardımcı olur ahmet abi

http://www.sahibinden.com/4x100_ve_4x108_arabalar_icin_flansWQQaXQQ4034021WQQpXQQdisplayitem&keyword=flan%C5%9F - http://www.sahibinden.com/4x100_ve_4x108_arabalar_icin_flansWQQaXQQ4034021WQQpXQQdisplayitem&keyword=flan%C5%9F


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 23 Aralık 2008 Saat 17:55
Orjinalini yazan: sinan-s sinan-s Yazdı:

değişiyor tabii 4 bijonlu 5 bijonlu modeller var..ince  olanları var kalın olanları var..Hangisi uyarsa aracına..Bu arada hangi jantı takacan abi..
sinan kyowa racing almayı düşünüyorum
biliyormmusun bu markanın kalitesi nasıldır ?ürünleri iyimidir?


Mesajı Yazan: sinan-s
Mesaj Tarihi: 23 Aralık 2008 Saat 17:57
Orjinalini yazan: ahmet_28 ahmet_28 Yazdı:

Orjinalini yazan: sinan-s sinan-s Yazdı:

değişiyor tabii 4 bijonlu 5 bijonlu modeller var..ince  olanları var kalın olanları var..Hangisi uyarsa aracına..Bu arada hangi jantı takacan abi..
sinan kyowa racing almayı düşünüyorum
biliyormmusun bu markanın kalitesi nasıldır ?ürünleri iyimidir?
Fena deil bu marka.Güzel..Ürünleride çok şık..Bence orj ofsetli jant kullanırsan daha iyi olur..


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 23 Aralık 2008 Saat 18:03
Jant söz konusu ise cukkada sağlamsa 4 marka!!
MomoThumbs%20Up
TooraThumbs%20Up
KönigThumbs%20Up
EnkeiThumbs%20Up



Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 23 Aralık 2008 Saat 18:03
her modelin orjinal ofseti yok özellikle pug için sıkıntı oluyor


Mesajı Yazan: sinan-s
Mesaj Tarihi: 23 Aralık 2008 Saat 18:08
Sen en iyisi bence CC jant al..


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 23 Aralık 2008 Saat 18:17
Orjinalini yazan: sinan-s sinan-s Yazdı:

Sen en iyisi bence CC jant al..
hadi bulda alalım.piyasada yok cc 2 takım var 900-1000 ytl para istiyolar


Mesajı Yazan: MirakGTI
Mesaj Tarihi: 23 Aralık 2008 Saat 18:21
Orjinalini yazan: 205 GTI 205 GTI Yazdı:

Jant söz konusu ise cukkada sağlamsa 4 marka!!
MomoThumbs%20Up
TooraThumbs%20Up
KönigThumbs%20Up
EnkeiThumbs%20Up

istanbul da bu markaları helede 15 lerını bulmak cok zor kardesım
 
bu markalar en az 16 dan başlıyor wardır muhakkak 15 lerı bıraz zor


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 23 Aralık 2008 Saat 18:30
satılık cc jantı parayı veren dudugu calar...


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 23 Aralık 2008 Saat 18:32
Orjinalini yazan: Mirak Mirak Yazdı:

Orjinalini yazan: 205 GTI 205 GTI Yazdı:

Jant söz konusu ise cukkada sağlamsa 4 marka!!
MomoThumbs%20Up
TooraThumbs%20Up
KönigThumbs%20Up
EnkeiThumbs%20Up

istanbul da bu markaları helede 15 lerını bulmak cok zor kardesım
 
bu markalar en az 16 dan başlıyor wardır muhakkak 15 lerı bıraz zor

Memleketin heryeri bizim değil mi Mirak?König 15" 650 ve 725 ytlye var izmirde.
Toora gene 700 ytlye var.İlla istanbul olmasına gerek yok bence...



Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 23 Aralık 2008 Saat 20:00
Orjinalini yazan: serhat tutar serhat tutar Yazdı:

satılık cc jantı parayı veren dudugu calar...

 
 
                                                         düdük kaç para amca ?


Mesajı Yazan: sinan-s
Mesaj Tarihi: 23 Aralık 2008 Saat 20:12
Ahmet abi alsana cc jantlarını


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 23 Aralık 2008 Saat 21:58
ya serhattaki cc bizim söylediğimizden değil arkadaşlar
çok kollu olanlardan 16 inç.bizi bozar 15 lazım :)


Mesajı Yazan: sinan-s
Mesaj Tarihi: 23 Aralık 2008 Saat 21:59
Orjinalini yazan: ahmet_28 ahmet_28 Yazdı:

ya serhattaki cc bizim söylediğimizden değil arkadaşlar
çok kollu olanlardan 16 inç.bizi bozar 15 lazım :)
15 oda abi..bildiğimiz cc jantı..Öle biliyom ben..


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 23 Aralık 2008 Saat 21:59
iş bitmiş Ahmet abi koy parçayı, parçala!!!


Mesajı Yazan: MirakGTI
Mesaj Tarihi: 23 Aralık 2008 Saat 22:00
maslakda wheel tunıng war naımıstaın ın orda abı orada çeşit bol


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 23 Aralık 2008 Saat 22:06

çeşit bol olunca daha kötü:) ben beğenemem kardeş kolay kolay en iyisi şu kafama yatan jantı hafta sonu taktırayım ben arabayı görünce midem bulanıyor sac jantlarla :)



Mesajı Yazan: sinan-s
Mesaj Tarihi: 23 Aralık 2008 Saat 22:07
Orjinalleri sattın mı abi..


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 23 Aralık 2008 Saat 22:17
Ahmetcim almayı düşündüğün jantlar ofsetten mi dolayı problem cıkarıyor yoksa bijon olculerınden mı ona gore tavsiyede bulunacağım 


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 23 Aralık 2008 Saat 22:32
Orjinalini yazan: DERAN_TUYNER DERAN_TUYNER Yazdı:

Ahmetcim almayı düşündüğün jantlar ofsetten mi dolayı problem cıkarıyor yoksa bijon olculerınden mı ona gore tavsiyede bulunacağım 
ofset deran abi.bijonlar tamam 4x108


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 23 Aralık 2008 Saat 22:47

O zaman bu tarz bir spacer kullanman gerekecek 106 nın Ofseti ET 15 dir 4*108 jantlar peugeot ve ford gurubunda vardır ekseriyetle eğer alacağın jant 206 içinse Orj ET 25 (4 kapılarda) ET 28 tek kapılarda dır bu durumda 1 cm spacer yeterlidir bence ama alacağın jant ford ofsetli ise ET40 dır o zaman 2cm gerekebilir





ayrıca yüzük ve uzun bijonda alman gerekecektir










Eğer Bijon aralıkları olsaydı bundan kullanman gerekirdi



Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 23 Aralık 2008 Saat 22:50
Deran baba döktürüyor.Maşallah maşallah!!!Clap


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 23 Aralık 2008 Saat 22:53
deran abi çok teşekkürler bilgiler için eyvallah abi Wink


Mesajı Yazan: kann87
Mesaj Tarihi: 24 Aralık 2008 Saat 00:21
deran abı paylasım ıcın tesekkuler

-------------
-küfürbaz gizemli rapci-


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 24 Aralık 2008 Saat 11:27
Geldimmm.. flanş(spacer) ısadece önlerde kullanırsan olur.. gerçi arka basıklığı da çok önemli bunu bilmeden söylüyorum.. benin arka basıklığım standart.. o yüzden sadece bir çift flanş ile kullanıyorum.. sorun yaratmadı suana kadar yüksek süratlerdeki titreme dışında.. bu illaki olucaktır ama kesin değil.. aldığın malzemenin jant metaliyle uyumu bile etkili.. ET olaylarını çok matematiksel söylemeden anlaşılır dillet söyliyeyim.. 306 gti 206 cc jantlarında önlere mutlaka sart spacer.. nedeni ise tam sağ tam sol olayı.. yinede sürtücektir eğer aracında 4 cm yay varsa ;) et si yüksek olmayan bir jantta ise yani biraz önce söylediğim jantlardan daha düşük bir et değerine sahip jant alırsan sürtme olmıcaktır.. et nedir peki? bildiğimiz ofsetin jant içinde kalan kısmı diyebiliriz ;) 


Mesajı Yazan: sinan-s
Mesaj Tarihi: 24 Aralık 2008 Saat 11:30
Benimde arkalarda kullandım gayet memnunum..Uzun bijonları ile birlikte..


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 24 Aralık 2008 Saat 11:33
Orjinalini yazan: 205 GTI 205 GTI Yazdı:

Jant söz konusu ise cukkada sağlamsa 4 marka!!
MomoThumbs%20Up
TooraThumbs%20Up
KönigThumbs%20Up
EnkeiThumbs%20Up

O.Z RACİNG UNUTMUŞSUN KARDEŞİM


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 24 Aralık 2008 Saat 20:58
konu site için sorularınız ve önerileriniz bölümünden aracınız hakkındaki tüm sorular kısmına taşınmıştır bilginize...


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 24 Aralık 2008 Saat 21:12
eyvallah melih sağolasın Thumbs%20Up


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 24 Aralık 2008 Saat 21:17
rica ederim abi görevimiz


Mesajı Yazan: hasimayaz
Mesaj Tarihi: 24 Aralık 2008 Saat 21:25
Ofset kesinlikle araca ayrı bir hava katıyor. eğer aracı çok basma delisi değilsen. Spacer yerine ofset düşünmeni tavsiye ederim. Adeta aracı daha büyük bir sınıfa sokuyor. Aracın baskı yüzeyide genişlediği için virajlarda daha iyi bir yol tutuş sergiliyor. + titremede minumumda kalıyor. Kim ne derse desin ofset her zaman tercihimdir.
 
 


Mesajı Yazan: lutfuk
Mesaj Tarihi: 24 Aralık 2008 Saat 23:16
arkadaşlar size tavsiyem yanlış anlamayın ancak aracın ojinal jantlarını almak daha avantajlı flanş denilen şey neticede sertleştilmiş pvc parçalanmıyacağını kim garanti edebilir?Wink


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 24 Aralık 2008 Saat 23:29
Orjinalini yazan: lutfuk lutfuk Yazdı:

arkadaşlar size tavsiyem yanlış anlamayın ancak aracın ojinal jantlarını almak daha avantajlı flanş denilen şey neticede sertleştilmiş pvc parçalanmıyacağını kim garanti edebilir?Wink


Yanlış bilgi flanş 304 veya 316L paslanmaz çeliklten CNC de işelenerek yapılıyor
Ama Sanayide yaılanlar Carbon Steel Yani bildiğin çelik

Ama yinede orjinal jant tavsiyenize katılıyorum

Bir de Üyelerimizi tanıyalım bölümünden kendinize tanışma Topici açarsanız seviniriz Smile


Mesajı Yazan: sinan-s
Mesaj Tarihi: 24 Aralık 2008 Saat 23:33
Her zaman gerçek şudur..Orj jant lastik gibisi yok..



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net