Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >206
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 206 Otomatik Vites
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

206 Otomatik Vites

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <123>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
naksi Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites

01 - Ocak - 1978

Kayıt Tarihi: 22 Ağustos 2010
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 117
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı naksi Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Ağustos 2011 Saat 21:27
berk banada tork konvektoru lazım olacak bende cıkma temiz bulabilirmiyim sen nerden buldun tel varmı ?
Yukarı Dön
berk2309 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
23 - Eylül - 1989

Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1509
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı berk2309 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Ağustos 2011 Saat 22:18
yardımcı olmaya calısırım ben bı sorustırıym pazartesı sana haber verıyım fıyat olarak saglam bısey bulurum ıns kardesım 
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Ağustos 2011 Saat 22:22
konustugunuz parcalardan hıc bır sey anlamıyorum kendımı ılk kez araba goren bırısı gıbı hıssedıyorum bu parcaları ne ıse yaradıgını ve arızasını nasıl anlıyacagımızı anlatan boyle kısa bır bılgı seklınce acıklama yapma ımkanımız var mı...
Yukarı Dön
AliÖzagan Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
19 - Mart - 1990

Kayıt Tarihi: 09 Ocak 2011
Konum: Konya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 460
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı AliÖzagan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14 Ağustos 2011 Saat 00:23
Orjinalini yazan: F-Eren F-Eren Yazdı:

Orjinalini yazan: AliÖzagan AliÖzagan Yazdı:

bizim araçta otomatik 206 yaklasık 10 ay fln oluyor 2.el olarak almıştık Allaha şükür şu ana kadarda hic bir sıkıntı çıkarmadı vites geçişleri olsun yokuşta geri kaçma gibi bi sıkıntı olmadı ama 4 vites olunca 4.v vites 2500devirde filan 90 ı görüyor devirli kullanmamak içinde max. 110 120 ile gidebiliyorum :))

110-120 dediğin hızda gittiğinde 6litre yakıt tüketimine kadar düşüyor biliyormusun?
tecrübe ile tasdikledim tekirdağdan gelirken 110-120 arası gittim yol bilgisayarı 6lt/100km yazıyordu küçükyalıya geldiğimde ki yaklaşık 200km yol yaptım

genellikle şehir içi kullanım olduğu için ve yol bilgisayarı olmadığı için yakıt tüketimini göremiyorum ama illaki düşüyordur 
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14 Ağustos 2011 Saat 02:31

Orjinalini yazan: 60de106 60de106 Yazdı:

bu sanzuman yagı gene manual araclar gıbı aracın altından mı konuyor tıpa acılıp yoksa baska yerdemı...

AL4 ise eğer şanzımanın üst tarafında bir tıpa var öncelikle o tıpaya ulaşabilmek için öncelikle hava filtresi kutusu boğaz kelebeğinden itibaren sökülüyor, akü ve akünün arkasındaki beyin dahil sökülüyor. Akünün üzerine oturduğu metal bir parça var o sökülüyor. Sonra tıpaya ulaşıp tıpa sökülüyor. Sırıtma Ancak yağ konulacak yer o kadar küçük ki onun yağ tıpası olduğunu anlamak bile çok zor. Bir huni yardımıyla yağ konuluyor. Serviste izlediğim kadarıyla böyleydi. Dikkat edilmesi gereken nokta ne kadar yağ boşaltıldı ise o kadar yağ konulması gerekiyor. Fazla ya da eksik olmamalı. yoksa sorun çıkarır. 

Bu yazdıklarım 307 için geçerli, sizin aracınızda durum aynı mıdır bilemem. 

Yukarı Dön
berk2309 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
23 - Eylül - 1989

Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1509
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı berk2309 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14 Ağustos 2011 Saat 09:22
kardeşim tork konvertörün en çok işe yaradığı vitesler 1.vites araç kalkışı ve  geri vitesidir basıncı yüksek verir ve içindeki tirbüm pervanesini döndürerek aracın yokuş aşağı kaymamasını sağlar  ve kalkışını sağlar eğer tirbününde  hasar veya bozukluk varsa araç geriye çok kaçar doldurmayı tam yapmaz  mesela bende araç hem geri çok kaçırıyodu   hemde yokuşlarda  kalkmıyodu gaza sonuna kadar basmama rağmen bi açtık tirbün dağılmış. bu konuda metin kardeşimin önerdiği gibi 10 yada 15 derecelik bir eğim araç d konumunda iken ayağını fren çek araba geri kaçıyosa yada aşırı derecede boşta gibi geri gidiyosa tirbününde sorun vardır 
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
Yukarı Dön
F-Eren Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
23 - Temmuz - 1983

Kayıt Tarihi: 05 Ocak 2010
Konum: Tekirdağ - İst.
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 377
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı F-Eren Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14 Ağustos 2011 Saat 10:30
arkadaşlar pardon ama %10 - 15 eğim ne demek ??? yani nasıl örnek vereyim bilmem ama %7lik bir eğim bile gayet dik bir rampa demektir yol olarak siz %10-15 diyorsunuz ki çok ciddi bir eğim oranı bu. bu eğimde aracın kaymaması çok zor diyebilirim, kesinlikle kendini biraz bırakır %10-15 büyük rakam :) 
Fatih Eren (1983)
Mühendis, İstanbul, Aslan Galatasaray
2003 206 XT 1,6 16V BVA Şeytan Kırmızı + Sunroof
A Rh -
Yukarı Dön
F-Eren Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
23 - Temmuz - 1983

Kayıt Tarihi: 05 Ocak 2010
Konum: Tekirdağ - İst.
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 377
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı F-Eren Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14 Ağustos 2011 Saat 10:31
Orjinalini yazan: AliÖzagan AliÖzagan Yazdı:

Orjinalini yazan: F-Eren F-Eren Yazdı:

Orjinalini yazan: AliÖzagan AliÖzagan Yazdı:

bizim araçta otomatik 206 yaklasık 10 ay fln oluyor 2.el olarak almıştık Allaha şükür şu ana kadarda hic bir sıkıntı çıkarmadı vites geçişleri olsun yokuşta geri kaçma gibi bi sıkıntı olmadı ama 4 vites olunca 4.v vites 2500devirde filan 90 ı görüyor devirli kullanmamak içinde max. 110 120 ile gidebiliyorum :))

110-120 dediğin hızda gittiğinde 6litre yakıt tüketimine kadar düşüyor biliyormusun?
tecrübe ile tasdikledim tekirdağdan gelirken 110-120 arası gittim yol bilgisayarı 6lt/100km yazıyordu küçükyalıya geldiğimde ki yaklaşık 200km yol yaptım

genellikle şehir içi kullanım olduğu için ve yol bilgisayarı olmadığı için yakıt tüketimini göremiyorum ama illaki düşüyordur 

anladım kardeşim ben yol bilgisayarını çok kullanıyorum tespitlerimi aktardım ... yol bilgisayarı taktır :)
Fatih Eren (1983)
Mühendis, İstanbul, Aslan Galatasaray
2003 206 XT 1,6 16V BVA Şeytan Kırmızı + Sunroof
A Rh -
Yukarı Dön
berk2309 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
23 - Eylül - 1989

Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1509
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı berk2309 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14 Ağustos 2011 Saat 12:24
tabiki kendını bırakır bırakmaz deıl ama bostaymıs gıbı gıdıyosa gerı tıtreme felan yapmıyosa tırbun gıdık demektır 
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
Yukarı Dön
alisuat Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
28 - Ağustos - 1989

Kayıt Tarihi: 30 Mart 2011
Konum: Ankara-Çankaya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 371
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı alisuat Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14 Ağustos 2011 Saat 12:47
yüzde 10 eğim yeter yani istinat duvarı gibi olan bir yere gidin 30 adım yürüdüğünüzde tahmini 3 metre kot farkı olan yer demektir, pejo şanzımanı d konumunda oldugu yerde durur yada çok yavas şekilde geri kaçırırsa normal sayılır ileri giderse mükemmeldir :).

arkadaşlar bir araştırma yapmıştım size özetleyim.

1)tork konvertöründen aracı mümkün oldugunca çabuk çıkarmanız lazım,bununda en kolay yolu ilk k

kalkışta gaza çok hafif basarak aracın hemen 2 ye geçmesini sağlamanızdır.

2)Zorunlu olmadıkca vites en fazla 3000 devirde atacak şekilde sürün.

3) triptronicde az sürün. özellikle bizim araçlarda 

4)sakın araç giderken n ye almayın d de kalsın araç gaza basmayn ama hızda giderken n den d ye almak sıkıntı verir.

5)şanzıman yağını 2 yılda bir veye 30-40 binde bir değiştirin.mobil marka yağ ve bu siteden öğreneceğiniz servislerde yaptırın.
6) araçınız şanzıman hatası verirse servisin dediklerine kulak asmayın servisin istediği paraların çok altına halledersiniz.
7)al4 şanzımanlar 200 bini rahat görebilecek şanzımanlardır sonrasında ise revizyonla devam edersiniz. ama bu yazdıklarıma çok dikkat edin.
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14 Ağustos 2011 Saat 14:30
simdi ben yabancısıyım arabamın ozellıgını anlatayım bu rampa ne kadar dık olursa olsun gerı kacırmıyor p vitesde d aldıgımda rampa gene ne kadar dık olursa olsun hemen kendı kalkıyor.
aracım bırden ıkıye cok erken atıyor 3 sanıye fılan galıba.
aracım vıteslerı normalde 2300 de degıstırıyordu bugun ise 2700de degıstırmeye basladı ama bıraz once gene 2300 dondu:)))

hata:bugun aracımda ilk kez olan bır seyıde anlatmak istiyorum.aracım vıteslerı gec degıstırıyor dedım ya bı surelık o sırada mesela 2800devırde gıdıyorum degıstırmıyor ve ayagımı gazdan cekıyorum devır dırek 2000ne dusuyor ama arabada yıgılma kasılma yok ayagımı gerı koyuorum gaza 2800 gerı gelıyor ama arabada gazdan ceksende bassanda cekıs degısmıyor cekersen 2000 basarsan2800 oluyor sonra gaz pedalı 2800devırı gececek kadar basarsan araba vıtes atıp uzuyor.ama bu olay kısa bır sure ıcın oldu. neden olmustur acaba...
Yukarı Dön
alisuat Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
28 - Ağustos - 1989

Kayıt Tarihi: 30 Mart 2011
Konum: Ankara-Çankaya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 371
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı alisuat Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14 Ağustos 2011 Saat 16:55
yazılım güncelleyin isterseniz ama bunda çok önemli birşey yok.
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14 Ağustos 2011 Saat 17:09
Orjinalini yazan: alisuat alisuat Yazdı:

yazılım güncelleyin isterseniz ama bunda çok önemli birşey yok.

kusura bakmayın imza bolumunuzde goremedım sızde mı otomatık kullanıcısınız.ve bu guncelleme nerde nasıl ve ne kadar malıyetle yapılıyor.
Yukarı Dön
alisuat Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
28 - Ağustos - 1989

Kayıt Tarihi: 30 Mart 2011
Konum: Ankara-Çankaya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 371
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı alisuat Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Ağustos 2011 Saat 02:43
Orjinalini yazan: 60de106 60de106 Yazdı:

Orjinalini yazan: alisuat alisuat Yazdı:

yazılım güncelleyin isterseniz ama bunda çok önemli birşey yok.

kusura bakmayın imza bolumunuzde goremedım sızde mı otomatık kullanıcısınız.ve bu guncelleme nerde nasıl ve ne kadar malıyetle yapılıyor.

bende 307 xt otomatik vardı,servise gidin 60 tl ye bilgisayara bağlatın orada şanzımanla ilgili yazılımı güncelleyebilirsiniz.
Yukarı Dön
AliÖzagan Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
19 - Mart - 1990

Kayıt Tarihi: 09 Ocak 2011
Konum: Konya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 460
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı AliÖzagan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Ağustos 2011 Saat 02:48
Orjinalini yazan: F-Eren F-Eren Yazdı:

Orjinalini yazan: AliÖzagan AliÖzagan Yazdı:

Orjinalini yazan: F-Eren F-Eren Yazdı:

Orjinalini yazan: AliÖzagan AliÖzagan Yazdı:

bizim araçta otomatik 206 yaklasık 10 ay fln oluyor 2.el olarak almıştık Allaha şükür şu ana kadarda hic bir sıkıntı çıkarmadı vites geçişleri olsun yokuşta geri kaçma gibi bi sıkıntı olmadı ama 4 vites olunca 4.v vites 2500devirde filan 90 ı görüyor devirli kullanmamak içinde max. 110 120 ile gidebiliyorum :))

110-120 dediğin hızda gittiğinde 6litre yakıt tüketimine kadar düşüyor biliyormusun?
tecrübe ile tasdikledim tekirdağdan gelirken 110-120 arası gittim yol bilgisayarı 6lt/100km yazıyordu küçükyalıya geldiğimde ki yaklaşık 200km yol yaptım

genellikle şehir içi kullanım olduğu için ve yol bilgisayarı olmadığı için yakıt tüketimini göremiyorum ama illaki düşüyordur 

anladım kardeşim ben yol bilgisayarını çok kullanıyorum tespitlerimi aktardım ... yol bilgisayarı taktır :)
Thumbs UpThumbs UpThumbs Up

Yukarı Dön
leewent Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 10 Ağustos 2011
Konum: ANKARA-ÇANKAYA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 20
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı leewent Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Ağustos 2011 Saat 13:37
Alisuat hocam verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim.
2008 Peugeot 206 1.4 Fever Otomatik Vites - LPG
Yukarı Dön
leewent Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 10 Ağustos 2011
Konum: ANKARA-ÇANKAYA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 20
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı leewent Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Ağustos 2011 Saat 13:48
Araç devir almışken rampaya gelince vitesi daha çabuk küçülttürmenin pratik bir yolu varmıdır? Tecrübeli arkadaşlar yardım almak isterim.
2008 Peugeot 206 1.4 Fever Otomatik Vites - LPG
Yukarı Dön
alisuat Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
28 - Ağustos - 1989

Kayıt Tarihi: 30 Mart 2011
Konum: Ankara-Çankaya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 371
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı alisuat Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Ağustos 2011 Saat 14:03
vitesi küçültmenin en pratik yolu direk triptronikten yada gaza biraz fazla basarak küçültmektir.
Yukarı Dön
Mehach Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 30 Haziran 2011
Konum: İzmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 199
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Mehach Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Ağustos 2011 Saat 14:21
Benim de 206'm otomatik memnunum. Spor modunda aniden yüksek devirlere çıkıyor ve hızlanışını beğenmiyorum sadece bu sorun var. Bir de baya dik yokuşlarda 60-70 lere düşüyor hızım Sleepy
Yukarı Dön
leewent Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 10 Ağustos 2011
Konum: ANKARA-ÇANKAYA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 20
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı leewent Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Ağustos 2011 Saat 14:32
Orjinalini yazan: alisuat alisuat Yazdı:

vitesi küçültmenin en pratik yolu direk triptronikten yada gaza biraz fazla basarak küçültmektir.


alisuat hocam araç giderken D konumundan triptronik geçirmenin şanzımana zararı olurmu peki?
2008 Peugeot 206 1.4 Fever Otomatik Vites - LPG
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <123>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon Selülozik tiner silinen yerleri matlaştırdı iz yap son mesaja git 5850 12 stayk
konu icon 206 Otomatik Viteslerde Gazdan Cekince Devir sorun son mesaja git 1045 4 muratzengin
konu icon 2024 yılında 407 almak son mesaja git 231 0 Kazu59
konu icon "Clarion pu-2859a(l) rd3-01" Radyodan Aux alma son mesaja git 3569 1 Baki TANRISEVEN
konu icon 307 otomatik vites sorunu son mesaja git 49196 50 Pejo58
konu icon Tablet ekran dış bolumleri son mesaja git 472 0 Miskinler
konu icon 308 T7 Dizel Araç Aküden Akan Asitli Su Sorunu son mesaja git 290 0 Kalenders
konu icon 106 gti vites çubukları son mesaja git 510 0 SerkanPinar
konu icon Yeni 106 GTI a Yeni Usta - İstanbul Anadolu Yakası son mesaja git 85 0 SerkanPinar
konu icon 206 otomatik vites sorunu son mesaja git 4357 15 MMYILMAZ
konu icon 208 şanzıman vuruntu son mesaja git 1741 2 208adem1
konu icon PEUGEOT PANORAMİK CAM TAVAN MAĞDURİYETİ son mesaja git 985 0 Just for Justice
konu icon Acil Yardım! 1.4 quicksilver stop ediyor son mesaja git 763 0 ozcank
konu icon 307 1.6 xt yürüyünce gelen ses son mesaja git 1747 11 Pejo58
konu icon Peugeot 307 Otomatik Vites Arızası (ÇÖZÜLDÜ) son mesaja git 28754 22 Pejo58
konu icon 407 ÇEKMİYOR son mesaja git 3675 6 Oyk2147
konu icon peugeot 308 star-stop sorunu? (2015- ) son mesaja git 26070 19 wolkan35
konu icon P0087 Hata kodu son mesaja git 2497 5 yigitmustafa
konu icon 1.4hdi / 1.4tdci rölanti arızası yardım edin lütfe son mesaja git 234 0 omersardogan
konu icon Kolçak Montajı son mesaja git 871 0 2016active1.6Hdi
Bizi Takip Edin   

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2024 NOVEMBER EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Kesim 4
muratzengin 3
Pejo58 3
wolkan35 2
yigit0060 2
yigitmustafa 2
ulamburias 2
Oyk2147 2
208adem1 2
SerkanPinar 2
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2024
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English