![]() |
|
PERFORMANS HAKKINDA |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa <1 234 |
Yazar | |||
xdesign ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 17 Ocak 2011 Konum: Adana Durum: Aktif Değil Mesajlar: 336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Cecoli ben herhangi bi açıklama yapmicam. Zaten yapıcağımı yaptım. Sadece allah kısmet ederse bigün video ile ya da yüzyüze görüşebilirsek canlı anlatabileceğimi söyledim. Koliva aslında söylediğin şeyle benim kastetmek istediğim şeyi aydınlattın sen. Ben yapılan işlemler sonunda orjinal hızının (radar vs. dediğin şey) aynı devirde artmış olacağından bahsediyorum. Ancak araçtaki ibre bize zaten aynı ibreyi gösterecektir neden dersek çünkü aynen senin gösterdiğin formülü araç uyguluyor ve kadranda gösteriyor. Bu ince ayrıntı zaten farkı ortaya koyuyor. 17" jant ile 80 gösteren ibre orjinalinde 70 falandır öyle değil mi? Aynı mantık işte benim kastettiğim.
|
|||
Dünyaya 206 defa da gelsem sadece sen!
|
|||
![]() |
|||
106_arts ![]() 1. Vites ![]() Forumdan Banlandı. Kayıt Tarihi: 23 Mart 2011 Konum: niğde ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
arkadaslar bu 5. vites 3bin devirdeki hız sadece şanzıman oranını gösterir
aracınızın hızı 100 km ye kac sanıyede ulastıdıgıdır
önemlı olan budur
5. vites 3 bin devirde 140 yapan araba cok hantal olur çunku şanzıman oranı cok uzun olur
|
|||
![]() |
|||
koliva ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Evet dedigin aynen dogrudur. Burada hemfikiriz. Ancak su cumlende hemfikir degiliz. Su soruyu da kendime sormaktan alikoyamiyorum. Fabrika cikisi ayni aracin degerlerinde ne kadarlik bir hata payi olur. Yani diyelim pespese uretimden cikan iki araci ele alirsak, ikisinin de dijital olarak devirini olcersek, 100 km/h giderken birininki diyelim 3000 rpm ise digerininki 3010 olabilir mi? Olursa bu hatanin ne kadarlik toleransi vardir.
Düzenleyen koliva - 03 Mayıs 2011 Saat 16:38 |
|||
![]() |
|||
xdesign ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 17 Ocak 2011 Konum: Adana Durum: Aktif Değil Mesajlar: 336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Koliva sanırım sen demek istediğim şeyi anlamadım paşam. Bak şunu diyorum sadece "Herşeyleri aynı. Lastiği jantı, sekromençi şanzumanı difransiyeli egzantiriği aküsü ağırlığı şöförlerinin ağırlığı vs. vs." ama aynı devirde hızları farklıysa tek bi ihtimal vardır o da sibop ayarıdır." Ben bunu diyorum sadece... ve bu dediğim şeyden yola çıkarak o üstteki bilgileri aktarıyorum. Kadranın bize gösterdiği hız değil, gerçekte oluşan hızın değişebileceğini diyorum. Az sürede 100'e çıkmak değil, stock'undan daha düşük devirde 100'e çıkabilmekten bahsediyorum. Umarım anlatabilmişimdir :)
106_arts dediğin doğru bişey ancak bizim kastettiğimiz şey o değil malesef :) |
|||
Dünyaya 206 defa da gelsem sadece sen!
|
|||
![]() |
|||
koliva ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Iste biz de diyoruz ki farkli olamaz ![]() 1. Lastik ebati (Kadranda gorulen degil, disaridan olculen) 2. Sanzuman disli oranlari 3. Son disli orani Yani sizin dediginiz gibi sibop ayarina bagli olamaz diyoruz. Ancak yine de ikna edilmeye acigiz. |
|||
![]() |
|||
xdesign ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 17 Ocak 2011 Konum: Adana Durum: Aktif Değil Mesajlar: 336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
http://www.youtube.com/watch?v=QoNpD5ZSe-U
Azer Bülbül - İyi Değilim Benden koliva ve cecoli kardeşlerime gelsin :) |
|||
Dünyaya 206 defa da gelsem sadece sen!
|
|||
![]() |
|||
SAVAŞ ![]() 2. Vites ![]() ![]() 15 - Mart - 1980 Kayıt Tarihi: 06 Mart 2011 Konum: Üsküdar Durum: Aktif Değil Mesajlar: 106 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
arkadaşım senin dediğin olayı daha önceki mesajımda da belirttiğim gibi bir arkadaşımın aracında nasıl olduğunu gördüm. sende anlattığına göre bunun nasıl ve ne şekilde yapıldığını GÖRDÜĞÜN ve BİLDİĞİN için ısrarla bu iş olur diyorsun ve bende sana sonuna kadar katılıyorum. daha önceki mesajımda cecoli sen konuyu anlamadın falan demiş ama ben gayet farkındayım. forumda bi aralar dizel 206 lara cruise control takılamaz deniyordu ama yapan yapmış. bence birşeyi iddaa ederken biraz da yaşamış olmak lazım. herşeyi bilimsel açıklamayla neticeye vardırmak yerine gerçekten bu işin yani sanayide tartışılan konu üzerinde emek ve zaman sarfetmiş insanların yorumlarına kulak vermek gerekir diye düşünüyorum. yani senin gibi.
|
|||
![]() |
|||
emin1689 ![]() 2. Vites ![]() ![]() 05 - Mayıs - 1988 Kayıt Tarihi: 18 Haziran 2009 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 136 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
benim 1.4 Hdi ile 2. vites 70 görüorum baba :D nabıon sen :D
|
|||
![]() |
|||
xdesign ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 17 Ocak 2011 Konum: Adana Durum: Aktif Değil Mesajlar: 336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Helal olsun tam benim hislerimi aktardın ![]() |
|||
Dünyaya 206 defa da gelsem sadece sen!
|
|||
![]() |
|||
SAVAŞ ![]() 2. Vites ![]() ![]() 15 - Mart - 1980 Kayıt Tarihi: 06 Mart 2011 Konum: Üsküdar Durum: Aktif Değil Mesajlar: 106 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
ne demek dostum biz gördüğümüzü söylüyor ve yazıyoruz. devrim arabası filmindeki gibi mühendisler ne yaptıysada piston kolunun mukavemetini artıramıyorlardı. ama bir usta çağırdılar, adam metal karışımını değiştirdi ve işte sonuç ve herkes şaşkın.
![]() Düzenleyen SAVAŞ - 03 Mayıs 2011 Saat 17:26 |
|||
![]() |
|||
xdesign ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 17 Ocak 2011 Konum: Adana Durum: Aktif Değil Mesajlar: 336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Aynen bizzat kendi araçlarıma uygulatmışlığım var evveliyatında. Şu anki aracım bile 1.4 benzinli... 3. vites 6200 rpm 145 atıyor (17" momo jant üstelik. 14 15 olsa 150 155'e oturacak rahatlıkla) . Ama normaliyle de denedik 3. vites 6200 = 135. Nasıl oluyor acaba bu :)
|
|||
Dünyaya 206 defa da gelsem sadece sen!
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
2 viteste 70 görüyosun ama devir saatini hiç hesaba katmıyosun biz 3000 devir de hızı kaç onu tartışıyoruz konuyu iyice bi oku
|
|||
![]() |
|||
Muhammet ÇAKIR ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 30 Eylül 2010 Konum: Kütahya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3134 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı Muhammet ÇAKIR
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() ![]() |
|||
1998 VW GOLF 1.6 105 hp
Pati çeker yan veririz, Draga Kalkar Bmwlerle didişiriz. Polis ARKADAN sağa çek dedimi iner Paşalar gibi Cezamızı Yeriz..!!! |
|||
![]() |
|||
xdesign ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 17 Ocak 2011 Konum: Adana Durum: Aktif Değil Mesajlar: 336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
:))) O konuyu dinlememiş direk dalmış olaya anlayış gösterin :) |
|||
Dünyaya 206 defa da gelsem sadece sen!
|
|||
![]() |
|||
koliva ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Yahu biz olmaz derken bizim aklimiza mantigimiza uymadigi icin olmaz diyoruz ve haliyle bir kanit, bir video, bir bilimsel hesaplama, bir aciklama istiyoruz. Velev ki dediginiz gibi birsey olsa bile onun altinda cok saglam bir bilim olduguna eminim. Bizde bunu soruyoruz, arastiriyoruz. Kaldi ki ben kestirip atmiyorum, hala guzel bir sekilde makul mantikli aciklandiginda ikna olmaya aday biriyim
![]() ![]() |
|||
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa <1 234 |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
|
Bizi Takip Edin
![]() ![]()
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |