Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >306
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 306 kalorifer motoru
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

306 kalorifer motoru

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
ugur_clskn Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
14 - Temmuz - 1989

Kayıt Tarihi: 11 Ocak 2011
Konum: istanbul pendik
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 39
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ugur_clskn Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: 306 kalorifer motoru
    Gönderim Zamanı: 12 Nisan 2011 Saat 22:44
arkadaşlar 306 nın kalorıfer motoru nerededır. sökmeyı bılen arkadas varsa burdan bıraz bılgı alabılırsem cok sevınırım
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Nisan 2011 Saat 22:50
cok basıt...
 
sag ayak kısmına egıl. alttakı plastık korumayı torpıtonun altındakı borudan cekerek cıkaracaksın. gecmedır yanı...
ondan sonra motor en sagda gorunuyor. alt tarafı sıvrıdır. uzerıne bır soket gırer. soketı cıkarıyorsun. ondan sonra 4 tane tork vıda kalıyor. onlarıda sokersen motor asagı dosebılır dıkkatle tutmalısın.
 
bu ısı rahat yapabılmek ıcın yanında sarjlı vıdalama bulundurursan cok kolay olur. uygun boyutta tork uclu bıts ucuda vıdalamanın ucuna takarsın. son olarak aracın paspasını cıkart ve sırtın asagı yuzun yukarı bakacak sekılde aracın tabanına yat. kafanı ayak koyulan yere kadar uzat. o noktada bır elınle vıdaları sokersın dıger elınlede motoru tutarsın... dıkkat et motorun tırnaklarını kırma yoksa cok uzulursun. anında yerınden cıkmayabılır. bıraz oynatarak cıkartırsın...
 
hayırdır problemın nedır???????
Yukarı Dön
ugur_clskn Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
14 - Temmuz - 1989

Kayıt Tarihi: 11 Ocak 2011
Konum: istanbul pendik
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 39
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ugur_clskn Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Nisan 2011 Saat 22:57
abim çok teşekkür ederim ya  mukemmel adamsın. dıger arabada kaputun altındaydı cok kolaydı. bununda tahmın ettım sesı sağdan  gelıyodu ama emın olamadım torpıdoyu sokmeye calıstım bugun bak yanlıs yere gıtmısım.   abı calışmıyo küt dıye kestı  sıgortasına baktım sağlam önce bı bakıyım elektrık gıdıyo mu  motora gıtmıyosa  kumanda koluna falan bakıyım. sence nerelere bakmalıyım abi
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Nisan 2011 Saat 23:12

sorun buysa hemen motoru sokmene gerek yok. once soketını sok voltaj varmı kontrol et. kontrol ederken kontagı acıpta dene...

voltaj gelıyorsa motoru sokersın. motoru ve yanındakı rezıstansı kontrol edersın.
gelmıyorsa o zaman torpıtoyu sokup havalandırma ekıpmanına bakman gerekır...
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Nisan 2011 Saat 23:26
Orjinalini yazan: ugur_clskn ugur_clskn Yazdı:

abim çok teşekkür ederim ya  mukemmel adamsın. dıger arabada kaputun altındaydı cok kolaydı. bununda tahmın ettım sesı sağdan  gelıyodu ama emın olamadım torpıdoyu sokmeye calıstım bugun bak yanlıs yere gıtmısım.   abı calışmıyo küt dıye kestı  sıgortasına baktım sağlam önce bı bakıyım elektrık gıdıyo mu  motora gıtmıyosa  kumanda koluna falan bakıyım. sence nerelere bakmalıyım abi


Bence motora direk ulasmadan once akim gidip gitmedigini kontrol etmenin daha kolay bir yolu daha var ki bu da reosta. Kaldi ki genellikle reostada sorun cikiyor.
Bildigim kadariyle 306'larda reosta diger araclara nazaran daha kolay bir yerde bulunuyor. Kaputu actiginizda sol tarafta(yolcu koltugunun onu) izgara vardir. Onu acinca delikli hava giris aksamini goreceksiniz. Sanirim buraya gelebilmek icin buyuk ihtimalle silecekleri de sokmeniz gerek. Sonra bu hava girisini itinayla sokmeniz gerek cunku eger duzgun olmazsa sonradan bu noktadan iceriye arac su alabilir. Sokunce zaten reostayi orada goreceksiniz. Hava girisinin oldugu resim su:



Reostanin resmi:




Reostanin bacak baglantisi sekilde gosterilmis. Size dusen, bir olcu aletinin eksi ucunu MASSE yani toprak kismina degdirmek, diger ucunu da +12 volt gormeniz gereken ve isiticinin ayarinin 4. kademesine tekabul eden 4 numarali yere degdirmek ve kontrol etmek olacaktir.

Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Nisan 2011 Saat 23:31

@kolıva

yardımların ıcın sagol. fakat benım aractakı hersey resımdekınden farklı. ne orada o tarz bır kapak var. ne ustundekı plastık aynı. nede rezıstans aynı... hepsı degısık...
 
belkı bu gosterdıgın phase 1 lerde boyledır. benımkı phase 3


Düzenleyen cecoli - 12 Nisan 2011 Saat 23:32
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Nisan 2011 Saat 23:36
Orjinalini yazan: cecoli cecoli Yazdı:

@kolıva

yardımların ıcın sagol. fakat benım aractakı hersey resımdekınden farklı. ne orada o tarz bır kapak var. ne ustundekı plastık aynı. nede rezıstans aynı... hepsı degısık...


Peugeot Sedre'den baktim 3 kapi, 5 kapi ve ustu acilabilir 306 lara gore ufak degisimler gosteriyor. BEHR marka ya da BOSCH marka olarak farkliliklar gosteriyor. Ben 5 kapi ustu acilamaz ve klimali olana baktim ve BEHR marka. Dolayisiyla eger sizinki BOSCH ise belki dizaynlari farklidir diye dusunuyorum. Benim baktigimin Sedre'den goruntusu soyle:




Düzenleyen koliva - 12 Nisan 2011 Saat 23:39
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Nisan 2011 Saat 23:42
bak bende resım yukleyecektım sen gerekenı koymussun.
 
o resımde 1 ve 2 numaralı resım benkı ıste. ama 3 nolu parca benım aracta yok. takılabılecek yerde yok. cunku ust plastıgın agzında ızgara var. oyle bırsey takılamaz...
 
ayrca benım aracta otomatık klima var. komple herseyı BEHR marka...
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Nisan 2011 Saat 23:49

O halde arkadasin arabasinin hangisinden oldugunu bilmek gerekiyor. Bu kadar farklilik oldugunu da ilk defa gordum Kahkaha Herneyse o zaman soyle bisey daha soyleyebilirim senin ilk yazdiklarina paralel olarak. Bu motorun baglanti soketinde de sorunlar cikabiliyor. Sanirim su motor resmi dogdudur:


Bu kirmizi ile cizili baglanti soketinde sorun cikabiliyor.



Fotograflar: http://www.forum-auto.com
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Nisan 2011 Saat 23:55

kolıva resım 10 numara... tam ustune bastın :)))))) benım aractakı sıstem resımdekıyle aynı :)))

benım motorun altında ufak bır cıkıntı var fakat hortum yok. bende o cıkıntıyı motorun ustunde su gelırse motorun ıcınde dolmayıp asagı akması ıcın dıye dusunuyordum. dogru dusunmusum. fakat senın koydugum resımde hortumla camurlugun ıcıne dogru yonlendırılımıs. acaba o boru orjınal mı bılemedım :))   yan saca bakmam lazım. delık var ıse orjınal olabılır. ama ben delık falan gormedım... belkı sonradanda yapılmıs olabılır...
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Nisan 2011 Saat 00:02
Orjinalini yazan: cecoli cecoli Yazdı:

kolıva resım 10 numara... tam ustune bastın :)))))) benım aractakı sıstem resımdekıyle aynı :)))

benım motorun altında ufak bır cıkıntı var fakat hortum yok. bende o cıkıntıyı motorun ustunde su gelırse motorun ıcınde dolmayıp asagı akması ıcın dıye dusunuyordum. dogru dusunmusum. fakat senın koydugum resımde hortumla camurlugun ıcıne dogru yonlendırılımıs. acaba o boru orjınal mı bılemedım :))   yan saca bakmam lazım. delık var ıse orjınal olabılır. ama ben delık falan gormedım... belkı sonradanda yapılmıs olabılır...


Asagi derken paspasa mi?

Bence bu resim de baska bir 306 modelinden alinti. Masallah Peugeot, 306'yi uretirken her araca farkli bir olay katmis Wall
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Nisan 2011 Saat 00:07
evet evet paspasa...
 
tabı oncelıkle oraya takılan gecme korumaya akacak onunda altından paspasa... normalde motorun ustune su gelmemesı lazım zaten. su akarları tıkanmazsa su gırmez. aracın bu noktası bıraz dandık olmus dıyecegım ama 307 de daha beter hata yapılmıs bsı ın ustune su ınıyorr :DDDDDD  206 desen polen fıltresı kabak gıbı ortada duruyor... acaba peugeot bunları bılınclı mı yapıyor dıye dusunuyorum :)))))))
Yukarı Dön
ugur_clskn Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
14 - Temmuz - 1989

Kayıt Tarihi: 11 Ocak 2011
Konum: istanbul pendik
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 39
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ugur_clskn Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Nisan 2011 Saat 01:28
süper paylaşımlar elinize emegınıze saglık. sımdı bıraz arastırdım bende. 307 nın  motoru  sıgorta panelının orda  dıreksıyon mılıne cok yakın konumlandırılmıs reosta da hemen motorun yanında ıdı  keske 306 da da orda olsaydı problem onda olsaydı halletmek basıt olucaktı. cok uzun ıs sıleceklerı sokmek o ızgarayı felan neyse artık basa geldı bakıcaz. kolıva abı cok tesekkur ederım resımler cok bılgılendırıcı oldu benım ıcın. motor reostaya gore daha kolay yerde oldugu ıcın once onun soketlerıne bakmak ısıtıyorum fanı devreye aldıgımda akım gelıyo mu. gelmıyor ıse reostayı kontrol edıcem. bırde rolesı varmıs  sanırım çünki sıgorta tablosunda hem kalorıfer motoru sıgortası 30 amper dıyo hemde kalorıfer motoru rolesı dıyo 10 amper buyuk ıhtımal role uzerınden beslemısler. Bır konu daha varkı fan calıstırma kolunun ıçındekı kalın telın ne olduguna anlam veremıyordum  kolıva abının koydugu resımdekı reostayı gorunce anlam kazandı sanırım reostanın dırencı degıstırmesı ıcın gereklı mekanık hareketı saglıyor.
Pekıyı  bırkac gun ıcınde mutlaka bakacagım sızı haberdar ederım resımleyıp konu anlatımlı paylasmak ıstıyorum. 
Tekrar çok tesekkurler paylasımlarınız ıcın
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Nisan 2011 Saat 08:54
306 dada cok kolay yaaa :)) alt korumayı cıkardıgın gıbı motor anında onune kalıyor zaten :) rezıstansta motorun hemen yanında. bunun ıcın 4 tork vıdayı sokup motoru cıkarman gereklı. en azından benımkınde oyle :))
Yukarı Dön
codemaster Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
20 - Ekim - 1982

Kayıt Tarihi: 24 Ekim 2011
Konum: TEKİRDAĞ
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 9
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı codemaster Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Ekim 2011 Saat 15:52
merhabalar, 
foruma yeni üye oldum, şahane bir forum. 
benim sorunum hiç susmayan ve cızırtılı çalışan kalorifer motoru. 
haftasonu kalorifer düğmesinde temassızlık vardır, ondan dolayı tam kapanmıyordur düşüncesi ile konsolü söktüm. düğmede sorunu düzeltecek bişey bulamadım. topladım bi daha. sonra sanayiye gittim. torpidonun altından kalorifer motorunu söktüler, yağladılar, cızırtılı çalışması sona erdi ama yine de çok hafiften üflüyor ha bire. 

Birinci olarak şunu sorayım, torpidonun altında kalorifer motorunu gizleyen bir plaka var, plaka ordaki bir boruya bağlı, klips gibi bişey var, sanayide usta bi hamlede çıkarmıştı o korumayı ama ben bir türlü sökemedim. detaylı anlatabilecek olan varsa çok duacı olurum. 

ikinci olarak da diyorum ki kalorifer motoruna giren kabloların birine (elektrik getiren) basit bir anahtar takayım. kaloriferi çalıştıracağım zaman uzanır açarım o düğmeden. çünkü sanırım 306ların hiç kapanmayan kalorifer motoru kronik bir sorunmuş.
Yukarı Dön
malazgirt18 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
07 - Nisan - 1987

Kayıt Tarihi: 16 Eylül 2011
Konum: İSTANBUL
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 29
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı malazgirt18 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Şubat 2012 Saat 08:46
Orjinalini yazan: codemaster codemaster Yazdı:

merhabalar, 
foruma yeni üye oldum, şahane bir forum. 
benim sorunum hiç susmayan ve cızırtılı çalışan kalorifer motoru. 
haftasonu kalorifer düğmesinde temassızlık vardır, ondan dolayı tam kapanmıyordur düşüncesi ile konsolü söktüm. düğmede sorunu düzeltecek bişey bulamadım. topladım bi daha. sonra sanayiye gittim. torpidonun altından kalorifer motorunu söktüler, yağladılar, cızırtılı çalışması sona erdi ama yine de çok hafiften üflüyor ha bire. 

Birinci olarak şunu sorayım, torpidonun altında kalorifer motorunu gizleyen bir plaka var, plaka ordaki bir boruya bağlı, klips gibi bişey var, sanayide usta bi hamlede çıkarmıştı o korumayı ama ben bir türlü sökemedim. detaylı anlatabilecek olan varsa çok duacı olurum. 

ikinci olarak da diyorum ki kalorifer motoruna giren kabloların birine (elektrik getiren) basit bir anahtar takayım. kaloriferi çalıştıracağım zaman uzanır açarım o düğmeden. çünkü sanırım 306ların hiç kapanmayan kalorifer motoru kronik bir sorunmuş.
Pegeout 306 xr platinium 2001 Açık Hava filitre Kit 100Bg
05414395418
Yukarı Dön
malazgirt18 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
07 - Nisan - 1987

Kayıt Tarihi: 16 Eylül 2011
Konum: İSTANBUL
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 29
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı malazgirt18 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Şubat 2012 Saat 08:47
Merhaba Arkadaşım

306 da kalörfer motorunun sürekli çalışması bir sorun değil orjinalinde olan birşey istersen araya anahtar koydurup tamamen kapatabilirsin motorun cızırtılı çalışması içinde nemlenmiştir dediğin gibi yağlayınca düzelir ancak kontağı cevirmenle birlikte kalörifer motoru çalışır bu bir sorun değil dizayndır

Pegeout 306 xr platinium 2001 Açık Hava filitre Kit 100Bg
05414395418
Yukarı Dön
Griffe Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
23 - Ekim - 1983

Kayıt Tarihi: 25 Ağustos 2011
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 61
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Griffe Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 29 Mart 2012 Saat 17:50
Orjinalini yazan: malazgirt18 malazgirt18 Yazdı:

Merhaba Arkadaşım

306 da kalörfer motorunun sürekli çalışması bir sorun değil orjinalinde olan birşey istersen araya anahtar koydurup tamamen kapatabilirsin motorun cızırtılı çalışması içinde nemlenmiştir dediğin gibi yağlayınca düzelir ancak kontağı cevirmenle birlikte kalörifer motoru çalışır bu bir sorun değil dizayndır



merhaba..

peki bu dizayn aracın yakıtına etki eder mi..?
1998 Model 306 Griffe..
Üsküdar-İSTANBUL
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 29 Mart 2012 Saat 17:54
Orjinalini yazan: Griffe Griffe Yazdı:



merhaba..

peki bu dizayn aracın yakıtına etki eder mi..?


Neden boyle birsey dusundunuz ki? Bence etkilemez.
Yukarı Dön
Griffe Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
23 - Ekim - 1983

Kayıt Tarihi: 25 Ağustos 2011
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 61
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Griffe Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 29 Mart 2012 Saat 18:11
Orjinalini yazan: koliva koliva Yazdı:

Orjinalini yazan: Griffe Griffe Yazdı:



merhaba..

peki bu dizayn aracın yakıtına etki eder mi..?


Neden boyle birsey dusundunuz ki? Bence etkilemez.


aracım sanırım biraz falz yakıyor..306 98 modfel griffe..400-500 şehir içi.. genel olarak zaten fazla yaktığını söykeyeceksiz ama ne biliyim belki etkisi olabileceğini düşündüm. (gerçi o kadar az çalışmayla nasıl etkisi olsun ama)..


1998 Model 306 Griffe..
Üsküdar-İSTANBUL
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon peugeot 308 star-stop sorunu? (2015- ) son mesaja git 26471 20 Osman48
konu icon Start stop son mesaja git 225 0 zafercelebi
konu icon 206 hararet sorunu (çözüldü) son mesaja git 37028 27 kaan206
konu icon Arıza Işıkları... Anlamları son mesaja git 296838 31 dostcanlısı
konu icon Peugeot 206 hararet ve torsiyon sorunu son mesaja git 91 0 kaan206
konu icon Motor arızası aracı tamir ettiriniz uyarısı son mesaja git 94183 43 ozgurtavukcu07
konu icon 308 rolantide dalgalanma titreme son mesaja git 890 1 sensah
konu icon Ön göğüs kısmı açılması hk. son mesaja git 1036 5 Oto Tamir Servisim
konu icon Selülozik tiner silinen yerleri matlaştırdı iz yap son mesaja git 6266 12 stayk
konu icon 206 Otomatik Viteslerde Gazdan Cekince Devir sorun son mesaja git 1112 4 muratzengin
konu icon 2024 yılında 407 almak son mesaja git 332 0 Kazu59
konu icon "Clarion pu-2859a(l) rd3-01" Radyodan Aux alma son mesaja git 3622 1 Baki TANRISEVEN
konu icon 307 otomatik vites sorunu son mesaja git 49397 50 Pejo58
konu icon Tablet ekran dış bolumleri son mesaja git 533 0 Miskinler
konu icon 308 T7 Dizel Araç Aküden Akan Asitli Su Sorunu son mesaja git 347 0 Kalenders
konu icon 106 gti vites çubukları son mesaja git 617 0 SerkanPinar
konu icon Yeni 106 GTI a Yeni Usta - İstanbul Anadolu Yakası son mesaja git 93 0 SerkanPinar
konu icon 206 otomatik vites sorunu son mesaja git 4393 15 MMYILMAZ
konu icon 208 şanzıman vuruntu son mesaja git 1903 2 208adem1
konu icon PEUGEOT PANORAMİK CAM TAVAN MAĞDURİYETİ son mesaja git 1069 0 Just for Justice
Bizi Takip Edin   

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2024 NOVEMBER EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Kesim 4
Pejo58 3
muratzengin 3
208adem1 2
SerkanPinar 2
wolkan35 2
yigit0060 2
yigitmustafa 2
kaan206 2
ulamburias 2
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2024
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English