Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >308 T7 (2008-2013)
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 308 LPG Montajı
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

308 LPG Montajı

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <1 3456>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Damlaa Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 07 Eylül 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Damlaa Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Aralık 2010 Saat 11:34
Orjinalini yazan: cecoli cecoli Yazdı:

kulagım cınlamaya baslayınca ıcımden foruma bır bakmak geldı. dedım kı "herhalde bırılerı benı anıyor"...  Sırıtma

arkadaslar artık bende sıze hak verıyorum yaaa. bende bırakıyorum lpg yı.... :((  daha ileri teknolojıye geçiş yapıyorum... suanda ar-ge deyım... Gülme
 
ayrıca damla arkadasımızın motoru hakkında detaylı bılgımız yok. o motorların dırekt mı yoksa dolaylı enjeksıyonmu oldugunu anlayamadım ben. o acıdan yorumda getıremıyorum. yalnız supap yaglama olayları bence cok gereklı degıl. cunku zaten motorun kendısınde yag buharını emıse veren sıstem var. subaplar ıcın yeterlı yaglamayı saglayacagı kanaatındeyım. dusunecek olursanız dırekt enjeksıyonlu motorlarda subabın yuzeyıne havadan baska bırsey deymıyor. cok kısının soyledıgı gıbı benzın subapları yaglar cumlesı dırekt enjeksıyon motorlarda olmaz. eee ne olcak o zaman ??? subaplar daha cabuk mu asınacak? bence hayır... 
 
bu konuyu cok kez soyledım bır daha tekrar etmek ıstemıyorum. sıfır alınıp ıstanbul trafıgınde taksıye calısan tartarını sıralı sıstemlı ve soyledıgınız tarz subap yaglama sıstemı vs olmayan 1.6 8v 90bg dacıa logan suanda 440.000 km de hala calısıyor. ne subabı yandı ne motoru acıldı. daha ne dıyım ben sıze... Gülme
 
bu arada kulagımı cınlatan sevgılı arkadaslarıma saygılar selamlar :DD
benim aracın motoru dolaylı enjeksiyonlu ki bildigim kadarıyla vti motorların ayırt edici özelligi dolaylı olması zaten bu nedenle lpg montaji yaptırma konusunda kararsızlık yasadım ustanın da dedigine göre direkt olanlara göre sadece biraz daha zahmetli ve titiz davranılması gereken bir islemmis bu tür motorların lpg dönüsümü yapılması ama dedigim gibi asınma konusunda hic bir bilgim yok bende meraklanmıstım sizin acıklamanızdan sonra icime su serpildi:)
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Aralık 2010 Saat 11:51
bana kalırsa soyledıgınızın tam tersı olması lazım. dolaylı enjeksıyon dedıgımız sey manıfold puskurtmelı sıstemdır. yanı enjektorler emme manıfoldu ustundedır. pıstonun emme zamanında emme subabı acık durumdayken emısle manıfold ıcınden gecer havaya yakıt puskurtulur ve yakıt hava ıle manıfold ıcınde karısmıs olur. devamında karısım sılındıre alınmıs olur. bırcok motor bu sıstemle calısır.
 
dırekt enjeksıyon demek adı ustunde dırekt olarak yakıtı yanma odasına puskurtmek demektır. bu prensıp aynı dızel motorlardakı gıbıdır. dızelde nasıl sadece hava emılıp sıkıstırılıp 3. zamanın basında yakıt puskurtulmesıyle patlama elde edılıyorsa, benzınlı dırekt enjeksıyonda da prensıp cok kucuk farkla aynıdır. yıne ıcerı sadece hava emılır ve 2. zamanda hava sıkıstırılırken aynı dızeldekı gıbı "yuksek basınc" ıle benzın puskurtulur. devamında 3. zamanın basında bujı ateslemesıyle patlama suregelır...
 
buradakı en temel fark dırekt enjeksıyon sıstemınde enjektorler dızellerdekı gıbı sılındır kapagı ustundedır. bu farkından dolayı lpg montajı daha zordur...
Yukarı Dön
sbereket Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 07 Temmuz 2010
Konum: Bursa
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sbereket Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Nisan 2011 Saat 15:41
Tekrar merhaba;
 
Uzun bir düşünme dönemi acabalar ve sonrası için kaygı hepsi geçen günkü zam ile bi kenara itilip ertesi gün LPG montajı yaptırdım. Bursa NET OTO GAZ firmasıyla sistemi çözdüm. Ve bana ister brc ister atiker takabiliriz hiç problem olmaz diye söylediler. Ben BRC tercih ettim. Performans olarak ben hiçbir fark anlamadım 6000 devirlere kadar çıkardım arabayı hiç bir fark olmadı. Zamanla bakacağım ve memnuniyetimi iletirim inşallah. Herkese selam
 
Serkan BEREKET
Serkan BEREKET
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Nisan 2011 Saat 15:52
hayırlısı olsun. keyıfle kullanmanızı dılerım...
 
pıyasadakı kıtler uygulanabıldıgıne gore aracınız dırekt enjeksıyon degıl ??  dogru mudur???
Yukarı Dön
sbereket Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 07 Temmuz 2010
Konum: Bursa
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sbereket Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Nisan 2011 Saat 15:59
Hayır direk enjeksiyonlu değil ama montajın yapıldığı nokta önemli dendi. Manifolt sökülüp montaj yapıldı. Ayrıca sökerken ön camı da çatlatmışlar sağolsunlar:) Selamlar;
Serkan BEREKET
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Nisan 2011 Saat 16:06
Orjinalini yazan: sbereket sbereket Yazdı:

Hayır direk enjeksiyonlu değil ama montajın yapıldığı nokta önemli dendi. Manifolt sökülüp montaj yapıldı. Ayrıca sökerken ön camı da çatlatmışlar sağolsunlar:) Selamlar;
 
evet... aracınızın dırekt enjeksıyon olmaması bu noktada sıze fayda sagladı. dırekt enjeksıyon olmus olsaydı bugun ıcın montajı cok zor ve pahalı olacaktı.
 
yalnız bu 307 ve 308 lerde cam catlama olayını bırkac kere daha duymustum. cunku ustalar elını kolunu camın oraya yaslıyorlar bastırıyorlar vs ondan sonra cam catlıyor.
 
karoserının bu tasarımı yuzunden aracın ıcı cok ferah oluyor ama bu durumda mekanık ıscılık cok zorlasıyor. ayrıca yan dırektlerın vırajıda kapatması cabası :((((((
Yukarı Dön
sbereket Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 07 Temmuz 2010
Konum: Bursa
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sbereket Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Nisan 2011 Saat 16:09
Kesinlikle son derece doğru tespitler. Selamlar;
 
 
Serkan BEREKET
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Nisan 2011 Saat 16:20
Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Orjinalini yazan: sbereket sbereket Yazdı:

Hayır direk enjeksiyonlu değil ama montajın yapıldığı nokta önemli dendi. Manifolt sökülüp montaj yapıldı. Ayrıca sökerken ön camı da çatlatmışlar sağolsunlar:) Selamlar;
 
evet... aracınızın dırekt enjeksıyon olmaması bu noktada sıze fayda sagladı. dırekt enjeksıyon olmus olsaydı bugun ıcın montajı cok zor ve pahalı olacaktı.
 
yalnız bu 307 ve 308 lerde cam catlama olayını bırkac kere daha duymustum. cunku ustalar elını kolunu camın oraya yaslıyorlar bastırıyorlar vs ondan sonra cam catlıyor.
 
karoserının bu tasarımı yuzunden aracın ıcı cok ferah oluyor ama bu durumda mekanık ıscılık cok zorlasıyor. ayrıca yan dırektlerın vırajıda kapatması cabası :((((((
 
biri benim cem abi (: araca lpg takılırken başında durduk okadar soğukda bekledik. tam bitiyordu topluyorlardı az kalmıştı dedik gidip ödemeyi yapalım bari. gittk yaptık indik aşağı aracı dışarı almışlar kapıları kapamışlar gidecekler bekliyorlar vs. dur bakim nasıl olmuş falan derken bi baktım camın ucu çatlak, hemen orada söyledim dükkanlarının kaskosu üzerinden orjinali ile değiştirdim. ama adamlarda bir yandan haklı çünkü camın uç tarafının altı boş hiç bir destek yok üstten yüklenincede gidiyor.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
archozdemir Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 03 Şubat 2011
Konum: Kütahya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı archozdemir Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Nisan 2011 Saat 16:27
cecoli kardeşimin yaşadığı problemin aynısını şuan bende yaşıyorum. 1 ay önce brc marka tüp taktırdım. sıkıntım şu; aracım güne başlarken sabah saatlaerinde tüpe ilk geçişte tekleme yada stop etme sıkıntısı var. nasıl oluyor anlamıyorum. bazan tüpe geçiş yokuşta denk geliyor. genelde rolantide olduğu yerde. ilk başlarda yokuşta olduğu zzaman stop ediyordu, ama şimdi rolantidede oluyor. ve sonra arabayı tekrar çalıştırıyorum. ve uzun bir süre tüpe geçmiyor. bunuda anlamış değilim. napacam bilmiyorum. taktırdığım yere gittim direkt şunu dedi sıcaklığı artıralım. yada arabayı bırak sabah biz bakalım dedi. bende sıcaklığı artır dedim 31 den 37 e aldı ama yine aynı. galiba bende regülatörden kaynaklanıyor. ne dersin cecoli kardeşim... arabam 307 2005 model.

Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Nisan 2011 Saat 16:36
Orjinalini yazan: sbereket sbereket Yazdı:

Kesinlikle son derece doğru tespitler. Selamlar;
 
 
 
rıca ederım. aleykumselam :))
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Nisan 2011 Saat 16:44
Orjinalini yazan: archozdemir archozdemir Yazdı:

cecoli kardeşimin yaşadığı problemin aynısını şuan bende yaşıyorum. 1 ay önce brc marka tüp taktırdım. sıkıntım şu; aracım güne başlarken sabah saatlaerinde tüpe ilk geçişte tekleme yada stop etme sıkıntısı var. nasıl oluyor anlamıyorum. bazan tüpe geçiş yokuşta denk geliyor. genelde rolantide olduğu yerde. ilk başlarda yokuşta olduğu zzaman stop ediyordu, ama şimdi rolantidede oluyor. ve sonra arabayı tekrar çalıştırıyorum. ve uzun bir süre tüpe geçmiyor. bunuda anlamış değilim. napacam bilmiyorum. taktırdığım yere gittim direkt şunu dedi sıcaklığı artıralım. yada arabayı bırak sabah biz bakalım dedi. bende sıcaklığı artır dedim 31 den 37 e aldı ama yine aynı. galiba bende regülatörden kaynaklanıyor. ne dersin cecoli kardeşim... arabam 307 2005 model.

 
ısta yıne malum ustalarımızın ısı bılmemezlıklerı...
 
cok kısaca soyle anlatayım. motorun sıcakken ve sogukken kı calısma parametrelerı farklıdır. en belırgın olarak yakıt puskurtme durumu farklıdır. sogukken enjektorlerden daha fazla yakıt puskurtulur.
 
dıkkat edersenız lpg sıstemının ayarı sıcakken yapılır. lpg sıstemı motorun sogukken kı durumunu bılmez. o hep kendı aklında bılıyor oldugu sıcakken kı duruma gore yakıt puskurtmesı yapar. hal boyle olunca motor sogukken yakıt az gelınce fakır veya asırı fakır karısım olmasından dolayı motor ya tıtrer yada stop eder...
 
motor ancak 50-60 C sıcaklıga dogru yavas yavas stabılıteyı yakalar ve lpg ıle guzelce devam edebılır. sorunun cozulmesı ancak soguk karısımı ayarlayabılmekle olur...
 
ustalarda bunu bılmedıklerı veya yapamadıkları ıcın en kolay olarak gecıs ısısını yukseltırler. ama buda sızın daha fazla benzın tuketmenıze neden olur.........
 
benım aracım 15C ısıda lpg ye gecıyorr ve tereyagı gıbı calısıyor :)))))) bu da kendı aracım oldugu ıcın :))))))
 
genelde sıkayetler bu soyledıgım durumdan oluyor. ama bazı kıtler bunu absorbe edebılıyor.
 
fakat regulatorle alakalı sıkıntıda olabılıyor. fakat o noktada basınc dengesını kontrol etmek lazım...


Düzenleyen CeCoLi - 22 Nisan 2011 Saat 16:46
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Nisan 2011 Saat 17:34
valla benim atiker canavar gibi allah nazardan saklasın takılalı neredeyse 1 ay oldu daha tık demedi benzinde lpg ye şu havalarda 1-1.5 dk arasında geçiyo sehir dışı 2,16tl den 27 litre lpg ile 300 km yaptım buda 27x2.16=58.32 tl /300 km :0,19 tl yapar. 90-100 km hız 
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Nisan 2011 Saat 17:43
Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

ıstanbulda olsan sana ıyı bır usta tavsıye ederdım ama bursadasın ıste... onerecegım ustanın elındede teleflex ve zavolı var. ama en ıyısı teleflex emın olabılırsın...
 
abi düşündüm de istanbulda olunmasa bile iyi usta için ben olsam istanbula bile giderdim. çünkü usta faktörü çok önemli olduğu için daha sonra sorun yaşamakdan sa 1 kere yapılıp temiz yapılması kanaatindeyim.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
106_arts Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites

Forumdan Banlandı.

Kayıt Tarihi: 23 Mart 2011
Konum: niğde ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı 106_arts Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Nisan 2011 Saat 19:53
markadan cok usta önemlı dıyorsunuzda hiç alakası yok usta ne kadar önemlıyse marka 2 katı daha önemlı bence kalite denen bişey var 500 lirayada sıralı sistem var 3bin lirayada
öyle bişey olsa herkez gıderdı ıyı bı ustaya 500 liralık lpg kitini taktırırdı
Yukarı Dön
archozdemir Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 03 Şubat 2011
Konum: Kütahya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı archozdemir Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Nisan 2011 Saat 21:21
cecoli kardeşim, ozman ben şimdi napayım. gidip ustaya soğuk kalibrasyon yapmasını mı istiyim. yoksa başka bir brc takan bir ustayamı göstereyim, veya direkt basınç ayarlarınamı baktırayım.
Yukarı Dön
sbereket Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 07 Temmuz 2010
Konum: Bursa
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sbereket Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Mayıs 2011 Saat 13:48
Peugeot 308 1,6 120Hp Otomatik aracıma Uzun süren araştırmalar, tereddütler, acabalar içerisinde geçirerek karar verdiğim LPG dönüşüm sürecinin ardından pek memnun bir durumda olmadığımı belirtmek isterim. Bursada yaptırmış olduğum montaj sonrası ilk deponun kaç km gittiğini test etme aşamasındaydım. Eşim araçla bursa ana yolda ilerlerken gaz bitmiş ve maalesef araç gazdan benzine geçmeyerek istop etmiş . Arkasında bir tır, Allahtan trafik yavaşmış da kaza olmadan durabilmiş herkes. Sonra manuel benzine geçirmiş sistemi ve eve kadar gelebildi. Bende aynı şeyi denedim ve aynısı oldu araç gazda çalışıyor ve bir müddet sonra istop ediyordu. Sonra servisle yaşadığım problem sonrası İstanbul 2a Tarık bey beni başka bir servise yönlendirdi(BURSA-GÜNEY MARMARA BÖLGE BAYİ). Durumu anlattım motor kaputunu açtık ve orada boşta bir kablo vardı. Devri niye bağlamadılar size birşey söyledilermi diye bana sorduklarında bende ilk kez gördüğümü söyledim(MAP sensörü lafı geçti ??? ). Sonra arkadaşlar sağolsun ilgilendiler ve aracı tekrar kalibre ettiler. Şu anda pek test edememkle birlikte umuyorum bir daha başıma gelmez böyle bir olay.
Sizden ricam olası nedenleri ve çözümler hakkında ki fikirlerinizi iletmeniz. İyi çalışmalar;
Serkan BEREKET
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Mayıs 2011 Saat 14:53

burada bır sıkıntı yasamıssınız oncelıkle gecmıs olsun. Allah tekrarından saklasın.

fakat bu durum genel olarak lpg sıstemlerınde olan bır sıkıntı asla degıl. normalde sıstemın dırekt benzıne atlaması gerekır. atlamamıssa aracınızdakı sıstemde hata veya arıza var. bunu zaten anlattıgınız uzere cozmussunuz. bır baglantı yapılmamıs sonradan gereken yapılmıs vs. sonucta bu sızın montaj ettırdıgınız yer ıle alakalı bır durum.
 
sonuc olarak duzgun calısan bır sıstem anında benzıne gecer. zaten muayene yapılırken gaz valfının fısı cekılerek benzıne gecıp gecmedıgı kontrol edılır. bunu sızde yapabılırsınız. sız muayene yaptırmadınız mı??? o zaman bu durum farkedılırdı zaten..
 
anlatıs seklınıze bakınca genel olarak lpg taktırmaktan pısman olmus bır goruntu var. bu forumda o kadar lpg kullanıcısı var ılk defa boyle bır problem sızden gelıyor...
 
pekı daha sonra oldumu boyle bır durum??? denedınız mı???
Yukarı Dön
sbereket Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 07 Temmuz 2010
Konum: Bursa
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sbereket Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Mayıs 2011 Saat 15:21
Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

burada bır sıkıntı yasamıssınız oncelıkle gecmıs olsun. Allah tekrarından saklasın.

fakat bu durum genel olarak lpg sıstemlerınde olan bır sıkıntı asla degıl. normalde sıstemın dırekt benzıne atlaması gerekır. atlamamıssa aracınızdakı sıstemde hata veya arıza var. bunu zaten anlattıgınız uzere cozmussunuz. bır baglantı yapılmamıs sonradan gereken yapılmıs vs. sonucta bu sızın montaj ettırdıgınız yer ıle alakalı bır durum.
 
sonuc olarak duzgun calısan bır sıstem anında benzıne gecer. zaten muayene yapılırken gaz valfının fısı cekılerek benzıne gecıp gecmedıgı kontrol edılır. bunu sızde yapabılırsınız. sız muayene yaptırmadınız mı??? o zaman bu durum farkedılırdı zaten..
 
anlatıs seklınıze bakınca genel olarak lpg taktırmaktan pısman olmus bır goruntu var. bu forumda o kadar lpg kullanıcısı var ılk defa boyle bır problem sızden gelıyor...
 
pekı daha sonra oldumu boyle bır durum??? denedınız mı???
Diğer servisin yapmış olduğu ayarlar neticesi bugün belli olur. Gaz bitince geçecek mi göreceğiz. Birde gaz azaldığında gaza fazla yüklendiğimde de otomatik benzine geçiyor. Gaz basıncı düşük olduğu için dediler???
İyi günler
Serkan BEREKET
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Mayıs 2011 Saat 16:31
bunu anlamak ıcın arac calısırken gaz valfının fısını cekmenız yeterlıdır. gazı kestıgınız anda araba gaz bıttı ıkazı verıp benzıne atlayarak calısmasına devam etmesı gerekır... egerkı benzıne gecmeyıpte stop edıyorsa bır yerde sorun var demektır...
Yukarı Dön
sbereket Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 07 Temmuz 2010
Konum: Bursa
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sbereket Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Mayıs 2011 Saat 23:01
Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

bunu anlamak ıcın arac calısırken gaz valfının fısını cekmenız yeterlıdır. gazı kestıgınız anda araba gaz bıttı ıkazı verıp benzıne atlayarak calısmasına devam etmesı gerekır... egerkı benzıne gecmeyıpte stop edıyorsa bır yerde sorun var demektır...
 
Merhaba araç sürekli gazdan benzine geçiyordu biraz devri zorlayınca. Gaz bitiyor diye oluyor dedim Sleepy son aşamada da gazı fulledim ama yine aynısı oluyor acaba yapamadılar mı ayarı ????
Serkan BEREKET
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <1 3456>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon Ön göğüs kısmı açılması hk. son mesaja git 791 5 Oto Tamir Servisim
konu icon Selülozik tiner silinen yerleri matlaştırdı iz yap son mesaja git 6172 12 stayk
konu icon 206 Otomatik Viteslerde Gazdan Cekince Devir sorun son mesaja git 1099 4 muratzengin
konu icon 2024 yılında 407 almak son mesaja git 274 0 Kazu59
konu icon "Clarion pu-2859a(l) rd3-01" Radyodan Aux alma son mesaja git 3582 1 Baki TANRISEVEN
konu icon 307 otomatik vites sorunu son mesaja git 49291 50 Pejo58
konu icon Tablet ekran dış bolumleri son mesaja git 514 0 Miskinler
konu icon 308 T7 Dizel Araç Aküden Akan Asitli Su Sorunu son mesaja git 333 0 Kalenders
konu icon 106 gti vites çubukları son mesaja git 555 0 SerkanPinar
konu icon Yeni 106 GTI a Yeni Usta - İstanbul Anadolu Yakası son mesaja git 87 0 SerkanPinar
konu icon 206 otomatik vites sorunu son mesaja git 4379 15 MMYILMAZ
konu icon 208 şanzıman vuruntu son mesaja git 1799 2 208adem1
konu icon PEUGEOT PANORAMİK CAM TAVAN MAĞDURİYETİ son mesaja git 1025 0 Just for Justice
konu icon Acil Yardım! 1.4 quicksilver stop ediyor son mesaja git 765 0 ozcank
konu icon 307 1.6 xt yürüyünce gelen ses son mesaja git 1749 11 Pejo58
konu icon Peugeot 307 Otomatik Vites Arızası (ÇÖZÜLDÜ) son mesaja git 28814 22 Pejo58
konu icon 407 ÇEKMİYOR son mesaja git 3720 6 Oyk2147
konu icon peugeot 308 star-stop sorunu? (2015- ) son mesaja git 26152 19 wolkan35
konu icon P0087 Hata kodu son mesaja git 2505 5 yigitmustafa
konu icon 1.4hdi / 1.4tdci rölanti arızası yardım edin lütfe son mesaja git 238 0 omersardogan
Bizi Takip Edin   

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2024 NOVEMBER EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Kesim 4
muratzengin 3
Pejo58 3
wolkan35 2
yigit0060 2
yigitmustafa 2
ulamburias 2
Oyk2147 2
208adem1 2
SerkanPinar 2
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2024
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English