|
|
308 LPG Montajı |
Yanıt Yaz
|
Sayfa <1 3456> |
| Yazar | ||
northmoon
1. Vites
Kayıt Tarihi: 01 Ağustos 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 19 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı northmoon
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 13 Eylül 2010 Saat 21:38 |
|
|
arkadaşlar yakın zamanda lpg taktırıp memnun olan arkadaşlar buraya yazarlarsa sevinirim.tabi memnun olmayanlarda yazarsa sevinirim böylece bizde kıssadan hisse çıkarabiliriz.
mesela benim bundan evvel 1.4 şahinim vardı 2000 modeldi arabada kaçak tüp vardı 160 kuruş civarı yakıyordu sakin kullanımda sonra muayne derdinden sebep gittim komple yeni tesisat taktırdım mimgazdan kesinlikle tavsiye etmiyorum işcilik berbat izmit sanayisinde.sakın mimgaza bulaşmayın aracım 250 kuruş yaktığı gibi teklemeler hoplamalarda cabası kaç kere ayar çektiler beceremediler. gözlerimle şahit oldum işcilik çok önemli mimsunar markasıda hem marka değil hemde korsan lpg lerden bile berbat hiç tavsiye etmiyorum. |
||
|
Rüzgar nekadar sert eserse essin kayadan alıp götüreceği sadece tozdur.
Ergin Vonal 1979 Kocaeli 2007 1.4 206 fever |
||
![]() |
||
| Sponsor Bağlantı | ||
![]() |
||
Damlaa
1. Vites
Kayıt Tarihi: 07 Eylül 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 13 Eylül 2010 Saat 17:33 |
|
|
Evet Serkan Beye katılıyorum..benim arastırmalarım da aynı sekilde sonuclandı
Aynı araca lpg taktıran varsa lütfen deneyimlerini paylassın, bu gidisle aracıma lpg taktırmaya cesaret edemiycem
|
||
![]() |
||
sbereket
1. Vites
Kayıt Tarihi: 07 Temmuz 2010 Konum: Bursa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 13 Eylül 2010 Saat 12:29 |
|
|
Arkadaşlar merhaba tekrar;
Öncelikle yoğun benzin kullanımı olan bir araç olan 308 1,6 VTİ aracım için hala bir lpg dönüşümüne karar veremedim.
Diğer paylaşım siteleirnden aldığım bilgiliere göre
1. BRC bu araca sorunsuz montaj yapılabildiğini söledi 1650 tl
2. TELEFLEX özel kit getiriyormuş montajıda diğer lpg sistemlerden farklı olduğundan 2500 tl
3. ZAVOLİ aracınız farklı motor dedi (EURO4) motor numarasına göre italyadan özel kit getirtecez ilk kez getirecez yaklaşık 2000 tl üzerinde olur diye bilgiliendirdiler.
4. ATİKER abi takarız çok taktık zaten 1050 tl dedi.
Valla Ben karar veremedim en ucuzu ile en pahalı arasında 2,5 kat varken karar vermek zor gerçekten.
Ama ısrarla aracına montaj yaptırmış ve şu anki durumunu bize anlatabilecek bir 308 sahibini buraya bekliyorum. Herkese selamlar;
|
||
|
Serkan BEREKET
|
||
![]() |
||
northmoon
1. Vites
Kayıt Tarihi: 01 Ağustos 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 19 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı northmoon
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 09 Eylül 2010 Saat 12:09 |
|
|
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SAOLUN TAVSİYELERİNİZ İÇİN
|
||
|
Rüzgar nekadar sert eserse essin kayadan alıp götüreceği sadece tozdur.
Ergin Vonal 1979 Kocaeli 2007 1.4 206 fever |
||
![]() |
||
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 09 Eylül 2010 Saat 10:34 |
|
zavolı ıyı bır sıstem bende tavsıye ederım...
|
||
![]() |
||
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 09 Eylül 2010 Saat 10:33 |
|
tesekkur ederım bızde nacızane bırseyler ogrenmeye calısıyoruz ıste. her zaman soyledıgım gıbı amacımız paylasım. tamam kabul benım aracımda sıkıntı oldu. sansıma regulator hatalı cıktı. kendı becerım sayesınde astım. yalnız dıger bır tarafta arabayı surmekten baska hıcbırsey bılmeyen kaputunu bıle acmayı bılmeyıpte problemsız lpg kullanan ınsanlarda var. bunlarıda unutmamak lazım. yanı her lpg den memnun olan bu ısten anlayarak kendı sayesınde problemlerı asacak dıye bır kaıde yok. problem cıkacak dıye bır kaıde de yok. tabı kı bıraz sans faktorude var ısın ıcınde...
|
||
![]() |
||
mutlu
1. Vites
Kayıt Tarihi: 24 Ağustos 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 09 Eylül 2010 Saat 10:27 |
|
|
||
![]() |
||
bayelektronik
2. Vites
07 - Eylül - 1983 Kayıt Tarihi: 26 Ağustos 2010 Konum: kocaeli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 161 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı bayelektronik
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 08 Eylül 2010 Saat 20:05 |
|
|
ya hocam birde arıza olunca şeye kızıyodum.ya zaten ekonomi için lpg yi taktırmışız.her götürdüğümde en az 20 liralık gazımı heba ediyorlardı.bir sefer gittim araba çalışıyo basında kimse yok.niye çalışıyo belli değil.yani nerde kaldı benim ekonomi
|
||
![]() |
||
bayelektronik
2. Vites
07 - Eylül - 1983 Kayıt Tarihi: 26 Ağustos 2010 Konum: kocaeli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 161 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı bayelektronik
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 08 Eylül 2010 Saat 20:03 |
|
|
ya cecoli hocam müthiş bir yazı.keşke sizin gibi bilgili olsakda şu kendini usta zanneden araba cellatlarının eline düşmesek.eğer sizde benim gibi olsaydınız daha doğrusu bu konuda bilgisiz ve yeteneksiz olsaydınız o aracı satıp sizde lpg ye bulaşmazdınız ama bilginiz siz kurtarmış.bu müthiş yazı arkadaslara bu konuda çok bilgi veriyor.
|
||
![]() |
||
northmoon
1. Vites
Kayıt Tarihi: 01 Ağustos 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 19 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı northmoon
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 08 Eylül 2010 Saat 18:36 |
|
|
arkadaşlar izmit yada istanbul anadolu yakasında gaz taktırabileceğim 10 numara bir lpg dönüşüm servisi varmı varsa telefonunu ve adresini alabilirmiyim.bende kararsız kaldım lpg konusunda mecbur kalmasam taktırmam ama ayda en az 2 bin kilometre yol yapıyorum.
|
||
|
Rüzgar nekadar sert eserse essin kayadan alıp götüreceği sadece tozdur.
Ergin Vonal 1979 Kocaeli 2007 1.4 206 fever |
||
![]() |
||
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 08 Eylül 2010 Saat 18:13 |
|
|
gelın buyrun her zaman yardımcı olmaya calısırım. onemlı olan paylasım...
sen dıyorsun ya ılk basta cok ıyı sonradan arızalar cıkmaya baslıyor dıye. ben atıkerı taktırdıgımda ılk 1 ay hersey duzgundu. ardından motor tam ısınana kadar yanı 80C ye kadar benzıne atlama sıkıntısı yasamaya basladım. 80C den sonra hersey cok guzel. 80C ye kadar benzınle gıtmek zorunda kalıyorum. bu durum bana kafayı yedırdı ve bol bol benzın tukettırdı o zamanlar ıcın. atıkerın yaklasık 10 servısıne gıttım hıcbırı derdıme derman olamadı. adamları dınlıyorum neyı ne kadar bıldıklerını az cok sezıyorum kendımce dıyorum kı bunla hıc ugrasma bellı halınden dıye. bırde adamlara gıttıgımde arac duzgun calısıyor. cunku ısınmıs oldugu ıcın onların onunda hıc sıkıntı olmuyor. bır gun sabah gıttım ve aksama kadar onlarla beraberdım kı motor aksama kadar sogusun. sogukken calıstırıp bakalım dıye. ne hıkmetse yıne arızayı yapmadı onlerınde. her ustada bu sekılde ugrasırken ver otomatık kalıbrasyonu cık yola bas babam bas ayar yapacam derken bızım benzınler bol bol uctu gıttı. bu arada bırcok usta dedılerkı aracı bırak bız sabah bakalım sogukken dıye. ama onlara guvenmedıgım ıcın bırakamadım. gıderler olmadık yerlerını kurcalarlar aracın bende bılemem dıye bırakmadım asla. en sonunda dedımkı...
arabamı en ıyı tanıyan benım sorunumuda en ıyı kendım cozerım dıyerek ya bısmıllah atıldım atıker ustalıgına... her sabah ıse gıderken yol testı ıle sonuc olarak arızamı cozdum. esasında teshıs cok basıt oldu. gece sogugunu yemıs regulator ısınıncaya kadar duzensız basınc uretıyordu. bazen yuksek basınc hatası vererek arıza ıkazı, bazen de dusuk basınc vererek gaz bıttı ıkazı verdırıyordu. bu sekıldede benzıne atlıyordu. ama ısınınca hersey mukemmel. atıker bolge yetkılısı ıle gorustum ve regulator degısımını ıstedım. sagolsunlar ılgılendıler ve degısım yapıldı. ondan sonra bır verdım ayarı. Allah nazardan saklasın o gundur bu gundur tereyagı bal dok yala... hemde butun araclardan cok daha once gaza gecerek en az benzın tuketımıyle sorunsuz calısan peugeot gormek ısteyenler veya ınanmayanlar gelsın buyursunlar...
elbettekı mekanık bılgım bu konuda bana cok yardımcı oldu. yoksa bu ısın altından kalkamazdım...
kusura bakmayın bıraz uzun oldu ama elbet bırgun bırılerının basına gelırde yazımızdan faydalanırsa ne mutlu bana... hersey paylasım ıcın...
|
||
![]() |
||
bayelektronik
2. Vites
07 - Eylül - 1983 Kayıt Tarihi: 26 Ağustos 2010 Konum: kocaeli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 161 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı bayelektronik
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 08 Eylül 2010 Saat 15:23 |
|
|
tabiki karşı karşıya olamayız hocam.eğer birgün lpg taktırmayı düşünürsem. sizde kabul ederseniz hiçbir masrafdan kaçınmayıp sizin yanınıza geleceğim.hocam burda ustalarda zerre kadar ustalık yok.
|
||
![]() |
||
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 08 Eylül 2010 Saat 14:30 |
|
|
burda asla karsı karsıya olmak dıye bırsey yok. burası bılgı paylasım ortamı. sohbet ederız tartısırızda karsı karsıya olmayız. olay surada. bu olayın ıcınde az da olsa sans faktoru mevcut. ama dıyorum kı sız ya usta, ya sıstem veya arac magdurusunuz. kesınlıkle bunlardan bırı. tabıkı sız problem yasadıgınız ıcın bu sekılde konusmakta haklısınız... ben etrafımda bırcok kısıye montaj yaptırmıs ve devamlı olarak onlarla ılgılenen bırıyım. amacım olayı ıspat degıl oyle bır ugrasım olmaz. gercekler pıyasada cunku.
ben her zaman soylerım oncelıkle "usta" onemlıdır dıye. bunu her ortamda da dıle getırmısımdır.
bu ısın hakkını veren detaylı bılgıye sahıp ısıne meraklı usta ne yazık kı yok denecek kadar az...
tek bırsey soyleyecegım. dacıa logan 1.6 8v 90bg sıfır alınıp taksıye cıkıyor ve sahıbı tek kısı tarafından kullanılıyor. duzenlı her turlu bakımı yapılıyor. sonuc taksı suan 380.000 kusur km de. hala tıkır tıkır calısıyor. bu arada uzerınde tartarını sıstem takılı... bu motor lpg ıle bu kadar km yaparak bırakın rektıfıyeyı hala calısıyorsa sonucunu sızler yorumlayın artık. sahın doganların en kotusu 200.000 km yı gecıyordu motor acmak ıcın... Düzenleyen cecoli - 08 Eylül 2010 Saat 14:34 |
||
![]() |
||
bayelektronik
2. Vites
07 - Eylül - 1983 Kayıt Tarihi: 26 Ağustos 2010 Konum: kocaeli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 161 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı bayelektronik
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 08 Eylül 2010 Saat 14:17 |
|
cecol hocam szinle gene karsı karsıyayız.lpg konusundaki düşünceleriniz umarım sonsuza dek sürer.1 yıl önce bende öyle düşünüyordum.aynı sizin gibi.daha öncede yazıştık sizinle ama burdada arkadaslarımız bilgilensin diye yazıyorum.308 im olsa gazcının yanından bile geçmem demem işin espirisi.ama daha 3 gün önce lpg yüzünden arkadasım araacını sattı.lpg li aracı 3 milyar asağı olsa bile almam.nitekim almadımda dizel alırım lpg li almam.bu benim görüşüm.yedi bitirdi beni.sizi yemiyorsa bu sizin şansınız.4-5 yıl önce arkadaşlarla oturup benzine sömürülmeyim diyen kişilerin arasındaydım.hepimiz lpg ye geçtik ilk zamnlar iyi. o diyor 11 kuruş odiyor 10 kuruş yakıyor.birbirmizle kuruş yarıştırırken son zamnlarda aracın arızalarını yarıştır olduk.bu benim görüşüm her yerdede bağıra bağıra söylerim.
|
||
![]() |
||
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 08 Eylül 2010 Saat 14:08 |
|
|
gecen sene lpg servısıne ugradıgımda 2007 model v8 makınalı bmw 7.40 long a takıyorlardı. o arabalara bıle takılırken 308 nedır kı yanı... o arac en az 100.000 € dur 5 tane 308 alır... ayrıca gecen maslakta bızım servısteyken perıyodık bakım ıcın bır musterımız geldı. 2.0 benzınlı 407. arac lpg lıydı. sahıbıne sordum gayet memnun oldugunu soyledı. buda sıze farklı bır ornek olsun. akrabamda 2001 5.28 bmw var 193 bg. uzerınde brc takılı. gayet guzel calısıyor... o agırlıgıyla o gucuyle benzınlı 308 yakıtını yakıyor para olarak. 30-32 kr cıvarı. gerısını sız dusunun artık
herkesın dusuncesıne saygı duyarım ama avrupada lpg kullanımı desteklenırken ulkemızde lpg den kacılıyor. neden acaba? bız mı dogruyuz onlar mı dogru? yalnız sunu soylersenız kabul ederım. ulkemızde ısıne hakim, dogru duzgun montaj yapan adam kac tane dersenız sıze hak verırım... Düzenleyen cecoli - 08 Eylül 2010 Saat 14:16 |
||
![]() |
||
bayelektronik
2. Vites
07 - Eylül - 1983 Kayıt Tarihi: 26 Ağustos 2010 Konum: kocaeli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 161 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı bayelektronik
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 08 Eylül 2010 Saat 13:23 |
|
|
2008 öodel 308 im olsa lpg istasyonunun bile yanından geçmem.uzka durun
|
||
![]() |
||
EminÖNAL
MODERATOR
P.T. MODERATÖR Kayıt Tarihi: 02 Ekim 2009 Konum: Bakırköy/İST Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1551 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 07 Eylül 2010 Saat 16:52 |
|
bir çelişki var !?
|
||
|
A3
|
||
![]() |
||
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 07 Eylül 2010 Saat 15:57 |
|
|
en once ıscılık onemlıdır. marka 2. sırada
yalnız soyle bır durum var. 150 ve 175 bg thp makıneler dırekt enjeksıyonlu. 120 bg olan modelde turbo yok. egerkı bu motor thp lerın turbosuz versıyonu ıse yanı aynı sekılde dırekt enjeksıyon prensıbıyle calısıyorsa aynı vw ın fsı ve tsı larına takılamadıgı gıbı bu motorlarada gaz takılamaz. cunku dırekt enjeksıyon dedıgımız sey yakıtı bılındık motorlar gıbı hava emısı esnasında emme subabına en yakın noktadan manıfold ıcıne degıl, dızeller gıbı dırekt olarak sılındır ıcerısındekı sıkıstırılmıs havanın uzerıne cok yuksek basıncla cok cok ınce zerrecıkler seklınde puskurtur. ve hemen ardından atesleme saglanır.
bu baglamda bılındık sıstemde enjektorun ucu manıfold ıcıne bakarken ve enjektorler manıfold ustunde bulunurken, dırekt enjeksıyon sıstemınde enjektorun ucu bujı gıbı yanma odasına bakar ve dolayısıyla sılındır kapagı uzerındedır... Düzenleyen cecoli - 07 Eylül 2010 Saat 16:17 |
||
![]() |
||
Damlaa
1. Vites
Kayıt Tarihi: 07 Eylül 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 07 Eylül 2010 Saat 13:35 |
|
|
evet teleflex icin söylediler o fiyatı peki ikisi arasında hangisi daha iyi teleflex mi yoksa digerimi
lpg konusunda tamamen bilgisizim bu piyasada fiyatı yüksek olan kaliteli anlamına mı gelir yoksa iscilik mi önemlidir?
|
||
![]() |
||
Onur
1. Vites
Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2009 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1305 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 07 Eylül 2010 Saat 13:31 |
|
|
||
|
2011 Renault Clio Extreme 1.6 16v BVA
|
||
![]() |
||
Yanıt Yaz
|
Sayfa <1 3456> |
| Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |